طالع بینی ازدواج متولدین دی با سایر ماه‌ها ♑​👩‍❤️‍👨​🌌​

طالع بینی یکی از روش‌های پیشگویی تقدیر و آینده‌ افراد بوده که در گذشته بسیار مورد توجه مردم قرار داشته و بسیاری از مردم به آن باور داشتند. در حال حاضر اگرچه به واسطه پیشرفت علم و تکنولوژی باور مردم نسبت به طالع بینی کم شده است، با این حال هنوز هم بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. یکی از شاخه‌های پرطرفدار طالع بینی، طالع بینی ازدواج دی ماه است.

در این مقاله قصد داریم تا طالع بینی ازدواج متولدین دی با سایر ماه‌ها را بررسی کنیم. البته پیش از آن بد نیست تا خصوصیات مردان و زنان متولد دی ماه را بشناسیم. برای آشنایی کامل با خصوصیات اخلاقی افراد متولد دی ماه برای ازدواج در این متن با ما همراه باشید.

ویژگی‌های زنان متولد دی ماه

طالع بینی ازدواج متولدین دی

زنان متولد دی ماه زنانی لجباز، زودرنج، جاه‌طلب، منظم و کدبانو بوده که به آراستگی و خوش لباسی خود توجه بسیاری می‌کنند. این زنان تلاش می‌کنند تا زندگی خوبی را برای خود و خانواده‌شان تامین کنند. همچنین زنان متولد دی به دنبال کسب اقتدار و جلب احترام بوده و همواره تلاش می‌کنند از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و با نزاکت باشند. زنان دی ماهی افراد خوشرو، باحیا، هنردوست و خوش بیان بوده و از غیبت و دروغ دوری می‌کنند.

ویژگی‌های مردان متولد دی

طالع بینی ازدواج متولدین دی

مردان متولد دی ماه مردانی قدرت طلب، خانواده دوست و خوددار بوده که کمتر می‌توانند عشق و علاقه‌ خود را بروز دهند. این مردان افرادی مهربان و دلسوز بوده اما در جایگاه پدری ممکن است قدری خشک و جدی باشند. همچنین مردان متولد دی ماه افرادی دهن‌بین بوده و زود تحت تاثیر قرار می‌گیرند و به سهولت در برابر مهربانی دیگران تسلیم می‌شوند. دی ماهی‌ها افراد انتقاد‌گری هستند، اما چندان انتقادپذیر نیستند.

طالع بینی ازدواج دی ماه

طالع بینی ازدواج دی ماه با فروردین

متولدین فروردین و دی از لحاظ پیوند زناشویی سازگاری چندانی با یک‌دیگر ندارند. معمولا متولدین دی افرادی مرموز و تودار بوده که همین امر سبب می‌شود شناخت آن‌ها توسط افراد دیگر قدری سخت باشد.

در مقابل متولدین فروردین افرادی برونگرا و خونگرم بوده که از توداری و رمز و راز خوششان نمی‌آید. متولدین فروردین افرادی زودجوش و پرنشاط بودند و به سهولت با دیگران دوست می‌شوند. در حالی که متولدین دی به سادگی با کسی دوست نشده و نمی‌توانند به کسی اعتماد کنند. متولدین فروردین افراد بی‌پروا و جسوری هستند، در حالی که دی ماهی‌ها روحیه‌ محافظه کاری دارند. بنابراین از این نظر با یک‌دیگر سازگاری ندارند.

از دیگر ویژگی‌های متولدین دی می‌توان به نیاز آن‌ها به آزادی و استقلال اشاره کرد که این ویژگی با روحیه‌ سلطه‌گر متولدین فروردین سازگار نیست. با توجه به اختلاف نظرهای زیادی که وجود دارد پیوند زناشویی متولد فروردین و دی چندان سازگار نمی‌باشد. اما اگر هر یک از طرفین بتواند صبر، بردباری و خویشتن‌داری به خرج دهد، احتمال برقراری یک پیوند سعادتمند وجود دارد.

طالع بینی ازدواج دی ماه با اردبیهشت

همانطور که گفته شد دی ماهی‌ها افرادی تودار، راز نگهدار و البته فعال هستند که این ویژگی‌ها با متولدین اردیبهشت مشترک بوده و از این لحاظ با یک‌دیگر سازگارند. متولدین دی و اردیبهشت هر دو اهل کار و فعالیت بوده و در امور خود بسیار جدی هستند. دی ماهی‌ها افرادی جاه‌طلب و خانواده دوست بوده و قدری در بیان احساسات خود تودار می‌باشند که این ویژگی‌ها نیز با متولدین اردیبهشت سازگار است.

متولدین اردیبهشت و دی هر دو افرادی دلسوز و مهربان بوده که همین امر سبب می‌شود در زندگی با یک‌دیگر کمبود عاطفی احساس نکنند. با توجه به این ویژگی‌ها می‌توان پیوند میان متولد اردیبهشت و دی را پیوند سعادتمندی دانست.

طالع بینی ازدواج دی ماه با خرداد

متولدین خرداد افرادی صمیمی، بی‌شیله پیله و روراست بوده که این ویژگی با روحیه‌ توداری و سیاستمداری متولدین دی ناسازگار است. با این حال متولدین دی و خرداد از لحاظ جسمی با یک‌دیگر هماهنگ بوده و می‌توانند نیاز یک‌دیگر را برطرف سازند. معمولا متولدین خرداد در انجام امور بسیار پرشور و حال بوده در حالی که متولد دی کارهای خود را با صبر و حوصله انجام می‌دهند. بر همین اساس در صورتی که متولدین دی و خرداد بتواند این تفاوت‌ها را بپذیرند و با یک‌دیگر سازش کنند می‌توانند زندگی سعادتمندی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج دی ماه با تیر

متولدین تیر و دی هر دو در زمینه‌ امور مالی صرفه‌جو بوده و هر دو به روابط خانوادگی اهمیت می‌دهند. معمولا متولدین تیر و دی هر دو افرادی مهربان و خانواده دوست می‌باشند از این رو می‌توانند زندگی سازگاری با یک‌دیگر تشکیل دهند. افراد متولد دی و تیر از لحاظ جسمانی نیز با یک‌دیگر تفاوتی نداشته و می‌توانند نیاز یک‌دیگر را برآورده سازند.

از دیگر ویژگی‌های مشترک متولدین تیر و دی می‌توان به خلق و خوی متغیر آن‌ها اشاره کرد که با یک‌دیگر سازگاری دارد. از آن‌جایی که زمینه‌های سازگاری متولدین دی و تیر زیاد است، احتمال تشکیل یک پیوند سعادت میان آن‌ها وجود دارد.

طالع بینی ازدواج دی ماه با مرداد

متولدین دی افرادی خویشتن‌دار، کم حرف، آرام و تودار هستند. بنابراین نمی‌توانند با متولدین مرداد که افرادی بسیار پرشور و هیجان و طالب عشق و عاطفه‌ پرحرارتی هستند سازگاری چندانی داشته باشند. همچنین متولدین دی و مرداد هر دو افرادی قدرت طلب و عاشق برتری بوده که اگر هیچ یک از طرفین کوتاه نیاید احتمال بروز رقابت‌طلبی و کشمکش در بین آن‌ها وجود دارد.

غالبا متولدین مرداد افرادی برونگرا و اجتماعی بوده که این ویژگی ممکن است حس حسادت را در متولدین دی ماه برانگیزد. با این حال متولدین دی و مرداد از لحاظ جسمی با یک‌دیگر سازگار بوده و می‌توانند نیاز یک دیگر را برآورده سازند. بر همین اساس اگر هر یک از طرفین کمی مدارا و ملاطفت به خرج دهد، زندگی پرنشاطی تشکیل می‌شود.

طالع بینی ازدواج دی ماه با شهریور

متولدین دی و شهریور هر دو افرادی اهل کار و عمل بوده و چندان خیال‌پرداز و رویایی نیستند. بر همین اساس می‌توانند با یک‌دیگر تعامل سازگاری داشته باشند. افراد متولد دی و شهریور هر دو علی‌رغم احساسات زیادی که دارند نمی‌توانند احساسات خود را به خوبی بروز داده و بسیار خوددار هستند.

از این رو نیز با یک‌دیگر سازگار می‌باشند. متولدین دی خواهان نظم و انضباط در زندگی هستند که این ویژگی نیز با متولدین شهریور هماهنگ و سازگار است. با توجه به ویژگی‌های مشترک زیادی که بین متولد شهریور و دی وجود دارد، احتمال برقراری یک رابطه‌ محکم بین آن‌ها زیاد است.

طالع بینی ازدواج دی ماه

طالع بینی ازدواج دی ماه با مهر

متولدین دی افراد خشک و جدی هستند، در صورتی که متولدین مهر دارای حس شادی و نشاط بوده و به دنبال عدالت می‌گردند. معمولا متولدین دی اهل کار و عمل هستند در حالی که متولدین مهر دوست ندارند چندان در کار خود غرق شوند. با وجود این ناسازگاری‌ها متولدین مهر به واسطه‌ عقل و خرد زیادی که دارند می‌توانند شخصیت پنهان متولدین دی را کشف کرده و به این ترتیب ارتباط مناسبی با آن‌ها برقرار کنند. متولد مهر و دی هر دو افرادی خانواده دوست، احساساتی و بانشاط هستند؛ با این تفاوت که متولدین دی نمی‌توانند احساس خود را بروز دهند.

طالع بینی ازدواج دی ماه با آبان

متولدین آبان و دی هر دو دارای روحیه‌ قدرت طلبی و سلطه‌جویی هستند. بنابراین احتمال بروز درگیری و کشمکش بین آن‌ها وجود دارد. متولدین دی و آبان از لحاظ جسمانی سازگاری چندانی با یک‌دیگر ندارند؛ چرا که متولدین آبان علاقه‌ زیادی به روابط داشته و متولدین دی چندان شور و حرارتی برای رابطه ندارند.

با وجود این تفاوت‌ها متولدین آبان و دی به واسطه‌ اعتماد و اطمینان زیادی که به یک‌دیگر دارند و همچنین به واسطه‌ حس مسئولیت و وظیفه‌شناسی می‌توانند زندگی سازگاری با یک‌دیگر داشته باشند.

طالع بینی ازدواج دی ماه با آذر

متولدین دی و آذر دارای شخصیت‌های متفاوتی می‌باشند. آذر ماهی‌ها افرادی آسان‌گیر و راحت طلب بوده که هیچ چیز را جدی نمی‌گیرند. در صورتی که دی ماهی‌ها افرادی جدی بوده که نگاهی سختگیرانه به زندگی دارند. متولدین دی افرادی آرام، تودار و گوشه‌گیر بوده در حالی که آذر ماهی‌ها افرادی آزادی طلب، اهل معاشرت با دیگران و با شور و حرارت هستند.

با همه این تفاوت‌ها متولدین آذر و دی هر دو افرادی عاقل و خردمند بوده که از این لحاظ می‌توانند به عقاید یک‌دیگر احترام گذاشته و با یک‌دیگر کنار بیایند. در صورتی که متولدین دی سختگیری‌های خود را کم کرده و متولدین آذر نیز قدری آزادی طلبی را کنار بگذارند، می‌توانند ازدواج موفقی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج دی ماه با دی

بدیهی‌ست که ازدواج متولدین دی با یک‌دیگر به واسطه‌ آن که تمامی ویژگی‌های مثبت و منفی تشدید می‌شود، می‌تواند یک ازدواج یکنواخت باشد. متولدین دی افرادی سختگیر، کم حرف، جدی و کمی بدبین هستند. بنابراین هیچ یک نمی‌توانند احساسات خود را بروز داده و از این لحاظ نمی‌توانند چندان به یک‌دیگر نزدیک شوند. با این حال در ازدواج متولدین دی در صورتی که هر یک از طرفین بتواند احساسات خود را به خوبی بروز داده و از لاک خود بیرون بیاید و همچنین هر دو بتوانند خصوصیت منفی یک‌دیگر را بپذیرند، می‌توانند زندگی سعادتمندی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج دی ماه با بهمن

متولدین دی و بهمن افرادی کاملا متفاوت هستند. دی ماهی‌ها افرادی محافظه کار و محتاط بوده در حالی که بهمن ماهی‌ها خود را چندان درگیر مسائل زندگی نمی‌کنند و دید جدی و سختگیرانه‌ای به زندگی ندارند. به هر حال از آن‌جایی که متولدین بهمن و دی هر دو دارای روحیه‌ نوع دوستی بوده، می‌توانند با نقاط ضعف یک‌دیگر مدارا کرده و به این ترتیب رابطه‌ مناسبی با یک‌دیگر داشته باشند. متولد دی و بهمن می‌توانند یک‌دیگر را یاری رسانده و همدرد یک‌دیگر باشند.

طالع بینی ازدواج دی ماه با اسفند

متولدین دی اهل حساب و کتاب و منطق هستند. در حالی که متولدین اسفند افرادی عاشق پیشه و احساساتی بوده و غریزی عمل می‌کنند. بر همین اساس سازگاری چندانی با یک‌دیگر ندارند. با این حال از آن‌جایی که هر دو می‌توانند ارتباط فکری مناسبی با یک‌دیگر برقرار کنند، می‌توانند تفاوت یک‌دیگر را پذیرفته و به آن احترام بگذارند.

در صورتی که متولدین دی روحیه‌ سلطه‌گری خود را کم کرده و اسفند ماهی‌ها نیز هیجانات خود را کنترل کنند، می‌توانند پیوند مفیدی با یک‌دیگر داشته باشند.

طالع بینی ازدواج دی ماه

طالع بینی ازدواج متولدین دی با سایر ماه‌ها در یک نگاه

♈دی با فروردین: ازدواج متولدین فروردین و دی با یک‌دیگر چندان خوب نیست؛ چرا که دی ماهی‌ها افرادی مرموز و محافظه کار بوده و از این رو تفاهم چندانی با فروردین ماهی‌ها ندارند.

♉دی با اردیبهشت: پیوند میان متولدین دی و اردیبهشت یکی از ازدواج‌های بسیار خوب به شمار می‌آید؛ چرا که هر دو افرادی با ثبات و راز نگهدار بوده و از این رو می‌توانند پیوند مستحکمی با یک‌دیگر داشته باشند.

♊دی با خرداد: شانس ازدواج موافق متولد دی و خرداد خوب است؛ چرا که هر دو افرادی خویشتن‌دار و سیاستمدار بوده و می‌توانند زندگی سازگاری با یک‌دیگر داشته باشند.

♋دی با تیر: از آن‌جایی که متولدین دی و تیر هر دو از لحاظ مالی و اخلاقی با یک‌دیگر هماهنگ هستند، می‌توانند ازدواج خوبی با یک‌دیگر داشته باشند.

♌دی با مرداد: شانس ارتباط موفق متولدین دی و مرداد متوسط است؛ چرا که به واسطه‌ حس برتری‌جویی هر دو، احتمال وجود اختلاف میان آن‌ها وجود دارد.

​♍دی و شهریور: زندگی مشترک متولدین دی و شهریور یک زندگی خوب و سرشار از محبت خواهد بود.

♎دی با مهر: شانس ازدواج موفق متولدین دی و مهر متوسط است؛ چرا که به واسطه‌ روحیه‌ خودرای و بلندپروازی هر یک از طرفین، احتمال بروز مشکل میان آن‌ها وجود دارد.

​♏دی با آبان: متولدین دی و آبان بهتر است با یک‌دیگر ازدواج نکنند؛ چرا که هر دو دارای روحیه‌ سلطه طلبی و سختگیری هستند و نمی‌توانند با یک‌دیگر سازگاری و تفاهم پیدا کنند.

♐دی و آذر: متولدین دی و آذر می‌توانند ازدواج متوسطی داشته باشند؛ چرا که خصوصیات آن‌ها تا حدودی با یک‌دیگر متفاوت است. البته در صورت خویشتن‌داری می‌توانند با یک‌دیگر مدارا کنند.

♑دی با دی: شانس ازدواج موفق متولدین دی با یک‌دیگر به واسطه‌ خصوصیات مثبت و منفی مشترک متوسط است.

♒دی با بهمن: از آن‌جایی که متولدین دی و بهمن یکی بسیار محتاط و محافظه کار و دیگری سختگیر و جدی است، یک ازدواج متوسط به شمار می‌آید.

♓دی و اسفند: رابطه‌ میان متولدین دی و اسفند به واسطه‌ منطقی بودن متولدین دی و عاشق پیشه بودن متولدین اسفند یک ازدواج متوسط به شمار می‌آید.

شما متولد کدام ماه از سال هستید؟

باور و اعتقاد کامل به طالع بینی ازدواج با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی نمی‌تواند چندان هوشمندانه باشد. با این حال طالع بینی ازدواج جزو سرگرمی‌هایی بوده که بسیاری از افراد به آن علاقه‌مند هستند.

به نظرتان بررسی طالع بینی افراد پیش از ازدواج چقدر تاثیرگذار است؟ آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به طالع بینی و تاثیر ماه‌ها بر رفتار اشخاص اعتقاد ندارند؟ شما در چه مرحله‌ای از انتخاب هستید و چه تجربه‌ای از معاشرت با دی ماهی‌ها دارید؟ از نظرات، تجربیات و اطلاعات خود برای سوریتو بنویسید و اگر دوست و آشنای دی ماهی دارید، این مقاله را برایش بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *