گرانترین باغ تالارهای تهران | باغ تالار لوکس و لاکچری 💫​💒​👰🏻‍♀️

گرانترین باغ تالارهای تهران

جشن عقد و عروسی از جمله مهم‌ترین روزها در زندگی هر فردی بوده که تمایل دارد آن را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. برای آن که شکوه و جلال مراسم‌های عقد و عروسی افزایش یابد، بسیاری از افراد به سراغ باغ تالارهای مجلل برای برگزاری مراسم خود می‌روند. گرانترین باغ تالارهای تهران به واسطه‌ فضای لوکس و دلپذیر و امکانات متعددی که در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهند، اساسا بهترین گزینه‌ها برای برگزاری این مراسمات مهم می‌باشند.

در این مقاله قصد داریم تا با تعدادی از لوکس‌ترین و گرانترین باغ تالارهای تهران آشنا شده و ویژگی‌های بهترین باغ تالار لوکس و لاکچری را بررسی کنیم. پس اگر مراسم عقد یا عروسی خود یا یکی از عزیزانتان نزدیک است و به دنبال یک باغ تالار لاکچری و زیبا هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید. بی‌شک در پایان این مقاله به بهترین انتخاب خواهید رسید.

معرفی 10 باغ تالار لاکچری

گرانترین باغ تالارهای تهران

شاید بودجه شما برای برگزاری مراسم در لوکس‌ترین باغ تالارهای تهران محدود باشد، اما بد نیست نگاهی به این لیست داشته باشید. چراکه با توجه به منو انتخابی و نوع مراسم می‌توانید هزینه‌ها را به بودجه خود نزدیک کنید و در این مکان‌های رویایی بهترین لحظات خود را سپری کنید. از جمله گرانترین، شیک‌ترین و لوکس‌ترین باغ تالارهای شهر تهران می‌توان به باغ‌ تالارهای زیر اشاره کرد.

گرانترین باغ تالارهای تهران

باغ تالار ورسای (احمدآباد مستوفی)

باغ تالار ورسای یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین باغ تالارهای پذیرایی در شهر تهران بوده که در منطقه‌ غرب تهران در محله احمدآباد مستوفی واقع شده است. این باغ تالار از دکوراسیون داخلی منحصربه‌فردی برخوردار بوده که ترکیبی از معماری ایرانی و اروپایی می‌باشد. در ساخت این باغ تالار از کاخ ورسای فرانسه الهام گرفته شده که همین امر سبب شده جلوه‌ی بی‌نظیر و جذابی داشته باشد.

لازم است بدانید باغ تالار ورسای مساحتی بیش از 50000 متر مربع داشته و می‌تواند برای پذیرایی از 600 مهمان مناسب باشد. کادر مدیریت و پرسنل این باغ تالار خدمات مشاوره‌ای و برنامه‌ریزی حرفه‌ای را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار داده و با خاص‌ترین و لوکس‌ترین اکسسوری‌ها یک ضیافت مجلل را برپا می‌کنند.

گرانترین باغ تالارهای تهران
گرانترین باغ تالارهای تهران

باغ تالار عمارت ایرانی (الهیه) | باغ تالار لوکس

از دیگر باغ تالارهای لوکس و منحصربه‌فرد شهر تهران می‌توان به باغ تالار عمارت ایرانی در منطقه‌ الهیه اشاره کرد. این باغ تالار برای مراسم‌هایی که تعداد مهمانان آن کم است گزینه‌ مناسبی به شمار می‌آید. باغ تالار عمارت ایرانی مساحتی در حدود 20000 متر مربع داشته و می‌تواند برای پذیرایی از 400 مهمان مناسب باشد.

این باغ تالار از امکانات رفاهی و خدماتی منحصربه‌فردی برخوردار بوده و برای آن پارکینگ اختصاصی با گنجایش 150 خودرو نیز در نظر گرفته شده است. پرسنل و مدیریت این باغ تالار کاملا حرفه‌ای و آموزش دیده در امر برگزاری مجالس بوده و می‌توانند با بهترین مدیریت و برنامه‌ریزی شب خاطره‌انگیزی را برای شما رقم بزنند.

گرانترین باغ تالارهای تهران
گرانترین باغ تالارهای تهران

باغ تالار دانیال (گرمدره)

از دیگر عمارت‌های مجلل و لوکس شهر تهران که برای برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی می‌تواند استفاده شود، می‌توان به باغ تالار دانیال اشاره کرد. این باغ تالار دارای معماری به سبک اروپایی بوده و منحصربه‌فردترین اکسسوری‌ها و گل‌آرایی‌ها برای آن در نظر گرفته شده است. باغ تالار دانیال دارای مساحتی 20000 متری بوده و می‌تواند برای پذیرایی از 2000 مهمان مورد استفاده قرار گیرد. بهره‌مندی از پرسنل ماهر برای پذیرایی از مهمانان و همچنین برنامه‌ریزی دقیق سبب شده تا مراسم‌ها با بهترین کیفیت برگزار شود.

باغ تالار دانیال یک ساختمان 5 طبقه بوده که 2 طبقه‌ آن برای برگزاری مراسم، رقص و صرف شام در نظر گرفته شده است. همچنین سوییت‌هایی برای اسکان عروس و داماد و اقوام درجه یک نیز در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانی که این باغ‌ تالار در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد می‌توان به فیلمبرداری و هلی شات، روف گاردن اختصاصی، سفره‌خانه‌ مراکشی، استخر 500 متری، فضای کلاسیک به سبک ایتالیایی، آتش بازی حرفه‌ای، امکان برگزاری عقد در فضای باز و… اشاره کرد.

گرانترین باغ تالارهای تهران
گرانترین باغ تالارهای تهران

مقاله لیست بهترین تالارهای عروسی منطقه ۱ تهران

باغ تالار عمارت فاخر (احمدآباد مستوفی) | باغ تالار لاکچری

از دیگر باغ تالارهای لوکس برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌ها می‌توان به باغ تالار عمارت فاخر اشاره کرد. این باغ تالار ظرفیت پذیرایی از 750 نفر مهمان را داشته و محیطی گرم و دلنشین را با امکانات خاص برای برگزاری مراسمات فراهم کرده است.

باغ تالار عمارت فاخر سابقه‌ 20 ساله در زمینه‌ برگزاری مهمانی‌ها و عروسی‌ها داشته و همین امر سبب شده تا بهترین برنامه‌ریزی‌ها را برای برگزاری عروسی داشته باشد. این باغ تالار دارای دکوراسیون لوکس و مجلل بوده و لوکیشنی متفاوت برای برگزاری مراسم است.

گرانترین باغ تالارهای تهران
گرانترین باغ تالارهای تهران

باغ تالار موگه (شهریار)

اگر به دنبال یک باغ تالار لوکس و مجلل در منطقه‌ شهریار هستید، باغ تالار موگه با مدیریت آقای مجیدیان یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید. این باغ تالار دارای فضایی 70000 متری بوده که می‌تواند برای پذیرایی از 1000 مهمان مورد استفاده قرار گیرد.

وجود درختان نخل بلند و برکه‌ زیبا در این باغ تالار و همچنین طراحی سبک مدیترانه‌ای باغ سبب شده تا این باغ تالار به یکی از بهترین و رمانتیک‌ترین لوکیشن‌ها برای برگزاری مراسم عروسی تبدیل شود. این باغ تالار دارای 2 سالن مجزا بوده و از اکسسوری‌های نابی در دکوراسیون داخلی آن استفاده شده است.

گرانترین باغ تالارهای تهران

باغ تالار والا (شهریار) | باغ تالار لوکس

از دیگر باغ تالارهای گران قیمت و مجلل شهر تهران که در منطقه‌ شهریار واقع شده است، می‌توان به باغ تالار والا اشاره کرد. این باغ تالار دارای فضای منحصربه‌فردی بوده که برای پذیرایی از 1000 نفر مهمان می‌تواند استفاده شود. باغ تالار والا فضایی را برای برگزاری مراسم عقد در محیط باز در نظر گرفته و همچنین سفره‌خانه‌های سنتی به سبک‌های عربی، مصری و مراکشی را در خود جای داده است.

دسترسی به این باغ تالار از سمت غرب تهران راحت بوده که همین امر سبب می‌شود این باغ‌ تالار به یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری مراسم عقد و عروسی تبدیل شود.

گرانترین باغ تالارهای تهران
گرانترین باغ تالارهای تهران

مقاله بهترین تالارهای عروسی منطقه ۲ تهران (شمال غرب)

باغ تالار مجنون (احمدآباد مستوفی)

باغ تالار مجنون از دیگر باغ تالارهای مجلل و شیک شهر تهران بوده که در منطقه‌ آزادگان واقع شده است. این باغ تالار فضایی در حدود 3000 متر مربع داشته که می‌تواند برای پذیرایی از 750 نفر مهمان مناسب باشد. باغ تالار مجنون کشتی را در اختیار عروس و داماد قرار می‌دهد که می‌توانند بخشی از مراسم خود را در آن اجرا کنند.

همچنین مراسم‌هایی مانند شام و یا صرف کیک و همچنین برگزاری آتش بازی نیز می‌تواند در کنار کشتی و دریاچه برگزار شود.

گرانترین باغ تالارهای تهران

باغ تالار صفاجو (احمدآباد مستوفی) | باغ تالار لاکچری

وقتی صحبت از مجلل‌ترین باغ تالارهای شهر تهران می‌شود، یکی از عمارت‌هایی که نام آن به وفور شنیده می‌شود، باغ تالار عمارت صفاجو می‌باشد. این باغ تالار دارای فضایی به وسعت 10000 متر مربع بوده که با دکوراسیون منحصر‌به‌فرد و آلاچیق‌های زیبا در فضای باز محیط رمانتیکی را برای برگزاری مراسم عقد و عروسی فراهم کرده است. همچنین باغ تالار صفاجو دارای استخر و آب‌نما بوده و فضاسازی اختصاصی نیز برای آن انجام شده است. برای این باغ تالار پارکینگ اختصاصی نیز در نظر گرفته شده است.

گرانترین باغ تالارهای تهران
گرانترین باغ تالارهای تهران

باغ تالار ملک (ملارد)

باغ تالار ملک یکی دیگر از باغ تالارهای لوکس شهر تهران بوده که با محوطه‌ 3000 متری می‌تواند برای پذیرایی از 300 نفر مهمان استفاده شود. این باغ تالار دارای دکوراسیون و طراحی لهستانی-اروپایی بوده و برای آن 2 سالن مجزا با تجهیزات و اکسسوری‌های مدرن در نظر گرفته شده است. از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این باغ تالار می‌توان به نورپردازی خاص آن اشاره کرد.

گرانترین باغ تالارهای تهران
گرانترین باغ تالارهای تهران

باغ تالار ریورساید (جاجرود) | باغ تالار لوکس

باغ تالار ریورساید را می‌توان یکی از لوکس‌ترین و زیباترین باغ تالارهای شرق تهران به شمار آورد. این باغ تالار گنجایش پذیرایی از 1500 نفر مهمان را داشته و به واسطه‌ دیزاین منحصربه‌فردی که دارد یکی از خاص‌ترین لوکیشن‌ها برای برگزاری مراسم عقد و عروسی به شمار می‌آید. معماری زیبا و آب‌نما و گلکاری جذاب فضای رمانتیکی را به این باغ تالار بخشیده است.

گرانترین باغ تالارهای تهران
گرانترین باغ تالارهای تهران

مقاله بهترین تالار عروسی تهران | تالارهای لوکس مجلل و لاکچری تهران

ویژگی‌های بهترین باغ تالار عروسی

گرانترین باغ تالارهای تهران

حال که با تعدادی از لوکس‌ترین، مجلل‌ترین و گرانترین باغ تالارهای تهران آشنا شدیم، نوبت به آن می‌رسد تا برخی از ویژگی‌هایی که سبب شده این باغ تالارها در زمره‌ بهترین‌ها قرار گیرند را بررسی کنیم. از جمله ویژگی‌های مهمی که در میان تمامی باغ تالارهای معرفی شده مشترک است و آن‌ها را در لیست بهترین‌ها قرار داده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ظرفیت بالا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های باغ تالارهای خوب ظرفیت بالای آن می‌باشد. باغ تالار باید بتواند تعداد بالای مهمانان را پذیرا بوده و به بهترین شکل امکانات رفاهی را برای آنان فراهم کند. البته عروس و دامادها نیز باید تلاش کنند تا به سراغ باغ تالارهایی بروند که گنجایش مهمانان آنان را داشته باشد.

به عبارت دیگر اگر مهمانان عروس و داماد تعداد کمی هستند، بهتر است به سراغ باغ تالارهای کوچکتری بروند که از گنجایش کمتری برخوردار است تا به این ترتیب هماهنگی و نظم مراسم حفظ شده و پذیرایی راحت‌تر انجام شود.

موقعیت جغرافیایی مناسب

یک باغ تالار خوب باید در محیطی قرار داشته باشد که دسترسی به آن برای مهمانان آسان بوده و از طرفی از لحاظ شرایط آب و هوایی نیز مناسب باشد. همانطور که در باغ تالارهای بالا نیز مشاهده شد بسیاری از این باغ تالارها در موقعیت‌های خوش آب و هوای اطراف تهران که دسترسی به آن‌ها آسان است قرار دارند.

کیفیت بالای غذا و منوهای متنوع

از دیگر ویژگی‌هایی که سبب می‌شود یک باغ تالار در زمره‌ بهترین‌ها قرار گیرد، کیفیت بالای غذای آن و همچنین تنوع غذایی آن می‌باشد. باغ تالارهای خوب عمدتا از سه شیوه‌ پذیرایی سلف پرس، دیس پرس و تک پرس برخوردار بوده و دورچین‌های متنوعی مانند سالاد، دسر و.. را نیز برای مهمانان در نظر می‌گیرند.

ارائه‌ خدمات باکیفیت

از مهم‌ترین ویژگی‌های باغ تالارهای خوب امکانات و خدماتی است که در اختیار عروس و داماد و مهمانان قرار می‌دهند. یک باغ تالار خوب باید تجهیزات مناسبی از قبیل نورپردازی خاص، سفره عقد زیبا، فرش قرمز عروس و داماد، سیستم صوتی مناسب، گل‌آرایی شیک و… را در اختیار عروس و داماد قرار داده و همچنین امکانات رفاهی مانند خدمات بانکی، فروشگاه، آسانسور، سرویس بهداشتی مناسب، وسیله‌ ایاب و ذهاب مناسب و… را نیز برای مهمانان در نظر گیرد.

سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب

باغ تالار لوکس باید برای فصول مختلف سال از سیستم تهویه و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی برخوردار باشد. سالن‌های این باغ تالارها باید تهویه‌ مناسبی داشته باشند که در هنگام شلوغی مهمانان اذیت نشوند. همچنین سیستم گرمایشی تالار در فصول سرد و سیستم سرمایشی آن در فصول گرم باید جوابگوی فضای بزرگ باغ تالار باشد.

پارکینگ

یکی از مهمترین فاکتورهایی که یک باغ تالار لاکچری باید به آن توجه کند، داشتن پارکینگ است. باغ تالار باید فضای مناسبی را برای ماشین مهمانان در نظر گیرد. گنجایش پارکینگ باید متناسب با گنجایش باغ تالار و تعداد مهمانان در نظر گرفته شود.

تیم خدماتی حرفه‌ای

باغ تالار‌های خوب باید از تیم خدماتی حرفه‌ای و متخصصی در زمینه‌ پذیرایی برخوردار باشد. این نیروهای خدماتی باید به صورت برنامه‌ریزی شده و منظم نسبت به پذیرایی از مهمانان اقدام کنند. برخورد مناسب و خدمات‌رسانی خوب تیم پرسنل باغ تالار بسیار حائز اهمیت می‌باشد.


مقاله ۲۰ مدل دسته گل عروس جدید | انواع دسته گل عروس لاکچری

بهترین و گرانترین باغ تالار تهران از نظر شما کدام است؟

جشن عقد و عروسی از جمله مهم‌ترین مراسم‌ها در زندگی هر فردی بوده که تمایل دارد به بهترین شکل ممکن آن را برگزار کند. برای آن که مراسم عقد و عروسی به بهترین شکل ممکن اجرا شود، بهتر است از فضاهای لوکس و زیبا برای برگزاری مراسم استفاده شود که از جمله این فضاهای زیبا می‌توان به باغ تالارها اشاره کرد. باغ تالارها به واسطه‌ امکانات متعدد و فضای رمانتیک و خاصی که در اختیار مهمان و عروس و داماد قرار می‌دهند، می‌توانند شب به یاد ماندنی را برای آنان بسازند.

شما کدام باغ تالار را برای برگزاری مراسم عروسی پیشنهاد می‌دهید؟ به نظرتان بهترین باغ تالار تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا تا به حال به عنوان مهمان در باغ تالارهایی که از آنها نام بردیم، شرکت کرده‌اید؟ طراحی، فضاسازی و امکانات کدام باغ تالار به سلیقه شما نزدیک‌تر است؟ حتما از تجربیات خود برای ما و سایر نویسندگان بنویسید و اگر قصد برگزاری مراسم در یکی از این باغ تالارها را دارید، علت انتخاب خود را به سوریتو بگویید. همچنین اگر این مقاله برای شما کاربردی بود، آن را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *