لیست گران‌ترین باغ تالارهای لوکس تهران ✅​​👰‍♀️​📌​

باغ تالارهای تهران

از آن‌جایی که مراسم عقد و عروسی یکی از به یادماندنی‌ترین روزهای زندگی هر فرد به شمار می‌آید، تمامی افراد برآنند تا جای ممکن این مراسم را فاخر برگزار کنند. در این میان عروس و دامادها و خانواده‌هایی هستند که می‌خواهند لوکس‌ترین تشریفات را برای مراسم عروسی خود داشته باشند. همین امر نیز سبب می‌شود تا به سراغ گران ‌قیمت‌ترین باغ تالارهای شهر خود بروند. شناخت لوکس‌ترین باغ تالارهای تهران برای این افراد ضروری است.

در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از گران ‌قیمت‌ترین و لوکس‌ترین باغ تالارهای شهر تهران را به شما معرفی کنیم. البته پیش از آن لازم است تا عواملی که سبب می‌شود هزینه‌های یک مراسم عروسی افزایش یابد را مورد بررسی قرار دهیم. برای شناخت بهترین باغ تالارهای تهران در این متن با ما همراه باشید.

هزینه‌های یک مراسم گران‌ قیمت در تهران

علاوه بر هزینه‌ مربوط به ورودی تالار یا باغ تالار انتخابی و همچنین هزینه‌ منوی غذای شب عروسی، فاکتورهای دیگری وجود داشته که همگی می‌توانند در افزایش قیمت یک مراسم عقد و عروسی تاثیرگذار باشند. عواملی که انتخاب آن‌ها تنها به سلیقه عروس و داماد بستگی دارد. از جمله این فاکتورها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هزینه‌ مربوط به سفارش کیک و شیرینی
  • هزینه‌ موسیقی زنده و خواننده
  • هزینه‌ لباس عروس، تاج و تور
  • هزینه‌ آرایشگاه
  • هزینه‌ کارت دعوت
  • هزینه‌ ماشین عروس
  • هزینه‌ اسکورت ماشین عروس
  • هزینه‌ ساقدوش‌ها
  • هزینه‌ میوه
  • هزینه‌ عکاسی و آتلیه
  • هزینه‌ سفره‌ عقد
  • هزینه‌ بهره‌مندی از مجری برنامه
  • هزینه‌ فیلمبرداری و آماده‌سازی فیلم
  • هزینه‌ نورپردازی و پروجکشن
  • هزینه‌ آتش‌بازی
  • هزینه‌های مربوط به هدیه دادن به مهمان‌های دعوت شده در مراسم
  • هزینه‌ دعوت از چهره‌های مشهور
  • هزینه‌ مهماندار
  • هزینه‌ توزیع گل با عکس عروس و داماد
  • هزینه‌ گل‌آرایی باغ و سالن
  • هزینه‌ پذیرایی با آبمیوه‌های طبیعی
باغ تالارهای تهران

معرفی گران‌ترین باغ تالارهای لوکس تهران

بهترین باغ تالارهای تهران

باغ تالارهای زیادی در شهر تهران و حومه‌ آن وجود داشته که تنوع بالای آن‌ها سبب شده طیف قیمت گسترده‌ای نیز داشته باشند. در این میان تالارها و باغ تالارهای لوکسی بوده که هزینه‌ برگزاری مراسم در آن‌ها بسیار زیاد خواهد بود. از جمله این باغ تالارهای گران قیمت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

باغ تالار الوین (گرمدره)

باغ تالارهای تهران

یکی از لوکس‌ترین و گران ‌قیمت‌ترین باغ تالارهای شهر تهران باغ تالار الوین بوده که مساحت 3000 متری این باغ فضای پذیرایی از 750 مهمان را فراهم می‌کند. این باغ تالار مجهز به یک عمارت منحنی شکل کلاسیک بوده و در فضای باغ آن یک دریاچه نیز تعبیه شده است. همین امر سبب می‌شود تا نه تنها این باغ تالار برای برگزاری مراسم عقد و عروسی مناسب باشد، بلکه فضای زیبایی را برای عکاسی و فیلمبرداری نیز در اختیار عروس و دامادها قرار دهد.

از جمله امکانات این عمارت لوکس می‌توان به امکان برگزاری مراسم عقد در فضای باز و در کنار دریاچه اشاره کرد.

باغ تالار آریانا (همت غرب) | بهترین باغ تالارهای تهران

باغ تالارهای تهران

باغ تالار آریانا از دیگر باغ تالارهای لوکس و گران قیمت شهر تهران بوده که از فضای پذیرایی بسیار بزرگی برخوردار است. این باغ تالار مساحتی در حدود 15 هزار متر مربع داشته که با فضای سبز و یک دیزاین زیبای اروپایی دکوراسیون شده است. طراحی باغ تالار آریانا به گونه‌ای بوده که سه لوکیشن مختلف برای برگزاری مراسم در آن تعبیه شده است.

استفاده از دیزاین روستیک در فضای باغ نیز سبب شده تا جلوه‌ منحصربه‌فردی در باغ ایجاد شود. از جمله خدمات باغ تالار آریانا می‌توان به امکان انتخاب سفره‌ عقد از میان 20 سفره‌ عقد مختلف با تم‌های گوناگون و همچنین امکان چیدمان سفره‌ عقد به سلیقه‌ فرد اشاره کرد.

در این باغ تالار از اکسسوری‌های لوکس و منحصربه‌فردی استفاده شده و سیستم‌های صوتی و نورپردازی حرفه‌ای در باغ و فضای سالن تعبیه شده است. در ضمن یک پارکینگ بزرگ نیز برای باغ تالار آریانا در نظر گرفته شده است.

باغ عمارت 21 (گرمدره)

باغ تالارهای تهران

اگر به دنبال یک باغ تالار لوکس به سبک اروپایی هستید، باغ تالار 21 در حومه‌ شهر تهران یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. این باغ تالار دارای دکوراسیون اروپایی بوده و فضای نشیمن آن با دیزاینی منحصربه‌فرد و با استفاده از بهترین برندها چیدمان شده است. وسایل پذیرایی و اکسسوری‌های به کار رفته در باغ عمارت 21 بسیار لوکس و مدرن بوده و طراحی و معماری کلی باغ تالار نیز به سبک اروپایی لهستانی انجام شده است.

این باغ تالار ارائه‌دهنده‌ خدمات باکیفیت، استیج رقص زیبا، پارکینگ اختصاصی با گنجایش 300 خودرو، کافی‌شاپ و سفره‌خانه‌ سنتی بوده و گنجایش پذیرایی از 100 تا 700 نفر مهمان را دارد.

عمارت تاج (گرمدره) | بهترین باغ تالارهای تهران

باغ تالارهای تهران

از جمله مشهورترین و جذاب‌ترین باغ تالارهای حومه‌ تهران می‌توان به عمارت تاج اشاره کرد که طراحی داخلی و نمای بیرونی آن تاثیر زیادی در شهرت آن داشته است. طراحی این باغ تالار به گونه‌ای انجام شده که نمایی شبیه به تاج داشته و همین امر سبب می‌شود تا جلوه‌ای لوکس و شیک داشته باشد.

فضای بیرونی این باغ تالار بسیار سرسبز و زیبا بوده و از دکوراسیون لوکس و میز و صندلی‌های چشم‌نوازی در آن استفاده شده است. علاوه بر آن کیفیت بالای غذای این باغ تالار سبب شده تا مورد توجه بسیاری از خانواده‌ها قرار گیرد. باغ تالار تاج نه تنها برای برگزاری مراسم عروسی مناسب بوده بلکه برای برگزاری مراسم‌های نظیر تولد، مراسم سالگرد، مراسمات مربوط به شرکت‌ها و… نیز گزینه‌ مناسبی می‌باشد. لازم به ذکر است که این باغ تالار ظرفیت پذیرایی از 400 نفر مهمان را دارد.

باغ تالار میرزایی (گرمدره)

باغ تالارهای تهران

عروس و دامادهایی که طرفدار تم روستیک هستند می‌توانند برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود به سراغ باغ تالار لوکس میرزایی بروند. این باغ تالار در لوکیشنی بسیار منحصربه‌فرد قرار داشته و به واسطه‌ دکوراسیون جذابی که دارد مورد توجه بسیاری از عروس و دامادها واقع شده است.

تم دکوراسیون این باغ تالار به شکل روستیک بوده و برای فضای باز باغ یک برکه‌ زیبا نیز در نظر گرفته شده است. همین امر نیز سبب می‌شود تا مراسم‌هایی مانند عقد آریایی را بتوان بر روی برکه انجام داد.

از جمله خدمات ارائه شده توسط تالار میرزایی می‌توان به ارائه‌ منوهای متنوع، ارائه انواع دسر و نوشیدنی، گل‌آرایی میزها، گل‌آرایی خاص جایگاه عروس، گل‌آرایی مسیر باغ، اجرای آتش بازی‌های حرفه‌ای و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که باغ تالار میرزایی برای پذیرایی از 400 نفر مهمان مناسب می‌باشد.

باغ تالار روژانو (گرمدره) | بهترین باغ تالارهای تهران

باغ تالارهای تهران

برای جشن‌های عقد و عروسی با تعداد مهمانی در حدود 100 و 250 نفر می‌توان به سراغ عمارت روژانو که یکی از عمارت‌های لوکس و گران ‌قیمت شهر تهران است رفت. این عمارت دارای دکوراسیون منحصربه‌فردی بوده و چیدمان‌ها و دیزاین‌ها به شکل زیبایی انجام شده است.

این عمارت از تیم حرفه‌ای تشریفات باسابقه و باتجربه در برگزاری مراسم‌ها استفاده کرده که همین امر سبب می‌شود پذیرایی از مهمانان به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. از دیگر خدمات باغ تالار روژانو می‌توان به ارائه‌ منوهای پذیرایی مختلف، گل‌آرایی زیبای عمارت، آتش‌بازی، شمع‌آرایی و مشعل‌آرایی و سرو نوشیدنی‌های مختلف اشاره کرد.

تشریفات آراد (اتوبان فتح)

باغ تالارهای تهران

باغ تالار لوکس آراد توسط آقای بابایی مدیریت شده و سابقه‌ 15 ساله فعالیت در زمینه‌ برگزاری مراسم‌های مختلف را دارد. این باغ تالار در لوکیشن زیبایی قرار داشته و از پرسنل مجربی برخوردار است. از جمله خدمات ارائه شده در باغ تالار لوکس آراد می‌توان به بهره‌مندی از تم روستیک، اجرای دیزاین‌های مختلف متناسب با سلیقه‌ افراد، کیتینگ حرفه‌ای، چیدمان سفره‌ عقد زیبا و تنوع در منوها و پکیج‌ها اشاره کرد.

لازم است بدانید، تشریفات لوکس آراد یک باغ تالار اختصاصی بوده و برای پذیرایی از 50 تا 500 نفر مهمان گزینه‌ مناسبی می‌باشد.

باغ تالار پارادایس پرنس (جهان‌آباد) | بهترین باغ تالارهای تهران

باغ تالارهای تهران

از دیگر باغ تالارهای لوکس شهر تهران می‌توان به باغ تالار پارادایس پرنس اشاره کرد که جزو بزرگترین باغ تالارهای شهر تهران با مساحت 18000 متری می‌باشد. این باغ‌ تالار می‌تواند برای پذیرایی از 50 تا 1000 نفر مهمان مورد استفاده قرار گرفته و هیچ گونه محدودیتی در زمان برگزاری مراسم و نوع برگزاری مراسم در این باغ وجود ندارد.

باغ تالار پارادیس پرنس جزو باغ تالار برتر در اجرای کامل مراسم در فضای باز بوده و خدمات متعددی را در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد. ارائه‌ 12 مدل غذای سلف، ارائه‌ 9 مدل سالاد و دسر، ارائه‌ انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای گرم و سرد، گل‌آرایی طبیعی، شمع‌آرایی کامل، طراحی میز ولکام، استفاده از یخ خشک، آتش‌بازی حرفه‌ای، نورپردازی حرفه‌ای، استیج رقص، ایجاد باغچه‌ها، آبشارها، دریاچه‌های مصنوعی و… برای ایجاد فضایی رویایی، در نظر گرفتن پارکینگ اختصاصی و طراحی شاه‌نشین لوکس برای جایگاه عروس و داماد از جمله خدمات این باغ تالار می‌باشد.

در ضمن این باغ تالار هدایای مختلفی را در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد که از جمله این هدایا می‌توان به کیک 8 طبقه، گل‌آرایی ماشین عروس، رایگان بودن ورودی باغ آتلیه و سرو یک بوقلمون به ازای هر 200 نفر مهمان اشاره کرد.

باغ تالار فرست کلس (گرمدره)

باغ تالارهای تهران

تشریفات فرست کلس دو باغ تالار با لوکیشن‌های اختصاصی را تحت عنوان باغ تالار سفید و باغ تالار هانا برای اجرای مراسم‌ها در نظر گرفته است. در این باغ تالار کلیه‌ خدمات با بهره‌مندی از کادر متخصص و مجرب انجام شده و مراسم‌های مختلف از قبیل عقد و عروسی، نامزدی و برپایی مجالس مختلف در این باغ تالار صورت می‌گیرد.

کلیه‌ گل‌آرایی‌ها و شمع‌آرایی‌ها در باغ تالار فرست کلس به شکل ژورنالی انجام شده و برای تهیه غذاها و دسرها از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. در ضمن مجلل‌ترین سفره‌ عقدها در این باغ تالار برای عروس و دامادها چیدمان می‌شود.

باغ تالار دوشیزه | بهترین باغ تالارهای تهران

باغ تالارهای تهران

باغ تالار لوکس دوشیزه از جمله باغ تالارهای پرطرفدار شهر تهران بوده که برای پذیرایی از 50 تا 500 نفر مهمان مناسب است. از این باغ تالار می‌توان برای برگزاری مراسم‌هایی مانند عقد، عروسی، نامزدی، تولد، ایونت‌های مختلف و مراسم سالگرد ازدواج بهره برد.

از جمله خدمات باغ تالار دوشیزه می‌توان به ارائه‌ لوکیشن زیبای عکاسی، در نظر گرفتن پارکینگ اختصاصی، بهره‌مندی از کادر مجرب برای پذیرایی، کیترینگ حرفه‌ای، امکان چیدمان سفره‌ عقد در فضای باز در 4 فصل سال، اجرای موزیک زنده در فضای باز، بهره‌مندی از اکسسوری‌های لوکس جهت پذیرایی و دکوراسیون، سیستم‌های گرمایشی مناسب و امکان اجرای دیزاین‌های کلاسیک، لوکس، روستیک و مجلل متناسب با سلیقه‌ عروس و داماد اشاره کرد.

پیشنهاد شما کدام باغ تالار است؟

امروزه بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی خود به سراغ باغ تالارهای لوکس و گران‌ قیمت می‌روند. این باغ‌ تالارها به واسطه‌ فضای زیبا و منحصربه‌فردی که در اختیار عروس و دامادها قرار داده و ارائه‌ خدمات متنوع مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. تالارها و باغ تالارهای لوکس و گران قیمت زیادی در شهر تهران وجود داشته که در بالا 10 مورد از آن‌ها را معرفی کردیم.

به نظر شما گران‌ترین، لوکس‌ترین و مجلل‌ترین باغ تالار تهران در حال حاضر کدام است؟ آیا تجربه برگزاری مراسم در تالارهایی که به آنها اشاره کردیم را داشته‌اید؟ از نگاه شما مهم‌ترین ویژگی‌های یک باغ تالار لوکس چیست؟ اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید، حتما برای ما بنویسید، همچنین این مقاله از سوریتو را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *