طالع بینی ازدواج اسفند ماه با سایر ماه‌ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​

طالع بینی ازدواج اسفند ماه

در گذشته مردم بر این باور بودند که با استفاده از طالع بینی می‌توان از آینده و تقدیر افراد مطلع شد. در حال حاضر اگر چه به واسطه‌ پیشرفت دانش و تکنولوژی باور به طالع بینی چندان هوشمندانه نیست، با این حال یکی از حوزه‌های سرگرمی پرطرفدار به شمار می‌آید. در میان شاخه‌های مختلف طالع بینی، طالع بینی ازدواج اسفند ماه یکی از پرطرفدارترین‌ها می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم طالع بینی ازدواج متولدین اسفند با سایر ماه‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. البته پیش از آن بد نیست تا با ویژگی‌های زن و مرد متولد اسفند آشنا شویم. برای آشنایی کامل با خصوصیات اخلاقی افراد متولد اسفند ماه برای ازدواج در این متن با ما همراه باشید.

 

ویژگی‌های زنان متولد اسفند

طالع بینی ازدواج اسفند ماه

زنان متولد اسفند جزو بی‌نظیرترین زنان به شمار می‌آیند که می‌توانند آرامش را به زندگی بسیاری از مردان آورند. همچنین زنان اسفند ماهی افرادی رویایی و خیال‌پرداز بوده و از عشق مادری زیادی برخوردار هستند. این زنان بسیار خوش‌گفتار و امانت‌دار بوده و افرادی نسبتا صبور به شمار می‌آیند.

اغلب زنان متولد اسفند به عنوان افرادی مغرور و کمی خودبین نیز شناخته می‌شوند. زنان اسفند ماهی افرادی مهمان‌نواز بوده و می‌توانند سایر افراد به ویژه شوهر خود را راضی نگه دارند. خانم‌های اسفند ماهی بسیار حساس و احساساتی بوده و تمایل زیادی دارند تا مانند شاهزاده‌ها زندگی کنند.

ویژگی‌های مردان متولد اسفند

طالع بینی ازدواج اسفند ماه

مردان متولد اسفند حد وسط نداشته و یا کاملا مثبت و یا کاملا منفی می‌باشند. البته مردان متولد اسفند مردان متعصبی نیستند و هیچگاه کسی را قضاوت نمی‌کنند. همچنین تا از چیزی به طور کامل مطلع نشده‌اند در رابطه با آن اظهار نظر نمی‌کنند. معمولا مردان متولد اسفند مردانی شجاع و سخاوتمند بوده و بسیار زیرک و فهیم هستند. اسفند ماهی‌ها ممکن است از برخی افراد دلگیر شوند اما از آن‌ها کینه‌ای به دل نمی‌گیرند.


مقاله طالع بینی ازدواج متولدین مرداد با سایر ماه‌ها

طالع بینی ازدواج اسفند ماه

طالع بینی ازدواج اسفند ماه با فروردین

متولدین فروردین و اسفند از لحاظ پیوند زناشویی یک زندگی سرشار از تفاوت‌ و پر فراز و نشیب خواهند داشت. اسفند ماهی‌ها افرادی تودار، استقلال طلب و مرموز بوده که دارای روحیه‌ آرمان‌گرایی، خیال‌بافی و رویاپردازی هستند که این ویژگی‌ها با روحیه‌ سلطه‌گری و مادی‌گرایی متولد فروردین سازگار نیست.

معمولا اسفند ماهی‌ها افرادی بسیار عاطفی و درونگرا بوده در حالی که متولدین فروردین بسیار هیجانی و پرشور و نشاط هستند. بنابراین سازگاری چندانی با یک‌دیگر ندارند؛ مگر آن که متولدین فروردین کمی از جنب و جوش خود کم کرده و متولدین اسفند نیز تا حدی درون‌گرایی خود را کاهش دهند.

متولدین اسفند به شعر، موسیقی و زندگی آرام علاقه‌مند بوده در حالی که فروردین ماهی‌ها افرادی ماجراجو و تنوع طلب هستند. اگرچه متولدین اسفند و فروردین از این لحاظ نیز با یک‌دیگر تفاوت دارند، در صورت رعایت اعتدال می‌توانند زندگی مطلوبی با یک‌دیگر داشته باشند. متولدین اسفند به معنویات توجه ویژه‌ای داشته در حالی که فروردین ماهی‌ها عمدتا به مسائل بیرونی و زرق و برق دنیا تمایل نشان می‌دهند. همچنین متولدین فروردین و اسفند در صورتی که خودپسندی را کنار گذاشته و کمی از دید طرف مقابل نیز به دنیا نگاه کنند، می‌توانند با یک‌دیگر به سازگاری برسند.

طالع بینی ازدواج اسفند ماه با اردبیهشت

اسفند ماهی‌ها افرادی محتاط، ساکت و مرموز هستند و انسان‌هایی عاطفی و رویایی شناخته می‌شوند. در صورتی که متولدین اردیبهشت بیشتر عملگرا بوده و چندان به رویاها اهمیت نمی‌دهند. از این رو ممکن است متولدین اردیبهشت و اسفند با یک‌دیگر ناسازگار باشند.

اسفند ماهی‌ها طرفدار نقاشی، شعر و ادبیات بوده و روحیه‌ شاعرانه‌ای دارند. در حالی که اردیبهشت ماهی‌ها افرادی عملی و مادی‌گرا هستند. اگرچه از این لحاظ نیز متولدین اسفند و اردیبهشت با یک‌دیگر تفاوت دارند، اگر بتوانند تفاوت‌های یک‌دیگر را بپذیرند می‌توانند مکمل هم بوده و زندگی مستحکمی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج اسفند ماه با خرداد

افراد اسفند ماهی عاشق تنهایی و تجرد بوده و افرادی ساکت و تودار هستند. در حالی که متولدین خرداد انسان‌هایی معاشرتی به شمار می‌آیند. خرداد ماهی‌ها بیشتر با واقعیات سر و کار دارند در حالی که متولدین اسفند رویاپرداز و خیالباف هستند. از این لحاظ ممکن است درک متقابلی از یک‌دیگر نداشته باشند.

خب گفتیم که اسفند ماهی‌ها علاقمند به شعر و موسیقی بوده و توجه خاصی به درونیات دارند در حالی که متولدین خرداد واقع‌گرا بوده و به محیط بیرونی و مردم بیشتر توجه می‌کنند. علیرغم تمام این تفاوت‌ها در صورتی که متولدین خرداد و اسفند بتوانند تفاوت‌های یک‌دیگر را پذیرفته و از خودخواهی دست بردارند، می‌توانند زندگی متعادلی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج اسفند ماه با تیر

متولدین اسفند عواطف نیرومندی داشته و سرشار از احساس و هیجان هستند. از این رو می‌توانند با متولدین تیر که انسان‌هایی عاطفی هستند پیوند مستحکمی داشته و ارتباط سازگاری برقرار کنند. متولدین اسفند افرادی متکی به همسر بوده و متولدین تیر نیز دوست دارند تا در محیط خانه ابتکار عمل داشته باشند و نقش فرمانده را اجرا کنند. بر همین اساس ازدواج متولدین اسفند و تیر می‌تواند یک ازدواج سعادتمند باشد.

طالع بینی ازدواج اسفند ماه با مرداد

اسفند ماهی‌ها افرادی بسیار عاشق پیشه و احساساتی هستند و عواطف برایشان معنای بسیار زیادی دارد. از این لحاظ می‌توانند با متولدین مرداد که آن‌ها نیز افراد عاشق پیشه‌ای هستند سازگاری خوبی داشته باشند.معمولا اسفند ماهی‌ها افرادی متعصب و اهل حسادت نیستند که همین امر سبب می‌شود به واسطه‌ معاشرت گسترده‌ متولدین مرداد اذیت نشوند.

متولدین اسفند و مرداد سازگاری زیادی با یک‌دیگر دارند و اگر مرداد ماهی‌ها کمی سلطه‌جویی خود را کاهش داده و اسفند ماهی‌ها نیز کمی بردبارتر شوند می‌توانند زندگی سعادتمندی با یک‌دیگر داشته باشند.

طالع بینی ازدواج اسفند ماه با شهریور

اسفند ماهی‌ها افرادی بسیار احساساتی و عاشق پیشه هستند. در حالی که متولدین شهریور شور و حال زیادی در ابراز عشق ندارند. بر همین اساس ممکن است از لحاظ روحی با یک‌دیگر ناسازگار باشند. با این حال در روابط جسمانی سازگاری زیادی با یک‌دیگر داشته و می‌توانند نیاز یک‌دیگر را برطرف سازند.

از آن‌جایی که متولدین اسفند دارای روحیه متغیری هستند بهتر است متولدین شهریور در انتقاد از آن‌ها کمی مدارا به خرج دهند. اسفند ماهی‌ها افرادی خیال‌پرداز و رویایی بوده در حالی که شهریور ماهی‌ها اهل کار و تلاش بوده و عملگرا هستند. بر همین اساس اگرچه درک متقابلی نسبت به یک‌دیگر ندارند، اما با افزایش شناخت خود نسبت به یک‌دیگر می‌توانند مکمل یک‌دیگر بوده و نقاط ضعف یک‌دیگر را بپوشاند و به این ترتیب زندگی سعادتمندی با یک‌دیگر داشته باشند.

طالع بینی ازدواج اسفند ماه

طالع بینی ازدواج اسفند ماه با مهر

متولدین اسفند و مهر از لحاظ عاطفی سازگاری زیادی با یک‌دیگر دارند. اسفند ماهی‌ها و مهر ماهی‌ها هر دو افراد احساسی و با عاطفه‌ای بوده و از این لحاظ می‌توانند نیاز یک‌دیگر را برطرف سازند. همانطور که گفتیم اسفند ماهی‌ها افرادی رویایی و خیال‌پرداز بوده و از این رو متولدین مهر باید کمی با ملاحظه‌تر با آنان رفتار کنند تا سبب رنجش آنان نشوند. متولدین مهر و اسفند از لحاظ جسمانی نیز با یک‌دیگر سازگار بوده و می‌توانند نیاز یک‌دیگر را برطرف سازند.

طالع بینی ازدواج اسفند ماه با آبان

متولدین اسفند محبت طلب بوده و می‌خواهند مورد حمایت قرار گیرند. این افراد بسیار خیال پرداز و رویایی می‌باشند در حالی که متولدین آبان چندان رمانتیک نیستند و کنترل بالایی بر احساسات خود دارند. در صورتی که متولدین اسفند حرف نسنجیده‌ای حتی از روی خوش قلبی بزنند، ممکن است سبب خشمگین و ناراحت شدن متولد آبان شده و درگیری بین آنان ایجاد شود.

افراد متولد اسفند ماه حسود نیستند اما متولدین آبان نیز نباید از این ویژگی سواستفاده کنند. علی‌رغم اختلافاتی که متولدین اسفند و آبان با یک‌دیگر دارند، می‌توانند با یک‌دیگر سازگار و هماهنگ باشند و نیازهای روحی و جسمی یک‌دیگر را برطرف سازند.

طالع بینی ازدواج اسفند ماه با آذر

اسفند ماهی‌ها افراد پرتوقعی بوده که ممکن است تا حدی آزادی خواهی و استقلال طلبی متولدین آذر را محدود کند. رک بودن و زبان تند و تیز متولدین آذر نیز ممکن است سبب رنجش متولدین اسفند شود. اما از آن‌جایی که متولدین اسفند افراد پر عاطفه‌ای هستند، می‌توانند نظر متولد آذر را نسبت به خود جلب کنند. در صورتی که متولدین آذر قدری لجبازی خود را کاهش داده و متولدین اسفند نیز قدری روحیه‌ اجتماعی خود را افزایش دهند می‌توانند زندگی سازگاری با یک‌دیگر داشته باشند.

طالع بینی ازدواج اسفند ماه با دی

افراد متولد اسفند ماه اهل منطق و حساب و کتاب هستند. در صورتی که متولدین اسفند شخصیتی عاشق پیشه و احساساتی دارند. اگرچه از این لحاظ متولدین دی و اسفند با یک‌دیگر متفاوتند، با این حال می‌توانند ارتباط فکری خوبی با یک‌دیگر برقرار کرده و به نوعی مکمل یک‌دیگر باشند. البته این امر در گرو آن است که متولدین دی قدری از ویژگی سلطه‌گری خود کم کرده و متولدین اسفند نیز قدری هیجانات خود را متعادل سازند. به طور کلی ازدواج متولدین اسفند و دی می‌تواند ازدواج سعادتمندی باشد.

طالع بینی ازدواج اسفند ماه با بهمن

بهمن ماهی‌ها افرادی اهل منطق و روشنفکر هستند. در حالی که متولدین اسفند بیشتر احساساتی می‌باشند. اگرچه متولدین اسفند و بهمن از این لحاظ با یک‌دیگر متفاوتند، با این حال زمانی که در کنار یک‌دیگر قرار بگیرند می‌توانند یک‌دیگر را کامل کرده و به تعادل برسانند. اسفند ماهی‌ها و بهمن ماهی‌ها هر دو افرادی آرمانگرا و نوع‌دوست بوده که از این جهت می‌توانند در مشکلات زندگی همدرد یک‌دیگر باشند.

برخی از ویژگی‌های متولدین اسفند و بهمن می‌تواند سبب رنج طرف مقابل شود. به عنوان مثال تکبر متولدین بهمن سبب عصبانی شدن متولدین اسفند شده و یا احساسات بیش از اندازه‌ متولدین اسفند می‌تواند سبب رنجش متولدین بهمن شود. با این حال متولدین اسفند و بهمن نسبت به یک‌دیگر حس همدردی و دلسوزی داشته و می‌توانند زندگی سعادتمندی با یک‌دیگر تشکیل دهند.

طالع ‎بینی ازدواج اسفند ماه با اسفند

متولدین اسفند افرادی حساس و زودرنج هستند. بنابراین ازدواج آن‌ها با یک‌دیگر می‌تواند سبب ایجاد مشکلاتی شود. در واقع پس از هر ناراحتی متولدین اسفند ممکن است با یک‌دیگر قهر کرده و از این رو زندگی پرچالشی داشته باشند. با این حال اسفند ماهی‌ها افراد صمیمی و پرعاطفه‌ای بوده و به شعر و ادبیات علاقه‌مندند که این علایق مشترک می‌تواند تا حدی پیوند زناشویی آنان را مستحکم نگه دارد.

اسفند ماهی‌ها به یک‌دیگر وفادار مانده و طرفدار یک زندگی ساده و صمیمی می‌باشند. متولدین اسفند اگرچه اهل معاشرت هستند، با این حال آرامش خانه را ترجیح می‌دهند. همچنین به واسطه‌ روشن‌بینی و اعتقادی که به معنویات دارند می‌توانند با یک‌دیگر به تفاهم رسیده و نیازهای یک‌دیگر را برطرف سازند. به طور کلی در صورتی متولدین اسفند بتوانند قدری زودرنجی و حساسیت‌های خود را کاهش دهند می‌توانند زندگی سعادتمندی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج اسفند ماه

مقاله طالع بینی ازدواج متولدین تیر با سایر ماه‌ها

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند با سایر ماه‌ها در یک نگاه

♈اسفند با فروردین: شانس ازدواج موفق متولدین اسفند و فروردین متوسط است که در صورت رسیدن به درک متقابل از یک‌دیگر می‌تواند ازدواج خوبی باشد.

♉اسفند با اردیبهشت: متولدین اسفند و اردیبهشت افرادی تودار و محتاط بوده که می‌توانند با یک‌دیگر به سازگاری برسند. بنابراین ازدواج این افراد با یک‌دیگر خوب است.

♊اسفند با خرداد: متولد اسفند بسیار رویاپرداز و تودار بوده در حالی که خرداد ماهی‌ها اهل عمل و پرشور هیجان هستند. از این لحاظ با یک‌دیگر تفاهمی نداشته و ازدواجشان چندان توصیه نمی‌شود.

♋اسفند با تیر: شانس ازدواج موفق متولدین اسفند و تیر بسیار بالا بوده و می‌تواند پیوند عاشقانه و با تفاهم کاملی داشته باشند.

♌اسفند با مرداد: متولدین اسفند و مرداد می‌توانند نیازهای یک‌دیگر را برآورده سازند. از این رو یک ازدواج خوب در پیش دارند.

♍اسفند با شهریور: متولد اسفند و شهریور به واسطه‌ صبر و حوصله‌ای که دارند، می‌تواند زندگی با تفاهمی داشته باشند. بنابراین ازدواجشان یک پیوند خوب به شمار می‌آید.

♎اسفند با مهر: ازدواج متولدین اسفند و مهر یک ازدواج موفق به شمار می‌آید؛ چرا که این افراد از لحاظ عاطفی با یک‌دیگر سازگارند.

​♏اسفند با آبان: ازدواج متولدین اسفند و آبان به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود؛ چرا که یکی از افراد بسیار عاشق پیشه و دیگری قدری خودبین بوده و احساساتش را بروز نمی‌دهد.

♐اسفند با آذر: شانس ازدواج موفق متولدین اسفند و آذر متوسط است؛ چرا که یکی از افراد بسیار حساس و دیگری بسیار رک است که این امر ممکن است سبب بروز مشکلاتی شود.

♑اسفند با دی: ارتباط متولدین اسفند و دی یک ازدواج متوسط به شمار می‌آید؛ چرا که یکی از افراد بسیار منطقی و دیگری بسیار احساساتی است.

♒اسفند با بهمن: ازدواج متولدین اسفند و بهمن یک ازدواج خوب به شمار می‌آید؛ چرا که به واسطه‌ روشنفکری بهمن ماهی‌ها و عاطفه‌ اسفند ماهی‌ها می‌توانند مکمل یک‌دیگر باشند.

♓اسفند با اسفند: ازدواج متولدین اسفند با یک‌دیگر به واسطه‌ حساس بودن و زودرنجی زیاد هر دو طرف چندان توصیه نمی‌شود.

شما متولد کدام ماه از سال هستید؟

طالع بینی نوعی فال است که انسان‌ها را از آینده و تقدیرشان مطلع می‌سازد. البته علی‌رغم باور بسیار زیادی که پیشینیان به طالع بینی داشتند، در دنیای امروز به واسطه‌ پیشرفت دانش و تکنولوژی چندان نمی‌توان به گفته‌های آن استناد کرد. با این حال می‌توان به چشم سرگرمی به آن نگاه کرد.

به نظرتان بررسی طالع بینی افراد پیش از ازدواج چقدر تاثیرگذار است؟ آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به طالع بینی و تاثیر ماه‌ها بر رفتار اشخاص اعتقاد ندارند؟ شما در چه مرحله‌ای از انتخاب هستید و چه تجربه‌ای از معاشرت با اسفند ماهی‌ها دارید؟ از نظرات، تجربیات و اطلاعات خود برای سوریتو بنویسید و اگر دوست و آشنای اسفند ماهی دارید، این مقاله را برایش بفرستید.

طالع بینی ازدواج فرودین با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج مهر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج اردبیهشت با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آبان با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج خرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج آذر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج تیر با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج دی با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج مرداد با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج بهمن با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​
طالع بینی ازدواج شهریور با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​طالع بینی ازدواج اسفند با سایر ماه ها ♓👩‍❤️‍👨​🔮​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *