بهترین آتلیه عکاسی در شیراز 👰‍♀️​🤵​📷​

آتلیه شیراز

به دنبال بهترین آتلیه شیراز می‌گردید؟ این روزها تاسیس آتلیه‌ عکاسی به یکی از پردرآمدترین مشاغل تبدیل شده است. علت این امر آن است که بسیاری از افراد تمایل دارند لحظات ناب زندگی خود را به بهترین شکل ممکن به ثبت رسانده و برای همیشه ماندگار کنند. از این رو در مهم‌ترین روزهای زندگی خود از جمله عقد، عروسی، تولد و دورهمی‌ها به سراغ آتلیه‌های عکاسی می‌روند.

در این مقاله قصد داریم تا با بهترین آتلیه‌های عکاسی شهر شیراز آشنا شویم. البته پیش از آن بد نیست بدانیم یک آتلیه خوب چه ویژگی‌هایی دارد. برای شناخت بهترین آتلیه شیراز با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین آتلیه عروس

بهترین آتلیه عکاسی شیراز

یک آتلیه‌ خوب برای آن که بتواند لقب بهترین را از آن خود کند باید از ویژگی‌هایی برخوردار باشد. از جمله ویژگی‌های یک آتلیه عکاسی خوبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

آتلیه شیراز

✅موقعیت قرارگیری

یک آتلیه‌ عکاسی خوب باید در موقعیتی از شهر قرار داشته باشد که دسترسی به آن آسان باشد. به عبارت دیگر آتلیه نه باید آنقدر از مرکز شهر دور باشد که عروس و داماد نیاز به طی مسافت زیادی داشته باشند و نه در محیط‌های بسیار شلوغ شهری باشد که برای دسترسی به آن گرفتار ترافیک شوند. در ضمن یک آتلیه‌ خوب باید دارای پارکینگ اختصاصی بوده و یا در موقعیتی قرار داشته باشد که جای پارک کافی برای پارک ماشین عروس در مقابل آن وجود داشته باشد.

✅تجهیزات باکیفیت

آتلیه‌ عکاسی درجه یک باید از باکیفیت‌ترین تجهیزات برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده کند. دوربین‌های استفاده شده برای عکاسی و فیلمبرداری باید دارای رزولوشن بالایی بوده و تجهیزات نورپردازی نیز نوری طبیعی و مطلوب را ایجاد کنند. آتلیه‌ عکاسی باید به تجهیزات حرکتی اعم از انواع کرین، رونین، هلی‌ شات و… نیز مجهز شده باشد و برای افزایش کیفیت عکس‌ها و فیلم‌ها از تجهیزاتی مانند لنزهای مختلف، انواع سه‌ پایه، انواع سافت‌ باکس و انواع فیلترها بهره ببرد.

✅نورپردازی مناسب

یک آتلیه‌ عکاسی خوب باید تا جای ممکن از نور طبیعی روز در عکاسی‌ها بهره ببرد. تعبیه یک پنجره در آتلیه می‌تواند این امر را ممکن سازد. برای استفاده از نورهای مصنوعی نیز کادر آتلیه باید تبحر کافی را به خرج داده تا یک نور طبیعی و ملایم را ایجاد کند. برای ثبت تصاویر خلاقانه نیز بازی با نور بسیار اهمیت دارد.

✅ارائه نمونه کار

یک آتلیه‌ عکاسی خوب باید دارای نمونه کار باشد تا مشتریان بتوانند بر اساس نمونه کارهای آتلیه نسبت به انتخاب آن اقدام کنند. بدیهی‌ست که هر چه کیفیت نمونه کارها بیشتر باشد احتمال انتخاب آتلیه نیز افزایش می‌یابد. آتلیه عکاسی علاوه بر آلبوم نمونه کار باید بهترین و باکیفیت‌ترین نمونه کارهای خود را در شبکه‌های مجازی نیز به اشتراک بگذارد.

✅قیمت مناسب

از جمله مهمترین فاکتورهایی که می‌تواند در انتخاب یک آتلیه عکاسی تاثیرگذار باشد قیمت مناسب آن است. یک آتلیه عکاسی باید تا جای ممکن تلاش کند تا باکیفیت‌ترین خدمات را با قیمتی مناسب و معقول در اختیار افراد قرار دهد. اگر آتلیه از طرح ازدواج آسان پشتیبانی کند نیز می‌تواند پکیج‌های مختلفی را با قیمت‌های مختلف در اختیار عروس و دامادها قرار داده تا متناسب با سلیقه و بودجه‌ خود به انتخاب بپردازند.

لیست بهترین آتلیه‌های عروس شیراز

بهترین آتلیه شیراز

آتلیه‌های عکاسی فراوانی در شهر شیراز وجود داشته که از جمله بهترین این آتلیه‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

آتلیه‌ فتوژنیک (معالی‌ آباد)

آتلیه شیراز

آتلیه فتوژنیک یکی از آتلیه‌های عروس تخصصی شهر شیراز بوده که توسط آقای آبزن مدیریت می‌شود. این آتلیه علاوه بر عکاسی عروس در زمینه‌ عکاسی صنعتی، عکاسی کودک، عکاسی مدلینگ، عکاسی اسپرت و ساخت کلیپ‌های فرمالیته در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کند. آتلیه‌ فتوژنیک در زمینه‌ انواع فیلمبرداری‌ها و عکاسی‌ها در باغ و ساخت موزیک ویدیوهای عروس و داماد فعال بوده و فیلمبرداری مجالس، ساخت کلیپ در بیابان، ساخت کلیپ‌های آشنایی و فیلمبرداری‌های صنعتی را نیز انجام می‌دهد.

از دیگر خدمات آتلیه فتوژنیک می‌توان به چاپ عکس، چاپ عکس روی لیوان و ترمیم عکس‌های سیاه و سفید اشاره کرد. آتلیه عکاسی فتوژنیک متخصص عکاسی پرتره‌ عروس بوده و عکاسی‌های تبلیغاتی و عکاسی ویژه‌ کانون وکلا را نیز انجام می‌دهد.

آتلیه‌ برنس (قدوس غربی) | بهترین آتلیه شیراز

آتلیه شیراز

یکی دیگر از آتلیه‌های مطرح شهر شیراز آتلیه‌ برنس است که توسط آقای مسرور مدیریت می‌شود. این آتلیه در زمینه‌ فیلمبرداری و عکاسی صنعتی، فیلمبرداری مجالس و فیلمبرداری و عکاسی در باغ فعال بوده و به آتلیه عروس و داماد، آتلیه‌ کودک و آتلیه‌ مدلینگ و اسپرت نیز مجهز شده است.

آتلیه‌ برنس در زمینه‌ ساخت موزیک ویدیوهای عروس و داماد فعال بوده و دکورهای متنوعی را برای عکاسی عروس و داماد و عکاسی کودک طراحی کرده است.

آتلیه‌ بهار شیراز (میدان ام ساحلی غربی)

آتلیه شیراز

استودیو بهار شیراز از جمله آتلیه‌های مطرح شهر شیراز بوده که توسط آقای تراش مدیریت می‌شود. این آتلیه ارائه‌دهنده‌ خدمات مختلفی اعم از عکاسی عروس و داماد، عکاسی کودک، عکاسی مدلینگ، عکاسی اسپرت و عکاسی صنعتی بوده و در زمینه‌ فیلمبرداری مجالس، فیلمبرداری و عکاسی در باغ، ساخت کلیپ‌های آشنایی، ساخت کلیپ در بیابان و ساخت موزیک ویدیو عروس و داماد فعال است.

از دیگر خدمات آتلیه‌ بهار می‌توان به چاپ عکس و ترمیم عکس‌های سیاه و سفید اشاره کرد.

آتلیه‌ لیلی (مشیر فاطمی) | بهترین آتلیه شیراز 

آتلیه شیراز

آتلیه‌ عکاسی لیلی یکی از آتلیه‌های تخصصی عروس در شهر شیراز بوده که علاوه بر فعالیت در زمینه‌ عکاسی و فیلمبرداری عروس، در زمینه‌ ساخت کلیپ‌های تبلیغاتی، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی پرسنلی، عکاسی کودک، عکاسی بارداری و… فعال است. این آتلیه دارای دکورهای متنوعی برای عکاسی عروس و داماد و عکاسی کودک بوده و از باکیفیت‌ترین تجهیزات برای عکاسی‌ها استفاده می‌کند.

در ضمن مشاوره‌های آنلاینی نیز به صورت تخصصی توسط آتلیه عکاسی لیلی انجام شده و امکان تماس مستقیم با آتلیه و دریافت مشاوره نیز وجود دارد.

آتلیه‌ آرسی (فرهنگ شهر)

آتلیه شیراز

اگر به دنبال یک استودیو عکاسی عروسی مدرن هستید، آتلیه آرسی یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. این آتلیه عکاسی نه تنها در زمینه‌ عکاسی و فیلمبرداری عروس و داماد فعال بوده، بلکه عکاسی مدلینگ، عکاسی اسپرت، عکاسی صنعتی و عکاسی کودک نیز انجام می‌دهد.

آتلیه آرسی در زمینه‌ ارائه‌ خدمات فیلمبرداری مجالس، فیلمبرداری صنعتی، فیلمبرداری و عکاسی در باغ، ساخت موزیک ویدیوهای عروس و داماد، ساخت کلیپ بیابان و ساخت کلیپ‌های آشنایی فعال بوده و ارائه‌دهنده‌ خدماتی از قبیل چاپ عکس، چاپ عکس روی لیوان و ترمیم عکس‌های سیاه و سفید می‌باشد.

آتلیه پارسا فریدونی (عفیف‌ آباد) | بهترین آتلیه شیراز

آتلیه شیراز

 

یکی از تخصصی‌ترین آتلیه‌های عکاسی شهر شیراز آتلیه عکاسی پارسا فریدونی می‌باشد که به عنوان بزرگترین و مجهزترین فضای آتلیه با تنوع دکور در جنوب کشور شناخته می‌شود. این آتلیه با استفاده از بروزترین تجهیزات دنیا از جمله دوربین‌های r5 و fpv و رونین rs3 عکاسی‌ها و فیلمبرداری‌ها را انجام داده و به واسطه‌ ایده‌های مدرنی که دارد از تنوع کار بالایی برخوردار است.

این آتلیه انواع کلیپ‌ها و عکسبرداری‌های خود را متناسب با ژانر مورد علاقه‌ عروس و داماد در لوکیشن‌های اختصاصی انجام داده و امکان ساخت کلیپ در جزیره کیش و کشورهای خارجی اعم از استانبول و دبی نیز وجود دارد. برای عروس خانم‌های محجبه نیز تیم تمام بانو در نظر گرفته است.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط آتلیه پارسا فریدونی می‌توان به تصویربرداری هوایی با استفاده از تجهیزاتی مانند هلی‌شات و کرین، تصویربرداری با رونین، گوپرو، اسمو و صدابرداری حرفه‌ای اشاره کرد. این آتلیه انواع خدمات چاپ از قبیل چاپ بک لایت، چاپ روی پارچه چاپ، چاپ روی چرم، چاپ الماس و… را نیز انجام می‌دهد.

آتلیه‌ واو (ستارخان)

آتلیه شیراز

اگر به دنبال آتلیه‌ عکاسی هستید که تنها در زمینه‌ عکاسی و فیلمبرداری عروس و داماد فعالیت دارد آتلیه واو یکی از بهترین گزینه‌هاست. این آتلیه فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده و تاکنون بیش از 300 پروژه‌ عکاسی و فیلمبرداری عروس و داماد را به اتمام رسانده است.

از جمله خدمات آتلیه‌ واو می‌توان به ساخت کلیپ‌های فرمالیته در شهر شیراز و در شمال و جنوب کشور و طراحی آلبوم‌های ایتالیایی و ژورنالی اشاره کرد. لازم به ذکر است که عکاسی و فیلمبرداری آتلیه‌ واو با استفاده از دوربین‌های 4K انجام شده و برای عروس و دامادهایی که تمایل دارند امکان پخش کلیپ در حین مراسم با استفاده از tv اسلایدشوها نیز در نظر گرفته شده است.

آتلیه عکاسی نوئل (معالی‌ آباد) | بهترین آتلیه شیراز

آتلیه شیراز

آتلیه عکاسی نوئل یک آتلیه‌ فعال در زمینه‌ عکاسی عروس و داماد، عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی بوده که عملکرد مطلوبی در زمینه‌ ساخت کلیپ‌های فرمالیته، ساخت کلیپ‌های محلی، چاپ عکس و تولید آلبوم‌های ایتالیایی داشته است.

این آتلیه برگزارکننده‌ تورهای فرمالیته داخل و خارج از کشور بوده و از تنوع کار بالایی برخوردار است. علاقه‌مندان می‌توانند عکاسی و فیلمبرداری مجالس خود از جمله عقد، نامزدی، عروسی، تولد، دورهمی و… خود را به آتلیه عکاسی نوئل بسپارند.

آتلیه‌ رویال (تاچارا)

آتلیه شیراز

آتلیه هنری رویال یکی از آتلیه‌های معتبر شهر شیراز بوده که دارای کادر عکاسی و فیلمبرداری مجربی می‌باشد. این آتلیه در زمینه‌ عکاسی و فیلمبرداری عروسی فعالیت داشته و برای عکاسی و فیلمبرداری‌‌ها از تجهیزات پیشرفته و قدرتمندی اعم از دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری Full HD و 4K استفاده می‌کند.

این آتلیه خدماتی از قبیل عکاسی و فیلمبرداری در باغ و فضای باز، ساخت کلیپ‌های فرمالیته، پخش کلیپ در مراسم، طراحی آلبوم‌های ایتالیایی، طراحی مینی آلبوم‌های ژورنالی برای هدیه، تدوین حرفه‌ای فیلم‌ها و چاپ عکس‌های بزرگ را ارائه می‌دهد. آتلیه رویال همچنین در زمینه‌ چاپ آلبوم امضا، پارتیشن و نمایشگاه عکس نیز فعال بوده و از تیم حرفه‌ای خانم و آقا بهره می‌برد.

آتلیه‌ عروس شین (روبروی مجتمع خلیج فارس) | بهترین آتلیه شیراز

آتلیه شیراز

آتلیه تخصصی عروس شین یکی از آتلیه‌های معتبر شهر شیراز بوده که علاوه بر شیراز دارای یک شعبه‌ فعال در شهر بابلسر نیز می‌باشد. این آتلیه ارائه‌دهنده‌ پکیج‌های متفاوت عروسی با قیمت‌های متنوعی بوده و و خدمات عکاسی و فیلمبرداری را با استفاده از به‌روزترین تجهیزات انجام می‌دهد.

از جمله تجهیزات استفاده شده در آتلیه عروسی شین می‌توان به انواع هلی‌ شات، کرین، ژیون کرین، رونین و دوربین‌های 4K و Full HD اشاره کرد. در این آتلیه مدیریت مراسمات توسط شخص مدیریت آتلیه انجام شده و خدماتی از قبیل طراحی و چاپ آلبوم‌های ایتالیایی در سایزهای مختلف، پخش کلیپ و عکس بر روی پرده‌ پرژکتور و TV و برگزاری تور کلیپ‌های فرمالیته ارائه می‌گردد.

لازم به ذکر است که تورهای فرمالیته آتلیه‌ عروس شین در شهرهایی مانند کیش، قشم، شمال، یزد و… انجام شده و در خارج از کشور نیز تورهای فرمالیته برگزار می‌گردد. تدوین و کارگردانی کلیپ‌های فرمالیته نیز متناسب با سلیقه‌ عروس و داماد در ژانرها و سبک‌های پرستیژ، فان، عرفانی، مفهوم، سنتی و رمانتیک انجام می‌شود.

آتلیه مورد علاقه شما در شهر شیراز کدام است؟

بسیاری از افراد تمایل دارند لحظات خاص زندگی خود از جمله مراسم‌های عقد و عروسی یا تولد خود را به بهترین شکل ممکن ماندگار کنند. از این رو برای عکاسی و فیلمبرداری مراسمات خود به سراغ آتلیه‌های عکاسی تخصصی می‌روند. آتلیه‌های زیادی در سطح کشور مشغول به فعالیت بوده که در بالا ده مورد از بهترین آتلیه‌های شهر شیراز را معرفی کردیم.

از نگاه شما بهترین آتلیه عکاسی شیراز چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا تجربه دریافت خدمات از آتلیه‌هایی که معرفی کردیم را داشته‌اید؟ از نظر شما بهترین آتلیه شهر شیراز کدام است؟ اگر در این زمینه اطلاعاتی دارید، از تجربیات و چالش‌های خود برای ما بنویسید و این مقاله از سوریتو را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *