طالع بینی ازدواج متولدین شهریور با سایر ماه‌ها ♍​​👩‍❤️‍👨​🔮

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

طالع بینی یکی از شیوه‌های قدیمی اطلاع یافتن از تقدیر و آینده‌ افراد شمرده می‌شد که بسیاری از افراد به آن باور قلبی داشتند. در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دانش نمی‌توان اطلاعات به دست آمده از طالع بینی را اطلاعات دقیقی دانست. با این حال هنوز هم بسیاری از افراد به طالع بینی علاقه دارند. یکی از پرطرفدارترین طالع بینی‌ها، طالع بینی ازدواج متولدین شهریور است.

در این مقاله قصد داریم‌ طالع بینی ازدواج متولدین شهریور با سایر ماه‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. البته بد نیست تا پیش از آن با ویژگی‌های زن و مرد شهریور ماهی آشنا شویم. برای آشنایی کامل با خصوصیات اخلاقی افراد متولد شهریور ماه برای ازدواج در این متن با ما همراه باشید.

ویژگی‌های زن شهریوری

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

زنان متولدین شهریور زنانی بسیار احساساتی، خواستار عشق حقیقی، وفادار و بی‌ریا هستند. زنان متولد شهریور افرادی رک و راست و پرشور بوده اما هیچ گونه قل و غشی در کارشان نیست. این زنان افرادی باشرم و حیا بوده و تمایل دارند تا در زندگی شادی ایجاد کنند.

زنان متولد شهریو از قانون شکنی بیزار بوده و تلاش می‌کند تا به تمامی قوانین وفادار بمانند. این بانوان در عشق خود کوچکترین تردیدی راه نمی‌دهند و همواره می‌خواهند کانون خانواده‌ خود را مستحکم نگه دارند. البته زنان متولد شهریور علی‌رغم احساساتی بودن بسیار هم عمل‌گرا هستند. اگرچه این زنان افراد ساده و بی‌ریایی هستند، با این حال حواس بسیار جمعی داشته و متوجه اطرافشان می‌باشند.

ویژگی‌های مرد شهریوری

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

مردان شهریوری اگرچه عشق ماندگاری را در سینه می‌پرورانند با این حال نمی‌توانند عشق و علاقه‌ خود را به همسر خود ابراز کنند. این مردان تا جای ممکن تلاش می‌کنند تا رازهای خود را در دل نگه داشته که این امر به دلیل شرم زیاد آن‌هاست. همچنین مردان شهریوری مهارت بالایی در نقش بازی کردن دارند. با این حال در مواقعی که شما به توجه عاطفی نیاز دارید این مردان می‌توانند صمیمانه‌ترین کمک را به شما بکنند.

متولدین شهریور به علاقه همسرشان توجه داشته و از آن‌جایی که حافظه‌ قوی دارند، معمولا علایق همسرشان و همچنین تاریخ‌های مهم به یادشان می‌ماند. مردان متولد شهریور اگر چه حسود نیستند، اما اگر نسبت به فردی کینه یا حسادتی به دل گیرند یادشان می‌ماند. مردان متولدین شهریور افراد وفاداری هستند که می‌خواهند کانون خانواده را حفظ نگه دارند و از به هم خوردن آن متنفرند.


مقاله طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با سایر ماه‌ها

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور با فرودین

شهریور ماهی‌ها افرادی نوع دوست، قدرشناس، صادق و شریف هستند که اهمیت زیادی برای معنویات قائل می‌باشند. این ویژگی با متولدین فروردین که ویژگی‌هایی نظیر جاه‌طلبی، جسارت و بی پروایی دارند، چندان سازگار نیست.

متولدین شهریور بیشتر طرفدار مسائل روانی بوده در حالی که متولدین فروردین به امور مادی علاقه‌مند هستند. از این لحاظ نیز متولدین شهریور و فروردین سازگاری چندانی با یک‌دیگر ندارند. با این حال متولدین شهریور و فروردین می‌توانند از لحاظ نیاز یک‌دیگر را برطرف سازند. همچنین این زوج می‌توانند بسیار دلسوز بوده و نیاز عاطفی یک‌دیگر را برآورده کنند. در حالت کلی در صورتی که متولدین شهریور و فروردین احترام یک‌دیگر را حفظ کنند و صبر و تحمل به خرج دهند می‌توانند زندگی بی‌دغدغه‌ای را کنار هم داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور با اردبیهشت

شهریور ماهی‌ها افرادی نجیب و باسخاوت بوده اما چندان طرفدار عشق رمانتیک نیستند. از آن‌جایی که اردیبهشت ماهی‌ها نیز افرادی آرام و متین بوده از نظر عاطفی با متولدین شهریور هماهنگی دارند و می‌توانند نیاز یک‌دیگر را برطرف سازند.

متولدین شهریور دارای روحیه‌ ایرادگیری بوده و متولدین اردیبهشت کمی روحیه‌ خودرای بودن دارند که از این جهت ممکن است قدری با یک‌دیگر به مشکل بخورند. البته در صورتی که اردیبهشتی‌ها یک‌دندگی را کنار گذاشته و شهریوری‌ها نیز کمتر بهانه بگیرند، می‌توانند بدون مشکل به زندگی خود ادامه دهند. متولدین اردیبهشت و شهریور هماهنگی چندانی از لحاظ جنسی نداشته اما می‌توانند نیازهای عاطفی یک‌دیگر را برطرف سازند.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور با خرداد

علی‌رغم متولدین شهریور که طرفدار عشق‌های پرهیجان و پرشور نیستند، خرداد ماهی‌ها انسان‌های بسیار عاطفی و عاشق پیشه‌ای می‌باشند. از این رو این افراد سازگاری چندانی با یک‌دیگر ندارند. متولدین شهریور طرفدار نظم و برنامه بوده و از بی‌نظم خوششان نمی‌آید در حالی که خرداد ماهی‌ها روحیه‌ راحت‌طلبی داشته و چندان خود را درگیر مقررات و زمان نمی‌کنند.

شهریور ماهی‌ها افرادی ایرادگیر هستند که همین ویژگی ایرادگیری می‌تواند زندگی آن‌ها با متولدین خرداد را با مشکل مواجه کند. با این حال از آن‌جایی که متولدین شهریور صبر و تحمل بالایی نیز دارند می‌توانند در زندگی با یک فرد خردادی موفق عمل کرده و بسیاری از مشکلات را برطرف سازند.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور با تیر

شهریور ماهی‌ها افرادی دقیق و باریک‌بین بوده که این ویژگی ممکن است برای متولدین تیر چندان خوشایند نباشد. همچنین شهریور ماهی‌ها در امور مالی مهارت بالایی داشته که از این جهت با متولدین تیر که دارای روحیه‌ صرفه‌جویی هستند، هماهنگی خوبی دارد. متولدین تیر و شهریور هر دو طرفدار قانون و مقررات بوده و تلاش می‌کنند تا محتاط قدم بردارند.

افراد متولد شهریور بسیار وفادار و صمیمی هستند که همین امر سبب می‌شود میان اعضای خانواده حس وابستگی و علاقه‌ زیادی ایجاد شود. از آن‌جایی که اشتراکات متولدین تیر و شهریور بیشتر از اختلافات آن‌هاست، این افراد می‌توانند زندگی سعادتمندی با یک‌دیگر داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور با مرداد

شهریور ماهی‌ها افرادی منظم و دقیق بوده که این ویژگی را می‌توانند در زندگی مشترک خود نیز به همراه داشته باشند. مرداد ماهی‌ها نیز افرادی عاشق هیجان، عاشق زیبایی و خوش مشرب هستند که آن‌ها نیز در زندگی مشترک خود این ویژگی را به همراه دارند. از این رو این افراد زندگی مطلوبی خواهند داشت.

متولدین شهریور دارای روحیه‌ انتقادکنندگی بوده و متولدین مرداد طرفدار ستایش و تعریف هستند. بر همین اساس ممکن است رنجش‌هایی بین آن‌ها ایجاد شود. اگرچه نقاط مشترک متولدین شهریور و مرداد چندان زیاد نیست با این حال از خودگذشتگی هر یک از طرفین می‌تواند سبب استحکام زندگی شده و یک زندگی شاد و باطراوت را بسازد.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور با شهریور

از آن‌جایی که متولدین شهریور تسلط بالایی بر خود داشته و می‌توانند احساسات و عشق خود را کنترل کنند، از این لحاظ با یک‌دیگر هماهنگی زیادی داشته و می‌تواند زندگی آرامی داشته باشند. متولدین شهریور هر دو با محبت، صمیمی و صادق بوده و دلسوزانه مراقب یک‌دیگر و مراقب زندگیشان هستند. هر دوی این افراد آماده‌ فداکاری بوده و افرادی منظم، مسئولیت‌پذیر و بابرنامه می‌باشند. بر همین اساس وجه اشتراک زیادی بین آن‌ها وجود دارد. البته از آن‌جایی که متولدین شهریور دارای روحیه‌ ایرادگیری هستند، ممکن است در زندگیشان از یک‌دیگر انتقادهایی کنند و موجب رنجش یک‌دیگر شوند. با این حال متولدین شهریور سازگاری خوبی یا یک‌دیگر دارند.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

مقاله طالع بینی ازدواج متولدین تیر با سایر ماه‌ها

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور با مهر

مهرماهی‌ها افرادی منصف و باسلیقه بوده و از بی‌نظمی بدشان می‌آید که از این نظر با متولدین شهریور هماهنگی دارند. متولدین مهر کمی دارای روحیه‌ ولخرجی هستند که این ویژگی چندان باب طبع متولدین شهریور نمی‌باشد. همچنین متولدین مهر روحیه‌ زیاده‌طلبی نیز داشته و همواره دوست دارند تا تصمیم گیرنده باشند. بر همین اساس متولدین شهریور باید با این خصوصیات آن‌ها مدارا کنند. این افراد همچنین انسان‌های سرسختی بوده که از عقاید خود دفاع می‌کنند. با این حال در صورتی که متولدین شهریور و مهر نسبت به یک‌دیگر از خود گذشتگی و خویشتن‌داری نشان دهند، می‌توانند یک زندگی آرام را در کنار یک‌دیگر داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور با آبان

آبان ماهی‌ها افرادی بااراده و تیزهوش بوده و سرشار از هیجان هستند. اما متولدین شهریور چندان طرفدار عشق‌های رمانتیک و ابراز احساسات نمی‌باشند. بنابراین ممکن است از این لحاظ با یک‌دیگر ناسازگار باشند.

متولدین آبان افرادی استقلال طلب هستند و از امر و نهی خوششان نمی‌آید. بر همین اساس متولدین شهریور برای داشتن یک رابطه‌ مناسب با این افراد باید روحیه‌ ایرادگیری خود را قدری کنار بگذارند. با این حال ازدواج متولدین شهریور و آبان می‌تواند ازدواج سعادتمندی باشد؛ چرا که هر دو افرادی مسئول بوده و می‌توانند با اطمینان، آرامش و خونسردی مشکلات را برطرف سازند.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور با آذر

متولدین آذر افرادی دمدمی مزاج و عاشق استقلال هستند که این ویژگی برای متولدین شهریور که مسئولیت‌پذیر و وظیفه شناس هستند، چندان خوشایند نیست. متولدین آذر در روابطشان حد و مرزی نداشته و دوستان زیادی دارند و در صورتی که فردی مانع رفت و آمدهای آنان شود، عصبی می‌شوند. در نتیجه متولدین شهریور باید در مقابل این افراد روحیه‌ ایرادگیری خود را کنار بگذارند تا از تنش جلوگیری شود. با این حال از آن‌جایی که متولدین آذر و شهریور می‌توانند انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند، در صورتی که روحیات یک‌دیگر را بپذیرند و از خودگذشتگی نشان دهند، می‌توانند زندگی خوبی را تشکیل دهند.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور با دی

متولدین شهریور و دی هر دو افرادی عملگرا هستند و چندان روحیه‌ خیال پردازی ندارند. افراد متولد دی آرام و جدی بوده و می‌توانند رفتار خود را کنترل کنند که این ویژگی نیز سازگاری بالایی با متولدین شهریور دارد. از آن‌جایی که هر دو این افراد در ابتدا در ابراز احساسات عملکرد ضعیفی دارند، با این حال رفته رفته می‌توانند رابطه‌ عاطفی بهتری با یک‌دیگر داشته باشند و احساسات خود را راحت‌تر بروز دهند.

دی ماهی‌ها افرادی خانواده دوست و دلسوز بوده و از روحیه‌ نظم و انضباط نیز برخوردارند. بنابراین از این جهات نیز با متولد شهریور سازگاری بالایی دارند. با توجه به هماهنگی‌ بالای متولدین شهریور و دی می‌توان گفت که پیوند میان این افراد پیوند استوار و محکمی خواهد بود.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور با بهمن

متولدین بهمن افرادی اجتماعی بوده و علی‌رغم دوستان زیادی که دارند چندان عواطف خود را بروز نمی‌دهند. این افراد آرمانگرا هستند که این ویژگی ممکن است برای شهریور ماهی‌ها چندان خوشایند نباشد. افراد متولد بهمن دارای روحیه‌ خودخواهی نیز بوده و کمی مغرور هستند و چندان انسان‌های انتقادپذیری به شمار نمی‌آیند. بنابراین متولدین شهریور در ارتباط با این افراد باید تا حد زیادی روحیه‌ انتقادگری خود را کنار بگذارند.

متولدین بهمن و شهریور از لحاظ جسمانی با یک‌دیگر سازگار بوده و می‌توانند نیاز یک‌دیگر را برطرف سازند. همچنین هر دو انسان‌هایی دلسوز و همدرد می‌باشند. بنابراین در صورتی که بتوانند کمی بردباری و گذشت در زندگی به خرج دهند، می‌توانند زندگی آرامی را در کنار یک‌دیگر داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور با اسفند

همانطور که تاکنون چندین بار به آن اشاره شده شهریور ماهی‌ها چندان انسان‌های پرشور و رمانتیکی نیستند. در حالی که متولدین اسفند بسیار رمانتیک و احساساتی بوده و افرادی عاشق پیشه به شمار می‌روند. بنابراین از این جهت سازگاری زیادی با یک‌دیگر ندارد. اما از لحاظ روابط جسمانی می‌توانند سازگاری خوبی با یک‌دیگر داشته و نیازهای یک‌دیگر را برطرف سازند.

متولدین اسفند دارای روحیه‌ متغیری هستند و گاهی مواقع ممکن است عصبی شوند. بر همین اساس متولدین شهریور در رفتار با اسفند ماهی‌ها بهتر است قدری روحیه‌ ایرادگیری خود را کنترل کنند. متولدین اسفند افرادی رویایی و خیال‌پرداز بوده در حالی که شهریور ماهی‌ها عملگرا هستند. اگرچه این افراد از این جهت با یک‌دیگر سازگار نیستند، اما زمانی که در کنار یک‌دیگر قرار گرفته و با این دو روحیه‌ متفاوت با یک‌دیگر متحد می‌شوند، مکمل یک‌دیگر بوده و می‌توانند زندگی سعادتمندی را برای رسیدن به اهداف خود تشکیل دهند.

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور

مقاله طالع بینی ازدواج متولدین خرداد با سایر ماه‌ها

طالع بینی ازدواج متولدین شهریور و سایر ماه‌ها در یک نگاه

♈شهریور با فروردین: ازدواج متولدین شهریور و فروردین چندان توصیه نمی‌شود؛ زیرا یکی از افراد آرام و پاک سرشت و دیگری انسانی جاه‌طلب است. بنابراین ازدواج متولدین شهریور و فروردین یک ازدواج ناموفق می‌باشد.

♉شهریور با اردیبهشت: از آن‌جایی که متولدین شهریور و اردیبهشت صفات مشترک زیادی مانند نجابت و جوانمردی دارند، می‌توانند پیوند خوبی با یک‌دیگر داشته باشند و شانس ازدواج موفق آن‌ها بالاست.

♊شهریور با خرداد: شانس ازدواج موفق متولد شهریور و خرداد متوسط است؛ زیرا یکی از افراد بسیار عاشق پیشه و دیگری چندان اهل بروز احساسات نمی‌باشد.

♋شهریور با تیر: ازدواج متولدین شهریور و تیر می‌تواند ازدواج بسیار موفقی باشد؛ چرا که این افراد هماهنگی زیادی با یک‌دیگر داشته و در بسیاری از صفات با یک‌دیگر مشترک هستند.

♌شهریور با مرداد: ازدواج متولدین شهریور و مرداد یک ازدواج متوسط به شمار می‌آید؛ چرا که هر دو دارای روحیه‌ یکدندگی و لجبازی بوده که ممکن است در زندگیشان مشکلاتی را ایجاد کند.

​♍شهریور با شهریور: متولدین شهریور می‌توانند ازدواج بسیار موفقی داشته باشند؛ زیرا صفات مشترک میان آن‌ها مانند صمیمیت، صداقت و محبت بسیار زیاد است.

♎شهریور با مهر: متولدین شهریور و مهر هر دو افرادی مشورت‌پذیر، منطقی و توانا در برطرف کردن مشکلات هستند. بنابراین شانس ازدواج موفق آن‌ها بالاست.

​♏شهریور با آبان: متولدین شهریور و آبان از آن‌جا که یکی از افراد بسیار جسور و دیگری بسیار بلند پرواز است سازگاری زیادی با یک‌دیگر ندارند. بنابراین شانس ازدواج موفق آن‌ها متوسط است.

♐شهریور با آذر: ازدواج متولدین شهریور و آذر توصیه نمی‌شود؛ چرا که یکی بسیار منضبط و یکی بسیار تنوع طلب بوده و از این لحاظ سازگاری چندانی با یک‌دیگر ندارند. بنابراین پیوند متولد شهریور و آذر یک پیوند ناموفق به شمار می‌آید.

♑شهریور با دی: شانس ازدواج موفق متولدین شهریور و دی بالاست و زندگی آن‌ها می‌تواند سرشار از محبت باشد.

♒شهریور با بهمن: متولدین شهریور و بهمن می‌توانند زندگی زناشویی متوسط رو به خوبی داشته باشند. اما شرط آن این است که تلاش خود را برای اصلاح خصوصیات خود و پذیرش خصوصیت طرف مقابل بکنند.

♓شهریور با اسفند: شانس ازدواج موفق متولد شهریور و اسفند بالاست؛ چرا که هر دو انسان‌هایی با صبر و حوصله بوده که می‌توانند در زندگی به تفاهم برسند.

شما متولد کدام ماه از سال هستید؟

طالع بینی یکی از روش‌های قدیمیان برای اطلاع از آینده و تقدیر افراد بوده که اگرچه پایه‌ علمی ندارد، بسیاری از افراد به آن علاقه‌مند هستند. از شاخه‌های پرطرفدار طالع بینی، طالع بینی ازدواج می‌باشد.

به نظرتان بررسی طالع بینی افراد پیش از ازدواج چقدر تاثیرگذار است؟ آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به طالع بینی و تاثیر ماه‌ها بر رفتار اشخاص اعتقاد ندارند؟ شما در چه مرحله‌ای از انتخاب هستید و چه تجربه‌ای از معاشرت با تیر ماهی‌ها دارید؟ از نظرات، تجربیات و اطلاعات خود برای سوریتو بنویسید و اگر دوست و آشنای شهریور ماهی دارید، این مقاله را برایش بفرستید.

طالع بینی ازدواج فرودین با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج مهر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج اردبیهشت با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آبان با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج خرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آذر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج تیر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج دی با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج مرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج بهمن با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج شهریور با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج اسفند با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *