بهترین هتل‌های تهران برای برگزاری مراسم عروسی ​🏩​👰‍♀️​👌​

هتل عروسی تهران

جشن عقد و عروسی از جمله به یاد ماندنی‌ترین خاطرات زندگی هر فردی بوده که تمایل دارد آن را به بهترین شکل ممکن برگزار کند. امروزه بسیاری از خانواده‌ها برای برگزاری مراسماتی مانند عقد و عروسی به سراغ تالارهای پذیرایی، باغ تالارها و یا هتل‌های دارای سالن برگزاری مراسم می‌روند. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌های شهر تهران که برای برگزاری مراسم عروسی مناسب هستند را به شما معرفی کنیم. برای شناخت بهترین هتل عروسی تهران تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

✅هتل پرشین پلازا (خیابان سهروردی)

هتل عروسی تهران

هتل پرشین پلازا یکی از هتل‌های لوکس و تازه تاسیس شهر تهران بوده که به سالنی با ظرفیت 500 نفر مهمان مجهز شده است. این هتل به واسطه‌ پرسنل حرفه‌ای، منوی غذایی باکیفیت و متنوع، استفاده از مبلمان‌ و میز و صندلی‌های‌ شیک، نورپردازی‌های حرفه‌ای و طراحی لوکس مورد توجه بسیاری از عروس و دامادها قرار گرفته است.

در ضمن هتل پرشین پلازا دارای یک روف‌ گاردن بسیار زیبا بوده که برای برگزاری مراسم‌های عقد گزینه‌ مناسب به شمار می‌آید. این روف گاردن دارای ظرفیت 45 نفر مهمان بوده و علاوه بر آن اتاق عقد مجزا نیز برای برگزاری مراسم عقد در این هتل در نظر گرفته شده است.

✅هتل استقلال (بزرگراه چمران) | بهترین هتل عروسی تهران

هتل عروسی تهران

هتل استقلال که در گذشته تحت عنوان هتل هیلتون شناخته می‌شده است از جمله بهترین هتل‌های شهر تهران بوده که برای برگزاری مراسم‌های عروسی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. هتل استقلال یک هتل پنج ستاره‌ کلاسیک مجهز به سه تالار بوده که به واسطه‌ زیربنای 70000 متری می‌تواند برای برگزاری مراسم‌های بزرگ مورد استفاده قرار گیرد.

تالارهای طراحی شده در این هتل متشکل از تالار دریایی نور با ظرفیت 1000 نفر، تالار نوفل لوشاتو با ظرفیت 140 نفر و تالار یاس با ظرفیت 200 نفر بوده که افراد می‌توانند متناسب با تعداد مهمانان خود نسبت به انتخاب این تالارها اقدام کنند. از جمله تجهیزات و خدمات هتل استقلال می‌توان به تنوع غذایی بالا در زمینه‌ ارائه‌ غذاهای ایرانی، فرهنگی و فینگرفودها، سیستم‌های صوتی و تصویری باکیفیت و پرسنل حرفه‌ای اشاره کرد.

✅هتل بزرگ ارم (میدان ونک)

هتل عروسی تهران

از دیگر هتل‌های بزرگی که می‌تواند برای برگزاری مراسم عروسی مورد استفاده قرار گیرد می‌توان به هتل بزرگ ارم اشاره کرد که ظرفیت پذیرایی از 600 نفر مهمان را دارد. در این هتل دو سالن مجزا تعبیه شده که امکان رزرو همزمان و جداگانه‌ آن‌ها وجود دارد. این هتل دارای روف گاردن و فضای سبز بسیار زیبایی بوده و از این رو علاوه بر برگزاری مراسم عقد و عروسی، برای عکاسی نیز گزینه‌ بسیار جذابی به شمار می‌آید.

از جمله خدمات ارائه شده در تالار پذیرایی هتل بزرگ ارم می‌توان به دیزاین اشرافی و لوکس سالن‌ها، نورپردازی حرفه‌ای، تنوع بالای منوهای غذایی، کیفیت بالای غذاها، سیستم‌های صوتی عالی و پرسنل حرفه‌ای اشاره کرد.

✅هتل برج سفید تهران (پاسداران) | بهترین هتل عروسی تهران

هتل عروسی تهران

عروس و دامادهایی که طرفدار سبک‌های مینیمال هستند می‌توانند برای برگزاری مراسم عقد یا عروسی خود به هتل برج سفید تهران مراجعه کنند. این هتل دارای معماری مدرن و اروپایی بوده و دکوراسیون آن به شکلی مینیمال و سفید رنگ انجام شده است. همین امر سبب شده تا با ورود به سالن این هتل حس آرامش به مراجعان منتقل شود.

هتل برج سفید تهران مجهز به تالاری با ظرفیت 400 نفر مهمان بوده و به واسطه‌ قرارگیری در خیابان پاسداران دسترسی به آن بسیار آسان است. از جمله خدمات ارائه شده در این هتل می‌توان به تیم عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای، سفره‌ عقد زیبا، نورپردازی‌های شگفت‌انگیز، اتاق عقد داخل سالن، سیستم‌های صوتی و تصویری باکیفیت، اینترنت بی‌سیم و… اشاره کرد.

✅هتل نووتل و ا‌یبیس (اتوبان خلیج‌ فارس)

هتل عروسی تهران

دوستداران مراسم‌های لاکچری و بسیار لوکس می‌توانند هتل نووتل و ایبیس را برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود انتخاب نمایند. این هتل دارای معماری خاصی بوده و تالار آن ظرفیت پذیرایی از 350 نفر مهمان را دارد. استفاده از تزئینات لوکس، گل‌آرایی‌های زیبا، شمع‌آرایی‌های جذاب و بهره‌مندی از اکسسوری‌های گران قیمت همگی سبب شده تا محیط داخلی این هتل بسیار لوکس باشد.

هتل نووتل ایبیس دارای پارکینگ اختصاصی بوده و خدماتی از قبیل منو غذایی متنوع، پرسنل‌ حرفه‌ای، تجهیزات نورپردازی باکیفیت، سیستم‌های صوتی مطلوب و… را در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد.

✅هتل پارسیان کوثر (خیابان کریم‌ خان) | بهترین هتل عروسی تهران

هتل عروسی تهران

هتل پارسیان کوثر از دیگر هتل‌های معروف شهر تهران بوده که می‌تواند برای برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی مورد استفاده قرار گیرد. این هتل با سالن‌های زیبا و سقف‌های بلند فضای دلبازی را برای پذیرایی از 450 نفر مهمان فراهم کرده است. در این هتل اتاق عقد مخصوص نیز در نظر گرفته شده که برای برگزاری یک مراسم عقد لوکس می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

از جمله خدمات ارائه شده توسط هتل پارسیان کوثر می‌توان به برگزاری مراسم آتش‌بازی، استفاده از سیستم‌های صوتی جدید، بهره‌مندی از سیستم‌های تصویری باکیفیت و ارائه‌ پارکینگ اختصاصی به مهمانان اشاره کرد. این هتل دارای آسانسور و سفره‌خانه‌ سنتی بوده و ارائه‌دهنده‌ انواع نوشیدنی‌های سنتی و میان وعده‌های مختلف نیز می‌باشد.

✅هتل دهکده‌ شیان (اتوبان امام علی)

هتل عروسی تهران

یکی از متفاوت‌ترین هتل‌هایی که می‌تواند برای برگزاری مراسم عقد و عروسی مورد استفاده قرار گیرد هتل دهکده‌ شیان واقع در منطقه‌ لویزان می‌باشد. این هتل به واسطه‌ قرارگیری در منطقه‌ لویزان دارای آب و هوای مطلوبی بوده و از این رو یکی از پرطرفدارترین هتل‌ها برای برگزاری مراسم به ویژه در فصل‌های بهار و تابستان به شمار می‌آید.

هتل دهکده شیان دارای سفره‌خانه‌ سنتی، اتاق عقد مجزا، سفره‌ عقد لوکس و پارکینگ اختصاصی بوده و فضای سرسبز و زیبای داخل آن برای عکاسی و فیلمبرداری نیز لوکیشن مطلوبی محسوب می‌شود. هتل دهکده‌ شیان خدماتی از قبیل عکاسی و فیلمبرداری مراسم توسط تیم حرفه‌ای، آتش بازی هنگام ورود عروس و داماد، استیج رقص و سیستم‌های صوتی و تصویری مطلوبی را در اختیار مراجعان قرار می‌دهد. هتل دهکده شیان برای پذیرایی از 100 تا 600 نفر مهمان مناسب است.

✅هتل اسپیناس پالاس (سعادت‌ آباد) | بهترین هتل عروسی تهران

هتل عروسی تهران

هتل اسپیناس پالاس را شاید بتوان لوکس‌ترین و جدیدترین هتل پایتخت به شمار آورد که امکانات لاکچری زیادی را در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد. هتل اسپیناس پالاس دارای 5 تالار مجزا با ظرفیت‌های مختلف بوده که عروس و دامادها می‌توانند متناسب با تعداد مهمانان و البته سلیقه‌ خود نسبت به انتخاب این تالارها اقدام کنند.

تالارهای هتل اسپیناس پالاس شامل تالار پارسه با ظرفیت 400 نفر مهمان، تالار امیران 1 با ظرفیت 700 نفر مهمان، تالار امیران 2 با طراحی لوکس و مدرن و ظرفیت 400 نفر مهمان، تالار ایوان با طراحی کلاسیک با ظرفیت 400 نفر مهمان و تالار بزرگ با ظرفیت 2000 مهمان می‌شود.

تمامی تالارهای هتل اسپیناس پالاس امکاناتی از قبیل اتاق عقد داخل سالن، اتاق عقد مجزا، گل آرایی‌های زیبا، استیج رقص، پارکینگ اختصاصی و تیم عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای را در اختیار مراجعان قرار داده و مراسم‌هایی از قبیله آتش بازی را نیز برگزار می‌کنند.

✅هتل پرشیا (خیابان کریم‌ خان)

هتل عروسی تهران

عروس و دامادهایی که قصد برگزاری مراسم عقد و عروسی با حداکثر تعداد مهمانان 300 نفر را دارند می‌توانند برای مراسم خود به سراغ هتل پرشیا بروند. این هتل با ظرفیت 300 نفر می‌تواند خدمات مختلفی را در اختیار عروس و دامادها قرار ‌دهد. در هتل پرشیا اتاق عقد و سفره عقد بسیار زیبایی طراحی شده و امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی، برگزاری آتش بازی، بادکنک‌آرایی، نورپردازی زیبای سالن‌ها و قامت رایگان در هتل در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد.

در ضمن عروس و دامادها می‌توانند برای انتخاب کارت دعوت خود از کارت دعوت‌های متنوع طراحی شده توسط تیم حرفه‌ای هتل پرشیا استفاده کرده و برای دریافت خدماتی از قبیل میکاپ نیز به سراغ میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای همکار با هتل پرشیا بروند.

✅هتل پارسیان انقلاب (ولیعصر) | بهترین هتل عروسی تهران

هتل عروسی تهران

اگر به دنبال هتلی هستید که علی‌رغم کیفیت بالای غذا، منوهای اقتصادی را در اختیار عروس و دامادها قرار دهد، می‌توانید به سراغ هتل پارسیان انقلاب بروید. این هتل ظرفیت پذیرایی از 700 تا 1000 نفر مهمان را داشته و به واسطه‌ سقف‌های بلند و سالن‌های بدون ستون‌ فضای دلباز و بسیار زیبایی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این هتل دارای اتاق عقد جداگانه با طراحی منحصربه‌فردی بوده و کلیه‌ خدمات رفاهی مهمانان را در اختیارشان قرار می‌دهد.

✅هتل بلوط (ولنجک)

هتل عروسی تهران

از دیگر هتل‌های منحصربه‌فرد شهر تهران که برای برگزاری مراسم‌های کم‌جمعیت مناسب است می‌توان به هتل بلوط واقع در منطقه‌ ولنجک اشاره کرد. این هتل ظرفیت پذیرایی از 250 نفر مهمان را داشته و به واسطه‌ موقعیت جغرافیایی زیبایی که دارد مورد توجه بسیاری از عروس و دامادها قرار می‌گیرد.

هتل بلوط مجهز به اتاق عقد داخل سالن و اتاق عقد جداگانه بوده و خدماتی از قبیل سیستم‌های صوتی و تصویری باکیفیت، نورپردازی‌های جذاب، گل‌آرایی زیبا، اجرای شعبده بازی‌ها و نمایش‌ها و همچنین منوهای غذایی متنوع را در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد.

شما کدام هتل را برای برگزاری مراسم عروسی پیشنهاد می‌دهید؟

امروزه بسیاری از افراد برای برگزاری جشن عقد و عروسی خود به سراغ تالارهای پذیرایی، باغ تالارها و یا هتل‌های دارای سالن می‌روند. هتل‌های لوکس زیادی در سطح کشور وجود داشته که در زمینه‌ برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی فعال هستند. در بالا تعدادی از بهترین هتل‌های شهر تهران که برای برگزاری این مراسمات مناسب هستند را معرفی کردیم.

به نظر شما بهترین هتل عروسی تهران در حال حاضر کدام است؟ آیا تجربه نامطلوب از برگزاری مراسم در هتل‌های تهران را داشته‌اید؟ به نظرتان مهم‌ترین ویژگی‌های یک هتل مناسب برای جشن عروسی چیست؟ از دیدگاه‌ها و تجربیات خود برای ما بنویسید و این مطلب از سوریتو را با آشناهایتان به اشتراک بگذارید تا آنها هم بهره ببرند.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *