بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران ✅​📚​🧑‍🎓​

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران دغدغه همه جوانان! در حال حاضر بسیاری از مشاغل و اموری که در سطح بین‌المللی انجام می‌شود، نیازمند تسلط به زبان انگلیسی هستند. خیل عظیمی از وسایلی که مورد استفاده قرار می‌دهیم و یا نرم افزارها و دستگاه‌های مختلفی که در صنعت، تجارت و دیگر امور کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای دستورالعمل‌هایی به زبان انگلیسی یا دیگر زبان‌های خارجی می‌باشد. این امر لزوم آشنایی با زبان انگلیسی و تسلط بر آن را به طور واضح نشان می‌دهد.

ضرورت یادگیری زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های خارجی به اندازه‌ای بوده که بسیاری از خانواده‌ها، کودکان خود را از سنین پایین به بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران می‌فرستند. همچنین زبان انگلیسی به عنوان یکی از درس‌های مهم دوران تحصیل شناخته می‌شود. از آن‌جایی که تقاضا برای کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی و دیگر زبان‌ها افزایش یافته است، آموزشگاه‌های زبان مختلفی در سطح کشور تاسیس گردیده که سالانه زبان‌آموزان زیادی را به خود جذب می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های زبان شهر تهران را معرفی کنیم. البته پیش از آن بهتر است با ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان خوب آشنا شویم. برای شناخت بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب می خوانید ... پنهان کردن

معرفی 10 آموزشگاه برتر زبان شهر تهران

حال که با ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران آشنا شدیم نوبت آن می‌رسد تا برخی از بهترین آموزشگاه‌های زبان فعال در شهر تهران را معرفی کنیم. در نظر داشته باشید این لیست بر اساس خاصی تنظیم نشده است و بر اساس نیاز خود می‌توانید به آموزشگاه دلخواه خود مراجعه کنید و از بهترین امکانات بهره ببرید.

1)آکادمی آموزش تخصصی زبان انگلیسی آفاق

آکادمی آموزش تخصصی زبان انگلیسی آفاق
اگر بدنبال بهترین آموزشگاه زبان آنلاین در تهران و شهرهای بزرگ ایران هستید تنها آموزشگاهی که به نوعی در همه جای دنیا شعبه دارد و به سادگی در دسترس می باشد موسسه نام آشنای زبان آفاق است. این آکادمی با دو دهه سابقه آموزش موفق زبان انگلیسی برای هر زبان آموز، با هر سن، هدف و توان مالی، در تمام ساعات و روزهای هفته دوره ها و پکیجی تخصصی ارائه می دهد.
داشتن اساتید بین المللی، زبان آموزان بین المللی، مدرک معتبر بین المللی به همراه پشتیبانی یکپارچه تمام وقت از ویژگی های انحصاری آفاق است که می توان پلتفرم ساده و اختصاصی، محتوای آموزشی انحصاری، در دسترس بودن کلاس های ضبط شده و غیره را نیز به آن افزود.
مشاوره تخصصی رایگان موسسه زبان آفاق می تواند شما را در انتخاب بهترین منابع و مسیر درست آموزشی یاری دهد.
راه ارتباط با آکادمی آموزش زبان انگلیسی آفاق از سراسر دنیا

تلفن مشاوره رایگان : 0215148 آدرس وب سایت : www.afaq-lc.com

2)آموزشگاه زبان گات

فعالیت‌های مؤسسه‌ی آموزشی گات از سال 1388 شروع شده است که آموزش تمامی زبان‌های زنده‌ی دنیا، از جمله انگلیسی،آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی، چینی، اسپانیا، ایتالیا، پرتغالی، یونان، سوندی، ارمنی، اوکراینی، هندی، هلندی و غیره را به صورت گروهی، خصوصی و نیمه خصوصی  و آنلاین زیر نظر اساتید مجرب و حرفه ای آموزش می دهد.

آموزشگاه زبان گات به عنوان یکی از با سابقه ترین و موفق ترین آموزشگاه های تدریس زبان های خارجی با بیش از 10 سال تجربه کاری و دارا بودن کادری مجرب، اساتید حرفه ای و جدید ترین متدهای آموزشی توانسته علاوه بر جلب رضایت دانشجویان خود میزبان سفیر دیگر کشورها باشد. به جرات می توان گفت، گات یکی از بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران می باشد که طی این سال ها افتخارات زیادی را کسب کرده است.

مرکز زبان گات، پکیج های ویدیویی تمام زبان ها را برای رفاه زبان آموزان ارائه می دهد تا در صورت نداشتن وقت کافی و هزینه از پکیج های ویدیویی در هر جایی که هستند استفاده کنند.

آموزشگاه زبان گات با ارائه‌ی خدمات آموزشی جامع و به‌کارگیری به روز ترین منابع آموزشی توانسته بیش از 40 هزار زبان‌آموز موفق بپروراند.

دارای 6 شعبه در تهران و یک شعبه در استان گرگان(گلستان)

کاملا معتبر در سطح ملی و اساتید با تجربه

بهترین تجهیزات و بهترین قیمت های کلاس های زبان در همه سطوح

   شماره تماس: 44038846-44038557               سایت: higlc.ir                 اینستاگرام :Gaatlanguagecenter

آموزشگاه زبان پردیسان

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

آموزشگاه پردیسان، آموزشگاه باسابقه‌ای و یکی از بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران بوده که در طول 16 سال فعالیت خود توانسته 11 شعبه فعال در کل شهر تهران داشته باشد. این آموزشگاه از اساتید مجرب و حرفه‌ای بهره برده و برای آموزش زبان‌های مختلف از متدهای جدید آموزشی استفاده می‌کند. همچنین آموزش‌ها با استفاده از امکانات مختلف دیداری و شنیداری صورت می‌گیرد. آموزشگاه پردیسان تمام تلاش خود را کرده است تا تمامی شعب خود را در نزدیکی خطوط مترو و BRT تاسیس کند تا به این صورت زبان‌آموزان برای رفت و آمد با مشکلی روبرو نباشند.

تمامی شعب آموزشگاه زبان پردیسان هفت روز هفته از 9 صبح تا 8 شب در حال خدمت‌رسانی به زبان‌آموزان است. این آموزشگاه کلاس‌های خود را به صورت آنلاین، حضوری، فشرده، خصوصی و گروهی برگزار کرده و به برگزاری دوره‌های آمادگی برای آزمون‌هایی مثل تافل و آیلتس نیز می‌پردازد. این آموزشگاه زبان علاوه بر کلاس‌های زبان انگلیسی، دوره‌های آموزشی زبان آلمانی، فرانسه و ترکی استانبولی نیز برگزار می‌کند.

آموزشگاه زبان گاما

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

آموزشگاه زبان گاما یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان ایران بوده که شعبه‌های مختلفی در شهر تهران و شیراز دارد. این آموزشگاه علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی زبان‌های مختلف، به طور خصوصی تمرکز خود را بر برگزاری دوره‌های مرتبط با آزمون آیلتس گذاشته و می‌تواند ظرف مدت 6 تا 9 ماه، شرایط قبولی در آزمون آیلتس را برای زبان‌آموزان فراهم کند. اساتید این آموزشگاه تجربه بالایی در زمینه آموزش زبان و همچنین دوره‌های آیلتس دارند. از جمله زبان‌های خارجی که این آموزشگاه پوشش می‌دهد می‌توان به کلاس‌های آموزش زبان آلمانی، زبان ترکی استانبولی و زبان چینی اشاره کرد.

آموزشگاه زبان اسپیکان

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

از دیگر بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران می‌توان به آموزشگاه زبان اسپیکان اشاره کرد که سابقه 10 سال فعالیت در زمینه برگزاری کلاس‌های زبان انگلیسی و دیگر زبان‌ها را دارد. این آموزشگاه دوره‌های مربوط به آزمون‌های آیلتس، تافل و PTE را برگزار کرده و در زمینه آموزش زبان آلمانی، فرانسه و ترکی استانبولی نیز فعالیت دارد. آموزشگاه زبان اسپیکان اساتید خود را از بین اعضای هیات علمی دانشگاه تهران انتخاب کرده که سبب شده زبان‌آموزان این آموزشگاه رضایت 98.5 درصدی از دوره‌های برگزار شده داشته باشند.

این آموزشگاه برگزار کننده کلاس‌های زبان برای مقاطع سنی مختلف از کودکی تا بزرگسالی می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این آموزشگاه زبان می‌توان به سیستم آموزشی بین المللی ESA، برنامه‌ریزی فردی برای زبان‌آموزان همراه با آزمون‌های سنجش پیشرفته، استفاده از برترین منابع آموزشی و نرم افزارهای کمک آموزشی، برگزاری کلاس‌های رفع اشکال رایگان، برگزاری کلاس‌های فشرده مکالمه، برگزاری کلاس‌های TTC و استخدام نفرات برتر در پایان دوره، بهره‌گیری از جدیدترین امکانات آموزشی، ارائه خدمات مشاوره و اعزام دانشجو به کشور آلمان و… اشاره کرد.

آموزشگاه زبان نصیر

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

از جمله آموزشگاه‌های زبان مطرحی که سابقه 25 سال فعالیت در زمینه آموزش زبان‌های مختلف را داشته و 7 شعبه فعال در شهر تهران دارد و در لیست بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران ما قرار دارد، می‌توان آموزشگاه زبان نصیر را نام برد. این آموزشگاه برگزارکننده دوره‌های آموزش زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های خارجی از جمله زبان روسی، آلمانی، فرانسه، عربی، ایتالیایی، کره‌ای، چینی، ژاپنی، ترکی و هلندی بوده و در جهت برگزاری دوره‌های مرتبط با آزمون آیلتس نیز فعال است. از دیگر دوره‌هایی که توسط آموزشگاه زبان نصیر برگزار می‌شود می‌توان به آزمون‌های آمادگی دکترا، دوره آمادگی برای آزمون گوته، PTE، برگزاری آزمون‌های دولینگو و… اشاره کرد.

موسسه زبان ایران اروپا

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

آموزشگاه زبان ایران اروپا را می‌توان برترین آموزشگاه زبان شهر تهران دانست که همواره در صدر جدول بهترین‌ها قرار دارد. این آموزشگاه شامل دو شعبه در غرب تهران بوده که از جمله خدمات آن می‌توان به بهره‌مندی از اساتید بین المللی برای آموزش‌، ارائه خدمات آموزشی متنوع، برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی تا پیشرفته، بهره‌مندی از مشاوران و پشتیبانان لازم در آموزش زبان انگلیسی و آیلتس، قیمت‌های مقرون به صرفه و… اشاره کرد.

آکادمی زبان اکسیر

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران بعدی در لیست ما آکادمی اکسیر است. آکادمی زبان اکسیر نه تنها یک آموزشگاه زبان بوده، بلکه برنامه‌های جامعی را در زمینه آمادگی برای آزمون آیلتس ارائه می‌دهد. از جمله خدمات این آموزشگاه زبان می‌توان کلاس‌های گروهی آنلاین و حضوری، برگزاری دوره‌های آموزش زبان و آمادگی برای آزمون آیلتس، دوره‌های ویدیویی زبان عمومی و آزمون آیلتس و دوره‌های خصوصی زبان و آیلتس را نام برد.

آکادمی iZaban

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

آکادمی iZaban از برجسته‌ترین اساتید برای برگزاری دوره‌های حضوری و آنلاین آموزش زبان انگلیسی، دوره‌های مکالمه فشرده، دوره‌های آموزش زبان‌های غیرانگلیسی مثل ترکی استانبولی و دوره‌های آیلتس بهره می‌برد. این آموزشگاه از فناوری‌های متنوع سخت افزاری و نرم افزاری برای آموزش زبان و برگزاری کلاس‌های آنلاین و آفلاین خود استفاده کرده و بهترین شرایط یادگیری را برای زبان‌آموزان فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که این آموزشگاه بین 1 تا 6 آزمون آزمایشی آیلتس نیز برگزار می‌کند که سبب آمادگی داوطلبان برای آزمون اصلی آیلتس می‌شود.

مرکز آموزش عالی زبان برتر

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

این آموزشگاه زبان از اساتید مجربی بهره می‌برد که دارای مدرک دکترا بوده و یا از کشور کانادا فارغ‌التحصیل شده‌اند جزو بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران است. مرکز آموزش عالی زبان برتر زبان شرایطی را برای آموزش زبان‌آموزان فراهم کرده که زبان‌آموزان می‌توانند پس از 10 ماه آموزش، به خوبی انگلیسی را صحبت کرده و ارتباط برقرار کنند. سبک متفاوت آموزشی آموزشگاه سبب شده تا زبان‌آموزان زیادی را به خود اختصاص دهد. این آموزشگاه سه شعبه در تهران و یک شعبه در لهستان دارد. به طور کلی می‌توان چنین بیان کرد که آموزشگاه زبان بیان برتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بیشترین بازدهی را برای زبان‌آموزان فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که این آموزشگاه با برگزاری تنها یک دوره آیلتس سامیت زبان‌آموزان را برای گرفتن نمره 7 و بالاتر در این آزمون آماده می‌کند.

آموزشگاه زبان علامه قطب راوندی

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

آموزشگاه زبان علامه قطب راوندی را می‌توان یکی از با سابقه‌ترین آموزشگاه‌های زبان شهر تهران به شمار آورد که فعالیت خود را از سال 1372 آغاز کرده است. این آموزشگاه برگزارکننده رسمی آزمون‌های بین‌المللی TEF، DELF، DALF و TEFAQ بوده و دوره‌های تخصصی آموزش انگلیسی و فرانسوی را برای زبان‌آموزان برگزار می‌کند. کلاس‌های این آموزشگاه به صورت نیمه گروهی یا خصوصی برگزار شده که سبب می‌شود راندمان کلاس‌ها بالا باشد. آموزشگاه دوره‌های آنلاین و مجازی آموزش زبان را نیز در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

این آموزشگاه زبان به طور تخصصی در زمینه آزمون آیلتس و دیگر آزمون‌های معتبر بین‌المللی فعالیت دارد. این آموزشگاه دوره‌های جامع آزمون آیلتس را برگزار کرده و به واسطه بهره‌مندی از اساتید مجرب Native، بازده فوق‌العاده‌ای از دوره‌های آموزش زبان خود داشته است. از دیگر دوره‌های تخصصی این آموزشگاه می‌توان DELE، TCF، TCFq، TEF، DALF و DELF را نام برد. اگر در جستجوی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران هستید، بد نیست نگاهی به سابقه این آموزشگاه داشته باشید.

آموزشگاه زبان ایرانمهر | بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

آموزشگاه زبان ایرانمهر یکی از نام آشناترین آموزشگاه‌های زبان در سطح کشور بوده که دارای 24 شعبه‌ فعال در سراسر کشور می‌باشد. این آموزشگاه زبان آموزش زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، استانبولی و… را پوشش داده و دوره‌هایی فراتر از زبان انگلیسی نیز برای خردسالان و کودکان 6 سال به بالا در نظر گرفته است. در آموزشگاه زبان ایرانمهر دوره‌های تربیت مدرس با هدف استخدام در آموزشگاه ایرانمهر نیز برگزار می‌گردد. آموزشگاه زبان ایرانمهر دارای وب‌سایت تخصصی نیز بوده و مشاوره‌های رایگانی را برای شرکت در دوره‌های آموزشی در اختیار مراجعان قرار می‌دهد.

آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

از دیگر آموزشگاه‌های مطرح شهر تهران می‌توان به آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر اشاره کرد که علاوه بر شعبه تهران دارای شعب فعالی در سراسر کشور می‌باشد. در این آموزشگاه دوره‌های آموزشی بر اساس مدرک تحصیلی، سطح تحصیلی و سن زبان‌آموزان دسته‌بندی شده و امکان شرکت در آزمون آیلتس به صورت تخصصی و همراه با دریافت مدرک معتبر نیز از طریق این آموزشگاه امکان‌پذیر است. از جمله خدمات ارائه شده توسط آموزشگاه زبان سفیر می‌توان به برگزاری آموزش آنلاین برای تمامی دوره‌های زبان، معرفی رفرنس‌ها و بهترین منابع برای دوره‌های آموزشی و تعیین سطح حرفه‌ای و تخصصی اشاره کرد. این آموزشگاه دوره‌های آموزش زبان کودکان را نیز برگزار می‌کند.

آموزشگاه زبان کیش | بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

یکی از باسابقه‌ترین آموزشگاه‌های زبان در سطح کشور آموزشگاه زبان کیش می‌باشد. این آموزشگاه فعالیت خود را از سال 1367 آغاز کرده و آموزشگاهی وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش است. آموزشگاه زبان کیش برگزارکننده‌ دوره‌های آموزشی برای تمامی رده‌های سنی از کودکان تا بزرگسالان بوده و زبان‌های مختلفی اعم از انگلیسی، آلمانی، استانبولی و روسی را پوشش می‌دهد. در آموزشگاه زبان کیش علاوه بر برگزاری دوره‌های تربیت مدرس، دوره‌های بین‌المللی تافل و آیلتس نیز برگزار می‌گردد. موسسه‌ کیش دارای 120 شعبه فعال در سراسر کشور می‌باشد.

آموزشگاه زبان نگار

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

از جمله منظم‌ترین و بابرنامه‌ترین موسسات آموزش زبان تهران آموزشگاه زبان نگار می‌باشد. این موسسه دارای 18 سال سابقه‌ فعالیت در زمینه‌ آموزش زبان بوده و تمامی احتیاجات زبان‌آموزان برای فراگیری زبان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این آموزشگاه از بهترین اساتید بهره برده و تجهیزات لازم برای افزایش کیفیت آموزش را نیز فراهم کرده است. از جمله خدمات آموزشگاه زبان نگار می‌توان به برگزاری کلاس‌های آنلاین فرانسه، انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی، برگزاری کلاس‌های آنلاین تافل، آیلتس، GRE و PTE، برگزاری دوره‌های ویژه‌ آمادگی آزمون‌های آیلتس، تافل، GRE و PTE به صورت فشرده، برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ترکی استانبولی، روسی، چینی، عربی و… و برگزاری کلاس‌های گروهی و خصوصی اشاره کرد.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج | بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

اگر به دنبال آموزشگاه زبانی با کادر مجرب و کارآزموده هستید، آموزشگاه زبان ایران کمبریج بهترین گزینه است. این آموزشگاه زبان از اساتید مجرب و در سطح بین‌المللی بهره برده که دارای مدارک دانشگاهی کارشناسی ارشد یا بیشتر بوده و عمدتا سابقه‌ تدریس 10 ساله یا بیشتر را دارند. آموزشگاه زبان ایران کمبریج دوره‌های کاملا تخصصی و هدفمند آموزش زبان را با ظرفیت بسیار کم برگزار کرده و کلاس‌های فوق فشرده‌ آموزش زبان در کمتر از 3 ماه نیز برگزار می‌گردد.

این آموزشگاه از به‌روزترین تجهیزات و سخت‌افزار کمک آموزشی بهره برده و برای سطوح پیشرفته از اساتید Native انگلیسی زبان استفاده می‌کند. آموزشگاه زبان ایران کمبریج دارای سه شعبه‌ فعال در شهر تهران بوده و در زمینه‌ ارائه‌ دوره‌های تخصصی آموزش آیلتس نیز فعال است.

آکادمی زبانمهر

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

آکادمی زبانمهر نیز جزو آموزشگاه‌های تخصصی زبان انگلیسی در شهر تهران بوده که به شکل تخصصی در زمینه‌ آموزش تست‌ها و تکنیک‌های آزمون آیلتس فعالیت می‌کند. دوره‌های برگزار شده در این آموزشگاه به صورت حضوری و آنلاین بوده و با استفاده از به‌روزترین و معتبرترین منابع آموزشی صورت می‌گیرد. در آموزشگاه زبانمهر مشاوره‌ها و برنامه‌ریزی‌های رایگان بر اساس نیاز زبان‌آموزان و سن آن‌ها انجام شده و در صورت تمایل زمان زبان‌آموزان کلاس‌های خصوصی به صورت تک نفره یا حداکثر 3 نفره برگزار می‌گردد.

آموزش‌های ارائه شده در آکادمی زبانمهر کاملا کاربردی و تخصصی بوده و توسط اساتید توانمند متخصص و دوره دیده در خارج از کشور برگزار می‌گردد. از دیگر ویژگی‌های آکادمی زبانمهر می‌توان به شهریه‌ مقرون به صرفه و برگزاری کلاس‌ها به صورت روزانه از 7 صبح تا 10 شب در سانس‌های مختلف اشاره کرد.

آموزشگاه زبان رادتایم | بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

آموزشگاه زبان رادتایم یکی از آموزشگاه‌های با سابقه‌ در شهر تهران بوده که در حال حاضر دارای دو شعبه فعال در این شهر می‌باشد. این آموزشگاه در زمینه‌ آموزش زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ترکی استانبولی فعال بوده و برای آموزش‌های خود از اساتید مجرب دور دیده بهره می‌برد. در آموزشگاه رادتایم مشاورین مجرب مشاوره‌ها و پشتیبانی‌های رایگان خصوصی را در زمینه‌ آموزش زبان انگلیسی، تافل و آیلتس در اختیار زبان‌آموزان قرار داده و آزمون تعیین سطح و ارزیابی نیز به شکل رایگان صورت می‌گیرد. دوره‌های آموزشی برگزار شده در این آموزشگاه زبان از مبتدی تا پیشرفته بوده و به صورت حضوری و آنلاین و به شکل فوق فشرده و ترمیک برگزار می‌گردد.

از دیگر خدمات آموزشگاه زبان رادتایم می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی برای تمامی سنین، برگزاری دوره‌های تخصصی آیلتس با ارائه‌ کتاب‌های اختصاصی رادتایم، برگزاری دوره‌های آموزشی PTE، برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی تافل با جزوه‌های اختصاصی رادتایم، برگزاری کلاس‌های گروهی و نیمه گروهی زبان انگلیسی تجاری و بازرگانی و برگزاری آزمون‌های آزمایشی آیلتس و آزمون‌های بین‌المللی دانشگاه کمبریج انگلستان اشاره کرد.

آموزشگاه زبان سیتاک

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

آموزشگاه زبان سیتاک با بیش از 15 تا سال سابقه‌ فعالیت در زمینه‌ آموزش زبان یکی از آموزشگاه‌های مطرح شهر تهران بوده که دارای چهار شعبه فعال در این شهر می‌باشد. این آموزشگاه از متدهای روز دنیا و اساتید مجرب بهره برده و از جمله آموزشگاه‌های زبانی بوده که بالاترین آمار قبولی در آزمون‌های بین‌المللی را برای زبان‌آموزانش به ثبت رسانده است. این آموزشگاه مشاوره‌ها و پشتیبانی‌های رایگان خصوصی را در زمینه‌ آموزش زبان انگلیسی، آیلتس و تافل در اختیار زبان‌آموزان قرار داده و دوره‌های مبتدی تا پیشرفته‌ زبان انگلیسی را به شکل حضوری و آنلاین و به صورت فوق فشرده و ترمیک برگزار می‌کند. کلاس‌های برگزار شده در آموزشگاه زبان سیتاک برای تمامی سنین مناسب بوده و دوره‌های بحث آزاد، Movie و Music نیز برگزار می‌گردد.

از دیگر خدمات ارائه شده در آموزشگاه زبان سیتاک می‌توان به تعیین سطح و ارزیابی رایگان، برگزاری کلاس‌های رفع اشکال رایگان به شکل خصوصی، برگزاری کلاس‌های TTC و استخدام نفرات برتر، عقد قرارداد با مهد کودک‌ها، مدارس، سازمان‌ها و شرکت‌ها و اعطای مدرک معتبر قابل ترجمه و مورد تایید وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد. لازم به ذکر است که آموزشگاه زبان سیتاک در زمینه‌ برگزاری کلاس‌های آماده‌سازی زبان‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های تافل، آیلتس، PTE، آزمون‌های آمادگی دکتری و دولینگو نیز تخصص دارد.

اپلای عکاسی

ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران

یک آموزشگاه زبان خوب باید از یک سری فاکتورها بهره‌مند باشد تا بتوان آن را به عنوان یک آموزشگاه زبان خوب معرفی کرد. معیارهای تعیین شده برای بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران به متقاضیان کمک می‌کند تا قبل از انتخاب آموزشگاه زبان و ثبت‌ نام در کلاس‌های آن، نسبت به کیفیت و سطح علمی آموزشگاه زبان اطمینان حاصل کنند. از جمله ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان خوب می‌توان به مواردی مانند مدرس حرفه‌ای، کتاب‌های تخصصی، فضا و اتمسفر محیط آموزشی باکیفیت، هزینه‌های مناسب و … اشاره کرد. در ادامه به مهم‌ترین فاکتورها اشاره می‌کنیم.

✅بهره‌گیری از اساتید مجرب و متخصص

بدیهی است که رکن اصلی در آموزش زبان‌های خارجی آموزگار می‌باشد. یک استاد مجرب و حرفه‌ای سبب می‌شود تا زبان‌آموزان یادگیری بهتری داشته باشند و زودتر به نتیجه دلخواه خود برسند. یک آموزشگاه زبان خوب باید توجه داشته باشد که استادان استخدام شده تحصیل کرده باشند و ترجیحاً مدرک دانشگاهی زبان انگلیسی یا دیگر زبان‌های خارجی را داشته باشند. همچنین علاوه بر مدرک تحصیلی، سابقه تدریس استادان نیز حائز اهمیت می‌باشد؛ چرا که سابقه تدریس سبب می‌شود تا استادان مهارت کافی برای آموزش به زبان‌آموزان را داشته باشند و بتوانند زبان آموزان به یادگیری جذب کنند. از طرفی اخلاق خوب و صبر و حوصله استادان نیز در روند یادگیری زبان‌آموزان بسیار موثر خواهد بود که در هنگام استخدام باید به این نکته نیز توجه شود.

✅منابع آموزشی مناسب

یک آموزشگاه زبان خوب باید منابع آموزشی و کتاب‌هایی را برای تدریس انتخاب کند که بر روی تمامی مهارت‌های مورد نیاز برای یادگیری زبان به یک اندازه تمرکز داشته باشد. به عبارت دیگر منابع آموزشی انتخاب شده باید بتواند به طور همزمان به تقویت مهارت‌‌های Speaking و Listening زبان‌آموزان کمک کرده و مهارت خواندن و نوشتن صحیح را نیز به آن‌ها آموزش دهد.

✅فضای آموزشی مناسب

یک آموزشگاه زبان خوب باید فضایی را برای زبان‌آموزان مهیا کند که زبان‌آموزان بتوانند بدون هیچ‌گونه استرس و تنشی به یادگیری زبان بپردازند. مدیران آموزشگاه‌های زبان باید تلاش خود را بکنند تا محیطی شاد و مفرح برای آموزشگاه خود ایجاد کرده و تا جای ممکن از ایجاد فضای خشک و اداری در آموزشگاه خودداری کنند. فضای آموزشگاه زبان باید به تجهیزات لازم از جمله تلویزیون و سیستم پخش، برای تمامی کلاس‌ها، مجهز شده باشد و برنامه‌ریزی کلاس‌ها را نیز به گونه‌ای انجام دهند که کلاس‌ها کاملا مرتب و به دور از سر و صدا برگزار گردد.

✅سابقه آموزشی

از جمله مواردی که زبان‌آموزان پیش از ثبت‌نام در یک آموزشگاه زبان باید به آن توجه کنند، سابقه فعالیت آموزشگاه است. زبان‌آموزان باید به این نکته توجه داشته باشند که آیا زبان‌آموزان پیش از آن‌ها از عملکرد آموزشگاه راضی بوده‌اند یا نه و همچنین آیا موفق به دریافت مدرک معتبر شده‌اند یا نه. این امر کاملا به سابقه آموزشی آموزشگاه برمی‌گردد. آموزشگاه باید محیطی را فراهم کند که منجر به یادگیری اصولی زبان‌های خارجه شود و از حفظ کردن‌های بی مورد که پس از مدتی از یاد زبان‌آموزان می‌رود نیز خودداری شود.

✅مشتری مداری

مدیران و پرسنل یک آموزشگاه زبان خوب باید برخورد مناسبی با متقاضیان و زبان‌آموزان داشته باشند و در هنگام ثبت‌ نام به درستی پاسخگوی تمام سوالات زبان‌آموزان باشند تا از ایجاد ابهامات بعدی جلوگیری شود.

بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی

 

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران کدام است؟

ضرورت یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروز سبب شده تا آموزشگاه‌های زبان زیادی در سطح کشور مشغول به فعالیت شوند. زبان‌آموزانی که قصد شرکت در کلاس‌های آموزش زبان را دارند، پیش از ثبت‌نام باید از کیفیت آموزشگاه زبان آگاهی یافته و آن را از تمامی جهات از جمله سابقه اساتید، منابع آموزشی، محیط آموزشگاه، تجهیزات آموزشگاه و… بررسی کنند. آموزشگاه‌های زبان زیادی در شهر تهران وجود داشته که از استانداردهای لازم برخوردار هستند و سالانه دوره‌های مختلفی را برای آموزش زبان‌های مختلف و آمادگی جهت شرکت در آزمون‌های بین‌المللی گوناگون برگزار می‌کنند. در نهایت انتخاب با شماست.

از نظر شما بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی تهران کدام است؟ شما در کدام آموزشگاه زبان به موفقیت و هدف خود رسیده‌اید؟ آیا تا به حال تجربه ناخوشایندی در دوره‌های زبان انگلیسی داشته‌اید؟ از نگاه شما ویژگی‌های بهترین آموزشگاه‌های زبان خارجی چیست؟ آیا موسسه حرفه‌ای را می‌شناسید که ما به آن اشاره نکرده باشیم؟ از تجربیات و چالش‌های خود برای دیدنگار بنویسید و اگر سوالی دارید حتما بپرسید. همچنین این مقاله را برای دوستانتان که در جستجوی کلاس زبان هستند بفرستید.

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را بخوانید

بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.