طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با سایر ماه‌ها ♌​​🌌​👩🏻‍❤️‍👨🏻​

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

فال گرفتن و آگاهی از تقدیر و آینده‌ افراد براساس ماه تولدشان تحت عنوان طالع بینی شناخته می‌شود که علیرغم پیشرفت دانش و تکنولوژی همچنان مورد توجه خیل عظیمی از افراد قرار دارد. از جمله پرطرفدارترین شاخه‌های طالع بینی، طالع بینی مربوط به ازدواج متولدین مرداد بوده که اگر چه نباید سفت و سخت به آن بسنده کرد، با این حال می‌تواند تا حدودی برخی حقایق را برای افراد نمایان سازد.

در این مقاله قصد داریم تا طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با سایر ماه‌ها را بررسی کنیم. البته قبل از آن بد نیست تا با خصوصیات مرد و زن متولد مرداد آشنا شویم. اگر شما متولد مرداد هستید یا فرد مورد علاقه‌تان متولد این ماه است، حتما نگاهی به این متن داشته باشید.

 

ویژگی زن مرداد

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

زنان متولد مرداد با عنصر وجودی آتش، انسان‌هایی معصوم و مهربان بوده و طرفداران سرسخت احساسات و اصالت‌اند. زنان متولد مرداد خوش‌چهره و باهوش بوده و دارای حس ریاست هستند. این افراد را نیز مانند مردان متولد مرداد می‌توان انسان‌هایی ولخرج دانست. زنان متولد مرداد دارای روحیه‌ ورزشکاری بوده و به سینما و تئاتر علاقه دارند.

غالبا زنان متولد مرداد همیشه آراسته و تمیز بوده و به فن بیان قوی طرف مقابل خود توجه نشان می‌دهند. این زنان دارای حس غرور و تکبر زیادی بوده و در محیط‌های اجتماعی انسان فعالی شناخته می‌شوند. زنان متولد مرداد می‌توانند مادران مهربانی باشند، اما تا زمانی که فرزندان مطیع او باشند. اگرچه زنان متولد مرداد به واسطه‌ جذابیت مورد توجه دیگران قرار می‌گیرند، با این حال همواره به زندگی خود وفادار خواهند ماند.

ویژگی مرد مرداد

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

مردان متولدین مرداد تمایل دارند تعریف و تمجید دیگران را شنیده و نگاه دیگران را به خود احساس کنند. این افراد طرفدار معاشرت و محیط‌های شلوغ بوده و از افسردگی و تنهایی بیزار هستند. اغلب مردان مرداد ماهی افرادی باشخصیت، آرام و باادب بوده و انسان‌هایی بسیار متین هستند که همین امر نیز سبب جلب توجه زنان به این مردان می‌شود.

مردان متولد مرداد اهل تجملات بوده و می‌توان گفت که انسان‌های ولخرجی هستند. با این حال این افراد انسان‌هایی متعصب و حساس نیز شناخته می‌شوند. مرداد ماهی‌ها همسرانی وفادار و مهربان بوده و تلاش می‌کنند تا در امور فنی خانه به همسرشان کمک کنند. متولدین مرداد پدران مهربانی بوده اما فرزند زیادی نمی‌خواهند.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

مقاله طالع بینی ازدواج متولدین تیر با سایر ماه‌ها

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با فرودین

متولدین مرداد تمایل دارند تا همیشه مورد توجه دیگران قرار گیرند. فروردین ماهی‌ها نیز دارای این ویژگی بوده که همین امر ممکن است سبب شود تا در برخی موارد تنش‌های بین متولدین مرداد و فروردین ایجاد شود.

افراد متولدین مرداد عاشق تعریف و تمجید هستند که متولدین فروردین برای داشتن یک رابطه‌ مناسب باید به این اصل توجه کنند. اگر چه متولدین مرداد و فروردین ممکن است در برخی نظرات با یک‌دیگر اختلاف و درگیری داشته باشند، با این حال به واسطه‌ رابطه‌ عاطفی مستحکم و عاشقانه می‌تواند زندگی خوبی را با یک‌دیگر تشکیل دهند.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با اردبیهشت

افراد متولدین مرداد وفادار، خوش مشرب و مهربان بوده که از این جهات با متولدین اردیبهشت تشابه دارند و می‌توانند نیاز یک‌دیگر به محبت را برطرف سازند. مرداد ماهی‌ها افرادی عاشق‌پیشه، راستگو و صادق هستند. بنابراین متولدین اردیبهشت نباید با شک کردن به حرف‌های آنان سبب ناراحتیشان شوند. مرداد ماهی‌ها را می‌توان انسان‌هایی حسود در نظر گرفت. بنابراین متولدین اردیبهشت بهتر است این ویژگی آنان را در نظر گرفته و مراعاتشان را بکنند.

متولدین اردیبهشت نیز مانند متولدین مرداد انسان‌هایی یکدنده و کمی خودرای بوده و می‌خواهند تا بر طرف مقابل خود سلطه داشته باشند. از این رو ممکن است تا در زندگی زناشویی خود دچار اختلاف شوند. با این حال اگر هر یک از طرفین کمی خویشتن‌داری به خرج دهند، مشکل برطرف می‌شود. متولدین مرداد و اردیبهشت از لحاظ جسمانی نیز می‌توانند نیاز یک‌دیگر را برطرف ساخته و پیوند مستحکمی را تشکیل دهند.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با خرداد

متولدین مرداد عاشق همسرانی شوخ ‌طبع، اجتماعی و شاد هستند که تمامی این صفات در متولدین خرداد وجود دارد. بنابراین می‌توان گفت ازدواج متولدین مرداد و خرداد یکی از پایدارترین ازدواج‌ها خواهد بود. متولدین مرداد همانطور که گفته شود دارای تمایلات سلطه‌جویانه هستند. بنابراین متولدین خرداد باید تلاش کنند تا حدودی با متولدین مرداد مسالمت‌آمیز رفتار کنند و در صورت نیاز به ابراز عقیده‌ای برخلاف نظر آنان با صراحت و ملایمت این کار را انجام دهند.

متولدین خرداد و مرداد از لحاظ توجه به هیجان، سفر و گشت و گذار نیز با یک‌دیگر سازگارند. بنابراین می‌توانند زندگی زناشویی موفقی را تشکیل دهند.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با تیر

رابطه‌ جسمانی متولدین مرداد و متولدین تیر با یک‌دیگر هماهنگ بوده و مشکلی در آن وجود ندارد. اما از آن‌جایی که متولدین تیر دارایی خلق و خوی متغیری هستند و متولدین مرداد تحمل این ویژگی را ندارند بهتر است تا متولدین تیر در این باره کمی انعطاف‌پذیر باشند.

متولدین تیر با ویژگی سلطه‌جویی مرداد ماهی‌ها مشکلی نداشته و این روحیه‌ آنان را می‌پذیرند. همچنین می‌توانند نیاز مرداد ماهی‌ها به تعریف و تمجید را نیز برآورده سازند. مرداد ماهی‌ها انسان‌هایی ریاست‌ طلب و مغرور بوده و تمایل به زندگی تجملاتی دارند که این ویژگی با روحیه‌ صرفه‌جویی متولدین تیر سازگار نیست. با این حال علیرغم تمامی تنش‌ها در صورتی که متولدین تیر و مرداد بتوانند صبر و حوصله‌ خود را حفظ کنند می‌تواند زندگی بدون مشکلی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با مرداد

از آن‌جایی که متولدین مرداد دارای صفات مثبت و منفی مشترک زیادی هستند، بدیهی است که در هنگام ازدواج با یک‌دیگر تمامی این صفات دو چندان می‌شود. بنابراین کافی‌ست تا نسبت به ویژگی‌های منفی خود و طرف مقابل کمی انعطاف‌پذیر بوده و تلاش کنند تا ویژگی‌های مثبت یک‌دیگر را تقویت سازند. از آن‌جایی که متولدین مرداد انسان‌هایی سلطه طلب بوده و تمایل به برتری دارند ممکن است در زندگی مشترک اختلافات و کشمکش‌هایی بین آنان ایجاد شود.

متولدین مرداد عاشق تعریف و تمجید هستند. بنابراین طرف مقابل به همان میزان دوست دارد تعریف و تمجید بشنود، باید از همسر خود نیز تعریف کند. در صورتی که متولدین مرداد صبر و بردباری به خرج دهند می‌توانند زندگی سعادتمندی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با شهریور

شهریور ماهی‌ها انسان‌هایی منظم و دقیق هستند که این ویژگی را می‌توان در زندگیشان مشاهده کرد. از طرفی متولدین مرداد عاشق هیجان بوده و انسان‌هایی پرشور، خوش مشرب و عاشق معاشرت با دیگران هستند که این ویژگی نیز جزو ویژگی‌های مثبتی بوده که می‌توان در زندگی آن‌ها مشاهده کرد. بنابراین زندگی مشترک متولدین مرداد و شهریور از این لحاظ می‌تواند زندگی رو به راهی باشد.

افراد متولدین شهریور دارای روحیه‌ ایرادگیری هستند و همانطور که گفته شد مرداد ماهی‌ها طرفدار تعریف و تمجیدند. بنابراین ممکن است از این بابت با یک‌دیگر دچار تنش و مشکل شوند. به طور کلی متولدین مرداد و شهریور تشابه و نقاط مشترک زیادی با یک‌دیگر نداشته و تنها در صورتی که از خود گذشتگی و صبر و تحمل پیشه کنند، می‌تواند یک زندگی مشترک مطلوب را بسازند.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

مقاله طالع بینی ازدواج متولدین خرداد با سایر ماه‌ها

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با مهر

مرداد ماهی‌ها افرادی مصمم و قاطع‌اند. از این رو با ویژگی سستی و بی تصمیمی متولدین مهر که در برخی مواقع به آن دچار می‌شوند، مشکل خواهند داشت. البته از آن‌جایی که مرداد ماهی‌ها انسان‌هایی کینه‌جو نیستند، می‌توانند به سهولت کشمکش‌ها را برطرف کرده و رنجش‌ها را فراموش کنند.

متولدین مهر در زندگی به دنبال آرامش و تعادل هستند و تمایل دارند در تمامی امور حتی امور عشقی با منطق پیش بروند. این در حالی است که مرداد ماهی‌ها انسان‌های به شدت عاشق پیشه‌ای بوده و دوست دارند این عشق را در روابط خود به سهولت مشاهده کنند. بنابراین در صورتی که متولدین مرداد و مهر بتوانند اعتدال را میان منطق و عاطفه برقرار کنند، می‌توانند مکمل خوبی برای یک‌دیگر بوده و زندگی مطلوبی را تشکیل دهند.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با آبان

آبان ماهی‌ها انسان‌های قابل اطمینان و وفاداری هستند که از مقاومت بالایی در برابر تمایلات وسوسه برانگیز برخوردارند. در حالی که مرداد ماهی‌ها بسیار عاشق‌پیشه بوده و نیاز به جلب توجه دارند که این ویژگی ممکن است برای متولدین آبان چندان خوشایند نباشد.

متولدین مرداد و آبان افرادی مهربان و صمیمی بوده که سبب می‌شود رابطه‌ جسمانی خوبی با یک‌دیگر داشته باشند و بتوانند نیاز یک‌دیگر برطرف سازند. راز زندگی موفق متولدین مرداد و آبان در آن است که تا حد امکان تلاش کنند یک‌دیگر را درک کرده و با یک‌دیگر مدارا کنند تا به این ترتیب موجب رنجش طرف مقابل خود نشوند.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با آذر

آذر ماهی‌ها انسان‌های پرهیجان و پر جنب و جوشی هستند و به دنبال تنوع در زندگی می‌باشند که این تنوع طلبی آن‌ها با روحیه‌ متولدین مرداد سازگار نیست. اگر چه متولدین مرداد نیز عاشق هیجان و شور و اشتیاق هستند، با این حال میزان این هیجان نسبت به متولدین آذر کمتر است. مرداد ماهی‌ها طرفداران سلطه‌جویی بوده و به برتری و ریاست علاقه دارند. در حالی که آذر ماهی‌ها دوست دارند حس استقلال و آزادی را تجربه کنند. بنابراین برای داشتن یک زندگی مناسب باید متولدین مرداد تا حد زیادی روحیه‌ برتری طلبی خود را کنار بگذارند.

آذر ماهی‌ها اهل رفت و آمد با دیگران هستند و به عنوان انسان‌های رکی شناخته می‌شوند که گاهی این رک‌گویی سبب آسیب دیدن غرور متولدین مرداد می‌شود. به طور کلی رابطه‌ متولدین آذر و مرداد با یک‌دیگر هماهنگ است، در صورتی که هر یک از طرفین صبر و بردباری به خرج دهند.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با دی

متولدین دی افرادی تودار، کم حرف و خویشتن‌دار هستند. از این رو نمی‌توانند با متولدین مرداد که بسیار شور و هیجان دارند سازگاری داشته باشند. متولدین مرداد انسان‌هایی پرحرارت و عاشق‌پیشه بوده در حالی که متولدین دی در رابطه با عشق بسیار سرد رفتار می‌کنند. همچنین هر دو این افراد دارای حس قدرت طلبی هستند. از این رو ممکن است در زندگی مشترک آنان کشمکش‌ها و رنجش‌هایی ایجاد شود.

مرداد ماهی‌ها افرادی برون‌گرا بوده که این اجتماعی بودن آن‌ها ممکن است در برخی موارد سبب برانگیخته شدن حس حسادت در متولدین دی شود. اگرچه روابط عاطفی متولدین مرداد و دی چندان با یک‌دیگر سازگار نبوده و نیاز به مدارا دارد، با این حال رابطه جسمانی آنان با یک‌دیگر مطلوب خواهد بود.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با بهمن

بارها گفته شد که متولدین مرداد بسیار عاشق پیشه هستند و طرفدار یک زندگی رمانتیک‌اند. در حالی که بهمن ماهی‌ها نمی‌توانند به خوبی احساسات خود را ابراز کنند. بنابراین از این لحاظ سازگاری چندانی با یک‌دیگر ندارند. متولدین بهمن و مرداد هر دو افرادی اجتماعی و اهل معاشرت با دیگران بوده که این امر سبب می‌شود تفاهم خوبی با یک‌دیگر داشته باشند.

متولد بهمن و مرداد افرادی آرمان‌گرا بوده و همواره خیالات بزرگی در سر دارند. علاوه بر آن از لحاظ جسمانی نیز با یک‌دیگر سازگارند؛ بنابراین می‌توانند نیاز یک‌دیگر را برطرف سازند. پیوند میان متولدین مرداد و بهمن می‌تواند پیوندی مناسب باشد در صورتی که هر یک از طرفین بتواند از خود گذشتگی نشان دهد.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با اسفند

اسفند ماهی‌ها مهارت زیادی در ابراز عشق و محبت دارند که این ویژگی می‌تواند به سهولت نیاز عاطفی مرداد ماهی‌ها را برطرف سازد. متولدین اسفند افرادی حسود و متعصب نیستند از این رو با روحیه‌ معاشرتی متولدین مرداد سازگاری دارند و به آزادی همسر خود احترام می‌گذارند. اسفند ماهی‌ها تمایل به محدود کردن طرف مقابل خود ندارند که این ویژگی نیز سبب سازگاری زندگی متولدین اسفند و مرداد می‌شود.

در کل می‌توان چنین گفت که متولدین مرداد و اسفند تفاهم زیادی با یک‌دیگر دارند. به طور کلی در صورتی که متولدین مرداد کمی روحیه‌ سلطه‌جویی خود را کم کرده و همچنین متولدین اسفند مقدار تغییر خلق و خوی خود را کاهش دهند، می‌توانند زندگی مطلوبی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

مقاله طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با سایر ماه‌ها

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با سایر ماه‌ها در یک نگاه

♈مرداد با فروردین: به واسطه‌ هماهنگی میان متولد مرداد و فروردین پیوند میان این افراد پیوند خوبی خواهد بود.

♉مرداد با اردیبهشت: از آن‌جایی که متولدین مرداد و اردیبهشت هر دو خانواده دوست و مهربان هستند، ازدواج میان این افراد ازدواج موفق و پایداری خواهد بود و این ازدواج به شدت توصیه می‌شود.

♊مرداد با خرداد: متولد خرداد و مرداد هر دو انسان‌های اجتماعی و خونگرمی بوده که از این لحاظ سازگاری مطلوبی با یک‌دیگر دارند. از این رو شانس ازدواج موفق آنان بسیار بالاست.

♋مرداد با تیر: ازدواج متولدین مرداد و تیر به واسطه‌ اختلاف سلیقه‌ اندکی که با یک‌دیگر دارند مطلوب بوده و از درک بالای برخوردار است. بنابراین شانس ازدواج موفق این افراد خوب است.

♌مرداد با مرداد: وجود صفات مشترک زیاد بین متولدین مرداد سبب می‌شود تا پیوندشان تقویت شده و شانس ازدواج موفق آنان بالا رود. بنابراین می‌توان گفت ازدواج متولدین مرداد با یک‌دیگر ازدواج خوبی خواهد بود.

​♍مرداد با شهریور: از آن‌جایی که متولدین مرداد و شهریور از لحاظ قانونمندی و پرشوری با یک‌دیگر تفاوت داشته و یکی بسیار منضبط و دیگری بسیار عاشق پیشه و پرحرارت است، ازدواجشان پیوندی متوسط به شمار می‌آید.

♎مرداد با مهر: شانس موفق متولدین مرداد و مهر خوب است و زندگی آن‌ها سرشار از منطق و آرامش می‌باشد.

​♏مرداد با آبان: ازدواج متولدین مرداد و آبان یک ازدواج متوسط به شمار می‌رود؛ چرا که یکی از طرفین بسیار وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق تعریف و تمجید است.

♐مرداد با آذر: ازدواج متولدین مرداد و آذربه این دلیل که یکی پر شور و هیجان و ریاست طلب و دیگری به دنبال آزادی و استقلال است، ازدواج متوسطی به شمار می‌آید.

♑مرداد با دی: ازدواج موفق متولدین مرداد و دی متوسط است؛ چرا که به واسطه‌ آن که هر دو نفر دارای روحیه‌ برتری‌جویی هستند، ممکن است تنش‌هایی بین آنان ایجاد شود.

♒مرداد با بهمن: ازدواج موفق میان متولدین مرداد و بهمن از شانس خوبی برخوردار است؛ چرا که هر دو نفر دارای روحیه‌ آرمان‌گرایانه بوده و می‌توانند هماهنگی زیادی با یک‌دیگر داشته باشند.

♓مرداد با اسفند: ازدواج متولدین مرداد و اسفند می‌تواند یک ازدواج هماهنگ و خوب باشد؛ چرا که هر یک از طرفین می‌تواند نیازهای عاطفی طرف مقابل را برطرف سازد.

شما مردادی هستید یا فرد مورد علاقه‌تان؟

طالع بینی یکی از شیوه‌های اطلاع از تقدیر و آینده در ادوار گذشته بوده که در حال حاضر نیز با وجود آن که دانش و منطق پیشرفت بسیاری داشته است، همچنان مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد. اگرچه طالع بینی بیشتر جنبه‌ سرگرمی دارد، با این حال در برخی موارد می‌تواند حقایق جالبی را برای افراد نمایان سازد.

شما طرفدار طالع بینی ازدواج هستید یا صرفا به عنوان یک سرگرمی علاقه به آگاهی از آن دارید؟ به نظرتان تا چه حد می‌توان به طالع بینی در مورد خصوصیات اخلاقی افراد تکیه کرد؟ آیا شما متولد مرداد هستید؟ نظرات، چالش‌ها و تجربیات خود را در این زمینه با سوریتو در میان بگذارید، همچنین این مقاله را برای دوستان مرداد ماهی خود بفرستید.

طالع بینی ازدواج فرودین با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج مهر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج اردبیهشت با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آبان با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج خرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آذر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج تیر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج دی با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج مرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج بهمن با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج شهریور با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج اسفند با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​

یک نظر در “طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با سایر ماه‌ها ♌​​🌌​👩🏻‍❤️‍👨🏻​

  1. سالار گفت:

    مردادیا بهترین ادمان مهربون و صادق و متعهد عین دوست دخترم اسمشم روش میاد نیکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *