مدل‌های روز رنگ رژ لب برای فصول مختلف ✨​💋​👄​

رنگ رژ لب برای فصول مختلف

آرایش لب‌ها بخش مهمی از میکاپ چهره را دربرگرفته که عوامل مختلفی می‌تواند بر آن تاثیرگذار باشد. میکاپ لب‌ و رنگ رژ لب انتخابی باید متناسب با رنگ پوست، رنگ مو، رنگ دندان‌ها، رنگ لباس، موقعیت و البته فصل انتخاب گردد. درست است! فصل نیز می‌تواند بر انتخاب رنگ رژ لب تاثیرگذار باشد. بانوان باید تلاش کنند متناسب با ماهیت هر فصل از رنگ رژ لب مناسبی استفاده نمایند و رنگ رژ لب برای فصول مختلف را بشناسند.

در این مقاله قصد داریم با رژ لب‌های مناسب هر فصل آشنا شده و تعدادی از بهترین برندهای تولیدکننده این رژ لب‌ها را بشناسیم. با سوریتو همراه باشید تا رنگ بهترین رژ لب برای فصول مختلف را شناسایی کنید.

رنگ رژ لب برای فصول مختلف

رژ لب‌های مناسب فصل بهار و بهترین مدل‌های آن

انتخاب رنگ رژ لب برای فصول مختلف

در انتخاب رژ لب مناسب فصل بهار باید از ماهیت فصل بهار الهام گرفته شود. فصل بهار با روزهای بهاری، نسیم خنک، عطر گل‌ها و شکوفه‌ها و باران‌های تند شناخته می‌شود که تمامی این موارد می‌تواند الهام‌بخش بانوان برای انتخاب رنگ رژ لب خود باشد.

رژ لبی که قرار است در فصل بهار استفاده شود، بهتر است حس طراوت و شادابی فصل بهار را منتقل کرده و قدری از رنگ‌های گرم زمستانی فاصله بگیرد. از جمله بهترین رژ لب‌های مناسب فصل بهار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

رنگ رژ لب برای فصول مختلف

​✅​رژ لب ارغوانی ملایم

در ترکیب رنگ شکوفه‌ها، رنگ گل‌ها، رنگ آسمان و رنگ رودها در فصل بهار می‌توان رنگ ارغوانی ملایم را مشاهده کرد. از ترکیب رنگ‌های آبی و قرمز یک رنگ ملایم بهاری با تناژ بنفش ایجاد می‌شود. از این رنگ می‌توان همراه با لباس‌هایی که دارای تناژ بنفش هستند، استفاده کرد. همچنین از آن‌جایی که رنگ بنفش مکمل رنگ زرد است، می‌توان رژ لب ارغوانی ملایم را همراه با طیف‌های مختلف رنگ زرد نیز استفاده نمود.

​✅​رژ لب صورتی روشن

فصل بهار با شکوفه‌های بهاری شناخته می‌شود و شکوفه‌های بهاری عمدتا به رنگ‌های مختلف صورتی روشن دیده می‌شوند. رنگ صورتی روشن برای آرایش‌های ملیح و آرامش‌بخش گزینه مناسبی است. افرادی که رنگ لب تیره دارند، می‌توانند پیش از استفاده از رژ لب صورتی روشن از خط لب روشن یا کانسیلر استفاده کنند تا رژ لب جلوه‌ای روشن‌تر و بهاری‌تر بر روی لب‌ها داشته باشد. رژ لب شماره 12 برند گلدن رز و رژ لب شماره 540 برند این‌لی جزو بهترین نمونه‌های رژ لب صورتی روشن هستند.

​✅​رژ لب دارچینی

طرفداران طیف رنگی قهوه‌ای می‌توانند از رژ لب طیف دارچینی برای فصل بهار استفاده کنند. اگرچه ماهیت رژ لب دارچینی قهوه‌ای است، اما در آن می‌توان رگه‌هایی از صورتی و طلایی را نیز یافت. رژ لب دارچینی به ویژه برای پوست‌های تیره بسیار جذاب می‌باشد. برای این رنگ می‌توان به سراغ رژ لب شماره 307 برند نوت و رژ لب شماره 400 برند این‌لی رفت.

رنگ رژ لب برای فصول مختلف

​✅​رژ لب سرخابی

اگر به دنبال رنگ‌های قدرتمند و خیره‌کننده هستید، رنگ سرخابی یکی از بهترین گزینه‌ها است. سرخابی حس و حال شکوفه‌های صورتی بهاری را با یک تیرگی جذاب به خوبی منتقل می‌کند. در میان رژ لب‌های برند شون می‌توان طیف‌های مختلف رنگ سرخابی را یافت. رژ لب شماره L23 برند فلورمار و 08 برند گلدن رز نیز رنگ سرخابی مطلوبی دارد.

​✅​رژ لب مرجانی

بهار فصل استفاده از رنگ‌های زنده و شاداب است و رنگ مرجانی یکی از بهترین نمایندگان این رنگ‌ها می‌باشد. از ترکیب رنگ‌های صورتی، قرمز و نارنجی رنگی تحت عنوان مرجانی ایجاد شده که دارای طیف‌های مختلفی نیز می‌باشد. برای امتحان این رنگ می‌توانید به سراغ رژ لب مایع شماره 08 برند نوت بروید.

​✅​رژ لب قرمز

رنگ قرمز تقریبا برای تمامی فصول سال و انواع رنگ پوست مناسب است. افرادی که می‌خواهند جسورانه عمل کنند معمولا به سراغ رژ لب‌های قرمز می‌روند. رژ لب شماره 660 برند این لی با رنگ کالباسی مایل به قرمز، رژ لب شماره 07 برند گلدن رز و رژ‌های برند شون زیباترین رنگ‌های قرمز بهاری را دارند.

رنگ رژ لب برای فصول مختلف

​✅​رژ لب نارنجی

شاید کمتر کسی را ببینیم که از سایه‌های طیف نارنجی استفاده کند. حال آن که این رنگ یکی از منحصربه‌فردترین رنگ‌ها برای فصل بهار می‌باشد. این رنگ می‌تواند گرمای پس از زمستان را به خوبی نشان دهد. البته توجه داشته باشید که رنگ نارنجی برای افرادی مناسب است که پوستی با تناژ گرم و ته مایه زرد دارند. رژ لب دلوکس کشمیر برند فلورمار با شماره DC22 دارای تناژ نارنجی زیبایی است.

​✅​رژ لب هلویی

اگر می‌خواهید با جریان مد همراه شوید، رنگ هلویی مناسب شماست. رنگ هلویی یک رنگ ملایم و البته گرم بوده که می‌تواند حس و حال بهار را به خوبی منتقل کند. ترکیب این رنگ رژ لب با سایه‌های گرم بسیار زیبا خواهد بود.

رژ لب‌های مناسب فصل تابستان و بهترین مدل‌های آن

انتخاب رنگ رژ لب برای فصول مختلف

فصل تابستان فصل استفاده از رژ لب‌هایی با طیف‌های گرم می‌باشد. همچنین استفاده از بالم لب و برق لب‌ها نیز برای این فصل بسیار جذاب خواهد بود. از جمله مناسب‌ترین رژ لب‌ها برای فصل تابستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

رنگ رژ لب برای فصول مختلف

​✅​رژ لب صورتی

رژ لب صورت یک گزینه تابستانی ملایم بوده که تمامی افراد با هر رنگ پوستی می‌توانند از آن استفاده کنند. جلوه ساتن، براق یا کرمی آن بسیار زیبا خواهد بود. رژ لب مایع ویوید شاین برند کالیستا جزو زیباترین رژ لب‌های صورتی موجود در بازار است.

​✅​رژ لب رنگ نود

اگر نمی‌خواهید چندان جلب توجه کنید، بهتر است از رنگ‌های نود برای رژ لب خود استفاده نمایید. این رنگ‌ها ظاهری طبیعی داشته که میزان تیرگی و روشنی آن می‌تواند متناسب با رنگ پوست انتخاب شود. در بین رژ لب‌های برند گلدن رز می‌توان انواع رژ لب نود را یافت.

​✅​رژ لب قرمز یاقوتی

از جسورانه‌ترین و منحصربه‌فردترین رنگ رژ‌ها برای فصل تابستان رنگ قرمز یاقوتی است که با رنگ آبی ترکیب محشری می‌شود. این رنگ به ویژه برای قرارهای عاشقانه مناسب است. رژ لب Silk Finish وت اند وایلد رنگ بی‌نظیر و بافت سبکی و ابریشمی دارد.

رنگ رژ لب برای فصول مختلف

​✅​رژ لب ارغوانی مایل به بنفش

رنگ ارغوانی تیره جزو رنگ‌های جذاب برای فصل تابستان می‌باشد. رژ لب مایع ولوت شون با جلوه مات یکی از زیباترین رنگ‌های ارغوانی مایل به بنفش را دارد.

​✅​رژ لب هلویی

برای قرارهای غیررسمی و رسمی می‌توان از رژ لب هلویی که یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های تابستانی است، استفاده کرد. این رنگ رژ لب برای پوست‌های گندمی و روشن مناسب می‌باشد. در میان رژ لب‌های طیف نارنجی برند نوت می‌توان رنگ‌های هلویی زیبایی را یافت.

​✅​رژ لب شرابی

بانوان با اعتماد به نفس و جسور می‌تواند در فصل تابستان از رژ لب شرابی استفاده کنند. این رنگ رژ لب به ویژه برای مهمانی‌ها مناسب است. رژ لب جامد شرابی برند روبی سان گزینه مناسبی می‌باشد.

رنگ رژ لب برای فصول مختلف

​✅​رژ لب مرجانی

از دیگر رنگ‌های هماهنگ با روزهای گرم تابستانی می‌توان به رنگ مرجانی با ظاهری براق روشن اشاره کرد. این رنگ رژ لب را نیز می‌توان از میان رژ لب‌های برند نوت انتخاب کرد.

​✅​رژ لب سرخابی

از رژ لب سرخابی علاوه بر فصل بهار در فصل تابستان نیز می‌توان استفاده نمود. این رنگ رژ لب برای مهمانی‌های روزانه مناسب است. رژ لب جامد فاقد سرب برند این‌لی رنگ سرخابی زیبایی دارد.

رژ لب‌های مناسب فصل پاییز و بهترین مدل‌های آن

انتخاب رنگ رژ لب برای فصول مختلف

رنگ‌هایی که می‌تواند ماهیت فصل پاییز را نشان دهد دارای جلوه‌ای گرم بوده و تناژی بین قرمز، قهوه‌ای و نارنجی دارند. افرادی که پوست خیلی روشنی دارند در فصل پاییز می‌توانند از رژ لب‌های تناژ صورتی و شرابی استفاده کنند. برای افرادی با پوست معمولی رنگ‌‌های قرمز روشن، نارنجی، مسی و آجری مناسب بوده و تناژ‌های نارنجی بهترین گزینه برای افرادی با پوست تیره می‌باشد. از جمله زیباترین رنگ‌های رژ لب برای فصل پاییز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

رنگ رژ لب برای فصول مختلف

​✅​رژ لب شاتوتی

از ترکیب صورتی ملایم و بنفش رنگ شاتوتی زیبایی ایجاد می‌شود که برای افراد خاص‌پسند یک گزینه مناسب است. این رنگ رژ لب با لباس‌ها و سایه‌های سبز تیره یا نارنجی بسیار هماهنگ می‌باشد.

​✅​رژ لب مسی

میان رنگ‌های ترند فصل پاییز همواره رنگ مسی جزو اولین‌ها است. این رنگ رژ لب با آرایش‌های دودی و کرم بسیار جذاب می‌باشد.

​✅​رژ لب شکلاتی

بانوانی که به رنگ‌های طیف قهوه‌ای علاقه‌مندند، می‌توانند در فصل پاییز از رژ لب‌های شکلاتی استفاده کنند.

​✅​رژ لب زرشکی

برای یک قرار عاشقانه رژ لب‌هایی با طیف زرشکی بسیار جذاب خواهد بود. تمامی افراد با پوست تیره و روشن می‌توانند رژ لب‌های زرشکی را استفاده کنند.

رنگ رژ لب برای فصول مختلف

​✅​رژ لب قرمز آجری

اگر می‌خواهید چهره‌ای گرم و متناسب با فصل پاییز داشته باشید، بهتر است از رژ لب‌های قرمز آجری استفاده نمایید. ترکیب این رنگ رژ لب با رنگ‌های قهوه‌ای روشن و نارنجی بسیار جذاب است.

​✅​رژ لب نارنجی تیره

رنگ نارنجی تیره را می‌توان به عنوان یکی از پاییزی‌ترین رنگ‌ها به شمار آورد. رژ لب‌های نارنجی تیره با آرایش‌های اسموکی قهوه‌ای بسیار گرم و جذاب خواهد بود.

برای یافتن انواع رژ لب مناسب فصل پاییز می‌توان به سراغ رژ لب‌های برندهای گلدن رز، این‌لی و نوت رفت. رژ لب‌های این برندها از تنوع رنگ بسیار بالایی برخوردار هستند.

رژ لب‌های مناسب فصل زمستان و بهترین مدل‌های آن

انتخاب رنگ رژ لب برای فصول مختلف

برای انتخاب رنگ رژ مناسب فصل زمستان نیز مانند دیگر فصول باید فاکتورهای مختلفی از قبیل رنگ پوست، رنگ مو و رنگ چشم مد نظر قرار گیرد. یکی از نکاتی که باید در هنگام انتخاب رنگ رژ لب برای فصل زمستان در نظر گرفته شود آن است که سرد شدن هوا سبب می‌شود رنگ پوست بی‌روح‌تر و سردتر از آن چه که هست دیده شود. از این رو باید در انتخاب رنگ رژ لب به سراغ رنگ‌های گرم و زنده رفت. از جمله مناسب‌ترین رنگ‌های رژ لب برای فصل زمستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

رنگ رژ لب برای فصول مختلف

​✅​رژ لب مسی

مسی جزو رنگ‌های مناسب برای فصل‌های پاییز و زمستان است. رنگ مسی یک رنگ قرمز مایل به زرد بوده که می‌تواند در گرم‌تر دیده شدن چهره تاثیرگذار باشد. این رنگ به ویژه برای استایل‌های وینتیج مناسب است.

​✅​رژ لب قرمز جگری

علاقه‌مندان به رنگ‌های غلیظ و خیره‌کننده می‌توانند رنگ جگری را برای فصل زمستان انتخاب کنند. این رنگ رژ لب به ویژه برای افرادی که پوست روشنی دارند مناسب است. ‫رژ لب جامد شماره 12 برند نوت و رژ لب جامد هیدرا کالر برند کالیستا شماره C21 زیباترین رنگ‌های جگری را دارند.

​✅​رژ لب بنفش

افرادی که پوست تیره دارند، در فصل زمستان می‌توانند به سراغ رنگ بنفش بروند. استفاده از رنگ بنفش سبب می‌شود تا پوست قدری روشن‌تر دیده شود. رژ لب مایع برند کالیستا مدل Stain Matt شماره L84 پایه رنگ بنفش زیبایی دارد.

رنگ رژ لب برای فصول مختلف

​✅​رژ لب قرمز مخملی

برای یک قرار عاشقانه رنگ قرمز مخملی همیشه مناسب است. این رنگ سبب روشن‌تر دیده شدن رنگ پوست شده و برای زمستان‌های برفی رنگ جذابی می‌باشد. بهترین رژ لب‌های قرمز مخملی را در میان رژهای برند دبورا و دوسه می‌توان یافت.

​✅​رژ لب صورتی تیره

طرفداران رژ لب‌های صورتی برای فصل زمستان باید به سراغ طیف‌های تیره و گرم این رنگ بروند. رژ لب صورتی تیره برای افرادی با پوست معمولی مناسب است.

رنگ رژ لب برای فصول مختلف

​✅​رژ لب کالباسی

اگر به دنبال رژ لبی هستید که در هر مکانی بتوانید آن را استفاده کنید، رژ لب کالباسی بهترین گزینه است. این رژ لب متناسب با میکاپ‌های سبک بوده و برای انواع پوست مناسب می‌باشد. رژ لب کالباسی برند دبی و رژ لب ولوت برند گلدن رز زیباترین رنگ‌های کالباسی را دارند.

بهترین رنگ رژ لب برای فصول مختلف کدام است؟

یکی از فاکتورهایی که می‌تواند در انتخاب رنگ رژ لب موثر باشد، فصل است. رنگ رژ لب باید تا جای ممکن با فصل هماهنگ باشد تا بتواند شادابی مد نظر را به چهره ببخشد. در واقع رژ لب‌های استفاده شده در فصل‌های بهار و تابستان باید حس طراوت و شادابی را منتقل کرده و رژ لب‌هایی که در فصل پاییز و زمستان استفاده می‌شوند باید به چهره گرما ببخشند. چرا که سرمای هوا می‌تواند رنگ پوست را سردتر و بی‌روح‌تر از آن چه که هست نشان دهد. در بالا تعدادی از بهترین رنگ‌های رژ لب مناسب هر فصل را بررسی کردیم.

به نظر شما بهترین رنگ برای فصول مختلف سال کدام رنگ است؟ آیا شما بر اساس تغییر فصل میکاپ صورت خود را ست می‌کنید؟ یا با توجه به زیبایی چهره خود دست به انتخاب می‌زنید؟ از تجربیات خود برای ما بنویسید و این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *