در دنیای امروز بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می‌دهند مراسم عقد خود را در سالن‌های عقد برگزار کنند. در واقع برگزاری مراسم عقد در سالن‌های عقد، عروس و دامادها و خانواده‌ها را از بسیاری از تدارکات بی‌نیاز می‌کند. با برگزاری مراسم در سالن عقد دیگر نیازی به اجاره و چیدمان سفره عقد، چیدمان میز و صندلی و تدارکات مختلف جهت پذیرایی نمی‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا با تعدادی از بهترین سالن‌های عقد در تهران آشنا شویم. البته پیش از آن بد نیست تا ویژگی‌های یک سالن عقد خوب را بشناسیم. با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک سالن عقد خوب

بهترین سالن‌های عقد در تهران

یک سالن عقد خوب باید از ویژگی‌هایی برخوردار باشد تا بتواند لقب بهترین را از آن خود کند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک سالن عقد خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بهترین سالن‌های عقد در تهران

☑️​سفره عقده شیک

سالن عقد انتخابی باید مجهز به یک سفره عقد زیبا و وسایل شیک باشد. در تزیین سفره عقد باید تا جای ممکن سلیقه مشتری در نظر گرفته شده و متناسب با آن از تم رنگی خاص، گل‌آرایی خاص و چیدمان ویژه استفاده شود. در ضمن باید وسایل استفاده شده در سفره عقد کاملا مدرن و جدید بوده و از المان‌های قدیمی در سفره عقد استفاده نشود. تمیزی سفره عقد نیز بسیار حائز اهمیت است.

☑️​گل‌آرایی مناسب

یک سالن عقد خوب باید برای برگزاری مراسم عقد گل‌آرایی مناسبی انجام دهد. در گل‌آرایی‌ها نیز بهتر است تا جای ممکن از گل‌های طبیعی که لطافت و شادابی بیشتری دارد استفاده شود.

☑️​نورپردازی مناسب

نورپردازی سالن عقد باید به گونه‌ای انجام شود که نه تنها روشنایی مورد نیاز فضا را تامین کند، بلکه جلوه‌ای خاص و رمانتیک نیز به فضا ببخشد. به عنوان مثال باید علاوه بر نورهای قالب از برخی نورپردازی‌های رنگی و شیک نیز در سالن استفاده شود. در واقع بهتر است برای جایگاه عروس و داماد از نورپردازی خاصی بهره برده شود.

☑️​سرو شیرینی و نوشیدنی

یک سالن عقد خوب باید امکانات کافی برای سرو شیرینی و نوشیدنی در اختیار خانواده‌ها قرار دهد. در ضمن بهتر است تا وظیفه تهیه شیرینی و نوشیدنی را متناسب با سلیقه خانواده‌ها خود سالن عقد بر عهده گیرد.

☑️​پخش موسیقی

از دیگر فاکتورهای مهمی که می‌تواند در انتخاب یک سالن عقد تاثیرگذار باشد، پخش موسیقی در سالن است. سالن عقد باید متناسب با سلیقه افراد و البته نوع مراسم به پخش موزیک‌های متفاوتی بپردازد. همچنین اگر مجهز به موسیقی زنده باشد می‌تواند در جذب افراد تاثیر بیشتری داشته باشد.

لازم به ذکر است که سالن عقد باید موسیقی را متناسب با موقعیت پخش کند. به عنوان مثال اگر در هنگام برگزاری مراسم عقد آریایی از ریتم‌های سنتی و دلنواز استفاده شود، جذابیت خاصی به فضا می‌بخشد.

☑️​پارکینگ مناسب

یک سالن عقد خوب باید در موقعیتی قرار داشته باشد که جای پارک کافی برای ماشین عروس و داماد و مهمانان در اختیارشان قرار دهد. اگر سالن عقد به پارکینگ اختصاصی مجهز باشد که بهتر است.

☑️​سرویس بهداشتی مناسب

یک سالن عقد خوب باید به یک سرویس بهداشتی تمیز و بهداشتی مجهز باشد تا مهمانان در طول مراسم با خیال راحت بتوانند از آن استفاده کنند.

بهترین سالن‌های عقد در تهران

معرفی بهترین سالن‌های عقد در تهران

بهترین سالن‌های عقد در تهران

حال که با ویژگی‌های یک سالن عقد خوب آشنا شدیم نوبت به آن می‌رسد تا تعدادی از بهترین سالن‌های عقد شهر تهران را به شما معرفی کنیم.

✅سالن عقد اسپرلوس (سعادت‌ آباد)

بهترین سالن‌های عقد در تهران

سالن عقد اسپرلوس یکی از سالن‌های بسیار شیک شهر تهران بوده که به واسطه مدیریت جوان از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار است. چیدمان سفره عقد در سالن عقد اسپرلوس به سبک ایتالیایی بوده و از المان‌های کریستالی در آن استفاده شده است. این سالن عقد به پیشرفته‌ترین سیستم نورپردازی همراه با ریتم موزیک مجهز بوده و شمع‌آرایی‌های ویژه‌ای را برای ورودی سالن عقد تا جایگاه عروس و داماد در نظر گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های سالن عقد اسپرلوس می‌توان به سرو غذاها و نوشیدنی‌های لوکس و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت اشاره کرد.

✅سالن عقد نگارین (شهرک غرب)

بهترین سالن‌های عقد در تهران

از دیگر سالن‌های عقد زیبایی که در شهر تهران واقع شده است می‌توان به سالن عقد نگارین اشاره کرد. دکوراسیون تشریفاتی و فضای لوکسی که این سالن عقد در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد سبب شده تا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد.

این سالن عقد دارای ظرفیت 90 نفر مهمان بوده و از کادر بسیار مجربی برای پذیرایی از مهمانان بهره می‌برد. از جمله خدمات ارائه شده توسط سالن عقد نگارین می‌توان به سفره عقد بسیار زیبا، فعالیت تخصصی در زمینه عکاسی عروس و داماد و ایجاد فضایی ویلایی و دلنشین برای برگزاری مراسم اشاره کرد.

✅سالن عقد باغ تالار چوبی (احمدآباد مستوفی)

بهترین سالن‌های عقد در تهران

عروس و دامادهایی که طرفدار تم‌های روستیک هستند می‌توانند برای برگزاری مراسم عقد خود از سالن عقد باغ تالار چوبی استفاده کنند. این باغ تالار دارای لوکیشن بسیار منحصربه‌فردی بوده که در چیدمان آن از اکسسوری‌های چوبی استفاده شده است. قرارگیری المان‌های چوبی در فضای سبز باغ فضای دلچسب و رمانتیکی را برای برگزاری مراسم عقد فراهم کرده است. لازم به ذکر است که برگزاری مراسم در سالن عقد باغ تالار چوبی در فضای باز انجام می‌گردد.

✅سالن عقد هورام (بزرگراه نواب)

بهترین سالن‌های عقد در تهران

اگر علاقمند به تم سفید هستید، می‌توانید برای برگزاری مراسم عقد خود سالن عقد هورام را انتخاب کنید. این سالن عقد دارای طراحی زیبا و چشم‌نوازی بوده که در چیدمان آن عمدتا از اکسسوری‌های سفید استفاده شده است. سالن عقد هورام مجهز به سه سالن متوسط، کوچک و بزرگ بوده که دارای طراحی‌های مدرن و کلاسیک مختلفی هستند و عروس و دامادها می‌توانند متناسب با سلیقه خود و البته تعداد مهمانان نسبت به انتخاب این سالن‌ها اقدام کنند.

سالن عقد هورام برای والدین عروس و دامادها میزهای VIP در نظر گرفته و برای پذیرایی از مهمانان از کادری حرفه‌ای و متخصص بهره برده است. وجود پارکینگ اختصاصی، ارائه گروه موسیقی زنده سنتی و همچنین اختصاص یک اتاق سنتی برای سرو شام از جمله خدمات ویژه سالن عقد هورام می‌باشد.

✅سالن عقد لکسون (زعفرانیه)

بهترین سالن‌های عقد در تهران

سالن عقد لکسون یکی از لاکچری‌ترین و شیک‌ترین سالن‌های عقد در شهر تهران بوده که در طراحی آن از اکسسوری‌های خاص و منحصربه‌فردی استفاده شده است. این سالن عقد گنجایش کافی برای پذیرایی از 90 نفر مهمان را داشته و از یک تیم مدیریتی قوی برای برگزاری مراسم و پذیرایی از مهمانان استفاده می‌کند. سالن عقد لکسون فضای مدرن و زیبایی را با سبک روستیک طراحی کرده که می‌تواند برای برگزاری مراسم و یا پذیرایی از مهمانان استفاده شود.

✅سالن عقد ژوان (جردن)

بهترین سالن‌های عقد در تهران

عروس و دامادهایی که برای برگزاری مراسم عقد خود تعداد مهمانان زیادی دارند، می‌توانند سالن عقد ژوان را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنند. این سالن عقد ظرفیت پذیرایی از 300 نفر مهمان را داشته و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مهمانان و عروس و دامادها قرار می‌دهد. از جمله خدمات ارائه شده توسط سالن عقد ژوان‌ می‌توان به در نظر گرفتن پارکینگ اختصاصی برای مهمانان، ارائه سفره عقدهای متفاوت و مجلل و چیدمان آن متناسب با سلیقه عروس و داماد، منوی غذایی متنوع، تیم عکاسی حرفه‌ای و کافی‌شاپ اشاره کرد.

✅سالن عقد ترنم وصال (نارمک)

بهترین سالن‌های عقد در تهران

سالن عقد ترنم وصال از دیگر سالن‌های عقد منحصربه‌فرد شهر تهران بوده که نه تنها برای برگزاری مراسم عقد، بلکه برای برگزاری مراسماتی مانند نامزدی، تولد، بله برون و… نیز مناسب است. این سالن عقد ظرفیت پذیرایی از 50 نفر مهمان را داشته و از یک تیم حرفه‌ای برای پذیرایی و خدمات‌رسانی به مهمانان بهره می‌برد.

از جمله خدمات ارائه شده توسط سالن عقد ترنم وصال می‌توان به دیزاین سالن متناسب با متدهای ژورنالی و البته طبق سلیقه عروس و داماد، سرو میوه، شیرینی، کیک، ناهار و شام، ارائه منوهای غذایی متنوع، پخش موسیقی زنده، انجام عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای و برگزاری عقد آریایی اشاره کرد. سالن عقد ترنم وصال دارای پارکینگ اختصاصی بوده و یک لابی شیک و دو لاین آسانسور برای آن در نظر گرفته شده است.

✅سالن عقد ابرا (جنت‌ آباد مرکزی)

بهترین سالن‌های عقد در تهران

یکی از سالن‌های عقد منحصربه‌فردی که از دکوراسیون متفاوتی برای سفره عقد خود استفاده کرده است، سالن عقد ابرا می‌باشد. سالن عقد ابرا پیش از برگزاری مراسم یک جلسه مشاوره با عروس و دامادها برگزار کرده تا در زمینه نوع طراحی و دیزاین سالن سلیقه آنان را در نظر گیرد. در این سالن عقد گل‌آرایی‌های حرفه‌ای و نورپردازی‌های جذابی انجام شده و از نوازنده‌های مجربی برای پخش موسیقی زنده بهره برده شده است.

✅سالن عقد آدخت (چیتگر)

بهترین سالن‌های عقد در تهران

اگر به دنبال یک سالن عقد زیبا در محدوده چیتگر هستید، سالن عقد آدخت یکی از مجلل‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای شما می‌باشد. این سالن عقد به تیم پذیرایی حرفه‌ای مجهز شده که تمامی ملزومات لازم برای پذیرایی از مهمانان را فراهم می‌کنند. از جمله خدمات سالن عقد آدخت می‌توان به اجرای موسیقی زنده، گل‌آرایی و شمع‌آرایی سالن، آرایش اختصاصی، پارکینگ اختصاصی و پذیرایی شام و ناهار اشاره کرد. در ضمن در این سالن در چیدمان سفره عقد و طراحی و گل‌آرایی‌ها سلیقه عروس و داماد مد نظر قرار می‌گیرد.

✅سالن عقد معروف (میدان هروی)

بهترین سالن‌های عقد در تهران

سالن عقد معروف از جمله مجموعه‌هایی بوده که سالن‌های مجهز و متنوعی را در نقاط مختلف شهر تهران برای برگزاری مراسم در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد. سالن‌های موجود در مجموعه سالن عقد معروف نه تنها برای برگزاری مراسم عقد مناسب هستند، بلکه می‌توانند برای برگزاری مراسم تولد، نامزدی، بله برون و… نیز مورد استفاده قرار گیرند.

از جمله خدمات سالن‌های عقد معروف می‌توان به ارائه پارکینگ اختصاصی، اجرای موسیقی سنتی، امکان دیزاین سالن و سفره عقد متناسب با سلیقه عروس و داماد، امکان عکاسی و فیلمبرداری در باغ و آتلیه و اجرای مه سرد و آتش‌بازی اشاره کرد.

به نظر شما بهترین سالن عقد تهران کجاست؟

در دنیای امروز بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می‌دهند مراسم عقد خود را در سالن‌های عقد مجلل برگزار کنند. برگزاری مراسم عقد در سالن‌های مجلل نه تنها خانواده‌ها را از بسیاری از تدارکات بی‌نیاز می‌کند، بلکه سبب می‌شود تا مراسم عقد در فضای زیبا، رمانتیک و دلنشین برگزار شود. سالن‌های عقد متعددی در کشور وجود داشته که در بالا تعدادی از بهترین سالن‌های عقد شهر تهران را معرفی کردیم.

از نظر شما مهم‌ترین ویژگی‌های یک سالن عقد درجه یک چیست؟ آیا تجربه شرکت در مراسم عقد در سالن‌های نامناسب را داشته‌اید؟ اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید، حتما برای ما بنویسید. خوشحال می‌شویم این مقاله از سوریتو را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *