دوربین های جدید الیمپوس برای سال 2019

دوربین های جدید المپیوس

اگر دوست دارید در جریان تازه‌ها و آخرین اخبار داغ دنیای عکاسی در سال 2019 باشید، مجله‌ی دیدنگار را دنبال کنید. در ادامه پیش بینی های خود را در رابطه با دوربین های جدید الیمپوس در سال 2019 با شما به اشتراک می‌گذاریم.

شاید مطالعه این مقالات نیز برای شما جالب باشد
تازه ها و خبرهای پنهان دوربین های جدید سونی (Sony) و دنیای عکاسی در سال 2019
تازه ها و خبرهای پنهان دوربین های جدید فوجی فیلم (Fujifilm) و دنیای عکاسی در سال 2019
تازه ها و خبرهای پنهان دوربین های جدید نیکون ( Nikon ) و دنیای عکاسی در سال 2019
تازه ها و خبرهای پنهان دوربین های جدید کانن و دنیای عکاسی در سال 2019

تازه ها و خبرهای پنهان دوربین های جدید الیمپوس (Olympus) و دنیای عکاسی در سال 2019

دوربین های جدید الیمپوس در سال 2017 بویژه در مورد سری OM-D E-M1 II همه را شگفت‌زده کرد. در ادامه نیز پرچمدار سری E-M1 با توانایی آتوفوکس فوق‌العاده، قابلیت فیلمبرداری 4K و همچنین ثبوت تصویر عالی، این جایگاه را مستحکم‌تر کرد. تجربه به ما ثابت کرده است، برندهای معتبر دوربین، همواره پس از عرضه‌ی یک دوربین قدرتمند، ورژن‌های ارزان قیمت‌تر و با امکانات کمتری از آن را نیز در طول یک بازه‌ی زمانی مشخص و البته کوتاه، به بازار عرضه می‌کنند. یکی از اخبار داغ دنیای عکاسی در سال 2019 ، پیگیری مدل‌های جانبی سری موفق E-M1 است. با توجه به جشن صد سالگی الیمپوس، در لیست دوربین های جدید الیمپوس ، منتظر یک رونمایی و جشن تولد بزرگ هستیم. اخبار داغ دنیای عکاسی در سال 2019 خبر از عرضه‌ی دو دوربین کاربردی و قدرتمند از الیمپوس در این سال می‌دهند. یکی از این مدل‌ها قطعا، در سری رِنج فایندر(Range finder) بوده و دیگری یک دوربین قدرتمند در یکی از سری‌های موفق الیمپوس می‌باشد.

شنیده‌ها حاکی است، یکی از این دوربینها قرار است مدلی ارزان قیمت از سری OM-D E-M1 II باشد.

شایعات و اخبار داغ دوربین های جدید الیمپوس در سال 2019

OM-D E-M1X

شایعات و اخبار داغ دنیای عکاسی و اخباری که از الیمپوس بصورت پنهانی درز کرده است، خبر از عرضه‌ی این دوربین در ماه‌های ابتدایی سال 2019 دارد. به نظر می‌آید این دوربین با قابلیت‌های سوپر شارژ OM-D E-M1 ، اما با ظرفیت باتری بیشتر برای علاقه‌مندان عکاسی ورزشی ، عکاسی حیات وحش و عکاسی طبیعت باشد. اگر الیمپوس قصد دارد در بازی بزرگ دوربین‌های عکاسی حیات وحش و ورزشی، در میان برندهای دیگر جایگاهی بدست آورد، باید به فکر عرضه‌ی سری لنزهای تله فتو (Telephoto) مرتبط و هماهنگ با این دوربین نیز باشد.

اما در لیست دوربین های جدید الیمپوس ، امسال باید منتظر چه دوربینی باشیم؟

الیمپوس OM-D E-M5 Mark III

جدول زمانبندی رسمی این کمپانی برای عرضه‌ی رسمی دوربین های جدید الیمپوس در سال 2019 به ما می‌گوید، دوربین بعدی E-M5 II می‌باشد. حدس ما هم این است که پس از آن زمان عرضه‌ی الیمپوس OM-D E-M5 Mark III فرا می‌رسد. دنبال کنندگان اخبار داغ دنیای عکاسی و بسیاری از کارشناسان در رابطه با فرا رسیدن زمانی جایگزینی الیمپوس OM-D E-M5 Mark II نیز توافق نظر دارند. با گذشت چند سال از ورود این دوربین قدرتمند به بازار زمان آن فرا رسیده است که با یک بروز رسانی، الیمپوس بتواند دوباره جایگاهش را در این سری دوربین‌ها بدست آورد. ما حدس می‌زنیم نام این دوربین با کمترین تغییر نسبت به سری پیشین خود، الیمپوس OM-D E-M5 Mark III خواهد بود.

ما چه حدسی در رابطه با دوربین های جدید الیمپوس برای سال 2019 داریم؟

الیمپوس OM-D E-M10 Mark III یکی از اصلی ترین دوربین های جدید الیمپوس

الیمپوس OM-D E-M10 Mark III به‌تازگی عرضه شد و ما امیدواریم به زودی شاهد ورود  OM-D E-M 5 III نیز باشیم. در حالیکه پرچمدار و قدرتمندترین دوربین الیمپوس در این سری با قدرت 18 فریم بر ثانیه عرضه شده است، بعید به نظر می‌آید OM-D E-M 5 III نیز با همین قدرت به بازار عرضه شود. اما خبر خوب در میان اخبار داغ دنیای عکاسی حاکی از این است که این دوربین قرار است با سیستم آتوفوکوس تقویت شده و قابلیت فیلمبردای 4K به بازار بیاید. ضمنا شنیده‌های ما می‌گوید، سنسور این دوربین نیز به 20.4 مگاپیکسل، ارتقاء خواهد یافت.

در روزهای آینده، خبرهای داغ دیگری در رابطه با شایعات عکاسی در سایر برندهای معتبر عکاسی در سال 2019 را خدمت شما عرضه خواهیم کرد. در مجله وب‌سایت دیدنگار، تازه‌ترین اخبار دوربین‌ها و لنزهای کانن ، نیکون ، فوجی فیلم و سونی را دنبال کنید. پس از آنها نیز به سراغ بهترین دوربین‌هایی خواهیم رفت که Panasonic ، قصد عرضه‌ی آنها به بازار را دارد.


با مجله دیدنگار همراه باشید تا پاسخ تمامی سوالاتتان را دریافت کنید

مقاله دوربین های جدید الیمپوس برای سال 2019 برای شما مفید بود؟

اگر در زمینه عکاسی فعالیت می‌کنید، تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید

⭐️ مشاهده فروشگاه اینترنتی دوربین و لوازم عکاسی دیدنگار ⭐️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.