نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی با گوشی اندروید 💻​👌​👰‍♀️​

نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

عقد و عروسی یکی از به یاد ماندنی‌ترین اتفاقاتی است که در زندگی هر فردی رخ می‌دهد. علیرغم لحظات شیرینی که عقد و عروسی برای عروس و داماد و خانواده‌ها به همراه دارد، تدارکات و چالش‌های زیادی را نیز برای آن‌ها به وجود می‌آورد. یکی از تدارکات مهم پیش از عقد و عروسی تهیه‌ کارت دعوت و فرستادن کارت‌ها برای مهمانان می‌باشد. این روزها به واسطه‌ دیجیتالی شدن بسیاری از امور، بازار نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی نیز بسیار داغ شده است.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی تعدادی از نرم افزارهای ساخت کارت عروسی مجازی بپردازیم. البته پیش از آن بهتر است قدری با کارت عروسی‌های دیجیتال آشنا شده و مزیت‌های آن‌ها نسبت به کارت عروسی‌های سنتی را بررسی کنیم. اگر شما هم از طرفداران کارت دعوت مجازی هستید، با ما همراه باشید.

کارت عروسی دیجیتال چیست؟

کارت عروسی دیجیتال یا کارت آنلاین عروسی یک صفحه‌ وب است که می‌توان برای آن تصاویر متنوع، موسیقی‌های جذاب، افکت و… در نظر گرفت. در کارت‌های عروسی زمان و مکان برگزاری مراسم نوشته شده و بدون پرداخت هیچ هزینه و یا مشکلاتی برای رساندن کارت دعوت به مهمانان، کارت‌ها برای آنان فرستاده می‌شود.

نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

مزایای استفاده از کارت عروسی مجازی

نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

کارت دعوت‌های دیجیتال نسبت به کارت دعوت‌های سنتی مزایای متعددی دارند که از جمله این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✅​ صرفه‌جویی در وقت و انرژی به واسطه‌ آن که نیازی به چاپ کارت‌ها و تحویل حضوری کارت به تک تک مهمانان وجود ندارد.

✅​صرفه‌جویی در هزینه‌ها به واسطه‌ عدم نیاز به چاپ کارت‌ها به صورت کاغذی

✅​داشتن جلوه‌ای متفاوت، نوین، خاص و به یاد ماندنی

✅​امکان دعوت مهمانان راه دور

✅​قابلیت طراحی تمامی بخش‌های کارت طبق سلیقه شخصی

✅​عدم وجود نگرانی در رابطه با کم بودن تعداد کارت‌ها

✅​امکان نشان دادن خلاقیت بیشتر در طراحی کارت (به عنوان مثال می‌توان از عکس‌های فرمالیته یا ویدیوهای دو نفره برای کارت دعوت استفاده کرد)

✅​امکان صداگذاری بر روی کارت‌های عروسی

✅​قابلیت افزودن مکان‌یاب گوگل به کارت عروسی برای جستجوی آسان‌تر مکان برگزاری مراسم

✅​امکان اضافه کردن روز شمار جشن عروسی

✅​حفظ محیط زیست

نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

نرم افزار ساخت کارت دعوت

نرم افزار ساخت کارت دعوت

حال که با کارت دعوت‌های دیجیتال آشنا شده و مزایای آن‌ها را دانستیم نوبت به معرفی تعدادی از نرم افزارهای ساخت کارت دعوت مجازی می‌رسد. برای طراحی کارت عروسی دیجیتال می‌توان از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیر بهره برد.

سایت فوتوجت | نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

سایت فوتوجت از جمله سایت‌هایی بوده که با استفاده از آن می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با ساده‌ترین روش کارت عروسی دیجیتال خود را تهیه کنید. در این سایت تمپلت‌های متفاوتی وجود داشته که می‌تواند برای ساخت کارت عروسی مورد استفاده قرار گیرد.

سایت Canva

نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

از دیگر سایت‌هایی که بدون داشتن مهارت در امور گرافیکی نیز می‌تواند برای طراحی کارت عروسی مجازی مورد استفاده قرار گیرد، سایت Canva می‌باشد. سایت Canva تم‌های آماده‌ مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که کاربر می‌تواند متناسب با سلیقه‌ خود در آن‌ها تغییراتی ایجاد کرده و یا حتی عکس‌های مورد نظر خود را آپلود کند. پس از آماده شدن کارت عروسی نیز می‌توان از درون سایت و با انتخاب گزینه‌ Share کارت عروسی را برای مهمانان ارسال کرد.

نرم افزار Invitation Maker by Greetings Island | نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

از جمله نرم افزارهای اندرویدی که می‌تواند برای طراحی انواع کارت دعوت‌های دیجیتال اعم از کارت دعوت عروسی، کارت دعوت نامزدی، کارت دعوت برای شرکت در مراسم‌های کاری و… مورد استفاده قرار گیرد، نرم افزار Invitation Maker by Greetings Island می‌باشد. این نرم افزار دارای تم‌های مختلفی بوده که با انواع سلیقه‌ها هماهنگ است. در نمونه‌های پیش فرض موجود در این نرم افزار می‌توان متن روی کارت‌ها را تغییر داد و در کمترین زمان ممکن کارت را طراحی کرد.

نرم افزار WEDDING CARD MAKER

نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

نرم افزار WEDDING CARD MAKER از دیگر اپلیکیشن‌های ساخت کارت عروسی آنلاین برای سیستم عامل اندروید بوده که امکان انتخاب فرم کارت عروسی به شکل مربع یا مستطیل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در این اپلیکیشن جای متن‌ها به شکل پیش‌فرض خالی گذاشته شده که کاربر می‌تواند متناسب با سلیقه‌ خود جاهای خالی را پر کند. با استفاده از این نرم افزار می‌توان تصویر و استیکر نیز به کارت دعوت اضافه کرد.

سرویس آنلاین Jukeboxprint | نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

در صورتی که به دنبال یک سرویس آنلاین برای طراحی کارت عروسی هستید، می‌توانید به سراغ Jukeboxprint بروید. با استفاده از این سرویس آنلاین می‌توانید از تمپلت‌های متنوع استفاده کرده و با ابزارهای موجود در برنامه نسبت به طراحی کارت عروسی متناسب با سلیقه خود اقدام کنید. پس از طراحی کارت عروسی نیز کافیست تا کارت طراحی شده را دانلود کرده و با مهمانان به اشتراک بگذارید.

سایت Riley & Grey

نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

وب‌سایت Riley & Grey نیز می‌تواند برای ساخت کارت عروسی آنلاین مورد استفاده قرار گیرد. در این وب‌سایت ابتدا مجموعه‌ای از مدل‌های کارت عروسی به شما نشان داده شده که جزو جدیدترین نمونه‌ها هستند. مدل‌های قدیمی‌تر نیز در قسمت آرشیو قرار دارد که می‌توان از آن‌ها ایده گرفت. در واقع وب‌سایت Riley & Grey در زمینه‌ ساخت وب‌سایت‌های مختلف برای ارائه خدمات مربوط به مراسم عروسی فعالیت داشته که بخشی از این خدمات مربوط به ساخت کارت عروسی می‌باشد.

سایت psPrint | نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

از دیگر سایت‌هایی که از رابط کاربری ساده‌ای برخوردار است می‌توان به سایت psPrint اشاره کرد. این سایت نیز ارائه‌دهنده تمپلت‌های مختلف کارت عروسی بوده که با انتخاب تمپلت مورد نظر می‌توان نسبت به ویرایش اطلاعات آن اقدام کرد. با استفاده از این سایت می‌توان تصاویر و متون مورد نظر خود را به برنامه وارد کرده و به ساخت یک کارت عروسی سفارشی پرداخت. پس از اتمام طراحی، در قسمت بالای سایت گزینه‌هایی برای ذخیره کارت عروسی قرار داده شده که امکان ذخیره‌ کارت به شکل PDF نیز وجود دارد.

سایت Postermywall

نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

سایت Postermywall نیز جزو سایت‌های محبوب ساخت کارت عروسی فانتزی می‌باشد. این سایت امکان طراحی و ذخیره‌ کارت عروسی را در اختیار کاربران قرار داده و امکان اشتراک‌گذاری کارت از درون سایت نیز وجود دارد. این سایت نیز تمپلت‌ها و ابزارهای طراحی مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سایت بزمینه | نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

وب‌سایت بزمینه جزو وب‌سایت‌های ایرانی بوده که با استفاده از کامپیوتر یا گوشی می‌توان به آن راه یافت. در این سایت اطلاعات زیادی در زمینه‌ طراحی کارت عروسی در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین این سایت در زمینه‌ برنامه‌ریزی و مدیریت جشن‌ها و مراسمات نیز ارائه‌دهنده‌ خدمات می‌باشد.

سایت Greenvelope

نرم افزار ساخت کارت عروسی مجازی

از دیگر سایت‌های مناسب برای طراحی کارت دعوت آنلاین می‌توان به سایت Greenvelope اشاره کرد. از جمله قابلیت‌های این بستر آنلاین می‌توان به ارائه‌ کارت دعوت‌های آماده اشاره کرد. کارت دعوت‌های آماده‌ موجود در این سایت بسیار زیبا و شیک بوده که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از همین نمونه‌های آماده استفاده کنند. همچنین امکان طراحی کارت دعوت مطابق سلیقه و ساخت یک کارت دعوت سفارشی نیز وجود دارد.

به عنوان مثال می‌توان کارت‌های دعوت را متناسب با استفاده از تم‌های مختلف، رنگ‌ها متنوع، اشکال پس زمینه گوناگون و رنگ متون و نوع متن کارت متفاوت طراحی کرد.

شما چه نوع کارت دعوت را برای عروسی می‌پسندید؟

عقد و عروسی جزو مراسماتی بوده که نیازمند تدارکات زیادی می‌باشد. از جمله مهم‌ترین تدارکات پیش از مراسم عقد و عروسی، تهیه‌ کارت دعوت و ارسال کارت به مهمانان می‌باشد. در دنیای دیجیتالی امروز که کارها به سمت آسانی و سرعت حرکت می‌کند، بسیاری از افراد به جای استفاده از کارت دعوت‌های سنتی به سراغ کارت دعوت‌های دیجیتال و آنلاین می‌روند. کارت دعوت‌های دیجیتال نسبت به نمونه‌های سنتی از تنوع بیشتری برخوردار بوده و مزیت‌های بیشتری دارند. افراد می‌توانند با استفاده از سایت‌ها و نرم افزارهای مختلف کارت دعوت آنلاین مورد علاقه‌ خود را طراحی کرده و برای مهمانان ارسال کنند.

به نظر شما در دنیای امروز که مردم به سمت دیجیتالی شدن می‌روند چاپ کارت عروسی چقدر مقرون به صرفه است؟ آیا شما هم کارت دیجیتالل برای شرکت در عروسی دریافت کرده‌اید؟ شما تا چه حد به چاپ کارت عروسی اهمیت می‌دهید؟ از تجربیات و نظرات خود در این زمینه برای ما بنویسید. همچنین خوشحال می‌شویم این مقاله از سوریتو را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *