ارزان‌ ترین یخچال اسنوا در بازار | ۵ یخچال فریزر با کیفیت و قیمت مناسب ✅​👌​🛒​

ارزان ترین یخچال اسنوا

یکی از نام آشناترین برندهای تولیدکننده‌ لوازم خانگی در ایران برند اسنوا می‌باشد. تولیدات برند اسنوا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در بسیاری از موارد قیمت مناسبی نیز دارند. در این مقاله قصد داریم تا با ارزان ترین یخچال اسنوا آشنا شویم. البته پیش از آن بد نیست تا مزایا و معایب یخچال‌های این برند را شناخته و با مدل‌های مختلف یخچال‌های تولیدی برند اسنوا و آپشن‌های آن‌ها آشنا شویم. اگر به فکر خرید یخچال جدید برای آشپزخانه خود هستید و یا به دنبال خرید یخچال برای جهیزیه هستید، در این متن با ما همراه باشید.

ارزان ترین یخچال اسنوا

مزایا و معایب یخچال‌های اسنوا

جدیدترین یخچال اسنوا

یخچال‌های برند اسنوا از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. مزایای بی‌شمار یخچال‌های اسنوا سبب شده تا این یخچال‌ها جزو پرفروش‌ترین یخچال‌های ایرانی به شمار آیند. از جمله مزایای یخچال‌های اسنوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رنگ‌بندی زیبا
  • تنوع بالا
  • قیمت مناسب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش خوب
  • دوام و طول عمر بالا
  • آپشن‌های مدرن اعم از سنسور اندازه‌گیری دما، هشدار باز ماندن درب و…
  • کیفیت بالای موتور
  • صدا و لرزش بسیار کم

علیرغم تمایل تمامی مزایای ذکر شده بدیهی‌ست که لوازم الکتریکی تولید شده توسط برندهای مختلف تماما سرشار از مزیت نبوده و ممکن است با معایبی نیز همراه باشند. از جمله معایب یخچال‌های اسنوا که عمدتا در برخی از مدل‌ها به چشم می‌خورد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ضعیف بودن بدنه‌ یخچال
  • عملکرد ضعیف یخ‌ساز یخچال
  • صدای زیاد فن یخچال
ارزان ترین یخچال اسنوا

انواع یخچال‌های اسنوا

ارزان ترین یخچال اسنوا

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد یخچال‌های برند استوا از تنوع بالایی برخوردار هستند. این برند یخچال‌های خود را در انواع یخچال و فریزر تک درب، یخچال فریزر بالا و پایین، یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر دوقلو طراحی کرده است. در ادامه به بررسی هر یک از این مدل‌ها می‌پردازیم.

✔️​یخچال و فریزرهای تک درب

یخچال و فریزرهای تک درب برند اسنوا مختص آن دسته از کاربرانی است که تنها به یخچال یا فریزر احتیاج داشته و تمایلی به خرید همزمان یخچال و فریزر ندارند. البته یخچال و فریزرهای تک درب اسنوا لوازم کارآمدی بوده و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. در بین محصولات اسنوا می‌توان دو مدل یخچال تک درب و دو فریزر تک درب باکیفیت را پیدا کرد.

✔️​یخچال فریزرهای بالا و پایین

برند اسنوا برای آن دسته از کاربرانی که با کمبود فضا مواجه بوده و تمایل به خرید همزمان یخچال و فریزر دارند، یخچال فریزرهایی با طراحی بالا و پایین را عرضه کرده است. در برخی از این یخچال فریزرها، فریزر در قسمت پایین تعبیه شده و در برخی موارد قسمت بالایی دستگاه را فریزر اشغال کرده است. این یخچال فریزرها از مصرف انرژی A+ برخوردار بوده و از امکانات متعددی مانند صفحه نمایشگر، پنل کنترلی، یخ‌ساز نیمه اتوماتیک، آب سردکن و… برخوردار هستند.

✔️​یخچال‌های ساید بای ساید

پرطرفدارترین یخچال فریزرهای برند اسنوا یخچال فریزرهای ساید بای ساید آن می‌باشد. این یخچال‌ها دارای طراحی مدرنی بوده و از این رو با آشپزخانه‌های امروزی سازگاری بالایی دارند. یخچال‌های ساید بای ساید برند اسنوا به آپشن‌های متعددی اعم از کمپرسورهای کم مصرف و بدون صدا مجهز شده و از گنجایش بالایی برخوردار هستند. این یخچال‌ها دارای مصرف انرژی A+ بهره‌مند بوده و در برخی مدل‌ها به آپشن‌هایی مانند چشم الکترونیک هوشمند نیز مجهز شده‌اند.

✔️​یخچال فریزرهای دو قلو

اسنوا برای خانواده‌های پرجمعیت یخچال فریزرهای دوقلو را طراحی کرده است. این یخچال فریزرها به واسطه‌ طراحی جداگانه فضای ذخیره‌سازی زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. یخچال فریزرهای دوقلوی اسنوا از آپشن‌هایی نظیر آب سردکن و یخ‌ساز نیمه اتوماتیک برخوردار بوده و در برخی مدل‌ها به سیستم نانوسیلور جهت حفظ تازگی مواد غذایی و قابلیت میکروب‌زدایی مجهز شده‌اند.

ارزان ترین یخچال اسنوا

آپشن‌ها و قابلیت‌های یخچال‌های اسنوا

یخچال فریزرهای اسنوا به قابلیت‌ها و آپشن‌های متعددی مجهز شده‌اند که از جمله این قابلیت‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

🔸هوم بار که امکان دسترسی آسان به بطری‌ها را فراهم می‌کند.

🔸گردش هوای سه بعدی که سبب پخش یکنواخت هوای سرد در یخچال شده و به تازگی طولانی مدت مواد غذایی کمک می‌کند.

🔸آب سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک که سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

🔸Chiller Zone که جهت نگهداری مواد پروتئینی مانند مرغ، گوشت و ماهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

🔸Smart Cooling که به پخش یکنواخت سرما در یخچال کمک می‌کند.

🔸سیستم سرمایشی Metal Cooling که از هدر رفتن انرژی در هنگام باز ماندن مداوم درب یخچال جلوگیری می‌کند.

🔸کمپرسور اینورتر که سبب مصرف انرژی کمتر و بازدهی بیشتر یخچال می‌گردد.

🔸فیلتر سه لایه که با جذب آلودگی‌ها و بوهای ناخوشایند به حفظ عطر و مزه‌ واقعی خوراکی‌ها کمک می‌کند.

5 یخچال فریزر ارزان و باکیفیت اسنوا

بهترین یخچال اسنوا

ارزانترین یخچال فریزرهای باکیفیت و کارآمد برند اسنوا یخچال فریزرهای بالا و پایین آن می‌باشند. البته در مدل‌های ساید بای ساید نیز می‌توان یخچال‌هایی با قیمت پایین پیدا کرد. از جمله ارزان‌ترین یخچال فریزرهای برند اسنوا می‌توان موارد زیر را نام برد.

یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-2026SW | ارزان ترین یخچال اسنوا

ارزان ترین یخچال اسنوا

یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-2026SW یک یخچال طراحی شده به صورت بالا و پایین بوده که فضای بالایی مختص یخچال و فضای پایینی مختص فریزر می‌باشد. گنجایش این یخچال معادل 348 لیتر بوده و فریزر آن گنجایشی در حدود 125 لیتر دارد. یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-2026SW دارای ابعاد 26 فوتی بوده و از مصرف انرژی A+ برخوردار است.

این محصول به آپشن‌هایی نظیر سیستم سرمایش سریع و کمپرسورهای پربازده مجهز شده که به کاهش مصرف انرژی و حفظ طولانی‌تر مواد غذایی کمک می‌کند. همچنین این یخچال به آب سردکن و یخ‌ساز بزرگ نیز تجهیز شده است.

یخچال فریزر 27 فوت اسنوا مدل SN3-2027TI | ارزان ترین یخچال اسنوا

ارزان ترین یخچال اسنوا

طراحی یخچال فریزر 27 فوت اسنوا مدل SN3-2027TI به شکل بالا و پایین انجام شده است که قسمت بالایی دستگاه را فریزر اشغال کرده و قسمت پایینی مختص یخچال می‌باشد. گنجایش یخچال در حدود 400 لیتر و گنجایش فریزر نیز در حدود 171 لیتر می‌باشد. این محصول به قابلیت سرمایش سریع مجهز شده و از مصرف انرژی A+ برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فیلتر ضدبو، صفحه نمایش LED، قفل صفحه نمایش و سامانه‌ گردش هوایی چندگانه اشاره کرد. در ضمن طراحی این یخچال به گونه‌ای انجام شده که میزان برفک زدن آن به حداقل رسیده است.

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW | ارزان ترین یخچال اسنوا

ارزان ترین یخچال اسنوا

اگر به دنبال یخچال فریزر ساید بای ساید برند اسنوا با قیمت مناسب هستید، می‌توانید به سراغ خرید یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW بروید. این یخچال در ابعاد تقریبی 180×91 سانتی‌متر طراحی شده و عمقی در حدود 72 سانتی‌متر دارد. محدوده گنجایش کل این یخچال بین 551 تا 700 لیتر می‌باشد.

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW به قابلیت‌های متعددی نظیر مقاومت نو فراست برای جلوگیری از برفک زدن، یخ‌ساز نیمه اتوماتیک متصل به آب شهری، نمایشگر، آب سردکن متصل به آب شهری، هشدار باز ماندن درب، فیلتر تصفیه هوا و کمپرسور اینورتر مجهز شده و برای آن کنترل تاچ اسکرین، خردکن یخ، سیستم ضد رطوبت و شبنم، نمایشگر اطلاع از زمان تعویض فیلتر، سیستم عیب‌یابی دیجیتال، سیستم انجماد سریع و سیستم خنک‌کننده‌ سریع یخچال نیز در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که این یخچال دارای طبقه‌های شیشه‌ای نشکن بوده و بخش‌های متعددی متشکل از طبقات و کشوها در آن تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به حسگر هوشمند، لامپ LED، محفظه‌ Chiller، بار خانگی و سامانه‌ حفظ تازگی و ماندگاری میوه و سبزیجات اشاره کرد.

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل SN5-1193GW | ارزان ترین یخچال اسنوا

ارزان ترین یخچال اسنوا

خانواده‌های پرجمعیت برای خرید یخچال فریزرهای ارزان قیمت اسنوا بهتر است به سراغ مدل‌های دوقلوی آن بروند. از جمله یخچال فریزرهای دوقلوی اسنوا که از قیمت مناسبی برخوردار است می‌توان یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل SN5-1193GW را معرفی کرد. این یخچال فریزر در ابعاد 180×120 سانتی‌متر طراحی شده و عمق آن در حدود 60 سانتی‌متر می‌باشد. گنجایش یخچال این مجموعه معادل 387 لیتر بوده و فریزر آن گنجایشی در حدود 388 لیتر دارد.

از جمله ویژگی‌های این یخچال می‌توان به آپشن‌هایی نظیر نمایشگر با پنل لمسی، اخطار باز ماندن درب، آب سردکن متصل به آب شهری، فیلتر تصفیه‌ هوا نانو کربن دوگانه و قابلیت سرمایش سریع اشاره کرد. این دستگاه مجهز به سیستم مقاومت نو فراست (بدون برفک) بوده و به یخ‌ساز دستی پرتابل با قابلیت انجماد سریع نیز مجهز شده است.

یخچال این مجموعه متشکل از 5 طبقه و 2 کشو بوده و در قسمت درب آن نیز 4 طبقه تعبیه شده است. فریزر این محصول نیز دارای 2 طبقه و 5 کشو می‌باشد. 6 طبقه نیز در درب فریزر تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به مصرف انرژی A+، سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling، روشنایی LED و سیستم گردش هوای چندگانه اشاره کرد.

یخچال فریزر ساید بای ساید هایپر اسنوا مدل S8-2352SS | ارزان ترین یخچال اسنوا

ارزان ترین یخچال اسنوا

یخچال فریزر ساید بای ساید هایپر اسنوا مدل S8-2352SS از دیگر یخچال فریزرهای باکیفیت برند اسنوا بوده که به نسبت آپشن‌هایی که دارد از قیمت معقولی برخوردار است. این یخچال فریزر برای آن دسته از افرادی که به فضای ذخیره‌سازی بالایی احتیاج دارند، مناسب می‌باشد؛ چرا که در ابعاد 179×91 سانتی‌متر طراحی شده و از عمقی در حدود 73 سانتی‌متر برخوردار است.

گنجایش یخچال این مجموعه معادل 500 لیتر و گنجایش فریزر آن نیز 277 لیتر می‌باشد. یخچال فریزر ساید بای ساید هایپر اسنوا مدل S8-2352SS مجهز به فیلتر بهداشتی، سیستم انجماد سریع، بار خانگی، کمپرسور اینورتر، سیستم گردش هوای سه بعدی و یخ‌ساز اتوماتیک بوده و از مصرف انرژی A+ برخوردار است. فضای ذخیره‌سازی یخچال فریزر متشکل از 5 طبقه‌ و 2 کشوی یخچال و 4 طبقه و 3 کشو فریزر می‌باشد.

هشدار باز ماندن درب، آب سردکن، صفحه نمایش لمسی دیجیتال، سیستم روشنایی LED برای یخچال و فریزر، حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی، حسگر هوشمند تشخیص دمای داخلی، سنسورهای داخلی، سیستم سرمایش دوگانه، سیستم بدون برفک، سامانه‌ سرمایشی Smart Cooling، سیستم کاهش صدا در شب، سیستم مدیریت مصرف هنگام سفر، قفل یخ‌ساز، فیلتر تصفیه آب، سیستم حفظ سرمایش VIP Platinium Zone، سیستم سرمایش فلزی، درزگیر آنتی‌باکتریال، سامانه‌ خودکار بسته شدن درب، محفظه‌ خنک‌کننده‌ Chiller Zone و محفظه‌ نگهداری میوه و سبزیجات از دیگر آپشن‌های این یخچال می‌باشد.

شما به دنبال چه یخچالی هستید؟

اسنوا یکی از برندهای ایرانی معتبر در زمینه‌ تولید لوازم خانگی بوده که بخش عمده‌ای از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داده است. یخچال‌های تولید شده توسط برند اسنوا علی‌رغم آپشن‌های متعددی که دارند از قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به سایر یخچال‌ها برخوردار هستند. از این رو یخچال‌های این برند به عنوان پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای بازار به شمار می‌آیند.

آیا شما از یخچال ایرانی استفاده می‌کنید و یا خارجی؟ به نظرتان ویژگی مثبت برندهای داخلی نسبت به تولیدات خارجی چیست؟ تجربیات، نظرات و چالش‌های خود را در این زمینه با ما به اشراک بگذارید. همچنین اگر این مطلب از سوریتو برای شما مفید بود، آن را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *