طالع بینی ازدواج متولدین تیر با سایر ماه‌ها ♋​👩‍❤️‍👨​🔮

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

از گذشته‌های دور که بسیاری از مردم در میان ستاره‌ها به دنبال تقدیر و سرنوشت خود می‌گشته‌اند تا کنون که پیشرفت چشمگیری در علم و فناوری ایجاد شده است، طالع بینی یکی از پرطرفدارترین مقوله‌هایی بوده که انسان‌ها برای اطلاع از آینده و تقدیر خود به سراغ آن می‌روند. بدیهی است که تمامی آن چه در طالع بینی در رابطه با تقدیر انسان‌ها ذکر می‌شود، چندان درست نیست، اما در میان گفته‌ها اطلاعات درستی را نیز می‌توان یافت. در میان انواع طالع بینی، طالب‌بینی ازدواج متولدین تیر یکی از پرطرفدارترین شاخه‌هاست.

در این مقاله قصد داریم طالع بینی ازدواج متولدین تیر با سایر ماه‌ها را بررسی کنیم. البته پیش از آن بد نیست با خصوصیات زن و مرد متولد تیر آشنا شویم. برای آشنایی کامل با خصوصیات اخلاقی افراد متولد تیر ماه برای ازدواج در این متن با ما همراه باشید.

ویژگی زن تیر ماهی

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

زنان متولد ماه تیر زنانی نجیب و متین بوده و عاشق پس‌انداز کردن هستند. این زنان انسان‌های بسیار خجالتی و دل نازک بوده و از تمسخر دیگران و مسخره شدن توسط دیگران بسیار ناراحت می‌شوند. زنان متولد تیر زنانی کم حرف بوده و تنها زمانی که مطمئن شوند شما عاشق واقعی او هستید اسرار خود را بازگو می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های زنان متولد تیر می‌توان به ترس از پیری، زشتی، خیانت، بی‌وفایی و بدهیکلی اشاره کرد. بانوان متولد تیر عاشق آشپزی بوده و روحیه‌ای شوخ طبع، بامحبت و صادق دارند. علی‌رغم روحیه‌ ترس زنان تیر ماهی در هنگام خطر زنانی بسیار شجاع بوده و از همین رو می‌توانند مادرانی به شدت حمایتگر باشند.

ویژگی مرد تیر ماهی

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

مردان متولد تیر مردانی بسیار رازدار باوفا و حساس هستند که چندان اهل گفتگو نیستند. این مردان انسان‌هایی بسیار محتاط بوده و با این حال قلبی بسیار مهربان دارند. مردان متولد تیر انسان‌های ریسک‌پذیری نبوده و برای انجام هر کار به دنبال تضمین می‌گردند. این افراد پولدار شدن را دوست دارند و در عین حال از ولخرجی دوری می‌کنند.

همچنین مردان متولد تیر هنرمندانی واقعی هستند و در زمینه‌های مختلف هنری مانند عکاسی و نقاشی استعداد بالایی دارند. این مردان بسیار شیک پوش بوده و بسیار به خانواده‌ خود وابسته هستند. آقایان متولد تیر می‌توانند پدرانی صبور، مهربان و حامی باشد که همین امر ممکن است حس استقلال را تا حدودی در فرزندانشان از بین ببرند.

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

مقاله همسر شناسی چه اهمیتی دارد؟

طالع بینی ازدواج متولدین تیر با فروردین

متولدین فروردین افرادی برون‌گرا بوده و چندان از یکجانشینی و آرامش خوششان نمی‌آید. این در حالی‌ست که متولدین تیر انسان‌هایی آرام، اهل شعر و تودار بوده که به دنبال یک زندگی آرام و بی‌دغدغه هستند. از این رو متولدین تیر و فروردین چندان با یک‌دیگر هماهنگ نیستند. متولدین تیر دارای روحیه‌ انتقام‌جویی بوده و بسیار زودرنج هستند. بنابراین متولدین فروردین باید در ارتباط با آنان به این نکته توجه کنند.

افراد متولد فروردین از مشورت با متولدین تیر لذت برده اما تمایل دارد تا در انتها حرف آخر را خود بزنند. بر همین اساس در صورتی که هر یک از طرفین بتوانند نسبت به ویژگی‌های منفی طرف مقابل انعطاف‌پذیری نشان دهند، می‌توانند زندگی آرامی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین تیر با اردبیهشت

متولدین اردیبهشت انسان‌هایی علاقه‌مند به خانواده و جمع دوستان هستند که این ویژگی را در متولدین تیر نیز می‌توان مشاهده کرد. از این رو متولدین اردیبهشت و تیر وجه اشتراک زیادی با یک‌دیگر دارند. از آن‌جا که متولدین تیر دارای روحیه‌ای متغیر و دمدمی مزاج هستند، متولدین اردیبهشت در تعامل با آن‌ها باید از تحمیل عقاید دوری کنند. متولدین اردیبهشت از عیب‌جویی و انتقاد به ویژه در مقابل دیگران بیزارند و این در حالی است که متولدین تیر دارای روحیه‌ انتقادگری و ایرادگیری هستند. بنابراین ممکن است از این لحاظ با یک‌دیگر دچار مشکل شوند. مگر آن که متولدین تیر تلاش کنند تا با زبانی نرم و ملاطفت‌آمیز از متولدین اردیبهشت انتقاد کرده و این انتقادها را در خلوت انجام دهند.

به طور کلی از آن‌جایی که متولدین تیر و اردیبهشت انسان‌هایی صبور، عاشق جمع خانواده و صمیمی هستند، می‌توانند در صورت سازش با یک‌دیگر زندگی مطلوبی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین تیر با خرداد

تیر ماهی‌ها انسان‌هایی ملایم، دلسوز و عاشق جمع خانواده هستند. در صورتی که متولدین خرداد از یکنواختی بیزار بوده و به دنبال تنوع و هیجان هستند. بنابراین متولدین تیر و خرداد از این لحاظ سازگاری چندانی با یک‌دیگر ندارند. متولدین تیر افرادی متواضع و محافظه کار بوده که در این ویژگی نیز با متولدین خرداد سازگار نیستند. با این حال از آن‌جایی که متولدین خرداد دارای روحیه‌ مشورت هستند، می‌توانند در کنار یک‌دیگر مشکلات را برطرف سازند.

همچنین روحیه‌ وفاداری متولدین اردیبهشت و صبر و متانت آن‌ها کمک می‌کند تا نقاط ضعف طرف مقابل را پذیرفته و زندگی خوبی را با یک‌دیگر بسازند.

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

طالع بینی ازدواج متولدین تیر با تیر

متولدین تیر دارای ویژگی‌های منفی و مثبت زیادی هستند. بنابراین زمانی که زن و مرد متولد تیر با یک‌دیگر پیوند زناشویی برقرار کنند بدیهی‌ست که تمامی این صفات خوب و بد با یک‌دیگر جمع شده و دو چندان می‌گردد. به عنوان مثال خصایصی مانند روحیه‌ صرفه‌جویی و در برخی موارد خساست و یا روحیه‌ دمدمی مزاجی متولدین تیر زمانی که در کنار یک‌دیگر قرار می‌گیرند بیشتر به چشم می‌آید.

همچنین به واسطه‌ حس یکدندگی و سرسختی که دارند در هنگام قهر دیر آشتی می‌کنند. با این حال ازدواج متولدین تیر می‌تواند حسن‌هایی هم داشته باشد. به عنوان مثال متولدین تیر انسان‌هایی صبور بوده و خویشتن‌دار هستند. بنابراین می‌توانند در هنگام بروز اختلافات با صبر و حوصله مشکل را برطرف ساخته و زندگی مطلوبی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین تیر با مرداد

متولدین مرداد و تیر جزو هماهنگ‌ترین ماه‌ها از لحاظ روابط جسمانی هستند. اما از آن‌جایی که متولدین مرداد از دمدمی مزاجی چندان خوششان نمی‌آید، متولدین تیر بهتر است انعطاف نشان داده و خلق و خوی چندگانه‌ خود را کنترل کنند. متولدین مرداد دارای روحیه‌ سلطه‌جویی بوده که متولدین تیر چندان با این امر مشکلی ندارد که همین امر سبب می‌شود تا بتوانند در کنار هم مسالمت‌آمیز زندگی کنند.

از آن‌جایی که متولدین مرداد ریاست‌طلب بوده و خواهان برتری هستند، در زندگی به دنبال تجمل می‌باشند که این امر با ویژگی صرفه‌جویی متولد تیر چندان سازگار نیست. با این حال در صورتی که اختلافی به وجود آید می‌توانند با صبر و بردباری مشکل را برطرف ساخته و زندگی خوب و سازگاری داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین تیر با شهریور

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های متولدین شهریور می‌توان به دقت و باریک بینی آنان اشاره کرد که این امر سبب می‌شود روحیه‌ انتقادی آن‌ها نیز تشدید شود. این ویژگی برای متولدین تیر چندان مطلوب نیست. متولدین شهریور در امور مالی انسان‌های کاردانی هستند که این ویژگی با روحیه‌ صرفه‌جویی متولدین تیر هماهنگی خوبی دارد. همچنین متولدین شهریور و تیر به واسطه‌ پایبندی به قانون و مقررات و محافظه کار بودن نیز می‌توانند با یک‌دیگر سازگار باشند.

متولدین شهریور انسان‌هایی صادق و وفادار بوده و بسیار صمیمی هستند که همین امر سبب می‌شود تا وابستگی میان اعضای خانواده ایجاد شود. این امر یکی از مهمترین خواسته‌های متولدین تیر بوده و همین امر سبب می‌شود تا پیوند میان متولد شهریور و تیر بسیار مطلوب باشد.


مقاله طالع بینی ازدواج متولدین خرداد با سایر ماه‌ها

طالع بینی ازدواج متولدین تیر با مهر

مهر ماهی‌ها افرادی پرعاطفه و مهربان هستند که همین امر سبب می‌شود سازگاری زیادی با متولدین تیر داشته و بتوانند رابطه‌ عاطفی مطلوبی را برقرار کنند. متولدین مهر افرادی اجتماعی و اهل معاشرت بوده در حالی که تیر ماهی‌ها چندان از رفت و آمد خوششان نمی‌آید. بنابراین از این لحاظ ممکن است قدری به مشکل بخورند که البته با رعایت تعادل می‌توانند مشکلات را برطرف سازند.

افراد مهر ماهی‌ها کمی خشن و جدی بوده و در برخی موارد روحیه‌ بی‌ثباتی متولدین تیر می‌تواند سبب رنجش آنان شود. در چنین مواردی در صورتی که طرفین بتوانند با یک‌دیگر مدارا کنند می‌توانند مشکل را برطرف سازند. در واقع پیوند متولدین مهر و تیر در صورتی که هر کدام از طرفین صبر و از خود گذشتگی نشان دهد می‌تواند پیوند خوبی باشد.

طالع بینی ازدواج متولدین تیر با آبان

متولدین آبان در برخی موارد از جمله امور مالی افراد بی‌ثباتی هستند. به این ترتیب که در برخی موارد بسیار خسیس و در برخی موارد بسیار ولخرج می‌باشند. بنابراین نمی‌توانند امور مالی خانواده را به درستی تنظیم کنند که از همین جهت ممکن است با متولدین تیر به مشکل بخورند. سازگاری متولدین تیر و آبان از لحاظ جسمانی با یک‌دیگر مطلوب بوده و هر یک می‌تواند نیازهای عاطفی یک‌دیگر را برطرف سازند.

افراد متولد آبان قدری به دنبال سلطه‌طلبی بوده که متولدین تیر چندان با این امر مشکلی ندارند. به طور کلی در صورتی که متولدین آبان و تیر بتوانند صبر و حوصله به خرج داده و خلق‌وخوی خود را کنترل کنند می‌توانند زندگی آرامی با یک‌دیگر داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین تیر با آذر

خب متولدین آذر و تیر سازگاری چندانی با یک‌دیگر ندارند. متولدین تیر افرادی درونگرا و اهل خانواده بوده، در حالی که آذر ماهی‌ها انسان‌هایی بسیار اجتماعی و اهل سفر و گردش هستند. همین امر نیز ممکن است سبب ایجاد مشکل بین این زوج شود. با این حال متولدین آذر و تیر از لحاظ روابط اجتماعی با یک‌دیگر سازگار بوده و روحیه‌ خون گرمی دارند.

آذر ماهی‌ها انسان‌هایی بسیار رک بوده و چندان اهل در دروغ و ریا نیستند که همین رک و راستی ممکن است در برخی موارد متولدین تیر را برنجاند. علیرغم تمامی گفته‌ها پیوند میان متولدین آذر و دی پیوند مطلوبی خواهد بود. در صورتی که طرفین از یک‌دیگر صبر و خویشتنداری نشان دهند.

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

طالع بینی ازدواج متولدین تیر با دی

متولدین دی و تیر هر دو در زمینه‌ امور مالی صرفه‌جو هستند و هر دو افرادی خانواده دوست و طرفدار روابط خانوادگی می‌باشند. بنابراین از این جهات با یک‌دیگر سازگاری زیادی دارند. متولدین دی و تیر از لحاظ امور جسمانی نیز تضادی با یک‌دیگر نداشته و می‌توانند نیازهای یک‌دیگر را برطرف کنند.

از آن‌جایی که خلق و خوی متولدین دی و تیر بسیار با یک‌دیگر هماهنگ است، پیوند زناشویی میان این افراد می‌تواند پیوندی پرسعادت باشد.

طالع بینی ازدواج متولدین تیر با بهمن

متولدین تیر به دنبال روابط عاطفی پرشوری هستند، در حالی که متولدین بهمن مهارت زیادی در ابراز علاقه ندارند. بر همین اساس متولدین تیر و بهمن از جهت رابطه‌ عاطفی هماهنگی چندان با یک‌دیگر ندارند. از آن‌جایی که متولدین بهمن به عشق جسمانی اهمیت زیادی می‌دهند، رابطه‌ جسمانی متولد بهمن و تیر می‌تواند یک رابطه‌ پرکشش و هیجان‌انگیز باشد.

بهمن ماهی‌ها طرفداران استقلال و آزادی هستند در حالی که متولد تیر حس مالکیت دارند و دوست دارند نسبت به طرف مقابل خود سلطه داشته باشند. از این رو ممکن است زندگی سازگاری با یک‌دیگر نداشته باشند؛ مگر آن که بتوانند از خودگذشتگی کرده و با یک‌دیگر بر سر این موضوع به تفاهم برسند. در چنین مواردی زندگی آرامش‌بخشی در کنار یک‌دیگر خواهند داشت.

طالع بینی ازدواج متولدین تیر با اسفند

اسفند ماهی‌ها طرفدار عاطفه و هیجان هستند، از این رو با متولدین تیر که به دنبال رابطه‌ عاطفی پرشوری هستند، می‌توانند پیوند مستحکمی را برقرار کنند. همانطور که گفته شد متولدین تیر دوست دارند در نقش فرماندهی خانه قرار گیرند و در مقابل متولدین اسفند افرادی به شدت متکی به همسر هستند که همین ویژگی سبب می‌شود تا پیوند زناشویی متولدین اسفند و تیر پیوند سازگار و سعادتمندی باشد.


مقاله طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با سایر ماه‌ها

پیوند زناشویی متولدین تیر با سایر ماه‌ها در یک نگاه

♈تیر با فروردین: در ازدواج متولدین تیر و فروردین مشکلاتی وجود دارد که سبب می‌شود شانس ازدواج موفقشان متوسط باشد.

تیر با اردیبهشت: از آنجایی که متولدین تیر و اردیبهشت نقاط اشتراک زیادی با یک‌دیگر دارند، شانس ازدواج موفق آن‌ها بسیار بالاست.

تیر با خرداد: از آن‌جایی که متولدین تیر و خرداد از لحاظ خلق و خو با یک‌دیگر متفاوت بوده و یکی از آن‌ها بسیار مهربان و آرام دیگری پرشور و پرانرژی است ممکن است در زندگی‌شان چالش‌هایی وجود داشته باشد. بنابراین شانس ازدواج موفق متولدین تیر و خرداد متوسط است.

♋تیر با تیر: علی‌رغم اختلاف سلیقه‌ای که میان متولدین تیر با یک‌دیگر وجود دارد، به واسطه‌ وجه اشتراکات زیاد می‌توانند پیوند زناشویی خوبی با یک‌دیگر داشته باشند.

♌تیر با مرداد: پیوند زناشویی میان متولد تیر و مرداد پیوند خوب و موفقی می‌باشد؛ چرا که خصوصیات مشترک زیادی با یک‌دیگر دارند.

​♍تیر با شهریور: ازدواج متولدین تیر و شهریور می‌تواند یکی از موفق‌ترین و پرسعادت ترین ازدواج‌ها باشد؛ چرا که در بسیاری از ویژگی‌ها با یک‌دیگر هماهنگ هستند. از جمله‌ این هماهنگی‌ها می‌توان به روحیه‌ صرفه‌جویی متولدین تیر و مهارت متولدین شهریور در امور مالی اشاره کرد.

♎تیر با مهر: شانس ازدواج موفق متولدین تیر و مهر با یک‌دیگر بسیار بالاست؛ چرا که هر دو انسان‌های مهربان و توانمندی هستند.

​♏تیر با آبان: پیوند زناشویی میان متولدین تیر و آبان یک پیوند متوسط شناخته می‌شود؛ چرا که این افراد در برخی مسائل از جمله مسائل مالی با یک‌دیگر هماهنگ نیستند.

♐تیر با آذر: ازدواج متولدین تیر و آذر چندان ازدواج مطلوبی نبوده و توصیه نمی‌شود. چرا که یکی از افراد پایبند به خانواده و یکی کاملا اهل گشت و گذار و قرارگیری در موقعیت‌های اجتماعی مختلف است.

♑تیر با دی: ازدواج متولدین تیر و دی به واسطه‌ هماهنگی اخلاقی زیادی که با یک‌دیگر دارند یک پیوند موفق است.

♒تیر با بهمن: شانس ازدواج موفق متولدین تیر و بهمن متوسط است؛ چرا که ویژگی‌های متفاوت زیادی دارند که همین امر سبب شود ازدواجشان برای موفقیت نیاز به کوشش زیادی داشته باشد.

♓تیر با اسفند: ازدواج متولدین تیر و اسفند به واسطه‌ تفاهم کاملی که با یک‌دیگر دارند، بسیار بالا بوده و پیوندشان یک پیوند بسیار مطلوب به شمار می‌آید.

شما متولد کدام ماه از سال هستید؟

طالع بینی در حکم فالی بوده که انسان‌ها را تا حدودی از آینده و تقدیرشان آگاه می‌سازد. اگرچه توجه کامل به آنچه طالع بینی می‌گوید چندان هوشمندانه نیست و افراد باید متناسب با علم، دانش و منطق خود نسبت به مسائل تصمیم‌گیری کنند، با این حال یک موضوع سرگرم‌کننده بوده که در برخی موارد می‌تواند اطلاعات درستی را نیز در اختیار افراد قرار دهد.

به نظرتان بررسی طالع بینی افراد پیش از ازدواج چقدر تاثیرگذار است؟ آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به طالع بینی و تاثیر ماه‌ها بر رفتار اشخاص اعتقاد ندارند؟ شما در چه مرحله‌ای از انتخاب هستید و چه تجربه‌ای از معاشرت با تیر ماهی‌ها دارید؟ از نظرات، تجربیات و اطلاعات خود برای سوریتو بنویسید و اگر دوست و آشنای تیر ماهی دارید، این مقاله را برایش بفرستید.

طالع بینی ازدواج فرودین با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج مهر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج اردبیهشت با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آبان با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج خرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آذر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج تیر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج دی با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج مرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج بهمن با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج شهریور با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج اسفند با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *