این روزها بسیاری از عروس و دامادها برای ثبت لحظات زیبای عقد و عروسی خود به سراغ آتلیه‌های عکاسی می‌روند. آتلیه‌های عکاسی به واسطه‌ بهره‌مندی از تجهیزات باکیفیت و پرسنل مجرب در امر عکاسی و فیلمبرداری می‌توانند در خلق تصاویری طبیعی، زیبا و ماندگار تاثیرگذار باشند. در این مقاله قصد داریم تا پس از بررسی ویژگی‌های یک آتلیه‌ عکاسی خوب با تعدادی از بهترین آتلیه‌های عکاسی تبریز آشنا شویم. بنابراین برای شناخت بهترین آتلیه تبریز با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک آتلیه عکاسی خوب

بهترین آتلیه عروس تبریز

یک آتلیه عکاسی برای آن که بتواند لقب بهترین را از آن خود کند باید دارای ویژگی‌هایی مهمی باشد که از جمله این ویژگی‌‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

آتلیه تبریز

✅​موقعیت قرارگیری آتلیه

یک آتلیه‌ عکاسی خوب باید در موقعیت جغرافیایی از شهر قرار داشته باشد که دسترسی به آن آسان بوده و عروس و دامادها برای رسیدن به آن نیازی به طی مسافت طولانی و یا معطل شدن در ترافیک را نداشته باشند. از طرفی آتلیه‌های عکاسی بهتر است در نزدیکی تالارها و سالن‌های عروسی تاسیس شده و ترجیحا دارای پارکینگ اختصاصی و یا جای پارک مناسب باشند.

✅​بهره‌مندی از تجهیزات باکیفیت

یک آتلیه‌ عکاسی حرفه‌ای و خوب باید از بهترین تجهیزات عکاسی استفاده کند. استفاده از دوربین‌های پیشرفته با رزولوشن بالا، تجهیزات تصویربرداری حرکتی اعم از کرین، رونین، هلی‌شات و…، بهره‌مندی از انواع سه‌ پایه، انواع تجهیزات نورپردازی، انواع سافت باکس و… همگی سبب می‌شود تا یک آتلیه در لیست بهترین‌ها قرار گیرد.

✅​دکوراسیون و فضای داخلی آتلیه

یک آتلیه عکاسی خوب باید از دیزاین و فضای عکاسی مطلوبی برخوردار باشد. دکوراسیون در نظر گرفته شده برای آتلیه باید دارای یک تم هماهنگ بوده و با فضای عقد و عروسی سازگار باشد. در صورتی که آتلیه علاوه بر فضای داخلی، عمارت و باغ اختصاصی نیز برای عکاسی و فیلمبرداری در اختیار داشته باشد نیز می‌تواند مورد توجه بسیاری از عروس و دامادها قرار گیرد.

✅​تجهیزات نورپردازی

یک آتلیه‌ عکاسی باید تا جای ممکن تلاش کند از نور طبیعی برای عکاسی‌های خود بهره ببرد. به عنوان مثال تعبیه پنجره در آتلیه و یا عکاسی در فضای باز می‌تواند این امکان را برای آتلیه فراهم کند. علاوه بر نور طبیعی، در صورتی که نیاز به استفاده از نورهای مصنوعی است باید از تجهیزات نورپردازی باکیفیت استفاده شده و از سافت باکس‌ها و فیلترها برای ایجاد نورهای نرم و طبیعی استفاده شود.

✅​ارائه نمونه کار

از جمله مواردی که سبب می‌شود یک آتلیه‌ عکاسی مورد توجه عروس و دامادها قرار گیرد، ارائه‌ نمونه کار است. آتلیه‌های عکاسی باید انواع آلبوم‌های نمونه کار را در اختیار عروس و دامادها قرار داده و همچنین نمونه‌هایی از پروژه‌های خود را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند. بدیهی است که هر چه تنوع و کیفیت نمونه کارها بیشتر باشد، عروس و دامادهای بیشتری ترغیب می‌شوند تا خدمات عکاسی و فیلمبرداری مراسم خود را به آتلیه مربوطه بسپارند.

بهترین آتلیه‌های عکاسی تبریز

لیست بهترین آتلیه تبریز

حال که با ویژگی‌های یک آتلیه‌ عکاسی خوب آشنا شدیم، نوبت به معرفی تعدادی از بهترین آتلیه‌های عکاسی شهر تبریز می‌رسد.

آتلیه‌ آرین (خیابان چهارراه منصور)

آتلیه تبریز

یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین آتلیه‌های عکاسی شهر تبریز، آتلیه‌ آرین بوده که توسط خانم زهرا آقانژاد مدیریت می‌شود. این آتلیه ارائه‌ دهنده‌ خدمات تخصصی عکاسی و فیلمبرداری از مجالس بوده و تورهای فرمالیته جهت تهیه کلیپ در شمال و فضاهای خارج از شهر را نیز برگزار می‌کند.

این آتلیه از ایده‌های خلاقانه برای بهبود کیفیت عکس‌ها و فیلم‌ها استفاده کرده و به واسطه‌ بهره‌مندی از تجهیزات باکیفیتی مانند دوربین‌های عکاسی پیشرفته می‌تواند زیباترین تصاویر را در اختیار عروس و دامادها قرار دهد.

آتلیه عکاسی پاییز (یاغچیان)

آتلیه تبریز

آتلیه پاییز یکی از تخصصی‌ترین آتلیه‌های عکاسی شهر تبریز بوده که از پرسنل آقا و خانم متخصص و هنرمند در امر عکاسی بهره می‌برد. این آتلیه‌ عکاسی ارائه‌ دهنده‌ خدمات تخصصی عروس و داماد، فیلمبرداری مراسمات مختلف اعم از عروسی، تولد، جشن بارداری و… و ساخت کلیپ‌های اسپرت فرمالیته می‌باشد. این آتلیه همچنین زیباترین کلیپ‌های آشنایی پیش از مراسم را نیز فیلمبرداری می‌کند.

آتلیه‌ فوتو ژان (اول ائل گلی)

آتلیه تبریز

عروس و دامادهایی که به دنبال یک آتلیه‌ بروز در شهر تبریز هستند می‌توانند به سراغ آتلیه فوتو ژان بروند. این آتلیه از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی استفاده کرده که همین امر سبب شده تصاویر ضبط شده توسط آن از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. آتلیه فوتو ژان در زمینه‌ ارائه‌ خدمات عکاسی و فیلمبرداری عقد و عروسی، عکاسی کودک، عکاسی بارداری، عکاسی مدلینگ و عکاسی اسپرت فعال بوده و فرآیند ادیت و رتوش تصاویر و فیلم‌های عروسی را نیز به شکل تخصصی انجام می‌دهد.

از دیگر خدمات این آتلیه می‌توان به مشاوره‌ قبل از مراسم، ارائه‌ باغ عمارت اختصاصی با متراژ مناسب جهت فیلمبرداری و عکاسی و ارائه نمونه کار جهت آشنایی با سبک عکاسی اشاره کرد.

آتلیه‌ ژست (چهارراه ارتش)

آتلیه تبریز

آتلیه‌ ژست از دیگر آتلیه‌های عکاسی باکیفیت شهر تبریز بوده که توسط آقای شاکری مدیریت می‌شود. این آتلیه‌ عکاسی نه تنها در زمینه‌ ارائه‌ خدمات تخصصی عروس فعال بوده بلکه ارائه‌دهنده‌ خدمات عکاسی کودک، عکاسی خانوادگی، عکاسی پرسنلی و عکاسی بارداری نیز می‌باشد. این آتلیه همچنین پکیج‌های مختلفی را متناسب با بودجه و سلیقه‌ عروس و دامادها ارائه می‌دهد.

آتلیه پایون (جاده‌ ایل ‌گلی)

آتلیه تبریز

از دیگر آتلیه‌های تخصصی شهر تبریز می‌توان به آتلیه‌ پایون اشاره کرد که توسط آقای امیر فرمندیان مدیریت می‌شود. این آتلیه ارائه‌ دهنده‌ خدمات تخصصی عروس و داماد و خدمات ساخت موزیک ویدیوی عروس و داماد بوده و در زمینه‌ فیلمبرداری و عکاسی در باغ و عمارت، فیلمبرداری مجالس، ساخت کلیپ‌های اسپرت، عکاسی و فیلمبرداری خارج از شهر و خارج از کشور، ساخت کلیپ‌های داستانی، میکس و مونتاژ حرفه‌ای فیلم‌ها، پخش کلیپ در مراسم، عکاسی پرسنلی، عکاسی مدلینگ و اسپرت، عکاسی پزشکی، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی و عکاسی پرتره فعال است.

آتلیه‌ پایون امکان پرداخت قسطی هزینه‌ عکاسی و فیلمبرداری را برای عروس و دامادها فراهم کرده و از کادر عکاسی خانم و مشاورین هنری برای راهنمایی عروس و دامادها برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های آتلیه‌ پایون می‌توان به بهره‌مندی از هلی‌شات و کرین جهت تصویربرداری حرفه‌ای و امکان چاپ عکس بر روی شاسی اشاره کرد.

آتلیه‌ مهدی (سردرود)

اگر به دنبال یک آتلیه عکاسی هستید که در زمینه‌ ارائه‌ خدمات مختلف عکاسی و فیلمبرداری فعال است، آتلیه مهدی یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. این آتلیه در زمینه‌ عکاسی کودک، عکاسی عروس و عکاسی پرتره فعالیت داشته و دارای سابقه‌ 20 ساله‌ فعالیت در زمینه‌ ارائه‌ خدمات تصویربرداری می‌باشد. این آتلیه با باغ‌ها و عمارت‌های مختلف همکاری داشته و از این رو فضاهای عکاسی متنوعی را در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد.

از دیگر خدمات این آتلیه می‌توان به تهیه‌ مینی آلبوم از مجالس، ارائه برخی اشانتیون‌ها مانند چاپ عکس روی شاسی و ارائه‌ پکیج‌های عکاسی و فیلمبرداری مختلف با قیمت‌های مناسب اشاره کرد.

آتلیه‌ مومنی (میدان شاهگلی)

آتلیه تبریز

یکی از باسابقه‌ترین آتلیه‌های عکاسی شهر تبریز آتلیه‌ مومنی بوده که در زمینه‌ عکاسی و تصویربرداری مجالس فعال است. این آتلیه ارائه‌ دهنده‌ انواع خدمات تهیه مربوط به کلیپ‌های فرمالیته در داخل و خارج از کشور بوده و در زمینه‌ تهیه‌ آلبوم‌های عکاسی با سبک‌های مختلف نیز فعال است. این آتلیه از تجهیزات تخصصی برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده کرده و از پرسنل متخصص و دوره‌دیده برای انجام امور عکاسی و ادیت بهره می‌برد.

استودیوی تخصصی عروس بورنگ (چهارراه شهید بهشتی)

آتلیه تبریز

خانم فرناز پورنگ مدیریت یکی از تخصصی‌ترین استودیوهای عکاسی عروسی شهر تبریز را بر عهده دارد. استودیو تخصصی عروس بورنگ سابقه‌ فعالیت در زمینه‌ عکاسی و فیلمبرداری عروس، عکاسی و فیلمبرداری تولد، عکاسی بارداری، عکاسی نوزاد، عکاسی کودک، عکاسی مدلینگ و عکاسی پرتره را داشته و به تهیه‌ انواع کلیپ‌های فرمالیته عروس در آتلیه، دریاچه ارومیه، شمال کشور، خارج از کشور و عمارت‌های مختلف می‌پردازد. آتلیه‌ بورنگ ارائه‌دهنده‌ پکیج‌های VIP و اکونومی عروس بوده و نمونه کارهای متنوعی را در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد.

این آتلیه‌ عکاسی در این زمینه‌ تهیه انواع کلیپ‌های اسپرت، موزیک ویدیوهای عروس و داماد، ساخت کلیپ‌های داستانی، میکس و مونتاژ حرفه‌ای و… فعال بوده و خدمات تخصصی نظیر چاپ عکس روی شاسی، ترمیم عکس‌های سیاه و سفید و فیلمبرداری با استفاده از تجهیزات حرکتی اعم از کرین و هلی‌شات را انجام می‌دهد.

آتلیه‌ بارکد (خیابان کریم خان)

آتلیه تبریز

عروس و دامادهای که به دنبال آتلیه‌ عکاسی باکیفیت در محدوده‌ ولیعصر هستند می‌توانند به سراغ آتلیه‌ بارکد بروند. این آتلیه توسط آقای بهنام زینالی مدیریت شده و یکی از آتلیه‌های عکاسی عروس پرطرفدار شهر تبریز به شمار می‌آید.

این آتلیه در زمینه‌ انجام عکاسی و فیلمبرداری تخصصی عروس، ساخت موزیک ویدیو عروس، فیلمبرداری و عکاسی در باغ و عمارت، فیلمبرداری مجالس، کلیپ اسپرت، عکاسی خارج از شهر یا خارج از کشور، ساخت کلیپ‌های داستانی، میکس و مونتاژ حرفه‌ای فیلم، پخش کلیپ در مراسم، عکاسی پرتره، عکاسی مدلینگ و اسپرت، عکاسی پرسنلی و عکاسی صنعتی و تبلیغاتی فعال بوده و برای ارائه خدمات از باکیفیت‌ترین تجهیزات اعم از انواع کرین و هلی شات بهره می‌برد. آتلیه‌ بارکد مشاوره‌های هنری زیادی به عروس و دامادها داده و در زمینه‌ چاپ عکس روی شاسی نیز فعال است.

عکاسخانه‌ مردمک (شهرک باغمیشه)

آتلیه تبریز

یکی از آتلیه‌های معتبر در محدوده‌ شهرک باغمیشه عکاسخانه‌ مردمک بوده که توسط آقای امینی بقا مدیریت می‌شود. این عکاسخانه ارائه‌ دهنده‌ انواع خدمات تخصصی عروس و داماد، ساخت موزیک ویدیو عروس و داماد، فیلمبرداری و عکاسی در باغ و عمارت، فیلم‌برداری مجالس، ساخت کلیپ‌های اسپرت، ساخت کلیپ و عکاسی خارج از شهر و خارج از کشور، ساخت کلیپ‌های داستانی، میکس و مونتاژ حرفه‌ای فیلم، پخش کلیپ در مراسم، عکاسی پرتره، عکاسی مدلینگ و اسپرت، عکاسی پرسنلی، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، عکاسی تخصصی بارداری، عکاسی کودک و عکاسی پزشکی فعال بوده و از تجهیزات باکیفیتی اعم از انواع کرین و هلی‌شات و دوربین‌های باکیفیت برای ارائه‌ خدمات استفاده می‌کند.

عکاسخانه‌ مردمک در زمینه‌ بازسازی فیلم‌های قدیمی تخصص داشته و عکس‌های سیاه و سفید قدیمی را نیز می‌تواند ترمیم کند. از جمله ویژگی‌هایی که سبب می‌شود بسیاری از عروس و دامادها به سراغ آتلیه‌ مردمک بروند پشتیبانی این آتلیه از طرح ازدواج آسان و در نظر گرفتن امکان پرداخت اقساطی هزینه‌ عکاسی و فیلمبرداری می‌باشد.

شما کدام آتلیه عکاسی تبریز را پیشنهاد می‌دهید؟

امروزه تاسیس آتلیه عکاسی به یکی از پردرآمدترین مشاغل تبدیل شده است؛ چرا که بسیاری از افراد تمایل دارند لحظات خاص زندگی خود را به زیباترین شکل ممکن ماندگار کنند. آتلیه‌های عکاسی زیادی در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند که در این مقاله پس از بررسی ویژگی‌های یک آتلیه خوب، ده مورد از بهترین آتلیه‌های شهر تبریز را معرفی کردیم.

به نظر شما بهترین آتلیه عکاسی ودینگ چه مشخصاتی دارد؟ آیا تجربه بهره‌مندی از خدمات مطلوب آتلیه‌هایی که معرفی کردیم را داشته‌اید؟ از نظر شما بهترین آتلیه تبریز کدام است؟ اگر در این زمینه اطلاعاتی دارید، از تجربیات و چالش‌های خود برای ما بنویسید و این مقاله از سوریتو را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *