شما هم به دنبال لباس شب شیک قرمز هستید؟ رنگ قرمز یکی از رنگ‌های جسورانه‌ای بوده که بسیاری از بانوان برای لباس شب خود انتخاب می‌کنند. رنگ قرمز جزو پرطرفدارترین رنگ‌های موجود در دنیا بوده و به عنوان رنگی گرم شناخته می‌شود. از این رو در استایل کردن آن باید نکاتی مد نظر قرار گیرد تا لباس انتخابی بیشترین جلوه را داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم تا با 15 مدل لباس شب شیک قرمز آشنا شویم. اما پیش از آن بد نیست تا اطلاعاتی در رابطه با رنگ قرمز و تونالیته آن به دست آورده و نکات مهم پوشیدن لباس شب قرمز و ست کردن آن را بررسی کنیم. برای پیدا کردن مدل دلخواهتان با سوریتو همراه باشید.

لباس شب شیک قرمز

رنگ قرمز نماد چیست؟

در علم روانشناسی از رنگ قرمز به عنوان نماد عشق، انرژی، اشتیاق و جسارت یاد می‌شود. البته این رنگ به عنوان رنگی تهاجمی و فعال نیز شناخته شده و در بسیاری از موارد نشان‌دهنده خطر و هشدار می‌باشد.

روانشناسان بر این باورند افراد و به ویژه بانوانی که لباس شب شیک قرمز می‌پوشند افرادی شجاع و هدفمند بوده که دوست دارند در معرض توجه قرار گیرند. همچنین معتقدند که اگر فردی از عمد لباس قرمز نپوشد به معنای آن است که نمی‌خواهد در مرکز توجه قرار گیرد.

تنالیته رنگ قرمز

رنگ قرمز از تنالیته بسیار وسیع و گسترده‌ای برخوردار است. از این رو افرادی که در حوزه مد و فشن فعالیت می‌کنند، معتقدند که نباید تنها از یک طیف این رنگ بهره برد. رنگ‌هایی مانند یاقوتی، قرمز آتشین، مرجانی، زرشکی، برگوندی، قرمز روشن و… همگی جزو تنالیته رنگ قرمز به شمار می‌آیند.

بانوان در هنگام ست کردن رنگ قرمز باید بدانند که بهتر است ترجیحا در تمامی استایل خود را از یک رنگ قرمز استفاده نکرده و تلاش کنند تا رنگ‌های پررنگ‌تر یا به عبارت خودمانی جیغ‌تر را با طیف‌های ملایم‌تر رنگ قرمز ترکیب نمایند.

لباس شب شیک قرمز

نکات مهم در هنگام پوشیدن لباس شب قرمز

همانطور که گفته شد رنگ قرمز جزو رنگ‌های جسورانه برای استایل به شمار می‌آید که سبب می‌شود فرد در مرکز توجه قرار گیرد. بنابراین لازم است در ست کردن این رنگ نهایت دقت به خرج داده شده و بایدها و نبایدهایی رعایت شود.

از جمله نکاتی که در هنگام پوشیدن لباس شب قرمز باید به آن توجه شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✔️​زمانی که لباس شب شیک قرمز می‌پوشید تا جای ممکن از رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی و خاکستری برای کامل کردن استایل خود بهره ببرید. به عنوان مثال از کفش یا کیف قرمز استفاده کنید. توجه کنید که زمانی که لباس مجلسی قرمز می‌پوشید، شما به قدر کافی در مرکز توجه هستید. بنابراین لزومی ندارد رژ لب، لاک یا گل سر انتخابی شما نیز قرمز باشد.

✔️​حتما در انتخاب مدل لباس دقت لازم را به خرج دهید. لباس شب قرمز رنگی که می‌پوشید باید کاملا متناسب با اندام شما بوده و علاوه بر آن که زیبایی‌های اندام شما را برجسته‌تر نشان می‌دهد تا حد ممکن عیوب بدن را بپوشاند. برای این امر باید به مدل یقه، قد لباس، مدل دامن لباس، نوع آستین‌ها و… توجه شود.

لباس شب شیک قرمز

✔️​اگر می‌خواهید در انتخاب اکسسوری‌ها ریسکی عمل نکنید، بهتر است از اکسسوری‌های سفید یا مشکی که بیشترین تناسب را با رنگ قرمز دارند، استفاده کنید.

✔️​زمانی که رنگ قرمز را برای لباس شب خود انتخاب می‌کنید حتما توجه کنید که مدل لباس جزو ترندهای روز باشد.

توجه کنید که متناسب با رنگ پوست خود از تنالیته مناسب رنگ قرمز استفاده نمایید. افرادی که پوست روشنی دارند، بهتر است به سراغ رنگ‌های قرمز روشن یا قرمز نارنجی بروند. افراد سبزه رنگ‌هایی مانند سرخابی را انتخاب نموده و افراد گندم‌گون بهتر است لباسی به رنگ قرمز پررنگ بپوشند.

✔️​همراه با لباس مجلسی قرمز از اکسسوری‌های ساده مانند کفش‌های پاشنه بلند ظریف، کیف‌های دستی کوچک و ترجیحا جواهرات ظریف استفاده کنید.

آرایش مناسب لباس شب قرمز

استایل لباس شب شیک قرمز

برای آن که میکاپ انتخابی شما بیشترین هماهنگی را با لباس شب قرمزتان داشته باشد، باید نکاتی را در هنگام میکاپ رعایت کنید. از جمله مناسب‌ترین میکاپ‌ها برای ترکیب شدن با لباس شب قرمز می‌توان به میکاپ‌های زیر اشاره کرد.

لباس شب شیک قرمز

☑️رژ لب قرمز همراه با خط چشم ساده

همانطور که گفته شد استایل قرمز رنگ شما به خودی خود سبب می‌شود تا در مرکز توجه قرار گیرید. بنابراین با یک آرایش ملایم چشم متشکل از یک سایه طلایی یا بژ ملایم و یک خط چشم ساده می‌توانید آرایش جذابی داشته باشید. از آن‌جایی که آرایش چشم به شکل ساده انجام شده است بهتر است رژ لب انتخابی یک رژ قرمز خیره‌کننده باشد.

☑️آرایش نود با سایه اسموکی

ترکیب لباس مجلسی قرمز رنگ با سایه چشم‌های اسموکی تیره یک ترکیب منحصر‌به‌فرد خواهد بود که به ویژه برای مراسم‌های برگزار شده در شب مناسب است.

☑️آرایش برنز

آرایش برنز نیز به خوبی با استایل قرمز رنگ ست می‌شود. در این میکاپ برنز صورت کانتور شده و از هایلایتر نیز برای برجسته کردن برخی از بخش‌های صورت استفاده می‌شود.

لباس شب شیک قرمز

کفش مناسب لباس شب قرمز

مدل کفشی که قرار است همراه با لباس شب قرمز رنگ ست شود، کاملا به مدل لباس و البته سلیقه فرد بستگی دارد. فرد می‌تواند از کفش‌های پاشنه بلند با کفی قرمز استفاده کرده و یا به سراغ کفش‌های شیشه‌ای و بی‌رنگ برود. البته در انتخاب رنگ کفش باید کمی دقت به خرج داده شود.

بی‌شک بهترین رنگ کفش برای ست کردن با لباس شب قرمز کفش‌های مشکی جیر یا چرم است. با این حال رنگ‌های کرم و نود نیز به خوبی با لباس قرمز ست می‌شوند. اگر می‌خواهید جسورانه‌تر عمل کنید همراه لباس شب‌های قرمز براق کفش‌های قرمز کبود بپوشید.

اکسسوری مناسب لباس شب قرمز

بهترین استایل لباس شب شیک قرمز

برای تکمیل کردن یک استایل انتخاب صحیح اکسسوری بسیار اهمیت دارد. از جمله اکسسوری‌هایی که می‌توانند همراه با لباس شب قرمز استفاده شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

لباس شب شیک قرمز

✔️جواهرات در کنار لباس مجلسی قرمز رنگ

توجه کنید که در میان جواهرات انواع زیورآلات نقره یا طلای سفید و جواهرات براق به خوبی با لباس مجلسی قرمز ست می‌شوند. همچنین اگر تمایل به استفاده از سنگ‌های زینتی دارید، استفاده از برلیان، سنگ زمرد سبز و سنگ‌های زینتی قرمز رنگ پیشنهاد می‌شود.

در نظر داشته باشید که جواهرات انتخابی باید متناسب با مدل یقه لباس، مدل مو و استایل شما بوده و تعداد آن‌ها نیز محدود باشد.

✔️کمربند

بسیاری از لباس شب‌های قرمز با یک کمربند براق مشکی جذاب‌تر می‌شوند. توجه داشته باشید که مدل و اندازه کمربند باید متناسب با مدل لباس و سبک استایل شما انتخاب شود. در ضمن کمربند را باید کمی بالاتر از ناحیه شکم ببندید.

✔️کیف

برای تکمیل یک استایل شیک و مجلسی یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها کیف است. همراه با لباس شب‌های شیک و قرمز رنگ بهتر است از کیف‌های کوچک دستی استفاده شود. اگر می‌خواهید ست کم ریسکی داشته باشید رنگ کیف را مشکی یا سفید انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید جسورانه‌تر عمل کنید از تناژ‌های متفاوت رنگ قرمز بهره ببرید. توجه کنید که بهتر است رنگ کیف و کفش یکسان باشد.

بهترین رنگ‌ها برای ست کردن با لباس شب قرمز

بهترین استایل لباس شب شیک قرمز

طبق آنچه در بالا گفته شد، بی‌شک با برخی از رنگ‌هایی که به خوبی با لباس مجلسی‌های قرمز رنگ ترکیب می‌شوند آشنا شده‌اید. از جمله این رنگ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

لباس شب شیک قرمز

​✅ترکیب قرمز و مشکی

ترکیب قرمز و مشکی یک ترکیب همواره برنده است. استفاده از رنگ مشکی در کنار لباس قرمز سبب می‌شود تا تعادل رنگ قرمز حفظ شده و لباس بیش از اندازه در معرض نمایش نباشد. قرمز و مشکی را می‌توان در لباس‌های طراحی شده توسط طراحان معروفی همچون Valentino مشاهده کرد.

​✅ترکیب قرمز و سفید

رنگ سفید یک مکمل خنثی برای لباس مجلسی قرمز است. ترکیب رنگ سفید با قرمز می‌تواند تا حد زیادی از خودنمایی رنگ قرمز بکاهد.

​✅ترکیب قرمز و طلایی

ترکیب رنگ قرمز و طلایی را می‌توان در لباس‌های طراحی شده توسط گروه طراحان شنل و طراحان برند گوچی مشاهده کرد. رنگ قرمز و طلایی هر دو جزو رنگ‌های فعال هستند که قرارگیری آن‌ها در کنار یک‌دیگر سبب متعادل شدن استایل می‌شود. ترکیب لباس مجلسی‌های قرمز با رنگ طلایی می‌تواند نمادی از ثروت و تجمل باشد.

15 مدل لباس شب شیک و قرمز

لباس شب شیک قرمز لباس شب شیک قرمز لباس شب شیک قرمز لباس شب شیک قرمز لباس شب شیک قرمز لباس شب شیک قرمز لباس شب شیک قرمز لباس شب شیک قرمز لباس شب شیک قرمز لباس شب شیک قرمز لباس شب شیک قرمز لباس شب شیک قرمز لباس شب شیک قرمز لباس شب شیک قرمز لباس شب شیک قرمز

لباس شب شیک قرمز مورد پسند شما کدام است؟

قرمز یکی از رنگ‌های گرم و جسورانه‌ای بوده که برای لباس شب گزینه منحصربه‌فردی می‌باشد. پوشیدن لباس قرمز رنگ باعث می‌شود تا افراد در مرکز توجه باشند. از این رو بسیاری از بانوان از پوشیدن این رنگ لباس هراس دارند. حال آن که پوشیدن رنگ قرمز می‌تواند حس شجاعت و اعتماد به نفس را به مخاطب القا کند. آن چه اهمیت دارد این است که اصول ست کردن لباس شب‌های قرمز رنگ رعایت شود تا یک استایل جذاب خلق گردد.

شما طرفدار رنگ قرمز برای لباس شب هستید؟ به نظرتان زیباترین و جدیدترین مدل لباس شب چیست؟ برای کدام مراسم‌ها پوشیدن لباس مجلسی قرمز را انتخاب می‌کنید؟ از سلایق و تجربیات خود برای ما بنویسید و این مقاله را برای دوستان خوش‌سلیقه خود بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *