بهترین کرم موبر صورت زنانه 👌​🫧​👩​

کرم موبر صورت زنانه

حذف موهای زائد یکی از دغدغه‌هایی بوده که بسیاری از بانوان از زمان‌های گذشته تاکنون با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. برای از بین بردن موهای زائد روش‌های قدیمی و جدید زیادی وجود دارد که یکی از ساده‌ترین و بی‌خطرترین این روش‌ها، استفاده از کرم موبر صورت زنانه می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم تا با کرم‌های موبر و مزایای استفاده از آن‌ها آشنا شویم. سپس تعدادی از بهترین کرم‌های موبر مخصوص صورت زنانه را معرفی کنیم. برای حفظ سلامت پوست صورت خود با ما همراه باشید.

کرم موبر چیست؟

کرم موبر یک ماده غلیظ بوده که ماده اصلی سازنده آن تیوگلیکولیک اسید می‌باشد. این ماده به شکل یک لایه نازک بر روی سطح پوست پخش شده و پس از گذشت چند دقیقه موهای پوست را از سطح آن جدا می‌کند. در واقع مواد سازنده کرم‌های موبر که به شکل نمک‌های مختلف هستند، بر کراتین مو تاثیر گذاشته و آن را تجزیه می‌کنند. همین امر نیز سبب سست شدن موها و از بین رفتن آن‌ها می‌شود.

از آن‌جایی که در هنگام استفاده از کرم‌های موبر تنها سطح موها از بین رفته و موها از ریشه خارج نمی‌شوند، موها پس از گذشت چند روز مجددا رشد می‌کنند. استفاده از کرم‌های موبر برای حذف موهای زائد یکی از روش‌های بی‌درد می‌‌باشد.

کرم موبر صورت زنانه

مزیت استفاده از کرم موبر

همانطور که گفته شد روش‌های مختلفی برای حذف موهای زائد وجود دارد؛ که از میان این روش‌ها بسیاری از بانوان استفاده از کرم موبر را انتخاب می‌کنند. استفاده از کرم‌های موبر مزایایی دارد. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✔️استفاده از کرم موبر کاملا بدون درد بوده و تقریبا برای تمامی افراد مناسب است.

✔️حذف موهای زائد با استفاده از کرم موبر یک روش مقرون به صرفه می‌باشد.

✔️کرم‌های موبر بر روی پوست و مو اثر نامطلوب نداشته و تحریکات پوستی احتمالی آن نیز به سرعت برطرف می‌گردد.

✔️استفاده از کرم موبر بسیار آسان است.

بهترین کرم‌های موبر صورت زنانه

کرم موبر صورت زنانه

برندهای آرایشی و بهداشتی زیادی در زمینه تولید کرم‌های موبر مخصوص صورت و بدن فعال هستند که از جمله بهترین نمونه‌های کرم موبر صورت زنانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✅کرم موبر صورت سینره

کرم موبر صورت زنانه

کرم موبر صورت سینره از جمله محصولاتی بوده که به واسطه استفاده از فرمولاسیون خاص در ساخت آن نه تنها موها را از بین می‌برد، بلکه به عمق پوست نیز نفوذ کرده و پوست را از شر موهای زیر پوستی نیز خلاص می‌کند.

استفاده از کرم موبر صورت سینره سبب نازک و نرم شدن موهای زائد شده و به این ترتیب موها در هنگام رشد مجدد زبر نمی‌شود. عملکرد کرم موبر صورت سینه بسیار سریع بوده و تنها پس از پنج دقیقه تمامی موهای نازک و ضخیم صورت را از بین می‌برد. شاید تصور کنید که به واسطه عملکرد سریع این موبر، از فرمولاسیون سنگین و تهاجمی در ساخت آن استفاده شده است. حال آن که این کرم موبر دارای فرمول بسیار ملایمی بود و باعث التهاب، سوختگی و آسیب پوستی نمی‌شود. استفاده از عصاره آلوئه‌ورا و روغن گل همیشه بهار در این کرم موبر نیز منجر به نرمی و یکدست شدن پوست می‌گردد.

✅کرم موبر صورت هیدرودرم

کرم موبر صورت زنانه

کرم موبر صورت هیدرودرم مخصوص افرادی طراحی شده است که پوست حساسی دارند. در واقع در تهیه این کرم از فرمولاسیون جدیدی استفاده شده است؛ که بدون آسیب رساندن به پوست، موهای زائد را از بین می‌برد.

این کرم دارای عملکرد بسیار قدرتمندی است. همچنین علاوه بر خاصیت ضدالتهابی، قدرت مرطوب‌کنندگی بالایی نیز دارد. استفاده از کرم موبر صورت هیدرودرم نه تنها سبب رفع موهای زائد می‌گردد، بلکه پوست را شاداب و درخشان کرده و با جلوگیری از خشکی پوست، پوستی نرم و یکدست را برایتان به ارمغان می‌آورد.

کرم سینره علاوه بر از بین بردن موهای ضخیم زیر چانه و اطراف لب، برای رفع موهای بسیار نازک صورت نیز مناسب می‌باشد.

✅کرم موبر صورت سی‌ گل

کرم موبر صورت زنانه

از دیگر کرم‌های موبر باکیفیت وجود در بازار کرم موبر صورت سی‌ گل بوده که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این کرم بدون ایجاد خشکی و آسیب دیدگی در پوست می‌تواند ظرف مدتی کمتر از ده دقیقه موهای زائد صورت را از بین ببرد‌.

در ساخت کرم موبر سی‌ گل از عصاره‌های گیاهی مانند عصاره آلوئه‌ورا، گل همیشه بهار، پاپایا و لیمو استفاده شده است که علاوه بر رفع موهای زائد خاصیت مرطوب‌کنندگی، نرم‌کنندگی و طراوت بخشیدن به پوست را نیز دارد. عصاره آلوئه‌ورا استفاده شده در این کرم موبر التهاب ناشی از استفاده از کرم موبر را برطرف کرده و عصاره گل همیشه بهار نیز سبب نرمی پوست می‌شود. استفاده از عصاره لیمو در این کرم نیز به پاکسازی منافذ و کوچک شدن آن‌ها کمک می‌کند.

✅کرم موبر صورت سروینا

کرم موبر صورت زنانه

افرادی که موهای ضخیمی داشته و تمایل دارند پس از استفاده از کرم‌های موبر موهای صورتشان به حالت کرکی و نرم درآید، می‌توانند کرم موبر صورت سروینا را استفاده کنند. در این کرم از عصاره بابونه، آلوئه‌ورا، کالاندولا و روغن بادام استفاده شده است که سبب می‌شود علاوه بر رفع موهای زائد، پوست نرم و رطوبت‌رسانی شده و التهابات پوستی ناشی از استفاده از کرم موبر نیز کاهش یابد.

کرم موبر صورت سروینا دارای قدرت بالایی است. در مدت زمان پنج دقیقه می‌تواند تمامی موهای صورت را از بین ببرد. همچنین استفاده از آن از رویش موهای زیر پوستی جلوگیری کرده و باعث ایجاد جوش و التهاب پوست نیز نمی‌شود.

✅کرم موبر صورت و بدن آردن

کرم موبر صورت زنانه

افرادی که پوست حساسی دارند، ‌توانند کرم موبر صورت و بدن آردن را نیز مورد استفاده قرار دهند. کرم موبر آردن علاوه بر قدرت بالایی که در رفع موهای زائد داشته، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد که سبب شده مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد.

در تهیه این کرم از عصاره چای سبز، روغن بادام شیرین و آلوئه‌ورا استفاده شده است که علاوه بر رفع موهای زائد، سبب رطوبت‌رسانی و تغذیه پوست نیز می‌شود. وجود این ترکیبات گیاهی در این کرم موبر همچنین التهابات پوستی را کاهش داده و به صاف و نرم شدن پوست نیز کمک می‌کند. افرادی که موی نازکی دارند، کافی‌ست تا این کرم را تنها پنج دقیقه بر روی پوست خود قرار داده تا موهای زائدشان از بین برود.

برای موهای ضخیم صورت نیز می‌‌توان کرم را تا ده دقیقه بر روی موضع مورد نظر نگه داشت.

✅کرم موبر صورت لیمپیو

کرم موبر صورت زنانه

از دیگر کرم‌های موبر صورت باکیفیت موجود در بازار می‌توان به کرم موبر صورت لیمپیو اشاره کرد. این کرم می‌تواند موهای زائد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بین ببرد.

استفاده از این کرم سبب ایجاد حساسیت و التهاب نشده و از آن‌جایی که در ترکیبات آن از روغن کالاندولا، عصاره آلوئه‌ورا، آلانتوئین و بیزابولول استفاده شده است، می‌‌تواند سبب رطوبت‌رسانی و نرم شدن پوست نیز شود. در واقع ترکیبات به کار رفته در این کرم بدون آن که به فولیکول موها آسیب بزند ساقه مو را سست کرده و سبب از بین رفتن موهای زائد می‌گردد.

کرم موبر صورت لیمپیو علاوه بر بانوان برای آقایان نیز قابل استفاده بوده و در صورت استفاده مداوم می‌تواند سبب کاهش ضخامت مو و رشد مو نیز گردد. لازم به ذکر است که استفاده از این کرم سبب ایجاد زبری و قرمزی نمی‌گردد.

✅کرم موبر صورت و بدن وانیتی بی‌ یلندا

کرم موبر صورت زنانه

کرم موبر صورت و بدن وانیتی بی‌ یلندا از دیگر کرم‌های موبر مرغوب موجود در بازار بوده که در تهیه آن از روغن زیتون سیاه استفاده شده است. وجود روغن زیتون سیاه در ترکیبات این کرم موبر سبب شده تا این محصول برای افرادی که پوست خشکی دارند، مناسب باشد.

استفاده از کرم موبر صورت و بدن وانیتی بی‌ یلندا نه تنها سبب آسیب پوستی نشده و پوست را پس از موزدایی خشک نمی‌کند، بلکه به واسطه ترکیبات مغذی که دارد به تقویت پوست نیز کمک می‌کند.

✅کرم موبر صورت ژاک آندرل پاریس مدل Epilactive Visage

کرم موبر صورت زنانه

در ساخت کرم موبر صورت ژاک آندرل پاریس از عصاره‌های نعنا و لیمو استفاده شده است که سبب نرمی و لطافت پوست می‌گردد.

استفاده از این کرم سبب می‌شود تا بدون آسیب رسیدن به پوست، موها از نزدیک‌ترین محل به ریشه از بین برود. از آن‌جایی که در تهیه این کرم از اوره استفاده شده است، استفاده از آن سبب رطوبت‌رسانی پوست نیز می‌گردد.

در ضمن علاوه بر رطوبت‌رسانی پوست، سلول‌های مرده آن از بین رفته و پوست یکدست و شفاف می‌شود. از دیگر ترکیبات کرم موبر صورت ژاک آندرل پاریس می‌توان به تیوگلیکولیک اسید و اپیل اکتیو اشاره کرد. این ترکیبات سبب سست شدن ساقه مو و رفع موهای زائد به ملایم‌ترین حالت ممکن می‌شود.

✅کرم موبر صورت ویت

کرم موبر صورت زنانه

کرم موبر صورت ویت از دیگر کرم‌های موبر باکیفیت موجود در بازار بوده که برای پوست‌های حساس گزینه مناسبی می‌باشد.

اگرچه به طور کلی توصیه می‌شود برای پوست‌های جوش‌دار، زخمی یا بریده از کرم موبر استفاده نشود. با این حال کرم موبر صورت ویت دارای فرمولاسیون ملایمی بوده که می‌تواند برای پوست‌های جوش‌دار و حساس نیز استفاده شود. در تهیه این کرم از مواد معطری استفاده شده است که سبب می‌شود پس از استفاده بوی بد ناشی از کرم موبر بر روی بدن و در فضا باقی نماند.

بهترین کرم موبر صورت زنانه از نظر شما کدام است؟

رفع موهای زائد یکی از دغدغه‌هایی بوده که بسیاری از بانوان و برخی آقایان با آن مواجه هستند. روش‌های متعددی برای رفع موهای زائد صورت و بدن وجود داشته که برخی از آن‌ها دردناک و برخی بی‌درد هستند. یکی از روش‌های تقریبا بی‌درد رفع موهای زائد، استفاده از کرم‌های موبر می‌باشد. برندهای آرایشی و بهداشتی زیادی در زمینه تولید کرم‌های موبر فعال هستند که در بالا تعدادی از بهترین مدل‌های کرم موبر صورت مخصوص بانوان معرفی شد.

آیا شما از کرم‌هایی که به آنها اشاره کردیم استفاده کرده‌اید؟ به نظرتان بهترین ویژگی‌های کرم‌های موبر چیست؟ آیا تا به حال تجربه نامطلوب هنگام استفاده از این کرم‌ها را داشته‌اید؟ از نظرات و تجربیات خود برای ما بنویسید. همچنین اگر این مطلب از سوریتو را دوست داشتید، برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *