بهترین موسسه مهاجرتی در تهران | لیست دفاتر مهاجرتی معتبر و مجاز تهران ✅​🌏​💻​

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

از گذشته تا کنون ایرانیان برای تحصیل، برای کار و برخی موارد جهت ادامه زندگی خود در فکر مهاجرت به کشورهای خارجی به ویژه کشورهای اروپایی و آمریکایی بوده‌اند. در سال‌های اخیر شاهد افزایش مهاجرت ایرانیان زیادی به کشورهای خارجی هستیم که همین افزایش تقاضا سبب شده تا شرکت‌ها و دفاتر مهاجرتی زیادی در ایران تاسیس شود. مهاجرت جزو امور خطیری بوده که نیازمند تفکر بسیار و اقدام اصولی و هوشمندانه است. به همین دلیل برای این امر باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفته شود. در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین دفاتر مهاجرتی فعال در تهران را معرفی کرده و در ادامه به بررسی ویژگی‌های دفاتر مهاجرتی درجه یک بپردازیم. پس اگر قصد مهاجرت دارید، خواندن این مطلب برای شما خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید تا با بهترین موسسه مهاجرتی در تهران آشنا شوید.

آنچه در این مطلب می خوانید ... پنهان کردن
1- موسسه مهاجرتی باتیس(کانادا)

لیست بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

همانطور که گفتیم تعداد دفترهای مهاجرتی فعال در ایران بسیار زیاد بوده و در حال افزایش نیز می‌باشد. در اینجا قصد داریم به معرفی 10 مورد از معتبرترین دفاتر مهاجرتی شهر تهران بپردازیم. بهتر است بدانید این لیست بر اساس ساختار خاصی تنظیم نشده و برای انجام امور مهاجرتی خود می‌توانید به هر یک از آنها مراجعه کنید و مراحل کار خود را به بهترین شکل پیش ببرید.

1- موسسه مهاجرتی باتیس(کانادا)

شرکت مهاجرتی باتیس با تکیه بر تجربه و تخصص در حوزه مهاجرت به کانادا با همکاری شرکت رایا بین الملل ( متخصص در زمینه مشاوره و کلیه امور مهاجرت تحصیلی ) به عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان خدمات مهاجرت و ویزا، با افتخار به خدمت رسانی به متقاضیان مهاجرت و با تمرکز بر ویزای توریستی، تحصیلی، کار، اسپانسرشیپ همسر، اقامت دائم (اکسپرس انتری و استانی) و سرمایه گذاری می‌پردازد. شرکت باتیس دارای مجوز رسمی از اداره مهاجرت کانادا و زیر نظر مشاورین قانونی مهاجرت کانادا به متقاضیان خود این اطمینان خاطر را میدهد که در سختی های این مسیر تنها نیستند و در کمترین زمان این مسیر سخت را پشت سر بگذارند.

2- موسسه مهاجرتی بالدانو (خیابان بهشتی) | بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

یکی دیگر از بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران بالدینو است. این موسسه مهاجرتی زیر نظر وکیلان دادگستری مجرب فعالیت کرده و از زمان آغاز اقدامات لازم برای اخذ ویزا تا مشاوره‌های مهاجرتی و اقامت در کشور مورد نظر، با متقاضیان همراه خواهد بود. این دفتر مهاجرتی از مشاوران متعهد و خبره‌ای بهره می‌برد که سابقه 15 سال فعالیت در این زمینه را داشته و جهت اخذ ویزا و مهاجرت تحصیلی یا دیگر روش‌های قانونی مهاجرت، به متقاضیان کمک می‌کنند.

3- موسسه مهاجرتی آریانا پارس (ستاری جنوب بعد از همت)

موسسه مهاجرتی آریانا پارس سابقه 7 سال فعالیت در زمینه امور کاریابی، اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی، مهاجرت، اقامت سرمایه‌گذاری، اقامت دائم بر اساس مهارت و اقامت کاری را داشته که از مجوز رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز برخوردار است. مشاوران باتجربه و وکیلان باسابقه دادگستری با این موسسه فعالیت دارند که سبب می‌شود متقاضیان مهاجرت از بابت قانونی بودن اقدامات و صحت امور اطمینان حاصل کنند. این موسسه در لیست بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران نمایندگی بسیاری از دانشگاه‌های معتبر جهان را دارا بوده و حوزه فعالیت آن اروپا و استرالیا است.

4- موسسه مهاجرتی پارسی کانادا (شهرک غرب) | بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

دفتر مهاجرتی بعدی از بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران پارسی کانادا است. موسسه پارسی کانادا برای افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق ثبت شرکت و یا مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری را دارند خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. روش‌های پیشنهادی این موسسه برای مهاجرت را می‌توان بهترین راه‌ها با صرف کمترین هزینه و زمان دانست. این موسسه تمامی مجوزهای لازم برای انجام امور مهاجرتی را دریافت کرده و سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه را دارد. موسسه پارسی کانادا به ارائه خدمات مختلفی از قبیل خدمات ویزا و اقامت، ویزای مهاجرتی، اکسپرس اینتری، ویزای طلایی، خدمات مالی و حقوقی، ویزای تحصیلی، خدمات سفارتی، کاریابی بین‌المللی، ویزای جاب آفر و… می‌پردازد.

5- موسسه مهاجرتی گوهران تیام آرتا GotoTR

این موسسه مهاجرتی سابقه چندین ساله در زمینه مهاجرت، سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی، تحصیل در خارج از کشور و مسافرت‌های خارجی داشته و از مشاوران و وکیلان خبره‌ای بهره‌مند است که می‌توانند متقاضیان را در زمینه اخذ ویزا، پذیرش تحصیلی، اقامت، بورسیه تحصیلی و… با صرف کمترین زمان و هزینه راهنمایی کنند. این موسسه امکان مهاجرت به بیش از 100 کشور خارجی از جمله آلمان، فرانسه، ترکیه و کانادا را فراهم می‌کند.

6- موسسه مهاجرتی حلوی (خیابان ولیعصر) | بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

موسسه مهاجرتی حلوی یکی دیگر از بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران سابقه 11 سال فعالیت در زمینه مهاجرت داشته و در گذشته با نام ایرانتو شناخته می‌شده است. این موسسه تنها در زمینه مهاجرت به کانادا فعالیت می‌کند و علاوه بر ایران، شامل یک شرکت رسمی در شهر ونکوور کانادا نیز می‌باشد. این شرکت مهاجرتی خدماتی از قبیل خدمات مهاجرتی از روش‌های استارتاپ، سرمایه‌گذاری و خرید بیزنس، جاب آفر و روش‌های شغلی استانی، ساسکاچوان، کارآفرینی، خوداشتغالی، اسپانسرشیپ همسر یا والدین، تحصیلی، ویزای مولتی و… را ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که فعالیت این موسسه مطابق با قوانین ایران و کانادا است.

7- موسسه مهاجرتی شادا (خیابان شریعتی)

این موسسه مهاجرتی در لیست بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران دارای مجوز رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده که در زمینه مهاجرت و اخذ ویزای استرالیا فعالیت می‌کند. این شرکت بهترین شرایط مهاجرت به کشور استرالیا را در زمینه‌های تحصیلی، شغلی، کاری و اقامت دائم فراهم می‌کند. همچنین فعالیت انحصاری این موسسه در زمینه مهاجرت به استرالیا سبب شده تا تمامی مشکلات پیش رو برای مهاجرت شناخته شود و به این ترتیب شرایط مهاجرت در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه فراهم شود.

8- موسسه مهاجرتی iil (جردن) | بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

موسسه مهاجرتی iil که مخفف عبارت Iranian Immigration Lawyers یا همان وکیلان مهاجرت ایران است، یک موسسه مهاجرتی معتبر در بین بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران بوده که به عنوان یک مشاور خبره در زمینه مهاجرت فعالیت می‌کند. از طریق خدمات این موسسه می‌توانید با امور حقوقی مربوط به مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت، اخذ اقامت کاری، تمکن مالی و… آشنا شده و بهترین روش برای مهاجرت را انتخاب کنید. این موسسه در زمینه اخذ ویزا و مهاجرت به 16 کشور اروپایی فعال است.

9- موسسه مهاجرتی ایلیا (خیابان آفریقا)

از جمله بهترین دفاتر مهاجرت به کشور کانادا می‌توان به موسسه مهاجرتی ایلیا اشاره کرد که سابقه 9 سال فعالیت در این زمینه را دارد. این موسسه مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته که از تجربیات سودمندی در زمینه کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری و اقامت دائم در کشور کانادا برخوردار است. برای بهره‌گیری از خدمات بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران مانند ایلیا کافی‌ست به سایت آن مراجعه کنید و با مشاوران آن در ارتباط باشید.

10- موسسه مهاجرتی صباپلن (خیابان بهشتی)

این موسسه در زمینه مهاجرت به کشورهایی مثل ترکیه، امارات، سنگاپور و… فعالیت داشته و می‌تواند موجب سهولت در مهاجرت به تمامی کشورها به جز کشورهای اروپایی، کانادا و استرالیا شود. مشاوران این موسسه ابتدا روش‌های مختلف و قانونی مهاجرت را برای متقاضیان شرح داده و واقعیت‌های تحصیلی و زندگی در این کشورها را برای متقاضیان روشن می‌سازند. مشاوره‌های ارائه شده توسط این شرکت نیز کاملا به روز و البته رایگان می‌باشد.

11- موسسه مهاجرتی رجبی (میرداماد) | بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

موسسه حقوقی و مهاجرتی رجبی، به عنوان یکی از بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران، خدمات گسترده‌ای را به افراد جهت مهاجرت کاری، تحصیلی و سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد. این موسسه با بررسی دقیق و شناخت نیازهای هر فرد، مسیر مهاجرتی مناسب و شفاف را به متقاضیان ارائه می‌دهد. رویکرد قانونی و مشاوره‌ای این موسسه، باعث شده تا بیش از 999 پرونده مهاجرتی را با موفقیت انجام دهند.

در این موسسه، از ابتدا تا انتهای فرآیند مهاجرت از جمله همراهی در مصاحبه‌های سفارت و پذیرش در دانشگاه‌ها تحت پوشش قرار می‌گیرد. افراد حاضر در تهران می‌توانند به شعبه تهران مراجعه و از خدمات این موسسه بهره‌مند شوند. اما افرادی که در شهرهای دیگر هستند، باید به تهران مراجعه نموده و کمک مشاوره‌ای خود را دریافت کنند.

آدرس: تهران، بلوار میرداماد، پلاک ۱۸۳

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۴۰۹۱۶۸.

12- موسسه مهاجرتی آوام (خیابان شهید بهشتی)

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

موسسه آوام یکی از بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران است که با استفاده از کارشناسان مجرب، متقاضیان را در مراحل مختلف مهاجرت همراهی می‌کند. این موسسه به منظور رسیدن به اهداف مشتریان، خدمات با کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. کارشناسان این موسسه با ارائه تمامی اطلاعات لازم، به متقاضیان کمک می‌کنند تا تصمیمات صحیحی را برای مسیر مهاجرتی خود بگیرند. این موسسه خدمات مهاجرتی خود را به تمام افرادی که در تهران یا شهرهای دیگر زندگی می‌کنند، ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های برجسته موسسه آوام عبارتند از: داشتن مجوز رسمی از وزارت علوم، استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت، همراهی و پشتیبانی از مهاجران در همه مراحل و امکان بازگرداندن اکثر حقوق الوکاله در صورت عدم دریافت ویزا. این ویژگی‌ها باعث ایجاد محیطی قابل اعتماد، حرفه‌ای و مطمئن برای افراد متقاضی مهاجرت شده و نقش بسزایی در تامین رضایت و اعتماد مشتریان موسسه آوام دارند.

موسسه آوام در شهر تهران به آدرس خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر (بخارست)، کوچه 11، پلاک 1، طبقه 4، واحد 9 واقع شده است. برای تماس با این موسسه می‌توانید با شماره تلفن 90003515 تماس بگیرید.

13- موسسه مهاجرتی حامی مهاجر (خیابان ابراهیمی) | بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

موسسه مهاجرتی حامی مهاجر، با بیش از 6 هزار پرونده موفق در سابقه‌ خود، به عنوان یک کارگزار رسمی و آژانس مادر در زمینه ویزاهای غیر مهاجرتی کانادا و آمریکا فعالیت می‌کند. این موسسه امکان دریافت ویزاهای مهاجرتی به کانادا و آمریکا از طریق لاتاری، خانوادگی و سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کند. در اینجا می‌توانید برای تحصیل در کانادا و آمریکا، ویزای آمریکا و کانادا، ویزای توریستی آمریکا و کانادا، لاتاری و موارد دیگر مشاوره و کمک بگیرید.

موسسه مهاجرتی حامی مهاجر دارای تمامی مجوزهای لازم از وزارت علوم برای ارائه خدمات اعزام دانشجو به کشورهای خارجی می‌باشد. این موسسه همچنین مجوز رسمی گردشگری و توریستی از وزارت میراث فرهنگی، مجوز رسمی کاریابی بین‌المللی از وزارت کار و همچنین مجوز کسب و کار اینترنتی از وزارت صنعت، معدن و تجارت را دریافت کرده است.

موسسه مهاجرتی حامی مهاجر در تهران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، طبقه 11 شمالی مرزداران واقع شده است. برای تماس با این موسسه می‌توانید با شماره تلفن 02191319191 تماس حاصل فرمایید.

14- موسسه مهاجرتی هرمس اپلای (خیابان مقدس اردبیلی)

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

موسسه مهاجرتی هرمس اپلای در حوزه‌ مهاجرت به کشورهای گوناگون از جمله کانادا، آلمان، استرالیا، ترکیه و … فعالیت دارد و با بهره‌گیری از یک تیم بسیار حرفه‌ای، یکی از بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران محسوب می‌شود. این تیم که از وکلا و مشاوران در داخل ایران و سایر کشورها تشکیل شده است، باعث می‌شود فرآیند مهاجرت برای افراد ساده‌تر و آسان‌تر شود. تلاش‌های فراوان موسسه هرمس اپلای سبب شده تا بیش از 76 درصد از پرونده‌های آنها موفق به دریافت ویزا شوند.

ویژگی‌های برجسته موسسه هرمس اپلای شامل داشتن مجوز رسمی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، دارا بودن بیش از 10 سال سابقه‌ موفق در زمینه مهاجرت، اجرای قراردادهای رسمی مطابق مصوبه وزارت کار و ارائه خدمات مهاجرتی 0 تا 100 با استفاده از تیم حرفه‌ای می‌باشد.

موسسه مهاجرتی هرمس اپلای در تهران، خیابان مقدس اردبیلی، زعفرانیه، پلاک 100، طبقه 4، واحد 401 واقع شده است. برای تماس با این موسسه می‌توانید با شماره تلفن 02128111107 تماس حاصل فرمایید.

15- موسسه آراد دانان برنا | بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

موسسه مهاجرت تحصیلی آراد دانان برنا با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاسیس گردیده و از زحمات بی‌وقفه یک تیم فعال بهره می‌برد. این موسسه موفق به گرفتن نمایندگی‌های بسیاری از کالج‌ها و دانشگاه‌های بین‌المللی در ایران شده و در زمینه مهاجرت تحصیلی دانشجویان به کشورهای کانادا و استرالیا فعالیت می‌نماید. این موسسه از تیمی مجرب و کارشناسان و وکلا متخصص بهره می‌گیرد و در طول سال‌های فعالیت خود توانسته است پرونده‌های موفقی در زمینه مهاجرت تحصیلی به کانادا و استرالیا را انجام دهد.

موسسه مهاجرت تحصیلی آراد دانان برنا در تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان سنجابی، کوچه 8، پلاک 2، واحد 1 واقع شده است. برای تماس با این موسسه می‌توانید با شماره تلفن 02171400111 تماس حاصل فرمایید.

16- موسسه مهاجرتی چاوش مهاجر (خیابان شهید بهشتی)

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

موسسه مهاجرتی چاوش مهاجر از سال 1392 با هدف رسیدگی به ویزای دانشجویی و توریستی کشورهای اروپایی و آمریکایی آغاز به کار نمود. این موسسه تاکنون بیش از 4 شعبه و هزاران پرونده موفق در داخل و خارج از کشور داشته است و از فعالیت‌های آن می‌توان به تنظیم وقت سفارت و ثبت نام در تور اروپا اشاره نمود.

هدف اصلی این گروه کمک به متقاضیان در اخذ ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای کار و تحصیل و ویزای پزشکی است و این اهداف از طریق همکاری با کارشناسان مهاجرت، وکلا و دانش به‌روز در قوانین مهاجرت تحقق می‌یابد.

موسسه مهاجرتی چاوش مهاجر در تهران، خیابان شهید بهشتی، بین قائم‌ مقام‌ فراهانی و میرزای شیرازی، پلاک ۴۱۰، طبقه اول واقع شده است. برای تماس با این موسسه می‌توانید با شماره تلفن 02188558004 تماس حاصل فرمایید.

17- موسسه مهاجرتی ادب ویزا (میرداماد) | بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

موسسه ادب ویزا با دریافت مجوز رسمی از وزارت علوم برای انجام ویزای تحقیقاتی، پذیرش تحصیلی در خارج از کشور و اعزام دانشجو به کانادا و استرالیا، فعالیت خود را آغاز کرده است. این موسسه در طول سال‌ها فعالیت، با تجربه و سابقه موفق، نمایندگی‌های بسیاری از کالج‌ها و دانشگاه‌های بین‌المللی را در ایران به دست آورده است که نشان از کیفیت و اعتبار این موسسه در حوزه مهاجرت تحصیلی می‌باشد.

موسسه ادب ویزا به عنوان یکی از بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران، در زمینه ویزای تحصیلی به خارج از کشور شناخته می‌شود. با آدرس میرداماد، میدان مادر، خیابان سنجابی، کوچه هشتم، پلاک دو، واحد یک و شماره تماس 02171400111، این موسسه خدمات متنوعی را در زمینه مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور با کیفیت و قابل اعتماد ارائه می‌دهد و همچنین در تنظیم وقت سفارت و پذیرش در تورهای تحصیلی فعالیت دارد.

بهترین سایت اخبار ارز دیجیتال فارسی

ویژگی‌های بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

حال که با تعدادی از بهترین دفاتر مهاجرتی فعال در تهران آشنا شدیم زمان آن می‌رسد تا دلایل مطرح بودن این موسسات را بدانیم. یک شرکت مهاجرتی خوب باید ویژگی‌هایی داشته باشد که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. در نظر داشته باشید برای امور مهاجرتی داشتن تجربه کافی و ارائه بهترین راهکار بایستی در اولویت باشد. با این حال نگاهی به ویژگی‌های بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران داشته باشیم.

  • دارا بودن مشاورین و کادر خوش‌ برخورد، متخصص و دلسوز
  • ارائه‌دهنده بهترین، تخصصی‌ترین و دقیق‌ترین مشاوره‌ها
  • ارائه‌دهنده خدمات به صورت آن‌تایم و بدون تاخیر کاری
  • چندزبانه بودن و بهره‌مندی از مترجمان مسلط به زبان‌های مختلف
  • دارا بودن دفتر فیزیکی برای ارائه مشاوره حضوری
  • در ارتباط بودن با مشاوران حقیقی و حقوقی بین‌المللی و متخصص
  • ارائه‌دهنده خدمات مهاجرتی کاملا قانونی
  • داشتن وب سایت رسمی
  • داشتن سابقه در امور مهاجرتی
  • داشتن تجربه‌های درخشان در زمینه مهاجرت موفق
  • تضمین‌کننده بازگرداندن وجه در صورت عدم موفقیت در امور مهاجرتی

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران در یک نگاه

به دلیل افزایش تقاضا برای مهاجرت تحصیلی، کاری، اقامت دائم، سرمایه‌گذاری و… به کشورهای مختلف، شرکت‌های مهاجرتی زیادی در شهر تهران و کل کشور تاسیس و مشغول به فعالیت شده‌اند که به تعدادی از معتبرترین این شرکت‌ها در بالا اشاره شد. یک شرکت مهاجرتی معتبر باید از کادری مجرب و متخصص در زمینه‌های حقیقی و حقوقی برخوردار باشد و راهنمایی‌های لازم در جهت اخذ ویزا و مهاجرت را در اختیار متقاضیان قرار دهد. از طرفی تمامی فعالیت‌های یک شرکت مهاجرتی باید قانونی و مطابق با مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشد. در ضمن حائز اهمیت است که تمامی اطلاعات داده شده به متقاضیان درست و دقیق بوده و مشاوران متقاضیان را از تمامی شرایط زندگی در کشورهای خارجی و واقعیت‌های زندگی در خارج از کشور آگاه کنند. در ضمن شرکت‌های معتبر باید در صورت عدم موفقیت در اخذ ویزا و بروز مشکل در مهاجرت، هزینه‌های دریافتی را به متقاضیان بازگردانند.

شما کدام دفتر مهاجرتی را پیشنهاد می‌دهید؟ آیا تا به حال از خدمات دفاتری که به آن اشاره کردیم بهره برده‌اید؟ به نظرتان مهم‌ترین ویژگی‌های دفاتر مهاجرتی چیست؟ آیا شما تجربه ناخوشایندی زمان همکاری با دفاتر مهاجرتی داشته‌اید؟ از تجربیات، چالش‌ها و نظرات خود برای ما بنویسید و اگر این مطلب را پسندیدید حتما آن را برای دوستانتان بفرستید تا آنها هم بهره ببرند.

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را بخوانید

دیدگاهی در مورد “بهترین موسسه مهاجرتی در تهران | لیست دفاتر مهاجرتی معتبر و مجاز تهران ✅​🌏​💻​

  1. سلام.وقت بخیر .
    در مورد میشه راهنمایی بفرمایید؟

    1. مهسا گفت:

      سلام وقتتون بخیر قصد مهاجرت دارم و میخوام ادامه تحصیل بدم میشه لطفا راهنمائیم کنید ممنون

  2. علیرضا گفت:

    سلام
    سپاس از مقاله های خوبتون

  3. ایرانوکا گفت:

    سلام یک پروژه استارتاپی مهاجرت به کانادا موجود هست قصد داریم با شرکت‌های مهاجرتی بشکل مشارکتی این پروسه رو استارت بزنیم لطفا راهنمایی کنید که به چه شکل میتونم ارتباط بگیرم با وکلای مهاجرتی

  4. داکتر حکمت الله گفت:

    دفاتر مهاجرتی یکه هزینه متقاضی یکه بعد ناکامی فروسس ویزه مسترد میکند ،واطلاعات دقیق بدونی کمی وکاستی دور از دروغ ګویی مزایا خوب وبهتر به شمار ماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.