پوست اطراف چشم را می‌توان جزو حساس‌ترین و نازک‌ترین بخش‌های صورت دانست که به واسطه حساسیتی که دارد نسبت به سایر بخش‌های صورت آسیب پذیرتر می‌باشد. همین امر نیز سبب می‌شود تا آثار افزایش سن مانند تیرگی، شل شدن پوست، گودی، چین و چروک‌ها و… در وهله اول در اطراف چشم دیده شود. برای مراقبت از پوست ظریف اطراف چشم باید از بهترین کرم دور چشم خارجی استفاده شود.

برندهای متعددی در زمینه تولید کرم‌های دور چشم فعال هستند. ما در این مقاله قصد داریم با تعدادی از بهترین کرم‌های دور چشم خارجی موجود در بازار آشنا شویم. اگر به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می‌دهید، با ما همراه باشید.

بهترین کرم دور چشم خارجی

بهترین کرم‌های دور چشم خارجی

لیست بهترین کرم‌های دور چشم خارجی

همانطور که گفته شد برندهای داخلی و خارجی زیادی در زمینه تولید کرم دور چشم فعال هستند که از جمله مطرح‌ترین این برندها و بهترین این کرم‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

​کرم دور چشم کلینیک مدل all about eyes

برند کلینیک یکی از برندهای معتبر آمریکایی فعال در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. در میان تولیدات این شرکت یکی از بهترین کرم‌های دور چشم دنیا وجود دارد. کرم دور چشم کلینیک مدل all about eyes یک کرم لاکچری مناسب انواع پوست بوده که به واسطه استفاده از کافئین، عصاره برگ چای سبز، گلیسیرین و عصاره زیتون در ترکیبات آن سبب کاهش چین و چروک و افزایش شادابی پوست اطراف چشم می‌شود.

وجود کافئین در ترکیبات این کرم سیاهی دور چشم را کاهش داده و سایر مواد نیز منجر به آبرسانی و رطوبت‌رسانی پوست اطراف چشم می‌شود. به واسطه رطوبت‌رسانی به پوست نیز میزان چین و چروک‌ها کاهش می‌یابد.

ویژگی‌های کرم دور چشم کلینیک مدل all about eyes شامل عدم وجود مواد تحریک‌کننده و حساسیت‌زا، عدم وجود چربی، عطر، پارابن، رنگ مصنوعی، سولفات، فتالات و تالک در کرم، جذب سریع، بافت سبک، کمک به کلاژن‌سازی و عدم ایجاد سوزش چشم می‌شود.

✅​کرم دور چشم لوک ژاک آندرل پاریس

از دیگر کرم‌های دور چشم باکیفیت موجود در بازار می‌توان به کرم دور چشم لوک ژاک آندرل پاریس ساخت کشور فرانسه اشاره کرد. این کرم از باکیفیت‌ترین کرم‌های دور چشم موجود در بازار بوده که از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشد. در ترکیبات این محصول از جینگو بیلوبا، لوپین، کافئین و ویتامین E استفاده شده است که نه تنها آسیبی به پوست اطراف چشم نمی‌رساند، بلکه التهاب دور چشم را نیز کاهش می‌دهد.

کافئین موجود در کرم سبب کاهش تیرگی دور چشم شده و جینگو بیلوبا سبب افزایش خونرسانی به اطراف چشم می‌گردد. از دیگر ترکیبات موجود در این کرم می‌توان به عصاره تخم یونجه اشاره کرد که ویتامین‌های موجود در آن سبب کنترل پف و ورم دور چشم و جوانسازی و بازسازی پوست دور چشم می‌شود. کرم دور چشم لوک ژاک آندرل پاریس فاقد پارابن بوده و به واسطه آبرسانی قوی مانع از افتادگی پوست می‌گردد.

✅​کرم 5 در 1 دور چشم ویتال باله‌ آ

در میان برندهای آلمانی نیز می‌توان به برند باله‌ آ اشاره کرد که یکی از باکیفیت‌ترین کرم‌های دور چشم موجود در بازار را تولید کرده است. کرم 5 در 1 دور چشم ویتال باله‌ آ یک کرم مناسب برای افراد 45 تا 55 ساله بوده که با رطوبت‌رسانی و آبرسانی عمقی پوست می‌تواند روند عمیق شدن چین و چروک‌ها را کند کند.

اسیدهای چرب ضروری موجود در ترکیبات این کرم میلیا دور چشم را از بین برده و خاصیت کشسانی دور چشم را افزایش می‌دهد. همین امر نیز از بروز چین و چروک جلوگیری می‌کند. کرم 5 در 1 دور چشم ویتال باله‌آ حاوی ویتامین E و هیالورونیک اسید بوده و از مواد کاملا گیاهی و بدون ضرر تولید شده است. استفاده از این کرم سبب تحریک کلاژن‌سازی، ترمیم لایه‌های پوست و آبرسانی آن می‌گردد.

​کرم ویتامینه دور چشم و صورت Bring green Carrot

کرم ویتامینه دور چشم و صورت Bring green Carrot یک کرم چند منظوره کره‌ای بوده که برای انواع پوست مناسب می‌باشد. در ترکیبات این کرم از ویتامین E، A، B و C استفاده شده است که می‌تواند به روشن شدن پوست کمک کند.

وجود عصاره هویج در این کرم نیز سبب برطرف شدن سیاهی و پف دور چشم می‌گردد. کرم ویتامینه دور چشم و صورت Bring green Carrot دارای بافت سبکی بوده که به سهولت جذب پوست می‌گردد و پوست را رطوبت‌رسانی می‌کند. رطوبت‌رسانی به پوست نیز خاصیت ارتجاعی پوست را بالا برده و از بروز چین و چروک جلوگیری می‌کند.

از دیگر ترکیبات موجود در این کرم می‌توان به عصاره درخت چای اشاره کرد که می‌تواند التهاب، لک و جوش را برطرف نماید. این کرم تقویت‌کننده سلول‌های پوست بوده و برای بهبود خط خنده و چین و چروک عمقی نیز مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این کرم نیز می‌توان به بهبود عمقی چین و چروک، تقویت سلول‌های پوست، افزایش شفافیت پوست، عدم ایجاد حساسیت و میلیا و عدم وجود پارابن و مواد مضر در آن اشاره کرد.

✅​کرم دور چشم ضد چروک و جوان‌کننده فابریگاس

برند فابریگاس یک برند اسپانیایی بوده که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعال است. از جمله محصولات این برند می‌‌توان به کرم دور چشم ضد چروک و جوان‌کننده فابریگاس اشاره کرد که با جلوگیری از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم سبب جوانسازی پوست می‌شود.

این کرم یک آبرسان فوق‌العاده بوده که تیرگی و پف اطراف چشم را برطرف می‌کند. این محصول فاقد الکل و پارابن بوده و در ترکیبات آن از عصاره سنتلا آسیاتیکا، گلیسیرین و کرنبری استفاده شده است. استفاده از این محصول محرک تولید کلاژن نیز می‌باشد.

✅​کرم دور چشم لیفت شنل

از معروف‌ترین کرم‌های دور چشم موجود در دنیا که به عنوان یک کرم ضد چروک شناخته می‌شود کرم دور چشم لیفت شنل می‌باشد. این کرم یک آبرسان قوی بوده که قادر است پف زیر چشم را از بین برده و پس از رفع چین و چروک‌های پوست، پوست را جوان و سفت کند. کرم دور چشم لیفت شنل به عنوان یکی از قوی‌ترین کرم‌های لیفتینگ دنیا شناخته می‌شود.

​ژل کرم دور چشم هیدرو بوست نوتروژینا

یکی از کرم‌های دور چشم مرغوب موجود در بازار کرم دور چشم آمریکایی هیدرو بوست نوتروژینا است. این کرم حاوی هیالورونیک اسید بوده که می‌تواند به طور عمقی پوست را آبرسانی کرده و شادابی پوست را حفظ کند. همچنین این کرم یک مرطوب‌کننده پوست دور چشم بوده که می‌تواند پوست ظریف دور چشم را صاف کند. از این رو می‌توان از آن در زیر آرایش نیز استفاده کرد.

در ترکیبات این محصول از اسانس، روغن و رنگ استفاده نشده که همین امر از بروز حساسیت و جوش جلوگیری می‌کند. این کرم دارای قدرت مرطوب‌کنندگی طولانی مدتی می‌باشد.

​ژل کرم دور چشم مدل Hydra Vegetal ایوروشه

از دیگر برندهای تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی می‌توان به برند ایوروشه اشاره کرد که یکی از ژل کرم‌های مرغوب دور چشم دنیا را تولید کرده است. در تهیه این ژل کرم دور چشم از عناصر طبیعی استفاده شده است که به پوست اطراف چشم آسیبی نمی‌رسانند.

این کرم حاوی دانه کینوا، گل گندم و آلوئه‌ورا بوده که سلامت پوست را حفظ می‌‌کند. در مقابل در تهیه این کرم از روغن‌های معدنی، پارابن و مواد عطری استفاده نشده است. ژل کرم دور چشم مدل Hydra Vegetal ایوروشه یک کرم مورد تایید پزشکان بوده که برای استفاده روزانه مناسب است. استفاده از این کرم می‌تواند به آبرسانی عمقی پوست کمک کرده و سبب کاهش چین و چروک‌ها گردد.

تامین رطوبت پوست با استفاده از این کرم می‌تواند روند ایجاد خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم را نیز کند کند. در ضمن استفاده از این کرم خستگی پوست را برطرف کرده و از تشکیل دانه‌های سفید و میلیا نیز جلوگیری می‌کند. از دیگر کاربردهای این کرم نیز می‌توان به افزایش خونرسانی پوست و کاهش پف و تیرگی دور چشم اشاره کرد.

​کرم دور چشم لورآل سری لیزر مدل ضد چروک

کرم دور چشم لورآل سری لیزر یک کرم ضد چروک قدرتمند خارجی بوده که با هدف افزایش شادابی پوست، کاهش چین و چروک، رفع لک و جوانسازی پوست تولید شده است. در ترکیبات این کرم از هیالورونیک اسید استفاده شده که می‌تواند با رطوبت‌رسانی پوست روند پیری پوست را کند کند.

در کرم دور چشم لورآل سری لیزر از پرو زیلان که یک جلبک دریایی است نیز استفاده شده که در کاهش چین و چروک‌ها و بازسازی پوست موثر هستند. استفاده از این کرم می‌تواند عوامل مخرب موجود در بافت پوست را از بین برده و سبب افزایش استحکام پوست و سفتی پوست گردد. پس از 4 هفته استفاده از این کرم نیز نشاط و شادابی پوست باز می‌گردد.

​سرم کافئین 5 درصد دور چشم اوردینری

سرم کافئین 5 درصد دور چشم اوردینری که از آن به عنوان یک کرم دور چشم یاد می‌شود، از دیگر محصولات منحصربه‌فرد مخصوص دور چشم بوده که به واسطه وجود مقدار زیادی کافئین در ترکیبات آن می‌‌تواند پف و تیرگی دور چشم را برطرف کند.

این کرم بافت سبکی داشته که به سرعت جذب پوست می‌شود. از دیگر ترکیبات موجود در این کرم می‌توان به عصاره برگ درخت چای که سبب کاهش چین و چروک و افزایش شادابی پوست می‌شود اشاره کرد. برند اوردینری یک برند کانادایی فعال در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

بهترین کرم دور چشم خارجی از نظر شما کدام است؟

پوست اطراف چشم نازک‌ترین و حساس‌ترین ناحیه صورت بوده که آثار افزایش سن و چین و چروک‌ها در وهله اول روی این قسمت تاثیر می‌گذارد. از این رو استفاده از کرم‌های دور چشم جهت کاهش چین و چروک‌ها و کند کردن روند پیری پوست ضروری است. کرم‌های دور چشم زیادی در بازار وجود داشته که در بالا تعدادی از بهترین کرم‌های دور چشم خارجی را معرفی کردیم.

به نظر شما بهترین کرم دور چشم موجود در بازار کدام است؟ آیا تا به حال از محصولاتی که به آنها اشاره کردیم، استفاده کرده‌اید؟ از تجربیات و اطلاعات خود برای ما بنویسید و این مطلب که با کوشش تیم سوریتو تنظیم شده را برای دوستان خود بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *