بهترین آرایشگاه مردانه شمال تهران 👌​💇‍♂️​🤵‍♂️​

آرایشگاه مردانه

داشتن ظاهری آراسته و زیبا همواره یکی از خواسته‌های بسیاری از مردان می‌باشد که همین امر آن‌ها را مجاب می‌کند تا هر چند وقت یک بار سری به آرایشگاه‌ مردانه زده و موها و ریش و سبیل خود را مرتب کنند. بدیهی است که هر چه خدمات کوتاهی مو و اصلاح صورت باکیفیت‌تر انجام شود، نتیجه‌ کار بهتر بوده و در نتیجه موجب جلب رضایت مشتری و افزایش اعتماد به نفس وی می‌شود. از این رو بسیاری از آقایان به دنبال بهترین آرایشگاه‌های مردانه تهران هستند تا بتوانند با خیال راحت کوتاهی مو و ریش خود را به آن‌ها بسپارند.

در این مقاله قصد داریم تا با تعدادی از بهترین آرایشگاه‌های مردانه در شمال تهران آشنا شویم. البته پیش از آن بد نیست تا ویژگی‌هایی که سبب شده این آرایشگاه‌ها در زمره‌ بهترین‌ها قرار گیرند را نیز مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما هم به ظاهر خود اهمیت می‌دهید و قرار است داماد شوید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن بررسی این آرایشگاه‌ها را از دست ندهید.

ویژگی‌های بهترین آرایشگاه مردانه

بهترین آرایشگاه مردانه شمال تهران

برای آن که نام یک آرایشگاه مردانه در لیست بهترین‌ها قرار گیرد، باید از برخی ویژگی‌ها برخوردار باشد. از جمله ویژگی‌های یک آرایشگاه و آرایشگر مردانه خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

آرایشگاه مردانه

✅​زمان‌بندی مناسب

یک آرایشگاه مردانه‌ خوب باید برای ارائه‌ خدمات مختلف زمان‌بندی مناسبی در نظر بگیرد تا به این ترتیب در وقت و انرژی خود و مشتری صرفه‌جویی کند. در واقع یک آرایشگاه مردانه باید با ارائه‌ خدمات مختلف تا حد زیادی انتظارات مشتریان را برآورده ساخته تا به این ترتیب در وقت مشتریان صرفه‌جویی شود. یکی از بهترین روش‌ها برای زمان‌بندی درست آرایشگاه این است که پرسنل آرایشگاه از سیستم‌های نوبت‌دهی استفاده کنند تا به این ترتیب مشتریان بتوانند از روز قبل نسبت به رزرو سرویس و خدمات اقدام نمایند.

✅​بهداشت محیط | بهترین آرایشگاه مردانه

یکی از اماکنی که رعایت نظافت و بهداشت در آن بسیار حائز اهمیت است آرایشگاه می‌باشد. چرا که در صورت عدم رعایت بهداشت احتمال انتقال برخی از بیماری‌ها به افراد مختلف وجود دارد. یک آرایشگاه برای آن که بتواند در زمره‌ بهترین‌ها قرار گیرد، باید نظافت را رعایت کند. کف آرایشگاه باید همواره تمیز شده و تمامی ابزار به صورت مداوم استریل و ضدعفونی شوند. همچنین باید از محلول‌های ضدعفونی مخصوص برای محیط و ابزارها استفاده گردد. لازم به ذکر است که در آرایشگاه‌ها باید تا جای ممکن از وسایل یک بار مصرف مانند پدها و حوله‌ها استفاده کنند تا به این ترتیب از انتقال بیماری‌ها جلوگیری شود.

✅​همراهی با مشتری

آرایشگر حرفه‌ای باید تا جای ممکن تلاش کند تا خواسته‌ مشتری را عملی کند. البته باید به این نکته نیز توجه شود که در صورتی که خواسته‌ مشتری متناسب با نوع مو یا فرم چهره‌ وی نبوده باید با او صحبت کرده و با ارائه‌ راهنمایی‌های لازم یک مدل کوتاهی مناسب فرم صورت و باب میل مشتری را برای وی اجرا نماید.

✅​صبوری و برخورد مناسب | بهترین آرایشگاه مردانه

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک آرایشگر کاربلد آن است که صبور باشد. بسیاری از افراد قبل از کوتاهی مو نسبت به مدل آن دچار سردرگمی هستند و نمی‌توانند به درستی انتخاب کنند. همچنین برخی مشتریان در طول فرآیند دریافت خدمات ممکن است پیشنهاداتی در باب مدل مو یا فرم ریش خود داشته باشند. در چنین مواردی آرایشگر باید صبوری کرده و با برخورد مناسب تا جای ممکن در انتخاب مدل مو و ریش به مشتری کمک کند.

✅​توجه به جزئیات

بهتر است آرایشگر در کار خود بسیار دقیق باشد و حتی ریزترین جزئیات و تارهای مو را نیز به درستی اصلاح و کوتاه کند. این دقت آرایشگر در کار خود باید به اندازه‌ای باشد که مشتری پس از ترک آرایشگاه هیچ‌گونه ایرادی را نتواند در مو و ریش خود پیدا کند.

✅​ارائه‌ خدمات مختلف | بهترین آرایشگاه مردانه

برخلاف زمان‌های قدیم که در آرایشگاه‌های مردانه تنها کوتاهی مو و اصلاح صورت انجام می‌گرفته در زمان حال باید آرایشگاه‌ها خدمات مختلف آرایشی و پیرایشی را در اختیار مشتریان قرار دهند. به عنوان مثال خدماتی مانند کوتاهی مو، رنگ کردن مو، اصلاح صورت، کراتینه کردن موها، ویتامینه کردن مو‌ها، اسپا و… لازم است جزو خدمات آرایشگاه درجه یک باشد.

✅​تخصص و دانش بالا در آرایشگری

از آن‌جایی که صنعت مد روز به روز در حال پیشرفت و تغییر است، یک آرایشگر خوب باید بتواند متناسب با این تغییر، دانش خود را به‌روز کند. در واقع آرایشگر پس از آن که دوره‌های اولیه و لازم برای آرایشگری را سپری کرد، پس از آن باید به طور مداوم دانش کسب کرده‌ خود را به‌روز کند و مطابق با صنعت مد پیش برود.

آرایشگاه مردانه

معرفی بهترین آرایشگاه‌های مردانه شمال تهران

لیست بهترین آرایشگاه مردانه

حال که با ویژگی‌های یک آرایشگاه مردانه‌ خوب آشنا شدیم نوبت به آن می‌رسد تا تعدادی از بهترین آرایشگاه‌های مردانه شمال تهران را به شما معرفی کنیم.

آرایشگاه فرست کلاس (زعفرانیه)

آرایشگاه مردانه

اولین آرایشگاه از لیست سوریتو آرایشگاهی پیشرفته‌ است که در منطقه‌ شمال تهران واقع شده و فرست کلاس نام دارد. این آرایشگاه ارائه‌دهنده‌ خدمات گسترده‌ای اعم از ماساژ، گریم، خدمات مراقبت از پوست و مو و خدماتی در زمینه‌ کراتینه و ویتامینه کردن مو بوده و همچنین خدمات ویژه‌ای را برای دامادها نیز ارائه می‌دهد.

آرایشگاه فرست کلاس دارای فضایی شیک و مدرن بوده و از کادر حرفه‌ای بهره می‌برد. بهره‌مندی از کادر حرفه‌ای سبب شده تا خدمات ارائه شده توسط این آرایشگاه از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بوده و مورد رضایت بسیاری از مشتریان قرار گرفته باشد.

آرایشگاه هامیا (اقدسیه) | بهترین آرایشگاه مردانه

آرایشگاه مردانه

آرایشگاه‌ مردانه برتر بعدی که در محدوده‌ شمال تهران قرار دارد، آرایشگاه حامیا است. این آرایشگاه یکی از معتبرترین سالن‌های آرایشی برای ارائه‌ خدمات داماد بوده و در زمینه‌ ارائه‌ خدمات مختلفی مانند خدمات مراقبت از پوست و مو، پاکسازی پوست، کراتینه کردن، ماساژ بدن، اصلاح ریش، کوتاهی مو، رنگ مو، گریم صورت و… به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

آرایشگاه حمید بخشی (زعفرانیه)

آرایشگاه مردانه

از جمله آرایشگاه‌های مردانه‌ موفق در شمال تهران می‌توان به آرایشگاه حمید بخشی در محدوده‌ زعفرانیه اشاره کرد. این آرایشگاه سابقه‌ فعالیت گسترده‌ای در زمینه‌ ارائه‌ خدمات زیبایی داشته و از کادر مجربی برای ارائه‌ خدمات خود استفاده می‌کند. همین امر سبب شده تا نام آرایشگاه حمید بخشی به عنوان یکی از معتبرترین برندها در این حرفه شناخته شود.

در این آرایشگاه از آرایشگرها و گریمورها حرفه‌ای استفاده شده که خدمات مختلفی مانند میکرودرم، هیدرودرم، پاکسازی تخصصی پوست، هیرکات سر و صورت، خدمات صافی و کراتینه مو، میکرونیدلینگ و… را به صورت حرفه‌ای به مشتریان ارائه می‌دهند. همچنین در این آرایشگاه خدمات تخصصی داماد نیز با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می‌شود.

آرایشگاه کاتیز (زعفرانیه) | بهترین آرایشگاه مردانه

آرایشگاه مردانه

دیگر آرایشگاه‌های مردانه محبوب در محدوده‌ زعفرانیه، آرایشگاه کاتیز است که به صورت تخصصی به ارائه‌ خدمات آرایش و پیرایش داماد می‌پردازد. در این آرایشگاه از ابزارآلات پیشرفته و مجهزی استفاده شده و خدماتی مانند مراقبت از پوست و مو، رنگ و کراتینه مو، کوتاهی مو و ریش و… به مشتریان ارائه می‌گردد. همچنین این آرایشگاه ارائه‌دهنده‌ پکیج‌های فوق‌العاده‌ای برای ساخت بهترین استایل داماد می‌باشد.

آرایشگاه سان (خروجی سعادت‌ آباد)

آرایشگاه مردانه

یکی از مجهزترین سالن‌های زیبایی مردانه در شمال تهران آرایشگاه سان بوده که برای آرایش و پیرایش مردان از جدیدترین متدها استفاده می‌کند. این آرایشگاه به تجهیزات پیشرفته‌ای مجهز شده و تمامی خدمات آن توسط اساتید حرفه‌ای و گریمورهای باتجربه ارائه می‌گردد. از جمله خدمات این آرایشگاه می‌توان به پاکسازی صورت، کراتینه کردن مو، رنگ مو و خدمات گریم اشاره کرد.

آرایشگاه مردانه‌ نگار (میدان ونک) | بهترین آرایشگاه مردانه

آرایشگاه مردانه

از باسابقه‌ترین آرایشگاه‌های مردانه در شمال تهران آرایشگاه مردانه‌ نگار بوده که به عنوان یکی از بهترین سالن‌های آرایشی مردانه در تهران شناخته می‌شود. این آرایشگاه ارائه‌دهنده‌ خدمات مختلف و باکیفیتی است. از جمله این خدمات می‌توان به خدمات متنوع پوست و مو اشاره کرد.

پرسنل فعال در آرایشگاه مردانه‌ نگار از تخصص و تجربه‌ بالایی در این زمینه برخوردار بوده که تخصص آن‌ها در کنار تجهیزات مدرن و متدهای به‌روزی که در آرایشگاه اجرا می‌شود، سبب جلب رضایت صد درصدی مشتریان شده است. لازم به ذکر است که در این آرایشگاه خدمات پوست و مو و همچنین خدمات تخصصی داماد نیز ارائه می‌شود.

آرایشگاه کاماتی (فرمانیه جنوبی)

آرایشگاه مردانه

اگر به دنبال یک آرایشگاه باکیفیت با بهره‌مندی از کادر حرفه‌ای و مجرب هستید، آرایشگاه مردانه کاماتی در محدوده‌ فرمانیه جنوبی یکی از بهترین آرایشگاه‌ها می‌باشد. در این آرایشگاه از اساتید حرفه‌ای و مطرح در زمینه‌ آرایش و پیرایش مردانه استفاده شده که همین امر سبب شده این آرایشگاه به یکی از محبوب‌ترین آرایشگاه‌های مردانه تبدیل شود.

آرایشگاه کاماتی برای ارائه‌ خدمات ویژه مشاوره‌های لازم به مشتریان ارائه شده و پس از آن خدمات با بالاترین کیفیت انجام می‌گردد. از جمله خدمات ارائه شده در این آرایشگاه می‌توان به خدمات کوتاهی مو، رنگ، گریم، کراتین، ماساژ بدن و پاکسازی اشاره کرد که با قیمت و کیفیت مناسب انجام می‌شود.

آرایشگاه VIP Art (پاسداران شمالی) | بهترین آرایشگاه مردانه

آرایشگاه مردانه

از دیگر آرایشگاه‌های با سابقه‌ مردانه در شمال تهران می‌توان به آرایشگاه مردانه VIP Art اشاره کرد که توسط آقای علیرضا شفیعی مدیریت می‌شود. در این آرایشگاه کلیه‌ خدمات کوتاهی و گریم متناسب با آناتومی چهره انجام شده و متناسب با آناتومی چهره و جنس و زاویه‌ موها بهترین مدل‌ها به مشتریان پیشنهاد می‌شود. خدمات متعددی مانند کوتاهی مو، گریم، آماده‌سازی تخصصی داماد، رنگ و لایت حرفه‌ای، فیشیال پوست، ماساژ 3D، مانیکور و پدیکور، اسکالپ سر، پروتز مو و فیبروز ابرو در این آرایشگاه انجام می‌شود.

آرایشگاه پالیگان (بلوار قیطریه)

آرایشگاه مردانه

یکی دیگر از سالن‌های آرایشی تخصصی مردانه در شمال تهران سالن زیبایی پالیگان بوده که در محدوده‌ قیطریه واقع شده است. این آرایشگاه که به صورت یک سالن آرایش VIP فعالیت می‌کند، در زمینه‌ ارائه‌ خدمات تخصصی پوست و مو فعال بوده و خدمات و پکیج‌ها دامادی مختلفی را به صورت کاملا حرفه‌ای به آقایان ارائه می‌دهد.

هیرکات‌های این آرایشگاه متناسب با آناتومی چهره صورت گرفته و بر اساس علم چهره‌شناسی و کوتاهی تخصصی است. در این آرایشگاه خدماتی مانند میکاپ، رنگ مو و بافت مو به صورت تخصصی نیز انجام می‌شود. لازم به ذکر است که آرایشگاه پالیگان در زمینه‌ آموزش حرفه‌ای به هنرجویان نیز فعال می‌باشد.

مجموعه‌ زیبایی آقایان ویلانژ (بلوار اندرزگو) | بهترین آرایشگاه مردانه

آرایشگاه مردانه

یکی از آرایشگاه‌های مردانه‌ محبوب در شمال تهران مجموعه زیبایی آقایان ویلانژ بوده که در زمینه‌ ارائه‌ خدمات مختلف زیبایی فعال است. این آرایشگاه خدماتی مانند کوتاهی مو و اصلاح صورت را انجام داده و در زمینه‌ اجرای انواع بافت مو، کراتینه و ویتامینه کردن مو و رنگ و مش مو نیز فعال است.

در ضمن کلیه‌ خدمات مانیکور، پدیکور و گریم صورت نیز در این مجموعه‌ زیبایی انجام می‌شود. لازم به ذکر است که آرایشگاه مردانه ویلانژ سه پکیج مختلف خدمات مخصوص داماد را نیز به آقایان ارائه می‌دهد.

آرایشگاه روز دامادی خود را انتخاب کرده‌اید؟

آراستگی و زیبایی ظاهری به همان اندازه که برای بانوان اهمیت دارد، برای آقایان نیز حائز اهمیت بوده و به عنوان یکی از کلیدهای اساسی برای داشتن عزت نفس بالا شناخته می‌شود. از این رو بسیاری از آقایان به دنبال سالن‌های زیبایی مردانه‌ای هستند تا بتوانند خدمات زیبایی مختلفی اعم از خدمات کوتاهی مو، اصلاح صورت و… را دریافت کنند. آرایشگاه‌های مردانه زیادی در شهر تهران وجود داشته که برخی از آن‌ها به واسطه‌ ارائه‌ خدمات باکیفیت، بهره‌مندی از جدیدترین تجهیزات، ارائه‌ خدمات متنوع و برخورد مناسب با مشتریان در زمره‌ بهترین‌ها قرار گرفته‌اند.

به نظر شما بهترین آرایشگاه مردانه در تهران کدام است؟ آیا تا به حال تجربه دریافت خدمات از سالن‌های زیبایی مردانه که به آن اشاره کردیم را داشته‌اید؟ شما برای دامادی انجام کدام امور زیبایی را پیشنهاد می‌دهید؟ اگر در این زمینه اطلاعاتی دارید، حتما برای ما و سایر خوانندگان بنویسید. همچنین خوشحال می‌شویم این مقاله را که با کوشش تیم سوریتو برای شما نوشته شده را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *