بهترین ماشین لباسشویی اسنوا با کیفیت و پرفروش ✅​👌​🛍️​

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی را می‌توان یکی از مهمترین لوازم برقی خانه به شمار آورد. برندهای مختلفی در زمینه‌ تولید انواع ماشین‌های لباسشویی فعال هستند که یکی از برندهای معروف ایرانی برند اسنوا می‌باشد. بنابراین بهترین ماشین لباسشویی اسنوا تولید ایران است.

در این مقاله قصد داریم با تعدادی از بهترین و پرفروش‌ترین ماشین‌های لباسشویی برند اسنوا آشنا شویم. البته پیش از آن لازم است قدری با ویژگی‌های ماشین‌های لباسشویی اسنوا آشنا شده و معایب و مزایای این دستگاه‌ها را برشمریم. اگر طرفدار برند اسنوا هستید و از مزایای محصولات ایرانی آگاه هستید، در این صفحه با ما همراه باشید.

ویژگی‌های ماشین لباسشویی اسنوا

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین‌های لباسشویی برند اسنوا امکانات کاربردی زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

✅​برنامه‌‌ شستشوی لباس بچه

✅​برنامه‌ شستشوی سریع

✅​سیستم شستشوی تاخیری

✅​برنامه‌ شستشوی بهینه

✅​سیستم شستشوی ضد چروک

✅​فناوری پیش شستشو

✅​برنامه‌‌های شستشو متنوع برای لباس‌های مختلف

✅​مصرف بهینه‌ انرژی A++ یا A+++

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

مزایا و معایب ماشین‌های لباسشویی اسنوا

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

به واسطه‌ تحریم‌های موجود کمتر پیش می‌آید که خانواده‌ها به سراغ محصولات خارجی فاقد گارانتی بروند و عمدتا به دنبال محصولات ایرانی باکیفیت هستند. ماشین‌های لباسشویی برند اسنوا از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. البته این ماشین‌های لباسشویی علاوه بر مزایایی که دارند ممکن است با معایبی نیز همراه باشند. از جمله مزیت‌های ماشین‌های لباسشویی اسنوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مصرف بهینه‌ انرژی
  • طراحی ظاهری زیبا و جدید
  • استفاده از موتور باکیفیت با لرزش و صدای کم
  • ضمانت و خدمات پس از فروش
  • استفاده از تکنولوژی‌های روز در ساخت لباسشویی

همانطور که گفته شد ماشین‌های لباسشویی اسنوا مانند هر وسیله‌ برقی دیگری علاوه بر مزایای متعدد با معایبی نیز همراه می‌باشند. از جمله معایب ماشین‌های لباسشویی اسنوا می‌توان به عدم وجود قابلیت بخارشوی در آن‌ها و نداشتن لوله‌های ورودی آب گرم و آب سرد اشاره کرد. البته توجه به این نکته نیز ضروری بوده که ماشین لباسشویی‌های اسنوا نیاز به سرویس سالانه داشته و ممکن است هزینه‌ تعمیرات آن‌ها قدری بالا باشد.

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

بهترین و پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی اسنوا

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

حال که با ویژگی‌های ماشین‌های لباسشویی اسنوا آشنا شده و مزایا و معایب این دستگاه‌ها را شناختیم نوبت به معرفی تعدادی از پرفروش‌ترین و بهترین این محصولات می‌رسد.

بهترین ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71S10 ظرفیت 7 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71S10 ظرفیت 7 کیلوگرم یکی از با کیفیت‌ترین ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار بوده که از ظرفیت دیگ 7 کیلوگرم برخوردار است. درب این ماشین لباسشویی در قسمت جلویی آن تعبیه شده و جهت باز شدن درب به سمت چپ می‌باشد. این ماشین لباسشویی دارای سرعت چرخش موتور 1000 دور در دقیقه بوده و به قابلیت‌های متعددی اعم از قفل کودک، نمایشگر LCD، برنامه‌ شستشوی بهینه، برنامه‌ شستشوی لباس بچه، برنامه‌ شستشوی لباس مشکی، قابلیت شستشوی سریع و فناوری حباب‌ساز مجهز شده است.

همچنین این ماشین لباسشویی در زمینه‌ مصرف آب و برق صرفه‌جویی کرده و از میزان صدای کمی در حدود 55 دسی‌بل برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71S10 ظرفیت 7 کیلوگرم می‌توان به عمق 57 سانتی‌متری، فناوری نانو سیلور، ارتفاع 85 سانتی‌متری و 15 برنامه‌ شستشوی مجزا اشاره کرد.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71137 ظرفیت 7 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

اگر خانواده‌ای با جمعیت متوسط داشته و ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی برایتان کفایت می‌کند، می‌توانید به سراغ ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71137 ظرفیت 7 کیلوگرم بروید. این ماشین لباسشویی دارای سرعت چرخش موتور 1000 دور در دقیقه بوده و در ابعاد 50×85 سانتی‌متر طراحی شده است. عمق دیگ لباسشویی نیز 57 سانتی‌متر می‌باشد. درب مخزن ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71137 ظرفیت 7 کیلوگرم در قسمت جلویی تعبیه شده و زاویه باز شدن آن تا 120 درجه می‌باشد.

این دستگاه به سیستم ایمنی قفل کودک، برنامه‌ شستشوی سریع، برنامه‌ شستشوی بهینه، فناوری حباب‌ساز، برنامه شستشوی لباس بچه‌ و برنامه شستشوی لباس مشکی مجهز شده است. همچنین این دستگاه تا 45 درصد در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کرده و از میزان صدای کمی در حال 55 دسی‌بل برخوردار است. در ضمن دستگاه به 15 برنامه‌ شستشوی مختلف و فناوری نانو سیلور برای شستشوی عمقی لباس‌ها نیز مجهز گشته ‌است.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71W10 ظرفیت 7 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

از دیگر ماشین‌های لباسشویی 7 کیلوگرمی اسنوا می‌توان به ماشین ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71W10 ظرفیت 7 کیلوگرم اشاره کرد. این ماشین لباسشویی با دیگ 7 کیلوگرمی، دهانه‌ درب 500 و زاویه باز شدن درب 120 درجه‌ای به سمت چپ طراحی شده و عملکرد آن تا 45 درصد در مصرف برق و آب صرفه‌جویی می‌کند. همچنین این ماشین لباسشویی مجهز به نمایشگر LCD بوده و برای آن حالت شستشوی بهینه، حالت شستشوی لباس بچه‌، حالت شستشوی لباس مشکی، قابلیت شستشوی سریع و فناوری حباب‌ساز در نظر گرفته شده است.

در مورد ویژگی‌های این محصول می‌توان به وجود 15 برنامه‌ شستشوی ضد چروک، ابعاد 85×63 سانتی‌متر، عمق 57 سانتی‌متری دیگ و میزان صدای 55 دسی‌بل اشاره کرد. در ضمن فناوری نانو سیلور طراحی شده برای این لباسشویی سبب میکروب‌زدایی و استریل کردن لباس‌ها می‌گردد.

بهترین ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W30 ظرفیت 8 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

چنانچه قصد خرید ماشین لباسشویی با ظرفیت دیگ بیشتری را دارید، بهتر است به سراغ ماشین لباسشویی‌های 8 کیلوگرمی بروید. از جمله لباسشویی‌های 8 کیلوگرمی اسنوا می‌توان به ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W30 ظرفیت 8 کیلوگرم اشاره کرد. این ماشین لباسشویی دارای سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه بوده و موتور آن به شکل تسمه‌ای طراحی شده است. مخزن این ماشین لباسشویی در قسمت جلوی آن قرار گرفته و درب آن به سمت چپ باز می‌شود.

از جمله ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به قابلیت بخارشوی، قابلیت شستشوی سریع، برخورداری از موتور دیجیتال اینورتر، درب کاوردار بزرگ، خشک‌کن، تکنولوژی پیشرفته‌ محافظت از موتور Guard tech S، قابلیت ادامه دادن به شستشو پس از قطع برق، قابلیت شستشوی لباس‌های خیلی کثیف، درام الماسی نسل جدید، صفحه نمایشگر LED و قابلیت شستشو در 15 دقیقه اشاره کرد. این ماشین لباسشویی در ابعاد 85×59 سانتی‌متر طراحی شده و عمق دیگ آن 63 سانتی‌متر می‌باشد. لازم به ذکر است که مصرف انرژی این دستگاه نیز A+++ است.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W40 ظرفیت 8 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

اگر خانواده‌ پرجمعیتی دارید، می‌توانید از ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W40 ظرفیت 8 کیلوگرم بهره ببرید. این ماشین لباسشویی مجهز به موتور اینورتر دیجیتال با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بوده و به مخزنی با قابلیت باز شدن درب از جلو مجهز شده است. این ماشین لباسشویی دارای نمایشگر LED بوده و از حالت شستشوی بهینه، آب‌کشی به اضافه‌ چرخش، قابلیت شستشوی سریع و قابلیت Hand Wash پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به ابعاد 85×59 سانتی‌متری و دیگ 63 سانتی‌متری اشاره کرد.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM1-84W40 ظرفیت 8 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM1-84W40 ظرفیت 8 کیلوگرم را می‌توان به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین و بزرگ‌ترین ماشین‌های لباسشویی 8 کیلوگرمی اسنوا به شمار آورد. این ماشین لباسشویی مجهز به دیگ 8 کیلوگرمی با قابلیت باز شدن درب به سمت چپ بوده و از قابلیت‌هایی اعم از سیستم شستشوی سریع، سیستم بالانس اتوماتیک البسه، قابلیت آبکشی شرعی، سیستم تمیزکننده‌ خودکار، سیستم Jet Wash برای ارتقا کیفیت شستشو، تکنولوژی پیشرفته‌ محافظت از موتور و هیتر نسل جدید Nickel Diffusion برخوردار است.

برای این ماشین لباسشویی نمایشگر LED با کنترل لمسی و درام الماسی نسل جدید نیز در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای ابعاد 85×59 سانتی‌متر بوده و از عمق دیگ 63 سانتی‌متر برخوردار می‌باشد. میزان صدای آبکشی آن نیز در حدود 71 دسی‌بل و مصرف انرژی آن در رده‌ A+++ با صرفه‌جویی 60 درصدی در مصرف آب و برق است.

بهترین ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W50 ظرفیت 9 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در طول هفته چندین بار از ماشین لباسشویی خود استفاده می‌کنند، می‌توانند به سراغ ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W50 ظرفیت 9 کیلوگرم بروید. این ماشین لباسشویی به واسطه‌ ظرفیت بالای دیگ سبب می‌شود تا تعداد دفعات استفاده از ماشین لباسشویی در طول هفته کاهش یابد. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W50 ظرفیت 9 کیلوگرم دارای موتور اینورتر دیجیتال با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بوده و درب مخزن آن در قسمت جلویی تعبیه شده است.

این ماشین لباسشویی دارای قابلیت بخارشوی و سیستم عیب‌یابی خودکار بوده و از حالت‌های شستشوی تعطیلات، حالت شستشوی بهینه، حالت آبکشی به اضافه‌ چرخش، حالت چرخه‌ اضافه، حالت شستشوی لباس بچه، حالت شستشوی لباس مشکی، حالت شستشوی سریع، حالت Hand wash و فناوری حباب‌ساز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم اسپری آب و مواد شوینده، سیستم ضد چروک جهت اتوکشی آسان، سیستم چرخش آب، سیستم شستشوی با تاخیر، قفل کودک و سیستم آبکشی شرعی اشاره کرد. این ماشین لباسشویی دارای ارتفاع 85 سانتی‌متر بوده و عمق دیگ آن در حدود 63 سانتی‌متر می‌باشد.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S61 ظرفیت 9 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

چنانچه به دنبال ماشین لباسشویی‌های 9 کیلوگرمی اسنوا هستید، می‌توانید ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S61 ظرفیت 9 کیلوگرم را انتخاب نمایید. این ماشین لباسشویی مجهز به موتور دایرکت درایو با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بوده و به سیستم شستشو سریع، سیستم بالانس اتوماتیک البسه، سیستم آبکشی شرعی، سیستم Jet Wash، تکنولوژی پیشرفته‌ محافظت از موتور S-Guard Tech، امکان ادامه‌ شستشو در صورت قطع برق و سیستم شستشوی لباس کودک مجهز شده است.

همچنین این ماشین لباسشویی مجهز به مخزن 9 کیلوگرمی با قابلیت باز شدن درب از سمت چپ بوده و برای آن یک درام الماسی نسل جدید و یک هیتر نسل جدید Nickel Diffusion در نظر گرفته شده است. این محصول دارای ابعاد 85×59 سانتی‌متر بوده و از عمق 63 سانتی‌متری برخوردار می‌باشد. بهره‌مندی از صفحه نمایش LED لمسی و 14 برنامه‌ شستوشوی متنوع نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W61 ظرفیت 9 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی مجهز و با قابلیت‌های متعدد هستید ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W61 ظرفیت 9 کیلوگرم یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. این ماشین لباسشویی دارای موتور دایرکت درایو با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بوده و از دیگ 9 کیلوگرمی با قابلیت باز شدن درب به سمت چپ برخوردار می‌باشد. این ماشین لباسشویی در ابعاد 85×59 سانتی‌متر طراحی شده و عمق دیگ آن در حدود 63 سانتی‌متر است.

از جمله ویژگی‌های ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W61 ظرفیت 9 کیلوگرم می‌توان به سیستم شستشوی سریع، سیستم بالانس اتوماتیک البسه، قابلیت آبکشی شرعی، سیستم Jet Wash برای ارتقای کیفیت شستشو، تکنولوژی پیشرفته‌ محافظت از موتور S-Guard Tech، قابلیت ادامه‌ شستشو در صورت قطع برق و سیستم شستشوی لباس کودک اشاره کرد. در ضمن برای این ماشین لباسشویی درام الماسی نسل جدید و هیتر نسل جدید Nickel Diffusion نیز در نظر گرفته شده است. این ماشین لباسشویی دارای 14 برنامه‌ شستشوی متنوع بوده و به صفحه نمایش LED نیز مجهز شده است.

به نظر شما بهترین ماشین لباسشویی موجود در بازار کدام است؟

از جمله مهمترین لوازم برقی خانه می‌توان به ماشین لباسشویی اشاره کرد. برندهای خارجی و داخلی مختلفی که در زمینه‌ تولید ماشین لباسشویی فعال خستند که از جمله برندهای ایرانی نام آشنا می‌توان به برند اسنوا اشاره کرد. برند اسنوا ماشین‌های لباسشویی خود را در مدل‌های 7 کیلوگرمی، 8 کیلوگرمی و 9 کیلوگرمی و با قابلیت‌های متعدد به بازار عرضه کرده است.

به نظر شما بهترین برند محصولات برقی در ایران کدام است؟ آیا تجربه استفاده از محصولات اسنوا را داشته‌اید؟ کدامیک از ماشین‌های لباسشویی که به آنها اشاره کردیم بهترین کیفیت را دارند؟ از تجربیات خود در این زمینه برای ما بنویسید و این مقاله از سوریتو را برای دوستان خود بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *