25 مدل شومیز جدید 1403 ✅​👚​✨​

مدل شومیز جدید

یکی از پرکاربردترین لباس‌های زنانه این روزها انواع مدل شومیز جدید است. شومیز جزو لباس‌هایی بوده که نه تنها برای استایل‌های روزمره و غیر رسمی گزینه مناسبی می‌باشد، بلکه نمونه‌های کار شده آن می‌تواند برای مجالس نیز استفاده شود. یکی از دلایل محبوبیت شومیز آن است که نه تنها برای انواع استایل گزینه مناسبی می‌باشد، بلکه مدل‌های مختلف آن می‌تواند با اندام‌های گوناگون و سنین مختلف هماهنگ شود.

در این مقاله قصد داریم تا با تعدادی از مدل‌های جدید شومیز برای سال 1403 آشنا شویم. اما پیش از آن لازم است نکات مهمی که در هنگام انتخاب شومیز باید رعایت شود را بررسی کنیم. با سوریتو همراه باشید.

مدل شومیز جدید

نکات مهم در هنگام انتخاب شومیز

انواع مدل شومیز جدید 1403

اگر می‌خواهید شومیز انتخابی شما بیشترین هماهنگی را با فرم اندامتان داشته باشد و از طرفی به زیباتر شدن استایل شما کمک کند، باید در هنگام انتخاب آن نکاتی را مد نظر قرار دهید. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✔️جنس پارچه

در هنگام انتخاب شومیز جنس پارچه آن را مد نظر قرار دهید. اگر می‌‌خواهید از شومیز انتخابی برای استایل‌های روزمره استفاده کنید، باید به سراغ شومیزهایی بروید که جنس پارچه‌شان محکم است تا در اثر شستشوی مداوم آسیب نبیند.

در دوخت شومیزها معمولا از پارچه‌های ساتن، حریر، ابریشم، پوپلین نخی، پلی استر و کتان مصری استفاده می‌شود که در این میان پارچه‌های پوپلین نخی مناسب‌ترین گزینه برای استفاده روزمره هستند. این پارچه‌ها در عین حال که نرم هستند، مقاومت و کیفیت بالایی دارند.

حال اگر می‌خواهید برای مجالس و موقعیت‌های خاص شومیز خریداری کنید، می‌توانید به سراغ شومیزهای ابریشمی بروید. اگرچه شومیزهای ابریشمی نیاز به مراقبت زیادی دارند، با این حال برای استایل‌های رسمی با دامن یا شلوار گزینه‌های مناسبی هستند.

✔️کیفیت دوخت

پس از آن که جنس پارچه را مورد بررسی قرار دادید، نوبت به توجه به دوخت شومیز است. در هنگام انتخاب شومیز از کیفیت دوخت آن مطمئن شوید. اگر شومیز انتخابی دوخت مناسبی نداشته باشد، حتی اگر پارچه آن مرغوب باشد به مرور زمان دوخت آن آسیب دیده و شومیز تغییر شکل می‌دهد. بنابراین کیفیت دوخت بسیار اهمیت دارد.

مدل شومیز جدید

✔️مدل یقه و آستین

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید شومیز باید به آن توجه شود، مدل یقه و آستین شومیز است. حتما می‌دانید که شومیزها در انواع یقه تنگ، یقه باز و یقه‌های مدل‌دار دوخته می‌شوند. همچنین آستین شومیز می‌تواند در انواع ساده یا مدل‌دار باشد. آن چه اهمیت دارد این است که نوع یقه و آستین شومیز می‌تواند تا حد زیادی کاربرد آن را مشخص کند.

شومیزهایی که دارای یقه‌های کار شده یا یقه‌های خشک و سفت بوده و یا سرآستین‌های آن‌ها سفت است جنبه رسمی‌تری دارند. در مقابل برای استایل‌های روزانه شومیزهایی با یقه و سرآستین آزاد پیشنهاد می‌شود.

در هنگام انتخاب شومیز سعی کنید نوع یقه را متناسب با اندازه گردن و بالاتنه‌تان انتخاب کرده و سرآستین‌ها را نیز به گونه‌ای انتخاب کنید که خیلی تنگ یا خیلی گشاد نباشد.

✔️توجه به فرم بدن

حتما می‌دانید که بدن افراد دارای شکل‌های مختلفی می‌باشد که این شکل‌ها تحت عنوان فرم مثلثی، فرم سیبی، فرم مستطیلی، فرم ساعت شنی، فرم گلابی و… شناخته می‌شود. در هنگام انتخاب شومیز باید به فرم بدنتان توجه کنید.

در واقع مدل لباس باید سبب شود تا زیبایی‌های اندام شما برجسته‌تر و عیوب اندام شما محوتر گردد. در ادامه شومیز مناسب هر اندام را بررسی می‌کنیم.

مدل شومیز جدید

☑️​شومیز مناسب اندام گلابی

افرادی که فرم اندامشان به شکل گلابی است، باید به سراغ شومیزهایی بروند که شانه و سینه آن تنگ‌تر و قسمت پایینی لباس گشادتر و پهن‌تر می‌باشد. شومیزهایی که دارای کمربند بوده و یا قسمت کمر با استفاده از کش تنگ می‌شود، گزینه مناسبی برای بانوانی با اندام گلابی شکل هستند.

☑️​شومیز مناسب اندام سیبی

بانوان که اندام سیبی دارند، بهتر است شومیزهایی را انتخاب کنند که شانه‌ها و پایین لباس جذب و قسمت کمر لباس پهن و آزاد است.

☑️​شومیز مناسب اندام مستطیلی

اندام مستطیلی به اندامی گفته می‌شود که قسمت بالا تنه و پایین تنه فرد در یک راستا بوده و انحنای زیادی ندارد. این افراد بهتر است از شومیزهایی استفاده کنند که در قسمت شانه اپل دارد. به این ترتیب بالا تنه آن‌ها برجسته‌تر نشان داده می‌شود.

☑️​شومیز مناسب اندام ساعت شنی

اندام ساعت شنی به اندامی گفته می‌شود که کمر فرد باریک بوده و قسمت بالا تنه و پایین تنه برجسته‌تر هستند. بانوانی که دارای اندام ساعت شنی هستند، باید شومیزهایی را انتخاب کنند که در قسمت شانه و در قسمت ران آزاد بوده و در قسمت کمر تنگ و جذب هستند. این افراد همچنین می‌توانند از شومیزهای ساده استفاده کرده و در قسمت کمر یک کمربند اضافه کنند.

☑️​شومیز مناسب اندام مثلثی

افرادی که اندام مثلثی دارند، بهتر است از شومیزهای جذب استفاده نمایند.

✔️توجه به رنگ شومیز

اگرچه رنگ لباس کاملا سلیقه‌ای است با این حال می‌تواند میزان رسمی بودن لباس را مشخص کند. رنگ‌های شاد مانند زرد، قرمز، سبز یا آبی گزینه‌های مناسبی برای استایل‌های روزانه هستند. در مقابل شومیزهایی با رنگ خنثی مانند سفید، مشکی و طوسی و یا شومیزهای رنگ نود که می‌توانند به سهولت با هر استایلی ست شوند جنبه رسمی‌تر خواهند داشت.

همچنین در انتخاب رنگ لباس باید به هماهنگی آن با رنگ پوست نیز توجه شود. افرادی که پوست تیره‌ای دارند بهتر است از شومیزهای رنگ روشن استفاده کرده و در مقابل افرادی با پوست روشن بهتر است به سراغ شومیزهای رنگ تیره و یا رنگ جیغ بروند.

انواع مدل شومیز جدید 1403

مدل شومیز جدید 1403

حال که نکات مهمی که در هنگام انتخاب شومیز باید مد نظر قرار گیرد را بررسی کردیم، نوبت به آن می‌رسد تا با جدیدترین مدل‌های شومیز موجود در بازار آشنا شویم.

مدل شومیز جدید

✅شومیز اورسایز

چند سالی است که لباس‌های بسیار جذب و چسبان محبوبیت خود را از دست داده و بانوان به سراغ لباس‌های اورسایز و گشاد می‌روند. شومیزهای اورسایز جزو لباس‌های ترند این روزها بوده که به ویژه در استایل نوجوانان دیده می‌شود.

شومیزهای اورسایز حالتی شبیه به پیراهن‌های مردانه داشته اما از حالت معمول گشادتر هستند. قد این لباس‌ها نیز بلند بوده و از خط کمر پایین‌تر می‌رود. این شومیزها گزینه‌های مناسبی برای استفاده خارج از منزل هستند. اما برای آن دسته از افرادی که دوست دارند لاغرتر یا بلندتر به نظر برسند گزینه مناسبی نیستند.

شومیزهای اورسایز را می‌توان با شلوارهای کارگو یا شلوارهای بگ ست کرد. ترکیب این شومیزها با تیشرت‌های لانگ نیز ترند است.

✅شومیز جین

از جمله کاربردی‌ترین شومیزهای زنانه که در سال 1403 نیز ترند می‌باشد، می‌توان به شومیزهای جین اشاره کرد. این شومیزها برای فصل بهار گزینه‌های مناسبی هستند. بانوان می‌توانند شومیزهای جین بلند را به عنوان مانتو استفاده کرده و آن را با شلوارهای جین ست کنند. همچنین ست کردن شومیزهای جین با تیشرت‌های ساده یا طرح‌دار جذب بسیار ترند است.

✅شومیز کراپ

اگر به دنبال یک شومیز زیبا برای استایل نوروزی هستید، شومیزهای کراپ گزینه مناسبی برای شما می‌باشد. این شومیزها معمولا در مدل‌های آستین کوتاه طراحی شده و از پارچه‌های گلدار برای دوختشان استفاده می‌گردد.

در این شومیز کراپ‌ها لباس در قسمت کمر تنگ شده و روی کمر گره می‌خورد. این لباس با دامن‌های اسپرت یا شلوارهای جین برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها مناسب است.

مدل شومیز جدید

✅شومیز یقه حلزونی

از دیگر شومیزهای جذاب مناسب برای سال 1403 شومیزهای یقه حلزونی می‌باشد. این شومیزها را می‌توان با انواع سارافون، دامن، شلوار و سرهمی‌ها ست کرد.

✅شومیزهای طرح‌دار

در سال 1403 شومیزهای طرح‌دار نیز بسیار مد هستند. شومیزهای طرح خال خالی، شومیزهایی با پترن پلنگی، شومیزهای راه راه و شومیزهای گلدار جزو پرطرفدارترین لباس‌های سال خواهند بود.

این شومیزها را می‌توان در استایل‌های دخترانه و زنانه استفاده کرد. در این میان شومیزهای خال‌دار، راه راه و گل‌دار برای استایل‌های روزمره مناسب بوده اما پترن پلنگی به همراه شلوارهای پارچه‌ای جذب یا راسته در رنگ‌های آجری، مشکی، کرم و خردلی می‌تواند جلوه رسمی‌تری داشته باشد.

✅شومیزهای آستین پفی

شومیزهای آستین پفی نیز می‌تواند برای سال جدید جذاب باشد. این شومیزها را می‌توان با انواع شلوار یا دامن ست کرد. شومیزهای آستین پفی برای بانوانی که بالا تنه ظریفی دارند، گزینه مناسبی می‌باشد. اما افرادی که بالا تنه درشتی دارند، بهتر است از این مدل شومیز استفاده نکنند.

✅شومیز سفید جذب

کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های شومیزی که همواره ترند است شومیزهای جذب سفید رنگ می‌باشد. این شومیزها را می‌توان به تنهایی استفاده کرده و یا آن را با انواع مانتو کتی، جلیقه یا بلیزر ست کرد. شومیزهای جذب سفید با جامپ‌ سوییت‌های بدون آستین یا سارافون نیز جذاب خواهند بود.

25 مدل شومیز جدید 1403

مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید مدل شومیز جدید

با انواع مدل شومیز جدید 1403 آشنایی دارید؟

یکی از محبوب‌ترین لباس‌های زنانه این روزها شومیز است. شومیزها به واسطه آن که در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی دوخته می‌شوند با انواع سلیقه‌ها هماهنگ بوده و به سهولت با انواع استایل‌ها ست می‌شوند. در بالا 25 مدل از شومیزهای جدید سال 1403 را بررسی کردیم.

به نظر شما جدیدترین مدل شومیز 1403 کدام مدل است؟ شما برای مجالس و مهمانی به دنبال خرید شومیز هستید؟ یا برای استایل خارج از محیط خانه؟ از سلایق و اطلاعات خود برای ما بنویسید و این مقاله را برای دوستان خود که به شومیز علاقه دارند، بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *