7 مدل بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما برای جهیزیه عروس ✅​👌​🛍️​

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی را می‌توان به عنوان یکی از ضروری‌ترین لوازم برقی منزل به شمار آورد. برندهای داخلی و خارجی مختلفی در زمینه‌ تولید ماشین لباسشویی فعال هستند که یکی از برندهای معتبر ایرانی برند پاکشوما می‌باشد. لازم است بدانید بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما در ایران تولید می‌شود.

در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین ماشین لباسشویی‌های پاکشوما مناسب برای جهیزیه‌ عروس را به شما معرفی کنیم. البته پیش از آن بد نیست تا با شرکت پاکشوما و برخی از ویژگی‌های ماشین‌های لباسشویی آن آشنا شویم. اگر طرفدار برند پاکشوما هستید و از مزایای محصولات ایرانی مطلع هستید، در این صفحه با ما همراه باشید.

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

شرکت پاکشوما

شرکت پاکشوما فعالیت خود را از سال 1354 در زمینه‌ تولید لوازم خانگی آغاز کرده است. این برند به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در ایران شناخته شده و علی‌رغم اینکه یک شرکت خصوصی است توانسته جای خود را در رده‌ اول خاورمیانه تثبیت کند. محصولات پاکشوما شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی می‌باشد. محصولات این برند از کیفیت و دوام بالایی برخوردار بوده و از فناوری‌های پیشرفته‌ای نیز در ساخت آن‌ها استفاده شده است. این محصولات نه تنها برای رفع نیازهای داخلی طراحی و ساخته شده‌اند، بلکه برخی از بازارهای صادراتی را نیز به خود اختصاص داده‌اند.

ویژگی‌های ماشین لباسشویی پاکشوما

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین‌های لباسشویی پاکشوما علیرغم مدل‌های متنوعی که دارند از ویژگی‌های مشترکی برخوردار هستند که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✅​طراحی زیبا و مدرن

✅​استفاده از قطعات بادوام و باکیفیت در ساخت آن‌ها

✅​بهره‌مندی از فناوری‌های پیشرفته

✅​تنوع بسیار بالا در مدل و امکانات

✅​خدمات پس از فروش مناسب

✅​قیمت مناسب و مقرون به صرفه

7 مدل از بهترین ماشین‌های لباسشویی پاکشوما برای جهیزیه عروس

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

حال که با شرکت پاکشوما و ویژگی‌های ماشین‌های لباسشویی تولیدی این برند آشنا شدیم، نوبت به آن می‌رسد که به معرفی تعدادی از بهترین مدل‌های لباسشویی‌های این برند بپردازیم.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40901 ST ظرفیت 9 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

خانواده‌های پرجمعیتی که به دنبال ماشین‌های لباسشویی با ظرفیت بالا هستند، می‌توانند به سراغ ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40901 ST بروند. این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 9 کیلوگرمی بوده که امکان شستشوی حجم زیادی از لباس‌ها را در یک بار روشن کردن دستگاه فراهم می‌کند. این ماشین لباسشویی دارای 16 برنامه‌ شستشوی اصلی و 3 برنامه‌ شستشوی کمکی بوده و از قابلیت تاخیر در زمان شستشو از 1 تا 24 ساعت نیز برخوردار است.

برای این دستگاه از موتور پیشرفته‌ کم مصرف BLDC استفاده شده که قابلیت تنظیم سرعت دور خشک‌کن آن تا 1400 دور نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40901 ST ظرفیت 9 کیلوگرم می‌توان به قابلیت اضافه یا کم کردن لباس حین شستشو، دیگ الماسه، قابلیت تنظیم دمای آب تا 90 درجه، صدای پایین دستگاه در هنگام شستشو و خشک کردن و رتبه‌ مصرف انرژی A++ اشاره کرد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40807 ظرفیت 8 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

اگر به دنبال لباسشویی‌هایی با ظرفیت کمتر هستید، می‌توانید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40807 ظرفیت 8 کیلوگرم را انتخاب نمایید. این ماشین لباسشویی یک دستگاه تمام اتوماتیک بوده که از موتور اینورتر BLDC با دور موتور 1400 دور در دقیقه برای آن استفاده شده است. برای این محصول 16 برنامه‌ اصلی و 5 برنامه‌ کمکی در نظر گرفته شده و قابلیت‌های متعددی اعم از قفل کودک، قابلیت شستشوی اقتصادی، قابلیت شستشوی شبانه، قابلیت تاخیر در شستشو بین 1 تا 24 ساعت، قابلیت شستشوی اسلامی، ورودی آب سرد و گرم، قابلیت شستشوی سریع، قابل شستشوی 15 دقیقه‌ای، قابلیت شستشوی 45 دقیقه‌ای و قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو برای آن در نظر گرفته شده است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40807 ظرفیت 8 کیلوگرم از قابلیت تنظیم دما بین 20 و 90 درجه برخوردار بوده و برای آن نمایشگر نیز در نظر گرفته شده است. با استفاده از این ماشین لباسشویی می‌توان انواع لباس‌های ضخیم، لباس‌های پشمی و نخی، پتوهای یک نفره و لباس کودکان را شستشو داد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت تنظیم دور خشک‌کن بین 600 تا 1400، شستشوی خودکار دیگ و طلق محافظ روی درب لباسشویی اشاره کرد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-76408 ظرفیت 9 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

از جمله جدیدترین ماشین‌های لباسشویی برند پاکشوما می‌توان به ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-76408 ظرفیت 9 کیلوگرم اشاره کرد. این ماشین لباسشویی برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب بوده و به واسطه‌ ویژگی‌های متعددی که دارد می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای جهیزیه‌ عروس باشد.

این دستگاه مجهز به موتور تسمه‌ای با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بوده و برای آن 16 برنامه‌ شستشو در نظر گرفته شده است. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-76408 ظرفیت 9 کیلوگرم دارای میزان صدای آبکشی 78 دسی‌بل و میزان صدای کلی 59 دسی‌بل بوده و برای آن صفحه نمایش LED و قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو نیز در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به زاویه باز شدن درب 180 درجه آن به سمت چپ و مصرف انرژی A++ آن اشاره کرد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – 86408 WT ظرفیت 8 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – 86408 WT ظرفیت 8 کیلوگرم یکی از لباسشویی‌های مناسب برای خانواده‌های متوسط و همچنین جهیزیه‌ عروس می‌باشد. ظرفیت 8 کیلوگرمی دیگ این ماشین لباسشویی امکان شستشوی حجم زیادی از لباس‌ها را در یک بار روشن کردن لباسشویی فراهم می‌کند. این محصول دارای 16 برنامه‌ شستشو بوده و قابلیت‌های مختلفی نظیر امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – 86408 WT ظرفیت 8 کیلوگرم مجهز به موتور تسمه‌ای با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بوده و از میزان صدای 59 دسی‌بل و صدای آبکشی 78 دسی‌بل برخوردار است. این ماشین لباسشویی دارای عمق دیگ 60 سانتی‌متر بوده و برای آن دربی با قابلیت باز شدن تا زاویه 180 درجه در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که این محصول مجهز به صفحه نمایش LED بوده و از مصرف انرژی A++ برخوردار است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40907 WT ظرفیت 9 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

از دیگر ماشین‌های لباسشویی 9 کیلوگرمی برند پاکشوما می‌توان به ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40907 WT ظرفیت 9 کیلوگرم اشاره کرد. این ماشین لباسشویی مجهز به موتور تسمه‌ای با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بوده و از طراحی زیبا و مدرنی برخوردار است. درب این محصول از سمت جلو باز شده و قابلیت باز کردن آن تا زاویه 180 درجه وجود دارد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40907 WT ظرفیت 9 کیلوگرم دارای برنامه‌ها و حالت‌های شستشوی مختلفی بود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به حالت صرفه‌جویی در انرژی، چرخه‌ اختصاصی لباس نوزاد و قابلیت شستشوی سریع اشاره کرد. این دستگاه از قابلیت تنظیم خودکار کف برای مواد شوینده برخوردار بوده و از آن‌جایی که از BLDC اینورتر در طراحی آن استفاده شده است، دارای مصرف انرژی پایینی می‌باشد. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40907 WT ظرفیت 9 کیلوگرم دارای ورودی‌های آب سرد و گرم بوده و از قابلیت شستشوی با تاخیر، قابلیت تنظیم دما بین 20 تا 90 درجه و قابلیت تنظیم سرعت چرخش بین 60 تا 1400 در دقیقه برخوردار است.

لازم به ذکر است که این ماشین لباسشویی از قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو، قابلیت شستشوی 15 دقیقه‌ای و قابلیت شستشوی لحاف و پتو نیز برخوردار می‌باشد. در ضمن این دستگاه به صفحه نمایش LED مدرن نیز مجهز شده است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40808 ST ظرفیت 8 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

چنانچه تمایل به خرید ماشین لباسشویی با ظرفیت 8 کیلوگرم دارید، می‌توانید به سراغ ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40808 ST ظرفیت 8 کیلوگرم بروید. این ماشین لباسشویی دارای طراحی مدرن و زیبایی بوده و از گنجایش بالایی برای شستشوی حجم زیادی لباس برخوردار است. این دستگاه مجهز به موتور تسمه‌ای با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بوده و از برنامه‌های مختلف شستشو مانند حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، چرخه‌ اختصاصی برای لباس کودک، قابلیت تنظیم خودکار کف و قابلیت انتخاب دوز خودکار برای مواد شوینده برخوردار است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40808 ST ظرفیت 8 کیلوگرم در ابعاد 85×60 سانتی‌متر طراحی شده و از عمق دیگ 60 سانتی‌متری نیز برخوردار است. طراحی درب محصول به شکلی که تا زاویه‌ 180 درجه باز می‌شود سبب شده تا تخلیه لباس‌ها به سهولت صورت گیرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایش LED، مصرف انرژی اندک و میزان صدای 59 دسی‌بل اشاره کرد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – 86407 ST ظرفیت 8 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – 86407 ST ظرفیت 8 کیلوگرم از دیگر ماشین‌های لباسشویی باکیفیت برند پاکشوما بوده که برای خانواده‌های پرجمعیت و عروس خانم‌ها قابل استفاده می‌باشد. این ماشین لباسشویی مجهز به فناوری‌های جدیدی بوده و از 16 برنامه‌ شستشو برخوردار است.

از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به ورودی مستقل آب سرد و گرم، سیستم شستشوی سریع، سیستم شستشوی اقتصادی، سیستم ضد چروک، سیستم آبکشی اضافه و سیستم قفل کودک اشاره کرد. در ضمن به واسطه‌ برنامه‌های شستشوی مختلف این ماشین لباسشویی، امکان شستن انواع لباس‌ها متناسب با جنس و نوع آن‌ها وجود دارد. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – 86407 ST ظرفیت 8 کیلوگرم دارای مصرف انرژی A++ می‌باشد.

شما چقدر طرفدار محصولات برند پاکشوما است؟

ماشین لباسشویی را می‌توان جزو ضروری‌ترین لوازم برقی منزل به شمار آورد. برندهای مختلفی در زمینه‌ تولید ماشین لباسشویی فعال هستند که برند پاکشوما یکی از برندهای باکیفیت و نام‌آشنای ایرانی است. ماشین‌های لباسشویی برند پاکشوما در مدل‌های مختلف و ظرفیت‌های گوناگون طراحی شده و هر یک از قابلیت‌های مختلفی برخوردار هستند. مصرف انرژی ماشین لباسشویی‌های این برند در بسیاری از موارد کم و قیمت آن‌ها نیز مرقون به صرفه و مناسب می‌باشد.

به نظر شما بهترین برند محصولات برقی در ایران کدام است؟ آیا تجربه استفاده از محصولات پاکشوما را داشته‌اید؟ کدامیک از ماشین‌های لباسشویی که به آنها اشاره کردیم بهترین کیفیت را دارند؟ از تجربیات خود در این زمینه برای ما بنویسید و این مقاله از سوریتو را برای دوستان خود بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *