به دنبال بهترین تالار عروسی در شیراز  هستید؟ امروزه به واسطه‌ آن که زندگی‌ها رو به مدرن شدن رفته و از طرفی خانه‌ها اکثرا آپارتمانی بوده و فضای بزرگ قدیم را ندارند، بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم‌هایی نظیر عقد و عروسی به سراغ تالارهای پذیرایی می‌روند. تالارهای پذیرایی نه تنها فرآیند پذیرایی از مهمانان را برای خانواده‌ها آسان‌تر می‌کنند، بلکه محیطی لوکس و زیبا را برای برگزاری مراسم و عکاسی و فیلمبرداری در اختیار عروس و داماد قرار می‌دهند.

در این مقاله قصد داریم پس از بررسی ویژگی‌های بهترین تالارهای عروسی تعدادی از بهترین تالارهای عروسی شیراز را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر در شهر شیراز تصمیم به برگزاری مراسن عروسی دارید، لازم است تا بهترین تالار عروسی در شیراز را بشناسید.

ویژگی بهترین تالارهای عروسی

بهترین تالار عروسی در شیراز

یک تالار عروسی برای اینکه بتواند در لیست بهترین‌ها قرار گیرد باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره ‌کرد.

✔️موقعیت قرارگیری تالار

یک تالار عروسی خوب باید در منطقه‌ای از شهر قرار داشته باشد که از یک سمت به مرکز شهر نزدیک می‌باشد تا رفت و آمد برای عروس و داماد و مهمانان آسان بوده و از سمت دیگر چندان در مرکز شلوغی‌ها و ترافیک‌ها نباشد تا به این ترتیب مهمانان به سهولت بتوانند به آن دسترسی یابند.

✔️ظرفیت تالار

یک تالار عروسی خوب باید از ظرفیت بالایی برخوردار باشد. بدیهی‌ست که تالارهای دارای ظرفیت بالا برای برگزاری مراسم‌های بزرگتر و تالارهای کوچک برای برگزاری مراسمات کوچکتر قابل استفاده هستند.

✔️کیفیت بالای غذا

یک سالن پذیرایی خوب باید دارای منو غذای متنوعی بوده و از مواد اولیه‌ تازه و باکیفیتی در تهیه‌ غذاها استفاده کند. همچنین پرسنل فعال در آشپزخانه باید در هنگام تهیه‌ غذاها بهداشت را رعایت کنند.

✔️پارکینگ

یکی از مهمترین فاکتورهایی که می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب یک تالار پذیرایی داشته باشد پارکینگ تالار است. یک تالار پذیرایی خوب باید دارای پارکینگ اختصاصی با گنجایش بالا باشد تا مهمانان برای پارک کردن ماشین‌های خود نیازی به دور زدن خیابان‌ها برای پیدا کردن جای پارک نداشته باشند.

✔️نورپردازی و سیستم صوتی و تصویری مطلوب

یک تالار پذیرایی خوب باید امکاناتی نظیر سیستم صوتی و تصویری باکیفیت و نورپردازی مناسبی را در اختیار عروس و داماد و مهمانان قرار دهد. بدیهی‌ست که نوع نورپردازی می‌تواند در روشن‌تر شدن فضا و لوکس‌تر نشان دادن محیط تاثیرگذار باشد.

✔️تهویه و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب

از دیگر ویژگی‌های یک تالار پذیرایی خوب سیستم تهویه‌ مناسب آن است. تالار باید به سیستم تهویه مناسبی مجهز شده باشد تا هوای مطبوع و تازه‌ای را در اختیار مهمانان قرار دهد. همچنین سیستم سرمایشی و گرمایشی در نظر گرفته شده برای تالار باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هوای گرم مناسب برای فصل زمستان و هوای سرد مناسب برای فصل تابستان را فراهم کند.

✔️دکوراسیون زیبا

یک تالار پذیرایی خوب باید از معماری و دکوراسیون منحصر‌به‌فردی برخوردار بوده و از یک سبک دکوراسیون در طراحی آن استفاده شده باشد. به عنوان مثال اگر دکوراسیون تالار قرار است کلاسیک باشد باید تمامی المان‌ها و اکسسوری‌های استفاده شده نیز حالت کلاسیک داشته باشند.

تالار عروسی در شیراز

بهترین تالارهای عروسی شیراز

لیست بهترین تالار عروسی در شیراز

حال که با ویژگی‌های یک تالار عروسی خوب آشنا شدیم، نوبت به آن می‌رسد تا تعدادی از بهترین تالارهای عروسی شیراز را به شما معرفی می‌کنیم.

تالار ژوانا (بعد از پل فسا)

تالار عروسی در شیراز

تالار ژوانا یک باغ تالار زیبا و منحصر‌به‌فرد در شرق شیراز بوده که از مساحتی در حدود 4000 متر مربع برخوردار است. این تالار دارای یک سالن 1200 متری مجلل و مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش مناسب بوده و فضای بیرونی آن بسیار سرسبز و چشم‌نواز طراحی شده است. برای این تالار پذیرایی پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده و از با کیفیت‌ترین سیستم‌های صوتی و نورپردازی در آن بهره برده شده است.

از دیگر ویژگی‌های تالار ژوانا می‌توان به کیفیت بالای غذای آن اشاره کرد. تالار پذیرایی ژوانا خدماتی از قبیل غنچه‌ عقد، مه سرد، آتش‌بازی، گل‌آرایی با گل طبیعی و مصنوعی و سرو انواع دسرها و نوشیدنی‌ها را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

باغ تالار پلاک هفت (بلوار چمران) | تالار عروسی در شیراز 

تالار عروسی در شیراز

اگر به دنبال یک باغ تالار لوکس و زیبا در محیط شهری هستید باغ تالار پلاک هفت یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. باغ تالار پلاک هفت سابقه‌ 10 سال فعالیت در زمینه‌ برگزاری مراسم‌های نظیر عقد، عروسی، تولد و مهمانی‌ها را داشته و خدمات منحصر‌به‌فردی از قبیله گل‌آرایی‌های زیبا، چیدمان محفلی و ارائه‌ غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت در رزومه‌ کاری آن وجود دارد.

این باغ تالار از پرسنل مجرب و خوش برخوردی بهره برده که در هر زمان آماده‌ خدمت‌رسانی به مهمانان می‌باشند. تالار پذیرایی پلاک هفت دارای ظرفیتی در حدود 250 نفر مهمان بوده و پکیج‌ها و خدمات متنوعی را طبق بودجه‌ افراد در اختیارشان قرار می‌دهد. این باغ تالار دیزاین‌ها و چیدمان‌های اختصاصی را مطابق با سلیقه‌ مشتری اجرا کرده و از تیم‌های اجرایی آموزش دیده‌ای برای این امر بهره می‌برد. امکان بازدید از سالن و تست غذا نیز قبل از عقد قرارداد وجود دارد.

تالار فدک (شهرک سلطان‌ آباد)

تالار عروسی در شیراز

تالار فدک نیز از دیگر تالارهای باکیفیت و لوکس شهر شیراز بوده که از چهار سالن اختصاصی برخوردار است. این تالار پذیرایی دارای ظرفیت 1500 نفر مهمان بوده و برای پذیرایی از مهمانان از چیدمان لوکس و سلطنتی استفاده کرده است. از جمله خدمات ارائه شده در تالار فدک می‌توان به برگزاری مراسم‌های آتش‌بازی، اجرای خنچه عقد نورپردازی شده، بهره‌مندی از دی‌جی حرفه‌ای، طراحی جایگاه زیبا برای عروس و داماد و استفاده از رقص نورهای اکولایزر اشاره کرد.

در ضمن منوی غذای این تالار پذیرایی غذاهای متنوعی اعم از کباب کوبیده، جوجه چینی، لوبیا پلو، چلو سفید، شکر پلو و خورشت قیمه را در کنار دورچین‌هایی مانند ترشی، ماست، ماست موسیر، نوشابه و حلوا شامل می‌شود.

باغ تالار تاج ‌محل (جاده‌ صدرا) | تالار عروسی در شیراز 

تالار عروسی در شیراز

از دیگر باغ تالارهای لوکس در شیراز می‌توان به باغ تالار تاج محل اشاره کرد که توسط آقای زراعت پیشه مدیریت می‌شود. این باغ تالار گنجایش پذیرایی از 1500 نفر مهمان را داشته و خدمات مختلفی اعم از شمع‌آرایی، مشعل‌آرایی و سفره‌ عقد را در اختیار عروس و داماد قرار می‌دهد. این تالار پذیرایی مجهز به پارکینگ اختصاصی با گنجایش 150 خودرو بوده و برای آن کافی‌شاپ و اتاق عقد نیز در نظر گرفته شده است. در ضمن سه منوی متنوع از غذاها و نوشیدنی‌ها و اردوهای مختلف نیز در اختیار عروس و داماد قرار می‌گیرد که عروس و داماد می‌توانند متناسب با بودجه‌ و سلیقه خود دست به انتخاب بزنند.

باغ تالار کلاسیک (بعد از پلیس راه شیراز-سپیدان)

تالار عروسی در شیراز

عروس و دامادهای که به دنبال یک باغ تالار لوکس با ظرفیت بالا هستند می‌توانند باغ تالار کلاسیک را انتخاب نمایند. این باغ تالار دارای ظرفیت 2000 نفر بوده و خدمات مختلفی اعم از اتاق عقد مجزا با گنجایش 400 نفر، سفره‌ عقد، سفره‌خانه‌ سنتی، گل‌آرایی، شمع‌آرایی، مشعل‌آرایی و پارکینگ اختصاصی با گنجایش 150 خودرو را در اختیار افراد قرار می‌دهد. در ضمن به واسطه‌ پشتیبانی این باغ تالار از طرح ازدواج آسان، پکیج‌های مختلفی متناسب با بودجه‌های مختلف برای عروس و دامادها در نظر گرفته شده است.

تالار توت‌ فرنگی (زیرگذر صنایع) | تالار عروسی در شیراز 

تالار عروسی در شیراز

از جمله باغ تالارهای زیبا و جذاب شهر شیراز که لوکیشنی روستایی و یا به اصطلاح روستیک را برای برگزاری مراسم طراحی کرده است می‌توان به باغ تالار توت‌ فرنگی اشاره کرد. این باغ تالار دارای ظرفیت 1000 نفر بوده و خدمات مختلفی اعم از سفره‌ عقد، گل‌آرایی، شمع‌آرایی، مشعل‌آرایی و سیستم صوتی و تصویری مطلوب را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این باغ تالار دارای پارکینگی با ظرفیت 220 خودرو بوده و برای آن سفره‌خانه‌ سنتی و کافی‌شاپ نیز در نظر گرفته شده است.

باغ تالار پروپارک (زیرگذر صنایع)

تالار عروسی در شیراز

از دیگر باغ تالارهایی که در محدوده‌ زیرگذر صنایع واقع شده است می‌توان به باغ تالار پروپارک شیراز اشاره کرد. این باغ تالار می‌تواند برای پذیرایی از 250 تا 2000 مهمان مورد استفاده قرار گیرد. باغ تالار پروپارک مجهز به اتاق عقد داخل سالن، سفره‌ عقد، محل بازی کودکان، کافی‌شاپ و سفره‌خانه‌ سنتی بوده و خدماتی اعم از گل‌آرایی، شمع‌آرایی و مشعل‌آرایی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. در ضمن یک پارکینگ بزرگ با گنجایش 300 خودرو نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

باغ تالار امپراتور (پلیس‌ راه دو کوهک) | تالار عروسی در شیراز 

تالار عروسی در شیراز

باغ تالار امپراتور شیراز یکی از تالارهای پذیرایی مناسب برای پذیرایی از 300 نفر مهمان بوده که فضای لوکس و جذابی را برای برگزاری مراسم در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد. این باغ تالار مجهز به محل بازی کودکان، کافی‌شاپ و پارکینگ با گنجایش 300 خودرو بوده و برای آن سفره‌ عقد، گل‌آرایی، شمع‌آرایی و مشعل‌آرایی نیز در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که باغ تالار امپراطور از طرح ازدواج آسان پشتیبانی کرده و از این رو پکیج‌های خدماتی مختلفی را در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد.

تشریفات حورا (فلکه سنگی)

تالار عروسی در شیراز

از دیگر تالارهای منحصربه‌فرد شهر شیراز می‌توان به تشریفات حورا اشاره کرد که توسط آقای سلطانی مدیریت می‌شود. این تالار می‌تواند برای پذیرایی از 400 تا 2000 نفر مهمان مورد استفاده قرار گیرد. تشریفات حورا مجهز به اتاق عقد مجزا، اتاق عقد داخل سالن، سفره‌ عقد، محل بازی کودکان، سفره‌خانه‌ سنتی، کافی‌شاپ، آسانسور و پارکینگی با گنجایش 800 نفر مهمان بوده و ارائه‌دهنده‌ خدماتی اعم از مشعل‌آرایی، گل‌آرایی و شمع‌آرایی می‌باشد.

این تالار پذیرایی نیز به واسطه‌ پشتیبانی از طرح ازدواج آسان پکیج‌های خدماتی مختلفی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. در ضمن تالار پذیرایی حورا با مراکز مرتبط از جمله مزون‌های مشهور و آرایشگاه‌های خوب شیراز نیز همکاری داشته که می‌تواند در این زمینه نیز عروس و دامادها را یاری دهد.

باغ تالار شادان (بلوار صنایع) | تالار عروسی در شیراز 

تالار عروسی در شیراز

باغ تالار شادان یکی از مدرن‌ترین و به روزترین باغ تالارهای شهر شیراز بوده که سابقه‌ 20 سال فعالیت در زمینه‌ برگزاری مجالس نامزدی، عقد و عروسی را دارد. این باغ تالار فضای لوکس و منحصر‌به‌فردی را در اختیار عروس و داماد قرار داده و ارائه‌دهنده خدماتی نظیر گل‌آرایی، مشعل‌آرایش و شمع‌آرایی نیز می‌باشد. در ضمن سفره‌ عقد زیبایی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

تالار پذیرایی محبوب شما کدام است؟

با مدرن شدن زندگی‌ها بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم‌هایی نظیر عقد و عروسی به سراغ تالارهای پذیرایی می‌روند. برگزاری مراسم در تالارهای عروسی نه تنها فضای لوکس و زیبایی را برای مراسم فراهم کرده، بلکه روند پذیرایی از مهمانان را برای خانواده‌ها آسان‌تر می‌کند. در بالا 10 مورد از بهترین باغ تالارها و تالارهای پذیرایی شهر شیراز را به شما معرفی کردیم.

به نظر شما بهترین تالار پذیرایی شیراز کدام است؟ آیا تجربه نامطلوب زمان برگزاری مراسم در تالارهایی که به آنها اشاره کردیم را داشته‌اید؟ از نظر شما مهم‌ترین ویژگی‌ یک تالار با کیفیت چیست؟ از تجربیات و نظرات خود برای ما بنویسید و این مطلب از سوریتو را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *