ماشین‌های مناسب برای ماشین عروس ✨​🚘​🤵‍♂️​

ماشین عروس

مراسم ازدواج یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی بوده که ممکن است در زندگی بسیاری از افراد رخ دهد. این اتفاق مبارک نیازمند تدارکاتی بوده که یکی از مهم‌ترین تدارکات آن در نظر گرفتن یک ماشین مناسب به عنوان ماشین عروس است. در واقع می‌توان مراسم عروس‌کشان و همراهی عروس و داماد تا منزلشان در پایان شب عروسی را یکی از جذاب‌ترین اتفاقات عروسی دانست. بدیهی است که هر چه ماشین عروس انتخابی شیک‌تر و منحصر‌به‌فرد‌تر باشد، مراسم عروس‌کشان نیز به یاد ماندنی‌تر خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم تا با بهترین ماشین‌هایی که می‌تواند به عنوان ماشین عروس مورد استفاده قرار گیرد آشنا شویم. اگر در نزدیکی تاریخ عروسی هستید و هنوز در انتخاب ماشین مرددید، با ما همراه باشید.

بهترین مدل‌های ماشین عروس

ماشین عروس

این روزها بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می‌دهند برای مراسم عروسی خود یک ماشین منحصربه‌فرد را اجاره کنند تا به این ترتیب شب عروسی برای خود و مهمانانشان به یاد ماندنی‌تر شود. آژانس‌ها و شرکت‌های مختلفی وجود داشته که در زمینه اجاره ماشین عروس فعالیت می‌کنند. ماشین‌های موجود در این مجموعه‌ها متناسب با سلیقه افراد شامل طیف گسترده‌ای می‌شود. در ادامه به بررسی مناسب‌ترین و پرطرفدارترین ماشین‌های عروس می‌پردازیم.

ماشین عروس

✅​ماشین عروس‌های لوکس

طرفداران ماشین‌های لوکس و افرادی که می‌خواهند ماشین عروسشان گران قیمت و لاکچری به نظر برسد می‌توانند ماشین‌های خارجی مانند پورشه، تویوتا لندکروز و انواع BMW و بنز را به عنوان ماشین عروس خود انتخاب کنند. این ماشین‌ها در دسته ماشین‌های گران قیمت قرار گرفته و اجاره آن‌ها نیز ممکن است بین 7 تا 10 میلیون تومان برای یک شب باشد.

از دیگر ماشین‌های لوکسی که می‌تواند به عنوان ماشین عروس انتخاب شود می‌توان به ماشین‌هایی مانند سراتو، سوناتا، اپتیما و ماشین‌های شاسی بلندی مانند سانتافه و اسپورتیج اشاره کرد که قیمت اجاره آن‌ها برای هر شب معقول‌تر و در حدود 5 میلیون تومان می‌باشد.

✅​ماشین عروس‌های کلاسیک

دوستداران فیلم‌های کلاسیک و علاقمندان به ماشین‌های قدیمی می‌توانند این ماشین‌ها را به عنوان ماشین عروس خود انتخاب نمایند. در واقع ماشین‌های کلاسیک برای ماشین عروس انتخابی فانتزی بوده که در صورت گل‌آرایی ساده و زیبا می‌تواند زیبایی و جلوه منحصر‌به‌فردی به جشن عروسی شما ببخشد.

از جمله منحصربه‌فردترین ماشین‌های کلاسیکی که می‌تواند به عنوان ماشین عروس انتخاب شود می‌توان به انواع فولکس، رولزرویس، شورلت، بیوک، بنز کروک و… اشاره کرد. این ماشین‌ها به خودی خود دارای زیبایی چشمگیری هستند، اما اگر می‌خواهید نگاه مخاطبان را میخکوب کنید می‌توانید به جای انتخاب رنگ‌های سفید و مشکی، این ماشین‌های کلاسیک را در رنگ‌های زرد، صورتی، زرشکی، قرمز و… اجاره کنید.

اگرچه قیمت اجاره ماشین‌های کلاسیک نیز مانند ماشین‌های لوکس بالاست با این حال اجاره آن‌ها برای یک شب کمتر از ماشین‌های لوکس تمام می‌شود.

✅​ماشین عروس‌های داخلی

اگر بودجه محدودی دارید و می‌خواهید از میان ماشین‌های اجاره‌ای انواع به صرفه‌تر و اقتصادی‌تر را انتخاب کنید، باید به سراغ ماشین‌های داخلی بروید. از جمله ماشین‌های داخلی که برای گل‌آرایی مناسب هستند می‌توان به انواع ماشین‌های 206، 207، دنا، سمند و… اشاره کرد. در واقع متناسب با بودجه خود طیف انتخاب گسترده‌ای از میان ماشین‌های داخلی دارید. اجاره این ماشین‌ها نیز بین 2 تا 3 میلیون تومان می‌‌باشد.

ماشین عروس

فاکتورهای مهم در انتخاب ماشین عروس

ماشین عروس

انتخاب ماشین عروس را ‌می‌توان یکی از انتخاب‌های نسبتا دشوار به شمار آورد؛ چرا که باید فاکتورهای متعددی در انتخاب آن مد نظر قرار گیرد. از جمله فاکتورهای مهم در اجاره ماشین عروس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

☑️​رنگ ماشین عروس

در هنگام انتخاب ماشین عروس رنگ جزو فاکتورهایی بوده که باید اولویت قرار گیرد. در هنگام انتخاب ماشین عروس تلاش کنید تا رنگی را انتخاب کنید که با تم کلی مراسم عروسی شما هماهنگی دارد. برای ماشین‌های کلاسیک رنگ سفید یک گزینه عالی و همه پسند می‌باشد. حال اگر به دنبال ظاهری لوکس‌تر و مدرن‌تر هستید، می‌توانید ماشین عروس خود را به رنگ مشکی یا نقره‌ای انتخاب کنید. عروس و دامادهای خاص پسند نیز می‌توانند به سراغ رنگ‌های جسورانه‌ای مانند قرمز و زرد برای ماشین عروس خود بروند.

☑️​راننده

از دیگر فاکتورهایی که در هنگام انتخاب ماشین باید به آن توجه شود راننده ماشین است. ماشین‌های اجاره‌ای را می‌توان به شکل بدون راننده و یا همراه با راننده اجاره کرد. برخی از عروس و دامادها ترجیح می‌دهند در شب عروسی خود، خودشان رانندگی کنند. برخی نیز تمایل دارند تا یک نفر راننده وظیفه رانندگی را بر عهده گرفته و خود از مسیر لذت ببرند و یا به واسطه پیچیدگی کار با ماشین‌های کلاسیک یا لوکس ترجیح می‌دهند خودشان رانندگی نکنند.

در نتیجه حضور یا عدم حضور راننده در هنگام انتخاب ماشین بسیار حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که اگر قصد رانندگی دارید باید گواهینامه رانندگی و گواهی بیمه در اختیار داشته باشید تا بتوانید ماشین مد نظر خود را اجاره کنید.

ماشین عروس

☑️​راحتی ماشین عروس

یکی دیگر از فاکتورهایی که در هنگام انتخاب ماشین عروس باید مد نظر قرار گیرد، راحتی آن است. نشستن در ماشین با لباس عروس‌های بلند و پف‌دار کمی چالش‌برانگیز است. بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب ماشین عروس به ویژه در هنگام انتخاب ماشین‌های کلاسیک، لباس عروس و راحتی او در هنگام نشستن داخل ماشین را مد نظر قرار دهید. در واقع اگر لباس انتخابی شما بلند و پف‌دار است بهتر است به سراغ ماشین‌هایی با فضای بزرگتر بروید.

 

☑️​مسیر عروسی

برای اجاره ماشین عروس بررسی مسیر عروسی نیز جزو فاکتورهای مهم می‌باشد. در واقع ممکن است به دلیل ترافیک یا مسائل مربوط به ماشین، تاخیرهای غیرمنتظره‌ای در شب عروسی به وجود آید. بنابراین بهتر است ماشین را یک هفته قبل از عروسی اجاره کرده و چنانچه می‌خواهید خودتان رانندگی کنید رانندگی با آن را تست کنید.

ماشین عروس

☑️​آب و هوا

آب و هوا نیز از جمله فاکتورهایی بوده که در انتخاب ماشین عروس تاثیرگذار است. اگر در فصل‌های پاییز و زمستان که هوا بارانی است و یا در روزهای بسیار گرم تابستانی قرار است مراسم عروسی خود را برگزار کنید، بهتر است از انتخاب ماشین‌های روباز خودداری کنید.

☑️​کیفیت ماشین

در هنگام اجاره ماشین عروس باید کیفیت ماشین و نکات ایمنی مورد بررسی قرار گیرد. در هنگام اجاره ماشین ظاهر ماشین را به دقت بررسی کرده و از سلامت موتور آن مطمئن شوید. همچنین سیستم‌های سرمایش و گرمایش ماشین را امتحان کنید. این موارد به ویژه در رابطه با ماشین‌های کلاسیک که مدت زمان زیادی از ساخت آن‌ها می‌گذرد باید رعایت شود.

☑️​بودجه

در هنگام انتخاب ماشین عروسی بودجه خود را مد نظر قرار داده و متناسب با آن دست به انتخاب بزنید. اگر برای اجاره ماشین بودجه کمی دارید بهتر است از انتخاب ماشین‌های لوکس و کلاسیک صرف نظر کرده و ماشین‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری را انتخاب نمایید.

ماشین عروس

شرایط اجاره ماشین عروس بدون راننده

اگر قصد دارید تا ماشین عروس خود را بدون راننده اجاره کنید، باید بدانید که این امر مشروط به عواملی می‌باشد. از جمله شرایط اجاره ماشین عروس بدون راننده می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✔️داشتن حداقل 20 سال سن برای اجاره‌کننده

✔️ارائه کارت ملی شخص اجاره‌کننده به شرکت

✔️همراه داشتن گواهی‌نامه رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار

✔️ارائه ضمانت‌نامه که شامل چک یا سفته به مبلغ ارزش ریالی خودرو می‌باشد.

✔️ارائه گواهی معتبر اشتغال به کار یا محل زندگی شخص اجاره‌کننده به شرکت اجاره ماشین

ماشین عروس

اجاره ماشین عروس

جشن عروسی یکی از به یاد ماندنی‌ترین اتفاقات زندگی بسیاری از افراد بوده که ترجیح می‌دهند آن را به بهترین و جذاب‌ترین شکل ممکن برگزار کنند. یکی از فاکتورهای مهمی که پیش از برگزاری جشن عروسی به آن پرداخته می‌شود ماشین عروس است. بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می‌دهند برای ماشین عروس خود به سراغ ماشین‌های اجاره‌ای لوکس یا کلاسیک بروند. شرکت‌های زیادی بوده که در زمینه اجاره ماشین عروس فعالیت می‌کنند. عروس و دامادها می‌توانند متناسب با بودجه و شرایط خود نسبت به انتخاب ماشین عروس خود و اجاره آن اقدام نمایند.

شما ترجیح می‌هید با ماشین شخصی خود مراسم عروسی را برگزار کنید و یا به اجاره ماشین دلخواهتان علاقه دارید؟ به نظرتان این روزها کدام مدل از ماشین‌ها به عنوان ماشین عروس بهترین انتخاب است؟ از نظرات و سلایق خود برای ما بنوسید و اگر این مقاله از سوریتو برای شما مفید بود، آن را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *