ارزانترین سالن های عقد تهران 👏​👰‍♀️​🤵​

ارزانترین سالن های عقد تهران

شما هم به دنبال ارزانترین سالن های عقد تهران هستید؟ جشن عقد یکی از مهمترین رویدادهای زندگی هر فردی بوده که تمایل دارد آن را به بهترین شکل ممکن اجرا کند. برخلاف گذشته که مراسم عقد در منزل انجام می‌شده است، امروزه بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می‌دهند مراسم عقد خود را در سالن‌های عقد و تالارها برگزار کنند. از طرفی وضعیت نابسامان اقتصادی این روزها بسیاری از افراد را بر آن می‌دارد تا به دنبال سالن‌های عقد باکیفیت اما ارزان قیمت‌تر باشند.

در این مقاله داریم تا با تعدادی از ارزانترین سالن های عقد تهران آشنا شویم. اما پیش از آن بد نیست تا فاکتورهایی که بر قیمت سالن تالار تاثیرگذار است را بررسی کنیم. با سوریتو همراه باشید تا ضمن برگزاری یک مراسم با کیفیت از خدماتی با قیمت مناسب بهره ببرید.

ارزانترین سالن های عقد تهران

فاکتورهای موثر بر قیمت سالن عقد

ارزانترین سالن های عقد تهران

عوامل متعددی بر قیمت‌گذاری سالن‌های عقد و تالارها تاثیرگذار هستند، که از جمله مهم‌ترین این فاکتورها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✔️زمان برگزاری مراسم

بسیاری از افراد تمایل دارند تا مراسم عقد خود را در روزهای خاص مانند جشن‌های ملی، عیدهای مذهبی، عید نوروز و یا تاریخ‌های رند برگزار کنند. به علت آن که تقاضا برای برگزاری مراسم در این روزها و البته تعطیلات آخر هفته زیاد است، بدیهی است که قیمت سالن‌های عقد در این ایام بیشتر باشد.

فصل‌های بهار و تابستان نیز قیمت‌ها نسبت به فصل‌های پاییز و زمستان بیشتر است.

✔️نوع خدمات و تشریفات

از دیگر عواملی که می‌تواند بر قیمت سالن عقد تاثیرگذار باشد، نوع تشریفات و خدمات ارائه شده از جانب سالن عقد است.

خدمات و تشریفاتی مانند نوع پذیرایی، نوع چیدمان و دکوراسیون، فیلمبرداری، عکاسی، خدمات سرگرم‌کننده، سیستم‌های صوتی و تصویری، آتش‌بازی، مراسم ورود عروس و داماد، سفره عقد، تزیین ماشین عروس، آرایش عروس و داماد، خدمات ایاب و ذهاب، کرایه و فروش لباس عروس، تعداد پرسنل و… همگی جزو خدمات و تشریفاتی بوده که استفاده از آن‌ها متحمل هزینه اضافی می‌باشد.

ارزانترین سالن های عقد تهران

✔️مکان قرارگیری سالن عقد

سالن‌های عقدی که در مرکز شهر قرار داشته و دسترسی به آن‌ها آسان‌تر است، معمولا از قیمت بالاتری برخوردار هستند. همچنین قیمت تالارها و سالن‌های عقد در شهرهای بزرگ بیشتر از شهرهای کوچک است.

✔️ظرفیت سالن

ظرفیت سالن عقد از دیگر فاکتورهایی بوده که بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. بدیهی‌ست که سالن‌هایی با ظرفیت بیشتر قیمت بالاتری دارند. اما توجه به این نکته نیز ضروری بوده که ظرفیت تالار باید متناسب با ظرفیت مهمانان باشد. به عبارت دیگر اگر تعداد مهمانان شما زیاد است چاره‌ای جز رزرو سالن‌هایی با ظرفیت بالا ندارید.

ارزانترین سالن های عقد تهران

لیست ارزانترین سالن های عقد تهران

حال که با فاکتورهایی که بر قیمت سالن‌های عقد تاثیر می‌گذارند، آشنا شدیم نوبت به آن می‌رسد تا تعدادی از باکیفیت‌ترین و البته ارزانترین سالن های عقد تهران را معرفی کنیم.

✅​سالن ازدواج مهرآذین (پاسداران)

سالن عقد مهرآذین یک سالن 50 نفره بوده که برای برگزاری مراسم‌های عقد جمع و جور و خودمانی یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. این سالن مجهز به سفره عقدی لوکس و زیبا بوده که در چیدمان آن از آینه و ظروف نقره و کریستال استفاده شده است. در سالن عقد مهرآذین علاوه بر عقد رسمی، امکان برگزاری مراسم عقد آریایی نیز وجود دارد.

برای این سالن یک فضای باز زیبا نیز جهت عکاسی در نظر گرفته شده است. در ضمن عروس و دامادها می‌توانند از تیم تخصصی عکاسی سالن برای عکاسی خود استفاده نمایند. سالن عقد مهرآذین متناسب با سلیقه و درخواست مهمانان با چای، میوه، آبمیوه طبیعی، شیرینی، بستنی، نسکافه و کیک از مهمانان پذیرایی می‌کند.

از دیگر امکانات این سالن می‌توان به شمع‌آرایی، گل‌آرایی، میوه‌آرایی، گروه موسیقی زنده، اتاق مجزا برای تعویض لباس و… اشاره کرد.

✅​سالن عقد طاها (تهرانپارس)

از دیگر سالن‌های عقد قیمت مناسب شهر تهران می‌توان به سالن عقد طاها اشاره کرد. این سالن عقد به ویژه برای آن دسته از خانواده‌هایی که می‌خواهند از مهمانان به صرف شام یا ناهار پذیرایی کنند گزینه مناسبی می‌باشد.

سالن عقد طاها مجهز به سفره عقدی لوکس و آراسته بوده که گل‌آرایی‌ها و شمع‌آرایی‌های زیبایی برای آن انجام شده است. از دیگر خدمات این سالن عقد می‌توان به گروه دف نوازی، پخش موسیقی زنده، آرایشگاه زنانه، آتلیه عکاسی و… اشاره کرد.

✅​سالن عقد حلقه (پیروزی، تهرانپارس)

سالن عقد حلقه از جمله سالن‌های ازدواج مطرح شهر تهران بوده که دارای دو شعبه فعال در خیابان‌های پیروزی و تهرانپارس می‌باشد. این سالن ارزان قیمت مجموعه‌ای با بیش از نیم قرن تجربه بوده که به واسطه برخورداری از کادر مجرب تلاش می‌کند تا مراسمات را به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

در سالن عقد حلقه یک روف گاردن زیبا وجود داشته که دارای فضای لوکسی برای برگزاری مراسم عقد در فضای باز می‌باشد. همچنین گروه‌های دف‌نوازی و امکان پخش موسیقی زنده نیز در این سالن وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های سالن عقد حلقه می‌توان به دکوراسیون زیبا، برخورداری از کادر مجرب و سیستم صوتی باکیفیت اشاره کرد.

✅​دفتر ازدواج آوای مهر (تهرانسر، جنت‌ آباد، چهاردانگه)

از دیگر دفاتر ازدواج مطرح شهر تهران که دارای سه شعبه فعال در پایتخت می‌باشد، می‌توان به دفتر ازدواج آقای مهر اشاره کرد. این سالن برخلاف محیط لوکس و خاصی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، از قیمت مناسبی برخوردار است. در این سالن امکان پذیرایی از مهمانان به صرف ناهار و شام وجود داشته و به درخواست مهمانان با انواع نوشیدنی، میوه و شیرینی از مهمانان پذیرایی می‌شود.

هر سه شعبه دفتر ازدواج آوای مهر در زمینه دیزاین تخصصی سفره عقد، گل‌آرایی‌های زیبا، پخش موسیقی زنده، پارکینگ مناسب، استفاده از مه مصنوعی، نورپردازی‌های حرفه‌ای و… عملکرد مطلوبی دارند.

✅​سالن عقد اکسیر (غرب تهران)

اگر به دنبال یک سالن ازدواج لوکس با قیمت مناسب هستید، سالن عقد اکسیر یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. این سالن عقد VIP به واسطه آن که از ظرفیت‌های مختلفی برخوردار است می‌تواند برای برگزاری انواع مراسمات استفاده شود. در این سالن عقد امکان برگزاری مراسم با 20، 50، 70، 110 و 180 نفر مهمان وجود دارد.

یکی از ویژگی‌هایی که سبب شده سالن عقد اکسیر مورد توجه عروس و دامادهای زیادی قرار گیرد سبک روستیک و لاکچری دکوراسیون داخلی آن می‌باشد. در این سالن عقد امکان سرو ناهار و شام نیز وجود دارد.

از جمله امکانات و ویژگی‌های سالن عقد اکسیر می‌توان به اجرای گل‌آرایی‌ها و شمع‌آرایی‌های زیبا، خدمات عکاسی و فیلمبرداری تخصصی، برخورداری از کارکنان دوره دیده و حرفه‌ای، امکان سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و برخورداری از پارکینگ رایگان اشاره کرد.

✅​سالن عقد ابرا (جنت‌ آباد)

چنانچه به دنبال سالن عقدی با ظرفیت حدودی 60 نفر هستید، سالن عقد ابرا یکی از گزینه‌های لوکس و ارزان قیمت برای شماست. این سالن دارای دکوراسیون زیبا و امروزی بوده که در چیدمان آن از لوازم روستیک استفاده شده است. همین امر نیز جلوه‌ای مدرن و زیبا به سالن عقد بخشیده است.

سالن عقد ابرا پیش از برگزاری مراسم یک جلسه مشاوره رایگان برای عروس و دامادها برگزار کرده تا عروس و دامادها از نوع خدمات سالن عقد آگاه شده و سالن عقد نیز خدمات مد نظر عروس و دامادها را بدانند.

در این سالن امکان پخش موسیقی زنده با استفاده از تجهیزات موسیقی مختلف از قبیل ویولن، پیانو، تنبک، سنتور و دف وجود داشته که عروس و دامادها می‌توانند مطابق سلیقه خود از میان این تجهیزات انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که در این سالن عقد امکان سرو ناهار و شام وجود داشته و پذیرایی با استفاده از انواع میوه و شیرینی صورت می‌گیرد.

✅​سالن عقد رزگلد (تهرانپارس)

عروس و دامادهایی که به دنبال یک سالن عقد باکیفیت و ارزان قیمت در محدوده شرق تهران هستند می‌توانند به سراغ سالن عقد رزگلد در تهرانپارس بروند. این سالن عقد گنجایش پذیرایی از 120 نفر مهمان را داشته و برای برگزاری مراسم عقد و نامزدی مناسب است.

سالن عقد رزگلد دارای فضای کلاسیکی بوده و به واسطه مدیریت باسابقه امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. عروس و دامادها متناسب با سلیقه خود می‌توانند نسبت به انتخاب منوهای پذیرایی شام، ناهار یا عصرانه این سالن اقدام نمایند. در ضمن امکان اجرای موسیقی زنده با آلات موسیقی مختلف اعم از چنگ، دف، سنتور، ویولن و ساکسیفون نیز وجود دارد.

✅​سالن عقد درین (سعادت‌ آباد)

سال عقد درین از دیگر سالن‌های عقد لوکس و اقتصادی پایتخت بوده که در غرب تهران واقع شده است. خدمات ارائه شده در این سالن توسط پرسنل حرفه‌ای و دوره دیده انجام می‌شود تا عروس و دامادها نگرانی بابت کیفیت خدمات نداشته باشند.

از جمله ویژگی‌های سالن عقد درین می‌توان به نورپردازی‌های ویژه، سیستم بخارساز و برف‌ساز، گروه موسیقی زنده، برخورداری از سیستم‌های صوتی قدرتمند، اجرای انواع شمع‌آرایی و گل‌آرایی، اجرای میوه‌آرایی و برخورداری از پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

ارزانترین سالن های عقد تهران را می‌شناسید؟

برخلاف گذشته که مراسم‌هایی مانند عقد و عروسی در منزل برگزار می‌شد، امروزه بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند مراسم عقد و عروسی را در سالن‌های عقد و تالارها برگزار کنند. این امر سبب می‌شود تا فرآیند برگزاری مراسم با هماهنگی و کیفیت بهتری انجام شود. در مقاله بالا تلاش کردیم تا تعدادی از باکیفیت‌ترین و در عین حال ارزان قیمت‌ترین سالن‌های عقد تهران را به شما معرفی کنیم.

به نظر شما بهترین سالن عقد با قیمت مناسب و اقتصادی در تهران کدام است؟ در کدام منطقه تهران به دنبال سالن عقد هستید؟ آیا تجربه شرکت و یا برگزاری مراسم عقد در سالن‌هایی که به آنها اشاره کردیم را داشته‌اید؟ از نظرات خود برای ما بنویسید و اگر این مطلب را دوست داشتید برای پارتنر خود بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *