معرفی آخرین ترندهای لباس عروس برای فصل جدید ✅​👰​💫​

انتخاب لباس عروس همواره یکی از چالش‌هایی بوده که بسیاری از عروس خانم‌ها با آن مواجه هستند. برخلاف گذشته که لباس عروس‌ها دارای یک سبک و سیاق بوده، این روزها مدل‌های متنوع وترندهای لباس عروس در مزون‌ها وجود داشته که هر فرد می‌تواند متناسب با فرم اندام و سلیقه خود نسبت به انتخاب لباس عروس مناسب اقدام کند.

صنعت دوخت لباس عروس با صنعت مد به پیش می‌رود. همین امر سبب می‌شود تا هر ساله شاهد لباس عروس‌های جدید و ترند باشیم. در این مقاله قصد داریم با تعدادی از ترندهای لباس عروس برای سال پیش رو آشنا شویم. با سوریتو همراه باشید.

جدیدترین مدل‌های لباس عروس فصل

آشنایی با ترندهای لباس عروس

همواره مدل‌های جذابی از لباس عروس توسط برندها و در مزون‌ها دوخته می‌شوند که اگر به درستی دست به انتخاب آنها بزنید، حتما زیبایی خود را دوچندان می‌کنید. اما اگر واقعا توجه شما به مد بیشتر از زیبایی است، لازم است با جدیدترین مدل‌های لباس عروس آشنا شوید.

ترندهای لباس عروس

✅​لباس عروس مدل ترومپت

لباس عروس‌هایی که بالا تنه لباس تا زیر باسن تنگ بوده و پس از آن از ناحیه ران لباس گشاد می‌شود تحت عنوان لباس عروس مدل ترومپت شناخته شده که جزو پرطرفدارترین لباس‌های سال به شمار می‌آید.

این مدل لباس برای افراد لاغر اندام و افرادی که کمر باریک و اندام منحنی دارند، گزینه مناسبی می‌باشد. عروس خانم‌هایی با اندام ساعت شنی نیز می‌توانند در لباس عروس‌های مدل ترومپت به زیبایی بدرخشند.

ترندهای لباس عروس

✅​لباس عروس مدل پرنسسی | ترندهای لباس عروس

وقتی صحبت از لباس عروس‌های مدل پرنسسی می‌شود، دامن‌های پف‌دار بلند یا کوتاه در ذهن تداعی می‌شود. لباس عروس‌های مدل پرنسسی جزو ترندهای لباس عروس مناسب برای فصل بهار بوده که به واسطه پوشش کامل پایین تنه برای افرادی با اندام درشت گزینه مناسبی می‌باشد.

این لباس عروس‌ها به ویژه در هنگام رقص جلوه و شکوه منحصربه‌فردی به عروس می‌بخشد. لباس عروس‌های پفی برای عروس خانم‌هایی با قد بلند مناسب بوده و عروس خانم‌های ریز نقش بهتر است به سراغ این مدل لباس عروس نروند.

عروس خانم‌هایی با اندام گلابی شکل به خوبی می‌توانند در لباس عروس‌های پرنسسی زیبا جلوه کنند. چنانچه قسمت بالا تنه لباس به شکل دکلته انتخاب شود برجستگی‌های اندام زیباتر نیز به چشم می‌آید.

ترندهای لباس عروس

✅​لباس عروس مدل ماهی

از دیگر ترندهای لباس عروس که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، لباس عروس‌های مدل ماهی می‌باشد. این مدل لباس عروس شباهت زیادی به لباس عروس‌های مدل ترومپت داشته با این تفاوت که دامن لباس به جای ران از قسمت زانو گشاد می‌شود.

عروس خانم‌هایی با اندام شبیه ساعت شنی و افراد لاغر اندام می‌توانند این مدل لباس عروس را امتحان کنند. لباس عروس‌های مدل ماهی همواره جزو ترندهای لباس عروس برای فصل جدید بوده که در دوخت آن از پارچه‌های پرطرفدار امروزی مانند گیپور، ساتن و دانتل استفاده می‌شود. این مدل لباس را می‌توان به شکل آستین‌دار یا بدون آستین دوخت. همچنین طراحی آن به شکل دکلته نیز بسیار جذاب خواهد بود.

ترندهای لباس عروس

✅​لباس عروس چاکدار | ترندهای لباس عروس

یکی دیگر از لباس عروس‌های ترند مناسب فصل لباس عروس‌هایی با دامن چاکدار می‌باشد. بالا تنه این مدل لباس می‌تواند متناسب با اندام و سلیقه فرد به شکل‌های متنوعی دوخته شود. همچنین می‌توان آن را به شکل آستین‌دار یا بدون آستین طراحی کرد. آن چه اهمیت دارد این است که دامن لباس عروس دارای چاک بلندی تا ناحیه ران می‌باشد.

ترندهای لباس عروس

✅​لباس عروس مدل A-Line

به لباس عروس‌هایی که به شکل A انگلیسی طراحی شده‌اند، اصطلاحا لباس عروس‌های مدل A-Line یا لباس عروس‌ کلوش گفته می‌شود. در این مدل لباس قسمت بالا تنه کاملا تنگ و اندامی بوده و دامن لباس از قسمت کمر رفته رفته گشاد می‌شود.

لباس عروس‌های A-Line نسبت به لباس عروس‌های پرنسسی دارای چین و پف بسیار اندکی بوده و معمولا جلوه‌ای ساده و راحت دارند. عروس خانم‌هایی که اندام متناسبی داشته و یا بالا تنه متناسب و پایین تنه درشتی دارند نیز می‌توانند از لباس عروس‌های مدل کلوش استفاده کنند. سادگی و زیبایی این لباس عروس آن را به یکی از ترندهای پرطرفدار تبدیل کرده است.

ترندهای لباس عروس

✅​لباس عروس مدل Modified A-Line | ترندهای لباس عروس

شکل دیگری از لباس عروس‌های کلوش یا A-Line وجود داشته که تحت عنوان لباس عروس‌های مدل Modified A-Line (A-Line اصلاح شده) یا مدل برش روی باسن شناخته می‌شود. در این مدل لباس عروس بالا تنه لباس تا روی باسن کاملا اندامی و تنگ بوده و پس از آن دامن لباس رفته رفته گشاد می‌شود.

از آن‌جایی که تنگی لباس عروس تا روی باسن ادامه دارد، در نتیجه این فرم لباس برای افرادی با شکم تخت و بالا تنه اندامی بسیار مناسب است.

ترندهای لباس عروس

✅​لباس عروس کوتاه

عروس خانم‌های جسور و خاص پسند می‌توانند برای مراسم عروسی خود به سراغ یکی از ترندهای جذاب لباس عروس یعنی لباس عروس‌های کوتاه بروند. مدل لباس عروس‌های کوتاه باید متناسب با فرم بدن و البته نوع مراسم انتخاب شود. از آن‌جایی که قد لباس عروس‌های کوتاه تا زانو یا تا ساق پا است، معمولا برای عروسی‌ها و مراسم‌های ساده‌تر و خودمانی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عروس خانم‌های ریز نقش که بالا تنه ریزی دارند، می‌توانند با پوشیدن لباس عروس‌های کوتاه توجه افراد را از بالا تنه خود به سمت پاها معطوف کرده و به نوعی عدم تناسب بالا تنه خود را بپوشانند.

لازم به ذکر است که این مدل لباس عروس مناسب افرادی است که پاهایی خوش فرم و زیبا دارد. فصل بهار و تابستان به واسطه گرمای هوا مناسب‌ترین زمان برای پوشیدن لباس عروس‌های کوتاه است.

ترندهای لباس عروس

✅​لباس عروس مدل راسته یا Sheath | ترندهای لباس عروس

در میان لباس عروس‌های ترند فصل می‌توان انواع لباس عروس‌های مدل راسته را مشاهده کرد. منظور از لباس عروس‌های مدل راسته لباس‌هایی بوده که از بالا تا پایین تنگ بوده و دامن لباس به شکل راست طراحی شده است. در لباس‌های مدل راسته خط کمری وجود ندارد.

این مدل لباس عروس مختص عروس خانم‌هایی با قد بلند و اندام متناسب است. در دوخت این لباس معمولا از پارچه‌های لخت و نرم استفاده می‌شود تا لباس به خوبی بر روی اندام نشسته و گودی کمر و انحناهای بدن را نشان دهد.

پارچه‌های لطیفی مانند حریر یا ساتن گزینه‌های مناسبی برای دوخت لباس عروس‌های مدل Sheath هستند. سادگی و وقار لباس عروس‌های مدل راسته آن را به یکی از محبوب‌ترین ترندهای لباس عروس برای فصل جدید تبدیل کرده است.

ترندهای لباس عروس

✅​لباس عروس مدل سلطنتی

عروس خانم‌هایی که فرم اندام مستطیلی شکل دارند، می‌توانند برای مراسم خود به سراغ لباس عروس‌های مدل سلطنتی یا امپراطوری بروند. در این مدل لباس دامن از زیر سینه آغاز شده و به سمت پایین حرکت می‌کند که این دامن ظاهری بسیار ساده و صاف دارد.

لباس عروس‌های مدل سلطنتی برای افراد بلند قد مناسب بوده و سبب می‌شود تا قد فرد بلندتر نیز دیده شود. این مدل لباس برای ساده پسندان و افرادی که طرفدار سبک‌های کلاسیک هستند، گزینه مناسبی می‌باشد. لباس عروس‌های مدل سلطنتی نه تنها برای مراسم عقد و عروسی بلکه برای فرمالیته نیز جزو لباس‌های جذاب به شمار می‌آیند.

ترندهای لباس عروس

✅​لباس عروس مدل بدون شانه | ترندهای لباس عروس

از جمله جدیدترین لباس عروس‌های طراحی شده در صنعت مد می‌توان به لباس عروس‌های بدون شانه که تحت عنوان لباس عروس‌های شانه خاموش نیز شناخته می‌شوند، اشاره کرد. این لباس عروس‌ها دارای شانه‌های افتاده‌‌ای هستند که زیبایی خاصی به فرم لباس می‌بخشند.

جذابیت این مدل لباس عروس در آن است که قسمت بالا تنه بدون شانه لباس می‌تواند با انواع دامن از دامن‌های راسته گرفته تا دامن‌های مدل ماهی و دامن‌های A-Line ست شود.

ترندهای لباس عروس

✅​لباس عروس مدل یقه 7

لباس عروس‌های مدل یقه 7 نیز جزو لباس عروس‌های ترند سال به شمار می‌آیند. در این مدل لباس عروس یقه لباس به شکل 7 فارسی طراحی شده که گاهی می‌تواند تا قسمت شکم امتداد داشته باشد.

بدیهی‌ست که یقه‌های هفت بسیار باز برای افرادی که بالا تنه جذاب و خوش فرمی دارند گزینه مناسبی می‌باشد. این مدل یقه لباس عروس را نیز می‌توان با انواع دامن ست کرد.

ترندهای لباس عروس

✅​لباس عروس‌های مدل آستین پفی | ترندهای لباس عروس

در صنعت مد همواره شاهد آن هستیم که لباس‌های کلاسیک که در روزگار خود ترند بوده و پس از آن رفته رفته تغییر شکل داده‌اند، مجددا به عرصه مد برمی‌گردند. لباس عروس‌های آستین پفی شکلی از لباس‌های دوره ویکتوریا بوده که در آن یقه لباس به شکل دکلته اما همراه با آستین‌های پف‌دار طراحی می‌شود. دامن لباس نیز معمولا از قسمت زیر سینه شروع شده و تا پایین پف‌‌دار می‌شود.

این مدل لباس عروس مختص آن دسته از افرادی است که به لباس‌های کلاسیک و فانتزی علاقه‌مند هستند. شکل یقه و آستین لباس سبب می‌شود تا گردن و سرشانه‌ها زیباتر دیده شود. از این رو بانوان کم سن و سال و عروس خانم‌های لاغر اندام با این لباس عروس زیباتر دیده می‌شوند.

ترندهای لباس عروس

✅​لباس عروس‌های مروارید دوزی شده

برای تزیین لباس عروس‌ها معمولا از پارچه‌های سنگدوزی استفاده کرده و یا لباس با استفاده از پارچه‌های ساده دوخته شده و سپس بر روی آن مروارید دوزی‌هایی انجام می‌شود. لباس عروس‌های مروارید دوزی شده یکی از جذاب‌ترین ترندها برای فصل جدید هستند.

در این مدل لباس‌ها حجم زیادی از مروارید دوزی‌ها در قسمت یقه و بالا تنه وجود داشته و با حرکت به سمت دامن از مقدار مرواریدها کم می‌شود. تا جایی که ممکن است در قسمت دامن لباس از هیچ گونه مرواریدی استفاده نمی‌شود.

پرطرفدارترین ترندهای لباس عروس از نگاه شما

پیشرفت صنعت مد سبب می‌شود تا هر ساله شاهد مدل‌های مختلفی از لباس عروس در مزون‌ها باشیم که همین تنوع زیاد سبب می‌شود تا تمامی عروس خانم‌ها با هر فرم اندام و هر سلیقه‌ای بتوانند لباس عروس مد نظر خود را انتخاب کنند. همانطور که صنعت مد هر ساله مدل‌هایی از لباس را به عنوان لباس‌های ترند معرفی می‌کند، در صنعت دوخت لباس عروس نیز سالانه شاهد لباس‌های ترند و مختص فصل هستیم. در بالا با لباس عروس‌های ترند فصل جدید آشنا شدیم.

به نظر شما زیباترین ترند لباس عروس امسال کدام مدل است؟ شما طرفدار طرح‌های جدید هستید؟ یا مدل‌های کلاسیک را ترجیح می‌دهید؟ از نظرات خود برای ما بنوسید و این مطلب را برای دوستان خود بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *