بهترین کرم آبرسان خارجی 👌​​🧴​🥰​

بهترین کرم آبرسان خارجی

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در روتین پوستی تمامی افراد باید وجود داشته باشد کرم آبرسان است. تفاوتی ندارد که فرد پوستی خشک یا چرب داشته باشد. در هر دو حالت برای شادابی و طراوت پوست استفاده از آبرسان بسیار اهمیت دارد. حتما می‌دانید که آب نقشی کلیدی در سلامت و شادابی پوست دارد، اما تنها نوشیدن آن نمی‌تواند رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم کند و استفاده از بهترین کرم آبرسان خارجی نیز لازم است.

در این مقاله قصد داریم تا با تعدادی از بهترین کرم‌های آبرسان خارجی موجود در بازار آشنا شویم. البته پیش از آن بد نیست تا ویژگی‌های یک کرم آبرسان مناسب را بشناسیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر زمان تغییر فصل دچار خشکی پوست می‌شوید، حتما در این متن با ما همراه باشید.

بهترین کرم آبرسان خارجی

ویژگی‌های یک کرم آبرسان خوب

یک کرم آبرسان خوب باید از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد.

​✔️کرم آبرسان خوب باید از مواد تشکیل‌دهنده باکیفیتی برخوردار بوده و ترجیحا فاقد مواد مضری مانند فتالات و پارابن باشد.

​✔️یک کرم آبرسان خوب باید سبک بوده تا سبب بسته شدن منافذ پوست و جلوگیری از تنفس پوست نشود.

​✔️کرم آبرسان مرغوب باید از قدرت رطوبت‌رسانی بالایی برخوردار باشد تا بتواند با هیدراته کردن پوست مانع از بروز خشکی، آکنه و پیری زودرس شود.

​✔️در یک کرم آبرسان مرغوب نباید از مواد حساسیت‌زا مانند مواد عطری استفاده شده باشد.

​✔️یک کرم آبرسان باکیفیت حاوی مواد مغذی پوست مانند انواع ویتامین می‌باشد.

​✔️کرم آبرسان خوب باید جزو برندهای معتبری باشد که مورد تایید متخصصان پوست است.

بهترین کرم‌های آبرسان خارجی

لیست بهترین کرم‌های آبرسان خارجی

برندهای متعددی در زمینه تولید انواع کرم‌های آبرسان فعال هستند که از جمله معتبرترین این برندها و بهترین این کرم‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✅کرم آبرسان و روشن‌کننده اوریاژ مدل Hydreane Light

بهترین کرم آبرسان خارجی

کرم اوریاژ مدل Hydreane Light یکی از مرغوب‌ترین کرم‌های آبرسان و روشن‌کننده پوست بوده که مخصوص پوست‌های خشک طراحی شده است. این کرم حاوی مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز پوست بوده که علاوه بر تغذیه پوست می‌تواند پوست را به شکل عمقی آبرسانی کند.

استفاده از این کرم برای انواع پوست مناسب بوده اما عمدتا برای افرادی که پوست خیلی خشکی دارند گزینه مطلوبی می‌باشد. همچنین استفاده از این محصول نه تنها سبب آبرسانی پوست شده، بلکه منافذ پوست را کاهش داده و با کاهش لک و تیرگی پوست، به افزایش شفافیت آن کمک می‌کند.

وجود ویتامین C در این کرم سبب روشن شدن پوست شده و سالسیلیک اسید موجود در آن به شکل یک لایه بردار ملایم عمل می‌کند. وجود زینک در کرم آبرسان و روشن‌کننده اوریاژ مدل Hydreane Light نیز سبب کاهش التهاب و قرمزی پوست می‌گردد.

✅کرم آبرسان و روشن‌کننده راکوتن

بهترین کرم آبرسان خارجی

از دیگر کرم‌های آبرسان موجود در بازار می‌توان به کرم آبرسان و ضد لک راکوتن اشاره کرد که برای انواع پوست قابل استفاده می‌باشد. در این کرم از ویتامین C، رتینیل پالمیتات و آلفا هیدروکسی اسید استفاده شده که قادر به آبرسانی عمقی پوست بوده و می‌توانند پوست را روشن کنند. آلفا هیدروکسی اسید مانند یک لایه‌بردار عمل کرده و سبب درخشان شدن پوست شده و رتینیل پالمیتات نیز به تولید کلاژن و روشن‌سازی پوست کمک می‌کند.

علاوه بر مواد ذکر شده، در ترکیبات کرم راکوتن از هیالورونیک اسید نیز استفاده شده که یک مرطوب‌کننده و آبرسان قدرتمند می‌باشد. این کرم فاقد مواد حساسیت‌زا بوده و برای انواع پوست قابل استفاده می‌باشد. البته توجه به این نکته ضروری بوده که استفاده از این کرم برای برخی از افراد ممکن است سبب سوزش، قرمزی و خشکی پوست شود که پس از چند هفته استفاده مداوم این مشکل برطرف می‌گردد.

✅کرم آبرسان و روشن‌کننده فارماسی مدل WHITE+CORRECT

بهترین کرم آبرسان خارجی

اگر به دنبال کرم آبرسانی هستید که نقش کرم ضد آفتاب را نیز برای شما ایفا کند کرم آبرسان و روشن‌ کننده فارماسی مدل WHITE+CORRECT بهترین گزینه است. در ترکیبات این کرم از عصاره جلبک و عصاره گل سوسن شنزار استفاده شده است که سبب کاهش لک و تیرگی پوست شده و با کاهش تولید ملانین می‌تواند پوست را به شکل طبیعی روشن کند.

وجود انواع ویتامین در این کرم نیز سبب تغذیه و آبرسانی عمقی پوست می‌گردد. کرم آبرسان و روشن‌کننده فارماسی مدل WHITE+CORRECT حاوی SPF 22 بوده که می‌تواند از پست صورت در برابر اشعه‌های ماورای بنفش خورشید نیز محافظت نماید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به جذب سریع، عدم ایجاد چربی و سنگینی روی پوست و امکان استفاده برای انواع پوست اشاره کرد.

✅کرم آبرسان و مرطوب‌کننده نوتروژینا کاسه‌ای

بهترین کرم آبرسان خارجی

برند آمریکایی نوتروژینا یکی از برندهای معتبر تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی بوده که یکی از بهترین کرم‌های آبرسان و مرطوب‌کننده را برای پوست‌های خشک تولید کرده است. کرم آبرسان و مرطوب‌کننده کاسه‌ای نوتروژینا حاوی ویتامین E بوده که با آبرسانی عمقی پوست می‌تواند از بروز چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری کند.

این کرم قابل استفاده برای پوست صورت و بدن بوده و علاوه بر آبرسانی قادر به تغذیه پوست نیز می‌باشد. لازم به ذکر است که مدت زمان آبرسانی این کرم 24 ساعته می‌‌باشد. از این رو برای افرادی که پوست خشکی دارند گزینه بسیار مناسبی است.

✅کرم آبرسان و مرطوب‌کننده سیمپل مدل لایت

بهترین کرم آبرسان خارجی

افرادی که پوست حساسی دارند می‌توانند از کرم آبرسان و مرطوب‌کننده سیمپل مدل لایت برای آبرسانی پوست خود استفاده کنند. در ترکیبات این کرم از گلیسیرین، ویتامین E، ویتامین B5 و روغن دانه گل گاوزبان استفاده شده است که علاوه بر آبرسانی عمقی پوست می‌تواند سبب نرمی و لطافت پوست نیز گردد.

وجود این مواد همچنین منجر به کاهش التهابات پوستی نیز می‌شود. کرم آبرسان و مرطوب‌کننده سیمپل مدل لایت بر پایه آب ساخته شده و در ترکیبات آن از مواد عطری، پارابن، رنگ مصنوعی، فتالات، الکل و دیگر مواد حساسیت‌زا استفاده نشده است. همین امر نیز سبب می‌شود تا به سرعت جذب پوست شده و برای افرادی که پوست حساسی دارند نیز مناسب باشد.

✅کرم آبرسان صورت کوکوگرم

بهترین کرم آبرسان خارجی

یکی از متفاوت‌ترین کرم‌های آبرسان صورت موجود در بازار کرم آبرسان صورت کوکوگرم بوده که در ترکیبات آن از شیر استفاده شده است. این کرم حاوی ویتامین A و ویتامین E بوده که می‌تواند سبب رطوبت‌رسانی، تغذیه و البته جوان‌سازی پوست شود. وجود شیر و رایحه نارگیل در این کرم این محصول را به یک نرم‌کننده قدرتمند تبدیل کرده که از جذب سریعی نیز برخوردار می‌باشد. کرم آبرسان صورت کوکوگرم برای انواع پوست مناسب می‌باشد.

✅کرم آبرسان صورت ایمیجز

بهترین کرم آبرسان خارجی

چنانچه از وجود چین و چروک‌های سطحی بر روی پوست خود ناراضی هستید و یا می‌خواهید از بروز چین و چروک جلوگیری کنید، استفاده از کرم آبرسان صورت ایمیجیز می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک کند. این کرم آبرسان حاوی روغن گوسفند بوده که به واسطه بافت سبکی که دارد به سرعت جذب پوست می‌شود و پوست را نرم و مرطوب می‌کند. همچنین این کرم برای پوست‌های معمولی مناسب بوده و می‌تواند به شکل روزانه مورد استفاده قرار گیرد. خاصیت آنتی اکسیدانی این کرم به بازگشت خاصیت ارتجاعی پوست و رفع چین و چروک‌ها کمک می‌کند.

✅کرم آبرسان کلینیک مدل مویسچر 100 ساعته

بهترین کرم آبرسان خارجی

کرم آبرسان کلینیک مدل مویسچر یکی از بهترین کرم‌های آبرسان خارجی موجود در بازار بوده که دارای بافتی ژلی و سبک می‌باشد. از این رو پس از استفاده به سرعت جذب پوست شده و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. این کرم آبرسان فاقد مواد مضری مانند پارابن، چربی، عطر و الکل بوده و از این رو می‌تواند برای انواع پوست استفاده شود. همچنین این کرم قادر به حفظ رطوبت طولانی مدت پوست تا 100 ساعت بوده و سبب هیدراته شدن لایه‌های زیرین پوست نیز می‌شود.

استفاده از کرم آبرسان کلینیک مدل مویسچر نه تنها از بروز چین و چروک‌ها جلوگیری کرده، بلکه سبب کاهش چین و چروک‌ها شده و مقاومت پوست در برابر آسیب‌های بیرونی را نیز افزایش می‌دهد. وجود هیالورونیک اسید، آب آلوئه‌ورا اکتیو شده و بیوفرمنت آلوئه‌ورا این کرم را به یک آبرسان قدرتمند و یک محصول شاداب‌کننده پوست تبدیل کرده است.

✅فلوئید آبرسان و مات‌کننده 48 ساعته فرش نوکس

بهترین کرم آبرسان خارجی

چنانچه به دنبال یک کرم آبرسان با ماندگاری بالا هستید، فلوئید آبرسان و مات‌کننده 48 ساعته فرش نوکس یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما می‌باشد. این آبرسان حاوی مواد طبیعی و گیاهی بوده و بدون ایجاد خشکی و کشیدگی در پوست می‌تواند سبب آبرسانی عمقی پوست گردد. این محصول سبب حفظ رطوبت و شفافیت پوست شده و می‌تواند از پوست در برابر آلودگی‌ها محافظت کند.

از دیگر ویژگی‌های فلوئید آبرسان و مات‌کننده 48 ساعته فرش نوکس می‌توان به قابلیت یکدست کردن پوست، جذب سریع و جلوه مات آن بر روی پوست اشاره کرد که سبب می‌شود این محصول برای پایه آرایش نیز گزینه مناسبی باشد. این محصول برای افرادی که پوست چرب و مختلط دارند یکی از بهترین گزینه‌ها است.

✅کرم آبرسان The Water Cream تاچا

بهترین کرم آبرسان خارجی

کرم آبرسان The Water Cream تاچا یکی از بهترین آبرسان‌های خارجی موجود در بازار بوده که توسط برند ژاپنی تاچا ساخته شده است. این کرم آبرسان حاوی ترکیبات مغذی و گیاهان دارویی بوده و از این رو می‌تواند سبب آبرسانی کامل پوست‌های خشک و کم آب شود. این محصول فاقد چربی بوده و می‌تواند در صورت استفاده مداوم سبب افزایش درخشندگی پوست و کاهش چین و چروک‌های آن نیز گردد.

در ضمن استفاده از این محصول ضد پیری پوست نیز می‌باشد. کرم آبرسان The Water Cream تاچا مناسب پوست‌های مختلط، چرب و نرمال بوده و یک محصول غیر کومدون‌زا می‌باشد. از این رو برای افرادی که مشکلاتی مانند خشکی، ناهمواری و منافذ باز پوست دارند یک محصول فوق‌العاده است.

شما از کدام کرم آبرسان استفاده می‌کنید؟

آبرسانی پوست یکی از مهم‌ترین بخش‌های روتین پوستی بوده که باید با استفاده از کرم‌های آبرسان و مرطوب‌کننده باکیفیت انجام شود. استفاده از کرم‌های آبرسان نه تنها برای افرادی که پوست خشکی دارند لازم است، بلکه افرادی با پوست چرب و مختلط نیز باید از آبرسان استفاده کنند. کرم‌های آبرسان ایرانی و خارجی زیادی در بازار وجود داشته که در مقاله بالا ده مورد از بهترین کرم‌های آبرسان خارجی را معرفی کردیم.

از نظر شما بهترین کرم آبرسان موجود در بازار کدام است؟ آیا تا به حال از محصولاتی که به آن اشاره کردیم استفاده کرده‌اید؟ شما طرفدار کدام برند هستید؟ از تجربیات سلامت پوستی و زیبایی خود برای ما بنویسید. همچنین این مطلب از سوریتو را برای دوستداران زیبایی بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *