ده مدل بهترین کرم پودر برای صورت ✅​👩‍🦰​💄​

بهترین کرم پودر برای صورت

این روزها بسیاری از بانوان برای آن که پوستی صاف و شفاف داشته باشند، از لوازم آرایشی متعددی استفاده می‌کنند که یکی از پرکاربردترین این لوازم کرم پودر است. کرم پودر به واسطه پوشش بالایی که دارد می‌تواند ظاهری صاف و یکدست را به پوست بخشیده و تا حد زیادی عیوب پوست را بپوشاند. برندهای آرایشی و بهداشتی زیادی در زمینه تولید کرم پودر فعال هستند که در این مقاله قصد داریم با تعدادی از بهترین کرم پودر برای صورت موجود در بازار آشنا شویم. البته پیش از آن بد نیست تا بدانیم کرم پودر چیست و چه کارایی دارد. با ما همراه باشید.

کرم پودر چیست؟

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام آرایش باید رعایت شود صاف و یکدست کردن پوست صورت است که برای این امر معمولا از کرم پودر استفاده می‌شود. کرم پودر در واقع محصولی است که به واسطه بافت و رنگی که دارد می‌تواند نواقص پوست را پوشش داده و ظاهری با طراوت، شاداب و یکدست را به پوست صورت ببخشد. ک

رم پودرها از لحاظ شکل ظاهری و ساختار با یک‌دیگر متفاوت بوده و به واسطه ترکیباتی که در تهیه آن‌ها استفاده شده است انتخاب آن‌ها باید متناسب با نوع و رنگ پوست انجام شود. همچنین این محصول آرایشی از لحاظ میزان پوشانندگی نیز دارای مدل‌های مختلفی می‌باشد. از کرم پودر می‌توان به تنهایی یا همراه با سایر محصولات آرایشی پوست مانند پرایمر و کانسیلر استفاده کرد.

بهترین کرم پودر برای صورت

بهترین کرم پودرهای مخصوص صورت

بهترین کرم پودر برای صورت

همانطور که گفته شد برندهای مختلفی در زمینه تولید کرم پودر فعال هستند که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کرم پودر مک

بهترین کرم پودر برای صورت

مک یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم آرایشی در کانادا بوده که بهترین مدل‌های کرم پودر را به بازار عرضه کرده است. محصولات برند مک نه تنها به واسطه کیفیت بالا، بلکه به دلیل طراحی و بسته‌بندی مدرنی که دارند مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته‌ است.

کرم پودرهای مک دارای ماندگاری بالایی در حدود 8 ساعت بوده و در ترکیبات آن‌ها از ضد آفتاب نیز استفاده شده است. این کرم پودرها از پوشش‌دهی بالایی برخوردار بوده و در تهیه رنگدانه‌های آن‌ها از مواد گیاهی استفاده شده است. از جمله محبوب‌ترین مدل‌های کرم پودر برند مک می‌توان به کرم پودر Studio Fix SPF15 اشاره کرد.

کرم پودر میبلین | بهترین کرم پودر برای صورت

بهترین کرم پودر برای صورت

از دیگر کرم پودرهای مرغوب موجود در بازار می‌توان به کرم پودر میبلین اشاره کرد که یک کرم پودر با قدرت پوشانندگی بالا می‌باشد. این کرم پودر به عنوان یک محصول 24 ساعته شناخته شده و از این رو برای بانوان شاغل و افرادی که ساعات طولانی خارج از منزل هستند گزینه مناسبی به شمار می‌آید.

کرم پودر میبلین بافتی سبک و فاقد چربی دارد. از این رو برای انواع پوست قابل استفاده می‌باشد. از آن‌جایی که این محصول بافتی مایع و کرم مانند داشته منافذ پوست را نمی‌بندد و به راحتی جذب پوست می‌شود. پس از خشک شدن نیز ظاهری مات به پوست داده و به هیچ عنوان برق نمی‌افتد. البته در گذر زمان ممکن است پوشش مات این کرم با چربی پوست مخلوط شده و قدری حالت براق پیدا کند.

این کرم پودر به واسطه پوشش بالایی که دارد می‌تواند تمام عیوب صورت را برطرف کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به عدم استفاده از مواد عطری در ترکیبات آن اشاره کرد.

کرم پودر دیور

بهترین کرم پودر برای صورت

برند دیور یکی از برندهای مطرح فرانسوی بوده که به شکل ویژه در زمینه تولید عطر و ادکلن فعالیت می‌کند، اما دارای لاین محصولات آرایشی و بهداشتی نیز می‌باشد. از جمله باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی این برند می‌توان به کرم پودر دیور اشاره کرد که دارای پوشانندگی بالایی بوده و در عین حال می‌تواند سبب رطوبت‌رسانی پوست نیز شود.

کرم پودرهای دیور از تنوع رنگ بالایی برخوردار هستند. از این رو تمامی افراد با هر رنگ پوستی می‌توانند آن را استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وجود ترکیبات ضد آفتاب در آن اشاره کرد. کرم پودر Forever SPF35 دیور یکی از بهترین کرم پودرهای صورت موجود در بازار است.

کرم پودر لورآل | بهترین کرم پودر برای صورت

بهترین کرم پودر برای صورت

اگر به دنبال یک کرم پودر سبک با ماندگاری بالا هستید، کرم پودر لورآل با ماندگاری 24 ساعته و پوشانندگی حداکثری یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما می‌باشد. این کرم پودر مقاومت بالایی در برابر رطوبت هوا داشته و پس از استفاده می‌تواند تمامی نواقص پوست را بپوشاند.

از آن‌جایی که در ترکیبات این کرم پودر از فاکتورهای رطوبت‌رسان استفاده شده است این محصول سبب خشک شدن پوست نمی‌گردد. ویژگی‌های این کرم پودر لورآل شامل رنگدانه‌های طبیعی در ترکیبات کرم پودر، بافت نرم و سبک و عدم وجود چربی اضافه در ترکیبات آن می‌شود. این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا کرم پودر حالتی مات و مخملی روی پوست داشته و در گذر زمان نماسیده یا روی پوست ترک نخورد. لازم به ذکر است که کرم پودر لورآل دارای SPF 18 بوده و می‌تواند به عنوان یک ضد آفتاب روزانه نیز استفاده شود.

✅کرم پودر کلینیک

بهترین کرم پودر برای صورت

چنانچه با محدودیت بودجه مواجه نیستید، می‌توانید کرم پودر کلینیک را انتخاب نمایید. برند کلینیک یکی از برندهای معروف آمریکایی بوده که از سال 1968 تاکنون در زمینه تولید محصولات آرایشی فعال است. کرم پودرهای کلینیک حاوی آبرسان بوده که می‌توانند علاوه بر پوشانندگی مطلوب پوست، رطوبت مورد نیاز آن را نیز فراهم کنند.

این کرم پودرها از ماندگاری طولانی نیز برخوردار هستند. یکی از بهترین کرم پودرهای صورت برند کلینیک که مورد توجه بسیاری از بانوان ایرانی قرار گرفته است کرم پودر Superbalanced کلینیک می‌باشد.

✅کرم پودر شارلوت تیلبری مدل ایربراش | بهترین کرم پودر برای صورت

بهترین کرم پودر برای صورت

بانوانی که به دنبال یک کرم پودر مات و سبک هستند، می‌توانند کرم پودر شارلوت تیلبری مدل ایربراش را انتخاب کنند. در ترکیبات این کرم پودر از موادی استفاده شده است که نه تنها سبب پوشانندگی لک‌های پوست می‌شود، بلکه می‌تواند چین و چروک‌های پوست را نیز پوشانده و در طولانی مدت نیز میزان این چین و چروک‌ها را تا 22 درصد کاهش دهد.

همچنین در ترکیبات این کرم پودر از مواد آبرسان استفاده شده که با آبرسانی عمقی پوست سبب شادابی آن می‌گردد. کمپلکس‌های مخصوص موجود در کرم پودر شارلوت تیلبری مدل ایربراش نیز از پوست در مقابل اثرات مخرب محیطی و آلودگی‌ها محافظت می‌کند. این کرم پودر بافتی سبک داشته و از قدرت پوشانندگی بالایی برخوردار می‌باشد.

✅کرم پودر لانکوم مدل الترا وییر

بهترین کرم پودر برای صورت

کرم پودر لانکوم مدل الترا وییر از دیگر کرم پودرهای باکیفیت موجود در بازار بوده که البته از قیمت بالایی برخوردار است. این کرم پودر ساخت کشور فرانسه بوده که قدرت پوشانندگی بالای آن می‌تواند تیرگی‌های پوست و جای جوش‌ها را به خوبی بپوشاند. علیرغم قدرت پوشانندگی بالا، این کرم بسیار سبک بوده و هیچگونه احساس کششی را بر روی پوست ایجاد نمی‌کند.

در ترکیبات کرم پودر لانکوم مدل الترا وییر از مواد آبرسان نیز استفاده شده است که می‌تواند به شادابی پوست کمک کند. این کرم دارای ماندگاری 18 ساعت به بالا بوده و از این رو برای عروسی‌ها و جشن‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. از آن‌جایی که این کرم فاقد چربی و فاقد عطر است، برای آن دسته از بانوانی که پوست حساسی دارند نیز یک کرم پودر فوق‌العاده به شمار می‌آید.

✅کرم پودر ویشی | بهترین کرم پودر برای صورت

بهترین کرم پودر برای صورت

بانوانی که پوست چربی دارند، می‌توانند از کرم پودر ویشی برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنند. این کرم پودر از قدرت پوشانندگی بالایی برخوردار بوده که می‌تواند تمامی آکنه‌ها و جای جوش‌های پوست را بپوشاند و از طرفی سبب بدتر شدن وضعیت آکنه‌ها نشود. کرم پودر ویشی می‌تواند از پوست صورت در برابر نور خورشید محافظت کرده و به واسطه ترکیبات آبرسان سبب شادابی پوست نیز ‌شود.

از جمله کرم پودرهای برند ویشی می‌توان به کرم پودر ویشی مدل درمابلند اشاره کرد که مخصوص پوست چرب طراحی شده و نه تنها می‌تواند نقض‌های پوست را بپوشاند، بلکه منافذ باز پوست را نیز می‌بندد. این کرم پودر بافتی سبک داشته و از ماندگاری 16 ساعته برخوردار است. در ضمن ترکیبات آن ضدجوش می‌باشد.

✅کرم پودر دوسه

بهترین کرم پودر برای صورت

اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان زده و با خرید یک محصول صاحب دو محصول شوید، می‌توانید کرم پودر دوسه را انتخاب کنید. کرم پودر دوسه در واقع یک کرم پودر و یک کانسیلر بوده که بافتی نرم و سبک دارد و می‌تواند به واسطه قدرت پوشانندگی بالا، تمامی عیوب پوست را برطرف کند.

کانسیلر این کرم پودر می‌تواند تیرگی‌های دور چشم را پوشانده و چروک‌ها و لک‌های پوست را بپوشاند. در ضمن این کرم پودر دارای ترکیبات ضد آفتاب نیز بوده که می‌تواند از پوست صورت در برابر رادیکال‌های آزاد و اشعه‌های مضر خورشید نیز محافظت کند.

وجود ترکیبات آبرسان در کرم پودر دوسه سبب رطوبت‌رسانی پوست شده و از بسته شدن منافذ پوست نیز جلوگیری می‌کند. علیرغم تمامی ویژگی‌های مثبت ذکر شده کرم پودر دوسه دارای یک ضعف نیز بوده که آن هم ضد آب نبودن آن است.

✅کرم پودر سینره | بهترین کرم پودر برای صورت

بهترین کرم پودر برای صورت

در میان برندهای ایرانی نیز می‌توان کرم پودرهای مرغوبی را یافت که یکی از بهترین این کرم پودرها کرم پودر سینره می‌باشد. کرم پودر سینره دارای خاصیت ضد چروک بوده و به واسطه بافت سبک و سیلیکونی که دارد سبب بروز آکنه نمی‌شود. این کرم پودر دارای شش طیف رنگی مختلف بوده که برای تمامی افراد با رنگ پوست‌های مختلف قابل استفاده می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های کرم پودر سینره می‌توان به SPF 30، مقاومت آن در برابر تعریق و خاصیت مرطوب‌کنندگی آن اشاره کرد. لازم به ذکر است که مواد ضدچروک به کار رفته در کرم پودر سینره شبیه بوتاکس عمل کرده و با ریلکس کردن عضلات صورت از افزایش چروک‌های پوست جلوگیری می‌کند.

بهترین کرم پود موجود در بازار از نظر شما کدام است؟

کرم پودر یکی از کاربردی‌ترین محصولات آرایشی بوده که برای زیرسازی پوست و صاف و یکدست کردن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. کرم پودرها دارای مدل‌های مختلفی بوده که در انتخاب آن باید به نوع پوست و رنگ آن توجه شود. برندهای متعددی در زمینه تولید کرم پودر فعال هستند که در بالا 10 مورد از بهترین کرم پودرهای موجود در بازار را معرفی کردیم.

از نظر شما بهترین کرم پود برای صورت خانم‌های عروس کدام است؟ آیا شما از کرم پودرهایی که به آنها اشاره کرده‌ایم استفاده کرده‌اید؟ از اطلاعات و تجربیات خود برای ما بنویسید و اگر این مقاله از سوریتو برای شما کارساز بود، آن را برای دوستان خود هم بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *