طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با سایر ماه‌ها 👩‍❤️‍👨​♉​​🔮

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت این صفحه برای شما نوشته شده است. در دنیای امروز با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی همچنان طالع بینی جایگاه خود را حفظ کرده و مورد‌ پسند بسیاری از اقشار جامعه قرار گرفته است. طالع بینی نوعی فال محسوب شده که سرنوشت و آینده‌ افراد را مشخص می‌کند. البته نباید به گفته‌های آن اکتفا کرده و باید عقل و منطق را نیز در تصمیم‌گیری‌ها جای داد. از جمله جذاب‌ترین حیطه‌های طالع بینی که مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه جوانان قرار گرفته طالع بینی ازدواج است.

در این مقاله قصد داریم طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت را با سایر ماه‌ها بررسی کنیم. البته پیش از آن بد نیست تا با خصوصیات اخلاقی متولدین اردیبهشت آشنا شویم. اگر شما هم قصد پیوند با یک اردیبهشت‌ماهی را دارید، حتما در این ماه با ما همراه باشید.

ویژگی‌های زن متولد اردیبهشت

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

زنان متولد اردیبهشت دارای روحی بلند و قلبی بزرگ هستند که همین امر سبب می‌شود بتوانند از عهده‌ مشکلات احساسی زندگی برآمده و به اهداف احساسی خود دست یابند. این زنان از صفا و صداقت ذاتی برخوردار بوده و از لحاظ شهامت و اخلاق کاری ممکن است از بسیاری از مردان با همت‌تر باشند. زنان متولد اردیبهشت عمدتا افراد آرامی هستند، اما گاهی اوقات ممکن است به اندازه‌ای خشمگین شوند که حتی قوی‌ترین مردان را نیز به وحشت بیندازند.

به طور کلی می‌توان گفت اگر زنان متولد اردیبهشت بیشتر از حد تحملشان اذیت و آزار نشوند می‌توانند زندگی آرام و مطلوبی را برایتان بسازند. زنان اردیبهشتی می‌توانند در امور خانه کنترل کارها را بر عهده گرفته و از عهده‌ انجام بسیاری از امور برآیند. با این حال در زندگی زناشویی خود به دنبال مردانی واقعی و سرسخت می‌گردند. همچنین زنان اردیبهشتی دارای عزت نفس بالایی بوده که خود را یک زن واقعی و به دور از ضعف می‌دانند.

متولدین این ماه عمدتا اطرافیان خود را به همان گونه که هستند قبول کرده که همین امر سبب می‌شود می‌توانند با افراد مختلفی دوستی صمیمی برقرار کنند. زنان اردیبهشتی به هیچ عنوان ناپاک و دغل‌باز نبوده و می‌توان در بسیاری از امور به آن‌ها اعتماد و تکیه کرد. این زنان هرگز با افرادی که مورد علاقه‌شان نیستند، دچار درگیری و نزاع نشده و تنها به نادیده گرفتن آنان می‌پردازند. برخلاف بی‌تفاوتی که زنان اردیبهشتی به دشمنان خود نشان می‌دهند، نسبت به دوستانشان بسیار وفادار می‌باشند.

خانم‌های متولد اردیبهشت طبیعتی مهربان داشته و تلاش می‌کنند تا به توسعه‌ روابط صمیمانه‌ خود توجه داشته باشند. این زنان زندگی را همان گونه که هست دوست داشته و تلاش می‌کند تا با مشکلات زندگی کنار بیایند. اگر بخواهیم زنان اردیبهشتی را در چند ویژگی کوتاه خلاصه کنیم باید به ویژگی‌هایی مانند آرامش، پایداری، تکیه‌گاه بودن، قوی از نظر عاطفی، مستقل بودن، وفاداری، طبیعت دوستی، سخت‌کوشی و… اشاره کرد.

ویژگی‌های مرد متولد اردیبهشت

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

مردان متولد اردیبهشت انرژی زیادی داشته و به طور مداوم درگیر فعالیت‌های مختلف می‌باشند. این افراد از این که چندین کار را به صورت همزمان انجام داده لذت برده و تلاش زیادی برای رسیدن به اهدافشان می‌کنند. همچنین مردان متولد اردیبهشت ذهنی نوآور و خلاق داشته که می‌توانند برای انجام مسائل مختلف راهکارهای خلاقانه‌ای ارائه دهند. این افراد بسیار دلسوز بوده و به راحتی می‌توانند با دیگران همدردی کنند.

همچنین مردان اردیبهشتی تمایل دارند تا از افراد دیگر حمایت کرده و در صورت امکان به دیگران کمک کنند. مردان اردیبهشتی افرادی تیزهوش و هوشمند هستند و از قدرت تفکر بالایی برخوردارند. از این رو نسبت به کسب دانش و یادگیری چیزهای جدید علاقه‌ زیادی نشان می‌دهند. این مردان بسیار عدالت‌خواه بوده و به اخلاق و عدالت اهمیت زیادی می‌دهند. از این رو در مواقعی که احساس می‌کند ارزش‌هایشان زیر پا گذاشته شده است می‌تواند بهترین راهکارها را برای حفظ عدالت ارائه دهند.

آقایان متولد اردیبهشت تمایل دارد تا در هر زمینه‌ای بهترین خود باشند و این کار را از طریق پشتکار و تلاش انجام می‌دهند. این افراد تمرکز و انگیزه‌ بالایی در رسیدن به اهدافشان دارند. مردان متولد اردیبهشت افراد نسبتا انعطاف‌پذیری هستند و می‌توانند با شریک عاطفی خود سازگاری پیدا کنند. همچنین در صورت بروز مشکل به واسطه‌ انعطاف‌پذیری که دارند می‌توانند تغییرات مثبتی را در روند زندگی خود ایجاد کنند.

مردان اردیبهشتی افرادی عمل‌گرا بوده که همین امر سبب می‌شود عشق و علاقه‌ خود را نیز در عمل نشان دهند. از جمله شیوه‌های نشان دادن عشق در متولدین اردیبهشت هدیه دادن، زمان گذاشتن برای فرد مورد نظر و رفتار مهربان با وی می‌باشد. این مردان بسیار راستگو و واقع‌بین بوده و برای ابراز عشق به سراغ روش‌های مستقیم می‌روند. آقایان متولد اردیبهشت افرادی حامی بوده که به رشد و موفقیت شریک زندگی خود اهمیت زیادی می‌دهند.

از دیگر ویژگی‌های مردان متولد اردیبهشت می‌توان به پایبندی آن‌ها به رابطه‌ عاطفی و جدیت آن‌ها در تعهد اشاره کرد. این مردان بسیار باثبات و پایدار بوده که می‌توانند از شریک زندگی خود در برابر مشکلات مختلف محافظت کنند. اگر بخواهیم ویژگی‌های مرد متولد اردیبهشت را به صورت خلاصه بیان کنیم، باید به ویژگی‌هایی مانند قابل اعتماد بودن، آرامش، عمل‌گرایی، وفاداری، سرسختی، سخت‌کوشی، سلیقه‌ عالی و رفتار عاشقانه اشاره کرد.

خصوصیات اخلاقی متولدین اردیبهشت

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت با عنصر وجودی خاک افرادی صبور، آرام، قانع، پرتحمل، متعصب و عاشق مالکیت هستند. این افراد طرفدار اعتدال و محبت بوده و با خشونت مخالفند. متولدین اردیبهشت افرادی وفادار، باسلیقه، خوشگل‌پسند و پول دوست بوده و تلاش می‌کنند تا سخاوتمند، پرکار و مصمم باشند. این افراد اهل مادیات بوده و در برخی موارد سودجو هستند.

متولدین اردیبهشت افرادی ساده، اهل هنر و مخالف درگیری بوده و مدیرانی فعال و لایق می‌باشند. اردیبهشتی‌ها عاشق خانه و خانواده، عاشق رفتار ملایم و عاشق کمک رسانی به دیگران بوده و نسبت به دشمنان بی‌تفاوت هستند. متولدین اردیبهشت از عزت نفس بالایی برخوردار بوده و با عجله مخالفند.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با فروردین

همانطور که گفته شد متولدین اردیبهشت عاشق مالکیت هستند. بنابراین با متولدین فروردین که اشخاصی انحصار طلب و سلطه‌جو می‌باشند، در تضاد قرار گرفته و شاید تنش‌هایی بین آن‌ها به وجود آید. البته از آن‌جایی که متولدین اردیبهشت افرادی آرام و متولدین فروردین افرادی خویشتن‌دار هستند، احتمال آن که یکی از طرفین کوتاه آمده و درگیری صورت نگیرد وجود دارد.

متولدین اردیبهشت انسان‌های مهربان و متولدین فروردین انسان‌هایی احساسی و پرشور هستند که قرارگیری آنان در کنار یک‌دیگر زوج مناسبی را تشکیل می‌دهد. در واقع این افراد می‌توانند از لحاظ عاطفی به یک‌دیگر کمک کرده و نیاز یک‌دیگر را برطرف سازند. رابطه زناشویی متولدین فروردین و اردیبهشت کم و کاستی نخواهد داشت؛ چرا که هر دو از لحاظ جنسی پرشور و حرارت هستند.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با اردبیهشت

ازدواج متولدین اردیبهشت با یک‌دیگر می‌تواند سرشار از سعادت باشد؛ چرا که این افراد وجه اشتراک زیادی با یک‌دیگر داشته و به این ترتیب می‌توانند نیاز یک‌دیگر را در زندگی زناشویی برطرف سازند. طبق آن چه گفته شد متولدین اردیبهشت افرادی آرام، متین، عاقل و مطیع هستند که همین امر منجر به ایجاد یک زندگی زناشویی خوب می‌شود. البته توجه به این نکته ضروری بوده که متولدین اردیبهشت هر دو خوی یکدندگی و خودرای بودن را داشته که سبب می‌شود هر یک، از طرف مقابل انتظار اطاعت داشته باشد و شاید همین مورد کمی باعث ایجاد درگیری شود. اما به هر حال یکی از طرفین کوتاه آمده و مشکل برطرف می‌شود.

از طرفی از آن‌جایی که متولدین اردیبهشت صبور و پرطاقت بوده و دیر عصبانی می‌شوند، همین امر سبب می‌شود تا میزان اختلافات در زندگی کاهش یابد. همچنین در صورت وجود مشکل حل آن و به توافق رسیدن بر سر آن بین متولدین اردیبهشت آسان است.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با خرداد

متولدین خرداد افرادی تیزهوش، کنجکاو، اجتماعی، اهل ماجراجویی و اهل تنوع هستند و همین امر ممکن است سبب شود تا ازدواج این افراد با متولدین اردیبهشت تابع شرایطی باشد. مردان اردیبهشتی به دنبال همسرانی مطیع و خانه‌دار می‌گردند که کمتر می‌توان در میان زنان متولد خرداد آن را پیدا کرد. با این حال مردان اردیبهشتی به واسطه‌ زندگی آرامی که دارند به دنبال زنانی شوخ می‌گردند که زنان خردادی گزینه‌ مناسبی برای آن‌ها هستند.

متولدین اردیبهشت افرادی حسابگر بوده و تمایل دارند زندگیشان طبق برنامه پیش برود، حال آن که برای متولدین خرداد ساعت، نظم و مقررات معنای چندانی نداشته و افرادی اهل معاشرت با دیگران هستند. همین امر سبب می‌شود تا ازدواج بین متولدین اردیبهشت و خرداد چندان مطلوب و سازگار نباشد. البته از آن‌جایی که متولدین اردیبهشت افرادی منطقی بود و متولدین خرداد اهل صحبت و مطالعه و افرادی انعطاف‌پذیر هستند، احتمال آن که در صورت وجود مشکل بتواند مشکل را برطرف سازند وجود دارد.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با تیر

تیر ماهی‌ها افرادی آرام، ساکت و بی‌آزار بوده و هیچ گونه شرارتی در آن‌ها وجود ندارد. این افراد عاشق جمع خانواده و دوستان بوده و از آن‌جایی که متولدین اردیبهشت نیز بسیار خانواده دوست هستند، ازدواج متولدین تیر و اردیبهشت از لحاظ معاشرت با خانواده می‌تواند ازدواج مطلوبی باشد.

متولدین تیر دارای روحیه‌ای متغیر بوده و کمی دمدمی مزاج هستند. بنابراین متولدین اردیبهشت باید نسبت به بیان عقاید خود در مقابل متولدین تیر مراقب باشند تا سبب ایجاد حساسیت در این افراد نشود. در مقابل متولدین تیر دارای روحیه‌ ایرادگیری و انتقادگری هستند که متولدین اردیبهشت چندان انتقادپذیر نیستند. در نتیجه در چنین شرایطی نیز باید متولدین تیر نسبت به عیب‌جویی و انتقاد از افراد متولد اردیبهشت دقت به خرج داده و با زبانی نرم و در خلوت این کار را انجام دهند. ازدواج متولدین تیر و اردیبهشت می‌تواند ازدواجی بدون دردسر و سرشار از صفا و صمیمیت باشد. البته شرط آن توجه به خصوصیات یک‌دیگر و احترام به آن است.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با مرداد

مردادی‌ها افرادی وفادار، مهربان، خوش مشرب و دوستانی واقعی هستند که از این لحاظ با متولدین اردیبهشت خصوصیات مشابهی دارند و می‌توانند نیازهایی عاطفی یک‌دیگر را برطرف سازند. متولدین مرداد افراد صادق و راستگو بوده و بسیار احساساتی هستند. بنابراین اگر متولدین اردیبهشت نسبت به متولدین مرداد شک و تردیدی داشته باشد، سبب ایجاد خشم و ناراحتی در افراد متولد مرداد می‌شود.

افراد مرداد ماهی اشخاصی حسود بوده و کمی خودرای و یکدنده هستند و تمایل دارند در جایگاه مدیریت قرار گیرند. در مقابل افراد اردیبهشت نیز این حس یکدندگی و سلطه‌جویی را داشته که همین امر ممکن است سبب ایجاد اختلاف در زندگی زناشویی متولدین مرداد و اردیبهشت شود. البته در صورت خویشتن‌داری هیچ گونه مشکلی به وجود نمی‌آید. آن چه اهمیت دارد این است که متولدین مرداد و اردیبهشت از لحاظ روابط زناشویی هماهنگی زیادی با یک‌دیگر داشته و می‌توانند نیاز یک‌دیگر را برطرف سازند.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با شهریور

متولدین شهریور افرادی سخاوتمند، جوانمرد و نجیب بوده و طرفدار عشقی پایدار هستند. اما عشق آن‌ها چندان رمانتیک و پرشور نخواهد بود. از آن‌جایی که متولدین اردیبهشت نیز افرادی آرام و متین هستند، از لحاظ عاطفی می‌توانند با متولدین شهریور هماهنگی مطلوبی داشته باشند.

متولدین شهریور دارای روحیه‌ انتقادی و ایرادگیری هستند و متولدین اردیبهشت حس خودرای بودن و یکدندگی دارند که همین امر احتمال ایجاد تنش بین آن‌ها را زیاد می‌کند. متولدین اردیبهشت و شهریور از لحاظ امور جنسی هماهنگی چندانی با یک‌دیگر ندارند، اما از لحاظ عاطفی می‌توانند نیاز یک‌دیگر را برطرف سازند.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با مهر

متولدین ماه مهر همواره طرفدار اعتدال هستند و تلاش می‌کنند در انجام امور خود خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند. از آن‌جایی که متولدین اردیبهشت نیز به دنبال آرامش هستند، در نتیجه می‌توانند با متولدین ماه مهر زوج هماهنگی را تشکیل دهند. متولدین مهر افرادی اجتماعی و معاشرتی بوده اما متولدین اردیبهشت کمی حسود هستند. بر همین اساس باید متولدین مهر ملاحظه‌ متولدین اردیبهشت را کرده تا به این ترتیب رنجش ایجاد نشود.

پیوند عاطفی میان متولدین مهر و اردیبهشت پیوند خوبی بوده و از لحاظ جنسی نیز می‌توانند به خوبی نیاز یکدیگر را برطرف سازند. البته متولدین مهر بهتر است قدری اعتدال‌گری در چارچوب خانواده را کنار گذاشته و تا حدودی سلطه‌ متولدین اردیبهشت را بپذیرند تا زندگی مطلوبی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با آبان

در طالع بینی متولدین آبان جاه‌ طلبی، بلند پروازی، آرمان‌گرایی، تیزهوشی و اراده ثبت شده است که این خصوصیت با متولدین اردیبهشت سازگاری ندارد. متولدین آبان افرادی پرشور و حرارت بوده که از این لحاظ با متولدین اردیبهشت سازگار خواهند بود. همین ویژگی قدرت طلبی و جاذبه‌ متولدین آبان سبب می‌شود تا جنس مخالف نسبت به این افراد کشش داشته باشد که در چنین مواردی متولدین اردیبهشت باید جلوی حس حسادت خود را بگیرند تا بتوانند کانون ازدواج خود را حفظ کنند.

متولدین آبان و اردیبهشت هر دو افرادی سلطه‌جو بوده و دوست دارند تصمیم گیرنده باشند. از این رو شاید بین این افراد تنش ایجاد شود. مگر آن که متولدین آبان که میزان سلطه‌جویی آن‌ها کمتر است، قدری از خود گذشتگی و فداکاری نشان دهند.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با آذر

آذر ماهی‌ها افرادی خوش‌بین، جسور و نیازمند آزادی بوده که میل زیادی به سفر دارند. در صورتی که متولدین اردیبهشت زندگی یکنواخت و یک جا ماندن را می‌پسندند. بنابراین از این لحاظ متولدین آذر و اردیبهشت تفاهم چندانی با یک‌دیگر ندارند. متولدین آذر و اردیبهشت از لحاظ جسمانی با یک‌دیگر هماهنگ بوده و می‌تواند نیاز یک‌دیگر را برطرف سازند.

در خصوصیات متولدین آذر رک‌گویی یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌ها بوده که این امر ممکن است متولدین اردیبهشت را قدری ناراحت و عصبی کند. افراد متولد آذر افرادی متکی بوده و زمانی که به کسی دل می‌بندند به اون وابسته می‌شوند و این وابستگی همان چیزیست که متولدین اردیبهشت می‌خواهند. بنابراین شاید این امر بتواند ازدواج متولدین آذر و اردیبهشت را بادوام کند. البته شرط این امر آن است که متولدین اردیبهشت از این ویژگی متولدین آذر سو استفاده نکنند.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با دی

متولدین دی به واسطه‌ خصایصی مانند رازداری، باثباتی، فعال بودن و توداری ویژگی‌های مشترکی با متولدین اردیبهشت ماه دارند که همین امر سبب می‌شود ازدواج مستحکمی داشته باشند. متولدین دی ماه افراد خانواده دوست، جاه‌طلب و کمی جدی در امر عشق بوده که این ویژگی‌ها کاملا با ویژگی‌های متولدین اردیبهشت سازگار است. این افراد می‌توانند به درک متقابلی از یک‌دیگر رسیده و با یک‌دیگر تفاهم داشته باشند.

متولدین دی و اردیبهشت افرادی مهربان و دلسوز بوده که همین امر سبب می‌شود هیچ یک از طرفین هیچ گونه کمبودی را احساس نکند. از این رو می‌توان گفت که ازدواج متولدین اردیبهشت و دی می‌تواند یکی از سازگارترین ازدواج‌ها باشد.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با بهمن

متولدین بهمن افرادی عدالت‌جو، کنجکاو و آزادی‌خواه هستند. در صورتی که متولدین اردیبهشت بسیار محافظه‌کار بوده و تمایل دارند سرشان به کار خودشان باشد که همین امر ممکن است سبب ایجاد تنش بین این افراد شود. متولدین بهمن افرادی اجتماعی و اهل معاشرت بوده در حالی که متولدین اردیبهشت زندگی آرام و بی‌دغدغه‌ای را می‌خواهند. همین تفاوت در طرز فکرها ممکن است سبب ناسازگاری در زندگی متولدین اردیبهشت و بهمن شود.

بهمن‌ ماهی‌ها بیشتر افرادی ایده‌آل‌گرا بوده و افکاری فیلسوفانه دارند. در مقابل متولدین اردیبهشت بیشتر اهل عمل هستند. همین امر سبب می‌شود تا متولدین بهمن و اردیبهشت از لحاظ انجام کارها با یک‌دیگر تکامل داشته باشند. البته این تکامل و به نتیجه رسیدن در صورتیست که بتوانند با یک‌دیگر به سازش برسند. به طور کلی می‌توان گفت که متولدین اردیبهشت و بهمن در بسیاری از موارد با یک‌دیگر اختلاف سلیقه دارند، اما اگر بتوانند بر سر مواردی به تفاهم برسند شاید بتوانند ازدواج سعادتمندی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با اسفند

اسفند ماهی‌ها افرادی تودار، محتاط، مرموز و ساکت بوده و بسیار احساساتی و عاطفی هستند. این افراد بسیار رویاپرداز می‌باشند؛ در صورتی که متولدین اردیبهشت بیشتر عملگرا بوده و همین امر سبب می‌شود تا بین متولدین اسفند و اردیبهشت از این لحاظ سازگاری وجود نداشته باشد. با این حال در صورتی که متولدین اردیبهشت از خودمحوری دست بردارند، می‌توانند با متولدین اسفند به هماهنگی و سازگاری برسند.

متولدین اسفند روحیه‌ شاعرانه‌ای داشته اما متولدین اردیبهشت مادی‌گرا هستند. بنابراین در صورتی که بتوانند این تفاوت را در یک‌دیگر بپذیرند می‌توانند مکمل یک‌دیگر بوده و زندگی و ازدواج مستحکمی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

پیوند زناشویی متولد اردیبهشت با سایر ماه‌ها در یک نگاه

♈​اردیبهشت با فروردین: ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین فروردین ممکن است مشکلات قابل حل شدن داشته باشد. بنابراین شانس ازدواج موفق آن‌ها متوسط است.

♉​اردیبهشت با اردیبهشت: متولدین این ماه‌ها نسبتا خودرای و لجباز هستند و ممکن در ازدواج دچار مشکل شوند. اما وجه اشتراک زیادی نیز با یک‌دیگر دارند. بنابراین شانس ازدواج موفق آن‌ها متوسط است.

♊​اردیبهشت با خرداد: شانس ازدواج موفق متولدین این ماه‌ها با یک‌دیگر متوسط است چراکه متولدین خرداد بسیار تیزهوش و کنجکاو بوده و از این رو با اردیبهشتی‌ها چندان سازگار نیستند.

♋​اردیبهشت با تیر: این ازدواج از نیکوترین ازدواج‌هاست و زوجین در آن کم‌ترین اختلاف را دارند. زوجین در این ازدواج بسیار خانواده دوست و خونگرم هستند و پیوندی محکم و استوار با یک‌دیگر دارند. بنابراین شانس موفقیت در چنین ازدواجی بسیار بالاست.

♌​اردیبهشت با مرداد: ازدواج متولدین اردیبهشت ماه و متولدین مرداد پیوند موفقی خواهد بود. زیرا هر دو زوجین عاشق‌پیشه، با صداقت و وفادار به یک‌دیگر هستند و پیوندی سرشار از آرامش دارند.

​♍​اردیبهشت با شهریور: ازدواج متولدین این ماه‌ها بدون مشکل است چراکه یکی از زوجین جوانمرد، سخاوتمند و اهل کمک است. شانس ازدواج موفق متولدین اردیبهشت و شهریور خوب است.

♎​اردیبهشت با مهر: شانس ازدواج موفق متولدین اردیبهشت و متولدین مهر متوسط است. این زوج کمی حسود، معاشرتی و خونسرد هستند.

​♏​اردیبهشت با آبان: شانس ازدواج موفق متولدین اردیبهشت و متولدین آبان خوب است. ازدواج این افراد ازدواجی آرمانگرایانه و بلندپروازانه است. اما در آن رگه‌هایی از ناسازگاری نیز نمایان است.

♐​اردیبهشت با آذر: ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین آذر تا حدودی خوب است، اما ممکن است ناسازگاری‌هایی نیز در آن وجود داشته باشد. شانس ازدواج موفق متولدین آذر و اردیبهشت متوسط است.

♑​اردیبهشت با دی: ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین دی ازدواجی بسیار موفق خواهد بود. چراکه این افراد رازدار و باثبات هستند و می‌توانند ازدواج بادوامی داشته باشند.

♒اردیبهشت با بهمن: ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین بهمن چندان مطلوب نیست. زیرا متولدین این ماه‌ها بیشترین میزان تفاوت و کمترین سازگاری را با یک‌دیگر دارند. بهتر است چنین ازدواجی صورت نگیرد.

♓اردیبهشت با اسفند: ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین اسفند خوب است؛ چرا که متولدین این ماه‌ها در بسیاری از ویژگی‌ها با یک‌دیگر سازگارند.

شما متولد کدام ماه از سال هستید؟

طالع بینی یکی از پرطرفدارترین امور در ایران و حتی در جهان بوده که بسیاری از افراد علی‌رغم پیشرفت علم و تکنولوژی همچنان به آن باور دارند. از جمله پرطرفدارترین طالع بینی‌ها می‌توان به طالع بینی ازدواج اشاره کرد.

به نظرتان بررسی طالع بینی افراد پیش از ازدواج چقدر تاثیرگذار است؟ آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به طالع بینی و تاثیر ماه‌ها بر رفتار اشخاص اعتقاد ندارند؟ شما در چه مرحله‌ای از انتخاب هستید و چه تجربه‌ای از معاشرت با اردیبهشت ماهی‌ها دارید؟ از نظرات، تجربیات و اطلاعات خود برای سوریتو بنویسید و اگر دوست و آشنای اردیبهشتی دارید، این مقاله را برایش بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *