انتخاب تالار عروسی در مشهد دغدغه شماست؟ راه‌اندازی تالار عروسی در چند سال اخیر به یکی از پردرآمدترین مشاغل ایران تبدیل شده است. علت این امر آن است که بسیاری از مردم به واسطه‌ کوچک بودن فضای خانه خود و یا برای آسایش و راحتی جهت پذیرایی از مهمانان ترجیح می‌دهند مراسم‌های عقد و عروسی خود را در تالارهای عروسی برگزار کنند. برگزاری جشن در تالارهای عروسی نه تنها فرآیند پذیرایی از مهمانان را برای خانواده‌ها آسان‌تر می‌کند، بلکه فضای لوکس و زیبایی را در اختیار عروس و داماد قرار می‌دهد.

در این مقاله قصد داریم تا با ویژگی‌های یک تالار عروسی خوب آشنا شده و به معرفی تعدادی از بهترین تالارهای عروسی شهر مشهد بپردازیم. بنابراین برای دسترسی به بهترین تالار عروسی در مشهد با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک تالار عروسی خوب

بهترین تالار عروسی در مشهد

یک تالار عروسی خوب برای آن که بتواند در زمره‌ بهترین‌ها قرار گیرد باید از ویژگی‌هایی برخوردار باشد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک تالار عروسی خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تالار عروسی در مشهد

✅​موقعیت قرارگیری تالار

یک تالار عروسی خوب باید در مکان مناسبی از شهر واقع شده باشد. موقعیت جغرافیایی تالار نباید خیلی از مرکز شهر دور باشد تا به این ترتیب عروس و داماد و مهمانان بتوانند به سهولت به تالار دسترسی یابند. از طرفی تالار باید تا جای ممکن از محیط‌های شلوغ و پرترافیک دور باشد.

✅​ظرفیت سالن‌ها

از جمله فاکتورهایی که در انتخاب یک تالار عروسی تاثیرگذار است ظرفیت سالن‌های آن می‌باشد. بدیهی‌ست که هر چه ظرفیت سالن‌های تالار بیشتر باشد، برای مهمانی‌ها و عروسی‌های بزرگ‌تر مناسب‌تر خواهد بود.

✅​کیفیت غذا

یک تالار عروسی خوب باید از کیفیت غذای بالایی برخوردار بوده و ترجیحا تست غذا برای عروس و دامادها در نظر گیرد. غذاهای تهیه شده در تالار عروسی باید از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده و در تهیه‌ آن‌ها بهداشت و نظافت رعایت گردد.

✅​تمیزی محیط و سالن‌ها

یک تالار پذیرایی خوب باید عاری از هر گونه گرد و غبار و کثیفی باشد. پرسنل فعال در تالار باید به طور مداوم کف سالن‌ها و سرویس‌های بهداشتی را تی کشیده و رومیزی‌ها و روکش‌های صندلی‌ها را پس از هر مراسم تعویض کنند.

✅​پارکینگ

از جمله مهمترین فاکتورهایی که می‌تواند یک تالار عروسی را در لیست بهترین‌ها قرار دهد در اختیار داشتن پارکینگ اختصاصی می‌باشد. یک تالار عروسی باید پارکینگی با گنجایش بالا را در اختیار مهمانان قرار داده تا مهمانان برای پیدا کردن جای پارک در خیابان‌ها سرگردان نشوند.

✅​تهویه و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب

یک تالار عروسی خوب باید دارای سیستم تهویه‌ مناسبی باشد تا مهمانان در فضای بسته‌ سالن‌ها از بوی غذا، بوی اسفند، بوی ادکلن و دیگر مواد آرایشی اذیت نشوند. همچنین سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوبی باید در تالار به کار رفته باشد تا هوای خنک مورد نیاز در فصل تابستان و هوای گرم مورد نیاز برای فصل زمستان را فراهم آورد.

✅​دکوراسیون

از دیگر نکات مهمی که می‌تواند در انتخاب یک تالار عروسی تاثیرگذار باشد، دکوراسیون تالار است. دکوراسیون تالار باید متناسب با سبک معماری آن انتخاب شده و از المان‌ها و اکسسوری‌های یکسان بهره گرفته شود. در دکوراسیون داخلی تالار نباید اکسسوری‌های مربوط به چند سبک مختلف در کنار یک‌دیگر استفاده شود. به عنوان مثال با میز و صندلی‌های کلاسیک نباید از مشعل‌ها یا لوسترهای مدرن استفاده شود.

✅​نورپردازی و سیستم صوتی و تصویری

یکی دیگر از فاکتورهای یک تالار عروسی خوب بهره‌مندی از نورپردازی مناسب و سیستم صوتی و تصویری باکیفیت می‌باشد. نورپردازی به کار رفته در سالن باید به گونه‌ای باشد که فضا را روشن کرده و در لحظات رمانتیک نیز نور ملایمی را در اختیار عروس و داماد قرار دهد.

بهترین تالارهای عروسی مشهد

لیست بهترین تالار عروسی در مشهد

حال که با ویژگی‌های یک تالار عروسی خوب آشنا شدیم نوبت به معرفی تعدادی از بهترین تالارهای عروسی شهر مشهد است.

تالار یلدا (ابتدای جاده‌ شاندیز)

تالار عروسی در مشهد

از جمله بهترین تالارهای شهر مشهد می‌توان به تالار یلدا اشاره کرد که ظرفیت پذیرایی از 800 نفر مهمان را دارد. این تالار پذیرایی مجهز به اتاق عقد لوکس، زیبا و با گنجایش بالا بوده و برای آن پارکینگ اختصاصی همراه با پاکبان نیز در نظر گرفته شده است. این تالار پذیرایی به سیستم صوتی و تصویری حرفه‌ای و باکیفیتی مجهز بوده و نورپردازی منحصربه‌فردی برای آن انجام شده است. از دیگر ویژگی‌های تالار پذیرایی یلدا می‌توان به اجرای آتش‌بازی، گل‌آرایی، شمع‌آرایی، موسیقی زنده، منوی متنوع و بادکنک‌آرایی اشاره کرد.

تالار پذیرایی الهیه (بلوار الهیه) | تالار عروسی در مشهد

تالار عروسی در مشهد

از جمله بهترین تالارهای شهر مشهد می‌توان به تالار مجلل الهیه اشاره کرد که یک مجموعه‌ تالار و رستوران لوکس می‌باشد. این تالار پذیرایی از طراحی شیک و زیبایی برخوردار بوده و از دکوراسیون زیبا و چشم‌نوازی برای آن استفاده شده است. دکوراسیون لوکس و استفاده از میز و صندلی‌های جذاب در کنار گل‌آرایی‌ها و شمع‌آرایی‌های انجام شده فضای دلنشینی را به محیط سالن‌ها بخشیده است.

تالار پذیرایی الهیه مجهز به سالن عقد لوکس با قابلیت پذیرایی از 160 نفر مهمان بوده و برای آن پارکینگ سه طبقه با ظرفیت 400 خودرو نیز در نظر گرفته شده است. در ضمن سالن‌های پذیرایی این تالار تراس‌های زیبایی داشته که فضای باز مطلوبی را برای مهمانان فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این تالار پذیرایی می‌توان به آشپزخانه‌ مدرن، منوی متنوع غذاهای ایرانی و فرنگی و ورودی مجزای عروس و داماد به همراه آسانسور پانوراما اشاره کرد.

تالار پذیرایی آریستا (طرقبه)

تالار عروسی در مشهد

عروس و دامادهای که به دنبال یک تالار پذیرایی با ظرفیت بالا هستند، می‌توانند به سراغ تالار پذیرایی آریستا در محدوده‌ طرقبه بروند. این تالار پذیرایی گنجایش 650 نفر مهمان را داشته و سالن‌های بزرگ و بدون ستونی برای آن در نظر گرفته شده است. این تالار پذیرایی مجهز به سفره‌ عقد زیبایی بوده که گل‌‌آرایی‌های جذابی برای آن انجام شده است.

از دیگر ویژگی‌های تالار پذیرایی آریسا می‌توان به دیزاین‌های زیبای جام کریستال و شمعدان به کار رفته بر روی میزها، آتش بازی سرد داخل سالن و همچنین آبشار شکلات داغ و میز کیک اشاره کرد. تالار پذیرایی آریسا گزینه‌ مناسبی برای آن دسته از عروس و دامادهای بوده که به دنبال سالنی لوکس و مدرن می‌گردند.

تالار مجلل شاندیز (شاندیز) | تالار عروسی در مشهد

تالار عروسی در مشهد

اگر دیگر تالارهای لوکس شهر مشهد می‌توان به تالار مجلل شاندیز اشاره کرد. این تالار دارای دو سالن اختصاصی زیبا بوده که می‌تواند برای برگزاری مراسم‌های VIP مورد استفاده قرار گیرد. فضای طراحی شده برای تالار مجلل شاندیز به گونه‌ای بوده که نه تنها برای برگزاری مراسم عقد و عروسی، بلکه برای برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

این تالار پذیرایی دارای کافی‌شاپ و پارکینگ اختصاصی بوده و به سیستم صوتی پیشرفته‌ای تجهیز شده است. از دیگر امکانات این سالن پذیرایی می‌توان به نورپردازی زیبا و انجام آتش بازی در هنگام ورود عروس و داماد اشاره کرد.

تالار رویال سنتر (ملک‌ آباد)

تالار عروسی در مشهد

تالار رویال سنت را شاید بتوان یکی از بهترین تالارهای مشهد به شمار آور که در نزدیکی مراکز مهمی از جمله بیمارستان مادر، رستوران پسران کریم و هتل ثامن‌الحجج واقع شده است. این تالار پذیرایی امکاناتی از قبیل اتاق عقد مجزا، نورپردازی منحصربه‌فرد، آتش‌بازی، استیج رقص و پارکینگ اختصاصی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. همچنین پذیرایی و سرویس‌دهی منظم این تالار توسط پرسنل حرفه‌ای و بااخلاق انجام می‌گردد.

تالار قصر مجلل فرمانیه (شاندیز) | تالار عروسی در مشهد

تالار عروسی در مشهد

عروس و دامادهایی که به دنبال تالارهای لوکس هستند می‌توانند تالار قصر مجلل فرمانیه را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنند. این تالار پذیرایی دارای طراحی باشکوه و زیبایی بوده که برای پذیرایی از 600 نفر مهمان گزینه‌ مناسبی می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این تالار پذیرایی می‌توان به اتاق عقد داخل سالن، محل بازی کودکان، پارکینگ اختصاصی و استیج رقص زیبا اشاره کرد.

این تالار پذیرایی فرآیند عکاسی و فیلمبرداری را توسط عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای انجام داده و به این ترتیب عروس و دامادها را از رزرو جداگانه‌ آتلیه بی‌نیاز می‌کند. لازم به ذکر است که این تالار پذیرایی به اینترنت بی‌ سیم و وای‌ فای نیز مجهز شده است.

تالار رویال کسری (سناباد)

تالار عروسی در مشهد

تالار رویال کسری از جمله تالارهای بسیار زیبای شهر مشهد بوده که برای آن یک لابی بزرگ با نقاشی‌های زیبا و مجسمه‌های چشم‌نواز طراحی شده است. این تالار پذیرایی نه تنها برای برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی مناسب بوده، بلکه برای انواع جشن‌ها و همایش‌ها نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. تالار رویال کسری به سیستم صوتی و نورپردازی حرفه‌ای مجهز شده و برای آن اتاق عقد VIP نیز در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات این تالار می‌توان به گل‌آرایی زیبای جایگاه عروس و داماد، مه سرد، آتش‌بازی داخل سالن و پارکینگ اختصاصی همراه با پاکبان اشاره کرد.

باغ تالار سفیر (جاده‌ سنتو) | تالار عروسی در مشهد

تالار عروسی در مشهد

عروس و دامادهای که برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود به دنبال باغ تالار هستند می‌توانند به سراغ باغ تالار سفیر بروند. این باغ تالار توسط آقای منیری مدیریت شده و ظرفیت پذیرایی از 1300 نفر مهمان را دارد. برای این تالار پذیرای اتاق عقد مجزا، اتاق عقد داخل سالن، سفره‌ عقد زیبا، کافی‌شاپ و سفره‌خانه‌ سنتی در نظر گرفته شده و گل‌آرایی‌های مورد نیاز برای سالن‌ها نیز توسط خود تالار انجام می‌گردد.

لازم به ذکر است که این تالار پذیرایی منوهای غذایی مختلفی را متناسب با بودجه‌ عروس و داماد در اختیارشان قرار داده و یک پارکینگ اختصاصی با گنجایش 200 خودرو نیز برای ماشین مهمانان در نظر گرفته است.

باغ تالار آندریا شاندیز (ابتدای جاده‌ شاندیز)

تالار عروسی در مشهد

از دیگر باغ تالارهای لوکس شهر مشهد می‌توان به باغ تالار آندریا شاندیز اشاره کرد. این باغ تالار توسط آقای علیرضا قرصی عنبران تاسیس شده که دارای زیربنای 4000 متری و فضای سرپوشیده 1400 متری می‌باشد. این باغ تالار برای پذیرایی از 900 نفر مهمان مناسب بوده و برای آن اتاق عقد مجزا، اتاق عقد داخل سالن، سفره‌ عقد، محل بازی کودکان، سفره‌خانه‌ سنتی و آسانسور در نظر گرفته شده است.

این تالار دارای 6 منوی غذایی مختلف متشکل از غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه اردوها و نوشیدنی‌های مختلف بوده و امکاناتی از قبیل گل‌آرایی، شمع‌آرایی و مشعل‌آرایی را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

تالار پذیرایی عمارت مجلل پارسی (ابتدای جاده‌ شاندیز) | تالار عروسی در مشهد

تالار عروسی در مشهد

عروس و دامادهایی که طرفدار طراحی‌های سنتی و کلاسیک هستند، برای برگزاری مراسم عروسی خود می‌توانند به سراغ تالار پذیرایی عمارت مجلل پارسی بروند. این تالار پذیرایی دارای دکوراسیون سنتی شبیه به سفره‌خانه‌های قدیمی بوده که همین امر فضای دلنشینی را به آن بخشیده است. تالار پذیرایی عمارت مجلل پارسی توسط آقای ناطقی مدیریت شده و از 4 سالن مجزا به همراه روف گاردن و فضای باز 700 متری تشکیل شده است.

این تالار برای پذیرایی از 1000 نفر مهمان مناسب بوده و سفره‌خانه‌ سنتی و کافی‌شاپ در نظر گرفته شده برای آن، آن را به یکی از تالارهای پرطرفدار مشهد تبدیل کرده است. همچنین این تالار پذیرایی خدماتی از قبیل گل‌آرایی، شمع‌آرایی، مشعل‌آرایی و پارکینگی با گنجایش 400 خودرو را در اختیار مهمانان قرار داده و از آن‌جایی که از طرح ازدواج آسان پشتیبانی می‌کند، پکیج‌های مختلفی را برای بودجه‌های مختلف در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که این تالار پذیرایی 6 منوی غذایی مختلف با نوشیدنی‌ها و اردوهای گوناگون را مطابق با سلیقه‌ عروس دامادها فراهم کرده است.

شما کدام تالار در شهر مشهد را پیشنهاد می‌دهید؟

مدرن شدن زندگی‌ها سبب شده تا بسیاری از افراد به جای برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی در منزل به سراغ تالارهای عروسی لوکس و مجلل بروند. برگزاری عقد و عروسی در تالارهای پذیرایی نه تنها فضای زیبایی را برای برگزاری جشن در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، بلکه روند پذیرایی را برای خانواده‌ها نیز آسان می‌کند. در بالا به معرفی 10 مورد از بهترین تالارهای عروسی شهر مشهد پرداختیم.

به نظر شما بهترین تالار پذیرایی چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا شما در شهر مشهد مراسم عروسی برگزار کرده‌اید؟ از نگاه شما بهترین تالار پذیرایی این شهر کدام است؟ از تجربیاات و اطلاعات خود برای ما بنویسید و این مقاله از سوریتو را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *