بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است؟ ✅​👌​🛍️​

مدل ماشین لباسشویی دوو

از جمله پرکاربردترین اقلام برقی منزل می‌توان به ماشین لباسشویی اشاره کرد. برندهای مختلفی در زمینه‌ تولید ماشین لباسشویی فعال هستند که یکی از برندهای نام‌آشنای این روزها انواع مدل ماشین لباسشویی دوو می‌باشد.

ماشین لباسشویی‌های برند دوو از مدل‌های بسیار زیادی برخوردار بوده که در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین مدل‌های آن را به شما معرفی کنیم. البته بد نیست پیش از آن قدری با مزایا و معایب لباسشویی‌های دوو آشنا شده تا به این ترتیب بتوانید انتخاب آسان‌تر و خرید هوشمندانه‌تری داشته باشید. اگر طرفدار برند دوو هستید و از مزایای محصولات این برند آگاه هستید، در این صفحه با ما همراه باشید.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی دوو

بدیهی‌ست که تمامی وسایل برقی دارای مزایا و معایبی بوده که کاربران باید بسته به نیاز خود و متناسب با این مزایا و معایب دست به انتخاب بزنند. از جمله مزایای لباسشویی‌های دوو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مدل ماشین لباسشویی دوو

​استفاده‌ آسان

لباسشویی‌های دوو از کاربری ساده‌ای برخوردار می‌باشند. از این رو کاربران می‌توانند در کمترین زمان ممکن به راحتی نسبت به شستوشوی لباس‌ها اقدام کنند.

​ظرفیت بالا

بسیاری از لباسشویی‌های دوو از ظرفیت‌های بالایی برخوردار بوده که همین امر سبب می‌شود برای شستوشوی لباس‌های حجیم و بزرگ نیز بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

✅​صرفه‌جویی در مصرف انرژی

اکثر ماشین لباسشویی‌های دوو از مصرف انرژی بهینه‌ای برخوردار هستند.

✅​روکش آنتی‌ باکتریال

برخی از مدل‌های ماشین لباسشویی‌های دوو دارای روکش آنتی‌ باکتریال بوده که مانع از رشد باکتری‌های مضر می‌گردد.

علاوه بر مزایای ذکر شده، برخی از مدل‌های ماشین لباسشویی‌های دوو دارای معایبی نیز هستند که از جمله این معایب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

🔹​کیفیت ساخت پایین به دلیل استفاده از مواد اولیه بی‌کیفیت که سبب می‌شود دستگاه به سرعت خراب شود. پس از خرابی نیز ممکن است قطعات یدکی آن‌ها یافت نشود.

🔹​راندمان پایین که سبب می‌شود دستگاه به زمان بیشتری برای شستوشوی لباس‌ها نیاز داشته باشد. در این موارد مصرف آب و برق ماشین لباسشویی نیز افزایش می‌یابد.

🔹​طول عمر کم نسبت به ماشین لباسشویی‌های تولید شده توسط سایر برندها

مدل ماشین لباسشویی دوو

بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو

انواع لباسشویی دوو

حال که با مزایا و معایب ماشین لباسشویی‌های دوو آشنا شدیم نوبت به آن می‌رسد تا تعدادی از بهترین مدل‌های این محصول را به شما معرفی کنیم.

بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-SE990C ظرفیت 9 کیلوگرم

مدل ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-SE990C ظرفیت 9 کیلوگرم به عنوان پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی دوو حال حاضر شناخته می‌شود. این ماشین لباسشویی مجهز به موتور دایرکت درایو بوده و از سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه برخوردار می‌باشد. ظرفیت دیگر این ماشین لباسشویی 9 کیلوگرم بوده که از این رو برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه‌ باکیفیت و مناسبی به شمار می‌آید. درب مخزن این ماشین لباسشویی از جلو باز شده و زاویه‌ باز شدن درب آن 180 درجه می‌باشد.

از جمله ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار، صفحه نمایش با عملکرد لمسی و پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص اشاره کرد. ماشین لباسشویی دوو دارای عمق 63.4 سانتی‌متر می‌باشد.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9400T ظرفیت 9 کیلوگرم

مدل ماشین لباسشویی دوو

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی باکیفیت هستید، ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9400T ظرفیت 9 کیلوگرم از جمله بهترین‌هاست. این ماشین لباسشویی مجهز به فناوری‌های به‌روز بوده و شستشوی لباس‌ها در آن در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. به عنوان مثال برای لباس‌هایی که لک و کثیفی زیادی بر روی آن‌ها وجود ندارد، مدت زمان شستشوی لباس 14 دقیقه می‌باشد.

از جمله قابلیت‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو، امکان شستشو با بخار، هیتر سرامیکی، شستشوی بی‌صدا و بهره‌مندی از 14 برنامه‌ شستشو اشاره کرد. در ضمن به واسطه‌ استفاده از سنسور MEMS در این لباسشویی دستگاه بهترین دور خشک‌کن را متناسب با حجم لباس‌ها انتخاب می‌کند. موتور این لباسشویی به صورت دایرکت درایو و بدون تسمه طراحی شده و از چرخش 1400 دور در دقیقه بهره‌مند است. میزان حرکت و آب مصرفی در این لباسشویی به صورت هوشمند و متناسب با حجم لباس‌ها تعیین شده و مصرف انرژی آن بهینه می‌باشد.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9542V ظرفیت 9 کیلوگرم

مدل ماشین لباسشویی دوو

از دیگر ماشین لباسشویی‌های 9 کیلوگرمی باکیفیت دوو می‌توان به ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9542V ظرفیت 9 کیلوگرم اشاره کرد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه‌های مختلف شستوشو و فناوری‌های پیشرفته‌ای می‌باشد. موتور در نظر گرفته شده برای این دستگاه یک موتور دایرکت درایو بدون تسمه بوده که به صورت مستقیم دیگ را به چرخش درمی‌آورد. سرعت چرخش موتور این دستگاه 1400 دور در دقیقه بوده که همین امر در کاهش مصرف انرژی دستگاه تاثیرگذار است.

لازم به ذکر است که مصرف انرژی این ماشین لباسشویی A+++ می‌باشد. از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9542V ظرفیت 9 کیلوگرم می‌توان به برخورداری از سیستم حباب‌ساز و فناوری نانو سیلور اشاره کرد. حباب‌ساز موجود در این دستگاه سبب می‌شود تا مواد شوینده به شکل حباب‌های ریزی درآمده و به تار و پود لباس‌ها نفوذ کنند که این امر در حذف تمامی آلودگی‌ها و کثیفی‌های موجدو روی لباس تاثیرگذار است. فناوری نانو سیلور این دستگاه نیز از فرسوده شدن بافت لباس‌ها جلوگیری می‌کند.

بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8202 ظرفیت 8 کیلوگرم

مدل ماشین لباسشویی دوو

چنانچه جزو افرادی هستید که می‌خواهید لباسشویی به رنگ سیلور انتخاب کنید، ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8202 ظرفیت 8 کیلوگرم با یک رنگ نقره‌ای جذاب یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما می‌باشد. این ماشین لباسشویی دارای یک موتور تسمه‌ای با سرعت 1000 چرخش در دقیقه بوده و در ساخت بدنه‌ آن از فناوری Eco Body که سبب کاهش لرزش و صدای لباسشویی می‌گردد استفاده شده است.

همچنین این ماشین لباسشویی مجهز به فناوری بخارشو بوده که سبب افزایش کیفیت شستشوی لباس و قابلیت استریل کردن لباس‌ها می‌باشد. استفاده از دیگ درام زمردی در این ماشین لباسشویی سبب می‌شود تا بافت لباس‌ها آسیب نبیند. از دیگر مزایای این ماشین لباسشویی می‌توان به رفع بوی بد لباس‌ها، قابلیت شستوشو با برنامه‌های مختلف و صرفه‌جویی در مصرف انرژی اشاره کرد.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life830SB ظرفیت 8 کیلوگرم

مدل ماشین لباسشویی دوو

در صورتی که به دنبال یک ماشین لباسشویی باکیفیت و کم مصرف هستید، ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life830SB ظرفیت 8 کیلوگرم یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما می‌باشد. این ماشین لباسشویی مجهز به سیستم هیتر سرامیکی بوده که می‌تواند حرارت آب و دستگاه را حفظ کرده و به این ترتیب سبب کاهش مصرف آب شود.

برای این دستگاه از سیستم حباب‌ساز نیز استفاده شده است که سبب می‌شود مواد شوینده به شکل ذرات بسیار ریزی وارد بافت لباس شده و تمامی آلودگی‌ها را از بین ببرد. موتور ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life830SB ظرفیت 8 کیلوگرم از نوع دایرکت درایو بوده که به واسطه‌ عملکرد بدون تسمه می‌تواند شستوشوی لباس‌ها را با سرعت بیشتر و در زمان کمتری انجام دهد. لازم به ذکر است که مصرف انرژی این ماشین لباسشویی A+++ می‌باشد.

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو مدل DWK-8540 ظرفیت 8 کیلوگرم

مدل ماشین لباسشویی دوو

از جمله کم‌صداترین ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار می‌توان به ماشین لباسشویی دوو سری پریمو مدل DWK-8540 ظرفیت 8 کیلوگرم اشاره کرد. در ساخت این ماشین لباسشویی از بهترین تکنولوژی‌های مدرن استفاده شده که سبب کاهش لرزش و صدای لباسشویی در حین کار می‌گردد. از جمله ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم چرخش آب، موتور دایرکت درایو بدون تسمه، سیستم حباب‌ساز، سیستم Pop up Knob و فناوری نانو سیلور اشاره کرد.

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو مدل DWK-8540 ظرفیت 8 کیلوگرم را می‌توان به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین ماشین لباسشویی‌های 8 کیلوگرمی موجود در بازار به شمار آورد. از آن‌جایی که بدنه‌ این ماشین لباسشویی به شکل Eco Body طراحی شده است صدا و ارزش آن کم بوده و به واسطه‌ استفاده از محفظه‌ زمردی هیچ گونه آسیبی به لباس‌ها وارد نمی‌شود. در ضمن در این دستگاه آبکشی لباس‌ها با آب گرم صورت می‌گیرد تا تمامی میکروب‌های موجود بر روی لباس‌ها از بین برود.

بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7300 ظرفیت 7 کیلوگرم

مدل ماشین لباسشویی دوو

برای افرادی که می‌خواهند یک ماشین لباسشویی باکیفیت را با قیمت مناسبی تهیه کنند، ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7300 ظرفیت 7 کیلوگرم یکی از بهترین گزینه‌هاست. این ماشین لباسشویی مجهز به موتور تسمه‌ای بوده و دارای چرخش موتور 1000 بار در دقیقه می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به قفل کودک، صفحه نمایش LED، تکنولوژی نانو سیلور همراه با قابلیت تنظیم دمای آب و 15 برنامه‌ کاربردی شستوشو اشاره کرد.

این ماشین لباسشویی علاوه بر این برنامه‌های شستشو امکان خشک کردن لباس و شستشو با بخار را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که می‌توان به ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7300 ظرفیت 7 کیلوگرم برنامه‌ شستشو با تغییر داد تا در زمان مد نظر شستشو آغاز شود. از آن‌جایی که در این دستگاه از دیگ درام زمردی استفاده شده است، تمامی لباس‌ها با مواد شوینده و آب در ارتباط بوده و به این ترتیب هیچ لکه‌ای بر روی لباس‌ها باقی نمی‌ماند.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWk-7020W ظرفیت 7 کیلوگرم

مدل ماشین لباسشویی دوو

از جمله جدیدترین ماشین‌های لباسشویی 7 کیلوگرمی دوو می‌توان به ماشین لباسشویی دوو مدل DWk-7020W ظرفیت 7 کیلوگرم اشاره کرد. این ماشین لباسشویی جزو سری White Land دوو بوده و با موتور تسمه‌ای و مصرف انرژی A+++ طراحی شده است. اگرچه به واسطه‌ عملکرد تسمه‌ای موتور این دستگاه، مدت زمان شستوشوی لباس طولانی‌تر خواهد بود، با این حال در صورت خرابی امکان تعمیر راحت‌تر و سریع‌تر ماشین لباسشویی وجود دارد.

این ماشین لباسشویی دارای ارتفاع 85 سانتی‌متر و عمق 68 سانتی‌متر بوده که سبب می‌شود در هر بار شستوشو بتواند حجم زیادی لباس را بشوید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به زاویه‌ باز شدن درب 180 درجه‌ای و دور موتور 1000 دور در دقیقه که سبب صرفه‌جویی 30 درصدی در مصرف انرژی می‌شود اشاره کرد.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7202 ظرفیت 7 کیلوگرم

مدل ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7202 ظرفیت 7 کیلوگرم یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت می‌باشد. این ماشین لباسشویی از قابلیت‌های متعددی برای شستوشو برخوردار بوده که از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به فناوری ضد چروک و سیستم بخارشوی اشاره کرد. برای این ماشین لباسشویی 15 برنامه‌ شستوشو در نظر گرفته شده است. موتور به کار رفته در این لباسشویی یک موتور تسمه‌ای با سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه بوده که به کاهش مصرف انرژی دستگاه کمک می‌کند.

بهترین ماشین لباسشویی از نگاه شما

ماشین لباسشویی را می‌توان یکی از اصلی‌ترین وسایل برقی منزل به شمار آورد. برندهای متعددی در زمینه‌ تولید ماشین لباسشویی فعال هستند که یکی از پرطرفدارترین برندهای حال حاضر به شمار می‌آید. لباسشویی‌های برند دوو از قابلیت‌های متعددی برخوردار بوده و در بسیاری از موارد مصرف انرژی کمی دارند. لباسشویی‌های دوو را می‌توان در انواع 7 کیلوگرمی، 8 کیلوگرمی و 9 کیلوگرمی و با قابلیت‌های مختلف خریداری کرد.

به نظر شما بهترین برند محصولات برقی در ایران کدام است؟ آیا تجربه استفاده از محصولات دوو را داشته‌اید؟ کدامیک از ماشین‌های لباسشویی که به آنها اشاره کردیم بهترین کیفیت را دارند؟ از تجربیات خود در این زمینه برای ما بنویسید و این مقاله از سوریتو را برای دوستان خود بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *