30 مدل مبل کلاسیک جدید 2022 ​🛋️💫​🛍️​

مبل کلاسیک

مبلمان یکی از مهم‌ترین المان‌های فضای پذیرایی بوده که بخش عمده‌ای از فضا را به خود اختصاص می‌دهد. همین امر نیز سبب می‌شود تا مهم‌ترین المان در تعیین دکوراسیون داخلی باشد. مبل‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند، که یکی از سبک‌های پرطرفدار آن سبک مبل کلاسیک می‌باشد. مبلمان سبک کلاسیک جلوه‌ای اشرافی و سلطنتی داشته و عمدتا برای فضاهای بزرگ گزینه‌ مناسبی به شمار می‌آید. این مبلمان عمدتا دارای منبت‌کاری‌های شلوغی بوده و از پارچه‌های طرح‌دار و شلوغی در ساختشان استفاده می‌شود. البته در حال حاضر مدل‌های ساده‌تر این سبک مبلمان نیز طراحی و به بازار عرضه شده است.

در این مقاله قصد داریم تا مدل‌های مختلف مبل classic را مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر طرفدار جلوه اشرافی این مبلمان هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که برای خرید جهیزیه به دنبال انتخاب مبل هستید، خواندن این متن را از دست ندهید.

انواع مبل کلاسیک جدید + عکس

مبل کلاسیک ترک

همانطور که گفته شد مبلمان کلاسیک classic در طرح‌های مختلفی ساخته شده است که هر یک از این طراحی‌ها می‌تواند یک سبک دکوراسیون جدید را به فضای نشیمن شما ببخشد. در ادامه تعدادی از پرطرفدارترین مدل‌های مبلمان کلاسیک را معرفی می‌کنیم.

مبل کلاسیک فرانسوی مدل لیون

یکی از پرطرفدارترین مبل‌های سبک classic مبل کلاسیک فرانسوی مدل لیون بوده که در ساخت آن از چوب راش گرجستان و پارچه‌ ترکیه‌ای استفاده شده است. این مبلمان دارای 7 نشیمن بوده و از ترکیب رنگ گردویی و ورق طلا در ساخت آن استفاده شده است.

تشک‌های این مبلمان به صورت ثابت و لباف‌کاری شده طراحی شده و تمامی اصول طراحی مبل فرانسوی در آن رعایت شده است. منبت‌کاری‌های انجام شده بر روی این مبلمان نیز ترکیبی از گل رز و برگ بوده که جلوه‌ای بسیار ظریف و منحصربه‌فرد به این مبلمان بخشیده است.

مبل کلاسیک

مبل classic ایتالیایی مدل لرد

از جمله پرطرفدارترین مبلمان‌های کلاسیک ایتالیایی می‌توان به مبل classic ایتالیایی مدل لرد اشاره کرد. این مبلمان از چوب راش گرجستان ساخته شده و ترکیب رنگ آن ترکیبی از رنگ‌های گردویی، آنتیک و ورق طلا می‌باشد. همچنین این مبلمان دارای 7 نشیمن بوده و از پارچه‌ باکیفیت ترکیه‌ای برای ساخت آن استفاده شده است.

منبت‌کاری‌های انجام شده بر روی این ست مبلمان همه کار دست و غیر ماشینی بوده و امکان طراحی آن با استفاده از چرم طبیعی و مصنوعی و در رنگ‌های مختلف نیز وجود دارد. این مدل مبلمان دارای یک کاناپه 3 نفره و چهار مبل تک می‌باشد.

مبل کلاسیک

مبل classic انگلیسی مدل لاداکس

مدل دیگری از مبل‌های کلاسیک وجود داشته که تحت عنوان مبل کلاسیک انگلیسی مدل لاداکس شناخته می‌شود. این مدل مبلمان جلوه‌ای شیک و منحصربه‌فرد داشته و به واسطه‌ لمسه‌کاری‌های انجام شده بر روی تکیه‌گاه و دسته‌ آن، ظاهر آن قدری شبیه به مبل‌های چستر می‌باشد. همچنین این مبلمان دارای کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبایی می‌باشد.

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک ترکیه‌ای مدل کرملین

از جمله مبلمان‌های باکیفیت classic ترک می‌توان به مبل کلاسیک ترکیه‌ای کرملین اشاره کرد که در ساخت آن از جزئیات و اشکال معماری کلاسیک استفاده شده است. در ساخت بدنه‌ این مبلمان الگوهای منحنی و شکل‌های منحصربه‌فردی استفاده شده که سبب شده این مبلمان جلوه‌ای اشرافی و زیبا داشته باشد. این طراحی سبب شده تا بتوان میان مبلمان و فضای منزل هماهنگی مناسبی ایجاد کرد.

مبل کلاسیک

مبل classic آمریکایی مدل میلواکی

یکی از مبل‌های کلاسیک آمریکایی، مدل میلواکی است که متشکل از 7 نشیمن می‌باشد. این مبلمان با استفاده از چرم و پارچه‌ وارداتی ساخته شده و برای بدنه و پایه‌های آن از چوب راش گرجستان استفاده شده است. رنگ‌های این مبلمان ترکیبی از رنگ گردویی، آنتیک و مدرن بوده و می‌توان بر روی آن انواع پتینه را نیز اجرا کرد. رنگ چوب این مبلمان نیز قابلیت تغییر دارد. بد نیست بدانید مبل کلاسیک آمریکایی مدل میلواکی گزینه‌ مناسبی برای فضاهای کوچک می‌باشد.

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک لهستانی مدل معرق

از جمله مبل‌های classic دست‌ساز موجود در بازار می‌توان به مبل کلاسیک لهستانی مدل معرق اشاره کرد که در ساخت آن از چرم طبیعی و چوب باکیفیت استفاده شده است. بر روی چرم طبیعی به کار رفته در این مبلمان نگارگری‌هایی انجام شده و روی چوب آن نیز از هنر معرق استفاده شده است. این مدل مبل یکی از پرطرفدارترین انواع مبل‌های کلاسیک به ویژه در میان کسانی بوده که به سبک مبل کلاسیک لهستانی علاقمندند.

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک ترکیه‌ای مدل ظرافت

مبلمان‌ شیک ترکیه‌ای دیگر، مبل کلاسیک ظرافت است که یکی از جذاب‌ترین مدل‌های مبل برای ساخت یک دکوراسیون کلاسیک بی‌نظیر می‌باشد. این مبلمان علی‌رغم طراحی کلاسیک بسیار راحت بوده و به واسطه‌ لمسه‌کاری‌های جذابی که بر روی آن انجام شده ظاهر لوکسی به خود گرفته است. استفاده از پارچه‌های طرح‌دار و منبت کاری‌های ظریف بر روی چوب مبلمان، ظاهر شیکی به آن بخشیده است.

مبل کلاسیک

مبل classic فرانسوی مدل لوییز

مبلمان کلاسیک فرانسوی لوییز یکی از انواع نیم ست‌های مبلمان classic بوده که شامل 6 نشیمن می‌باشد. در ساخت این مبلمان از چوب راش گرجستان و پارچه‌های باکیفیت ترکیه‌ای استفاده شده و در رنگ‌بندی آن از رنگ‌های گردویی، ورق طلا و آنتیک بهره برده شده است.

این مبلمان دارای یک کاناپه‌ دو نفره، دو مبل تک و دو صندلی بوده که بر روی چوب تمامی آن‌ها منبت‌کاری‌های دستی ظریفی اجرا شده است. همچنین این مبلمان به واسطه‌ طراحی ظریف برای فضاهای کوچک گزینه‌ مناسبی به شمار می‌آید.

مبل کلاسیک

مبل classic ایتالیایی مدل لرد شزلون

مبل‌های ایتالیایی مدل لرد شزلون جز پرطرفدارترین مبل‌های کلاسیکی بوده که در ساخت آن‌ها از چوب راش گرجستان و پارچه‌های وارداتی باکیفیت استفاده شده است. این مبل‌ها با استفاده از چرم نیز طراحی می‌شوند.

نشیمن به کار رفته در این مبلمان از جنس لباف و اسفنج بوده و ترکیب رنگ آن عموما شامل رنگ‌های گردویی، زعفرانی و آنتیک می‌شود. بر روی این مبلمان منبت‌کاری‌های سبک روکوکو اجرا شده و عمدتا از پارچه‌های طرح پتینه برای آن‌ها استفاده می‌شود. این سبک مبل در واقع متشکل از یک نشیمن 2 نفره می‌باشد.

مبل کلاسیک

مبل نئوکلاسیک ایتالیایی مدل والریا

مبل ایتالیایی والریا که در سبک نئوکلاسیک طراحی شده است متشکل از یک ست مبلمان 7 نفره بوده که در ساخت آن‌ها از چوب راش گرجستان و پارچه‌های ترک باکیفیت استفاده شده است. ترکیب رنگ این مبلمان عمدتا گردویی، آنتیک و ورق طلا بوده و گاهی در ساخت آن‌ها از چرم نیز استفاده می‌شود.

این مبلمان دارای تشک‌های دوبل بوده و طراحی Curve برخوردار می‌باشد. گوشواره‌های مبل‌های تک نفره و همچنین تاج کاناپه‌ دارای منبت کاری‌های منحصربه‌فردی بوده که علی‌رغم طراحی مینیمال و ساده‌ مبلمان جلوه‌ لوکس و بی‌نظیری به آن بخشیده است.

همچنین بر روی تاج این مبلمان از ابزار کارهای ظریف نیز بهره برده شده است. لازم به ذکر است که بدنه‌ پشتی این مبلمان به صورت لمسه‌کاری شده طراحی گشته است.

مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک مدرن

شاید قرار گرفتن کلمات classic و مدرن در کنار هم حاوی پارادوکس باشد، اما در جدیدترین مبلمان‌های سبک classic از ویژگی‌های مبلمان‌های مدرن استفاده شده که همین امر سبب شده یک سبک مبلمان پرطرفدار ایجاد شود. در واقع بر روی مبلمان‌های کلاسیک تغییراتی پیاده شده که این مبلمان را به سبک مدرن نزدیک‌تر کرده است.

مبل‌های سبک کلاسیک مدرن دارای طراحی ساده‌تری بوده و از تزئینات کمتری برخوردار می‌باشند. این مبلمان عمدتا در رنگ‌هایی مانند بژ، نقره‌ای، سفید، خاکستری و قهوه‌ای طراحی شده و منبت‌کاری‌های انجام شده بر روی آن‌ها بیشتر شامل طرح‌های فانتزی و غیرانتزاعی می‌باشد. مبل‌های کلاسیک مدرن خود شامل مدل‌های مختلفی می‌باشد که در ادامه انواع آن را معرفی می‌کنیم.

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک مدرن فرانسوی

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مبلمان‌های کلاسیک مدرن سبک classic مدرن فرانسوی بوده که برای آن از روکش‌های پارچه‌ای استفاده می‌شود. پارچه به کار رفته در طراحی این مبلمان می‌تواند از جنس‌های ابریشم، تور، مخمل مبلی، ریون یا کتان بوده که عمدتا در رنگ‌های خنثی مانند سفید و طوسی می‌باشند.

مبل کلاسیک

مبل classic مدرن چوبی

خب مبل کلاسیک مدرن چوبی در واقع همان مبلمان‌های چوبی کلاسیکی بوده که تغییراتی بر روی آن‌ها پیاده شده و به سبک مبل‌های مدرن نزدیک‌تر شده‌اند. این مبلمان‌ با استفاده از چوب‌های گردو و راش ساخته شده و علی‌رغم ظاهری ساده، زیبایی لوکسی به فضا می‌بخشند. همچنین این مبلمان با انواع سبک‌های دکوراسیون به سهولت ست می‌شود و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک مدرن انگلیسی

یکی از انواع مبلمان‌های کلاسیک مدرن برای افرادی که طرفدار طرح‌های ساده هستند مبلمان classic مدرن انگلیسی است. در این مبلمان از منبت‌کاری‌های شلوغ و پرکار استفاده نشده و عمدتا مبلمان به صورت یک ست ساده با 7 نشیمن ارائه می‌گردد. در طراحی این مبلمان‌ها اصولا از پارچه‌های باکیفیتی اعم از پارچه‌های ترک استفاده شده اما گاهی نیز برای کاهش قیمت از پارچه‌های چینی در ساخت به آن‌ها استفاده می‌گردد.

مبل کلاسیک

مبلمان classic مدرن ایتالیایی

مبلمان classic مدرن ایتالیایی دارای منبت‌کاری جذابی بوده که همین امر سبب محبوبیت این مبلمان می‌شود. این مبلمان بسیار راحت بوده و به سهولت با انواع دکوراسیون ست می‌شود.

مبل کلاسیک

مبلمان classic مدرن ال شکل

از جمله انواع مبلمان‌های کلاسیک مدرن برای افرادی که با محدودیت فضا مواجه هستند می‌توان به مبلمان classic مدرن ال شکل اشاره کرد. این مبلمان دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی بوده که می‌تواند متناسب با سبک دکوراسیون داخلی تغییراتی در آن اعمال شود. مبل‌های ال شکل کلاسیک مدرن دارای انواع ساده و منبت‌کاری شده هستند.

مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک مدرن مستر

مبل‌های کلاسیک مدرن مستر برای افرادی که به دنبال مبل classic مدرن با قیمت مناسب هستند گزینه‌ مناسبی می‌باشد. این مبلمان علی‌رغم سادگی دارای جلوه‌ای جذاب بوده و اصولا در ساخت آن به جای رعایت اصول اولیه مبل کلاسیک، بیشتر اصول طراحی مبل‌های مدرن اجرا شده است. از این رو دارای ابعاد کوچکتری بوده و برای فضاهای کوچک گزینه‌ مناسبی می‌باشد.

مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک مدرن ترک

اگر به دنبال یک مبلمان ساده باکیفیت و زیبا هستید، مبلمان classic مدرن ترک از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. این مبل‌ها به واسطه‌ استفاده از چوب باکیفیت و پارچه‌های اصل ترک در ساخت‌شان دارای دوام و ماندگاری بالایی بوده و به واسطه‌ طراحی ساده تا سالیان سال می‌تواند بودن آن که دمده شود، مورد استفاده قرار گیرند.

مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک مدرن مصری

مبلمان classic مدرن مصری به مبلمان‌هایی گفته می‌شود که از پارچه‌های مخمل ساده در ساخت آن‌ها استفاده شده و کوسن‌هایی با پارچه‌های طرح‌دار بر روی آن‌ها قرار داده می‌شود. دسته‌های این مبل‌ها از ترکیب چوب و پارچه ساخته شده و شباهت زیادی به مبل‌های سلطنتی دارند. مبلمان کلاسیک مدرن مصری دارای منبت‌کاری بوده و برخی اوقات طلاکاری نیز بر روی آن‌ها انجام می‌شود.

مبل کلاسیک

علاوه بر مبل‌های classic معرفی شده در بالا انواع مبل‌های زیر نیز جزو مبل‌های جدید، باکیفیت و پرطرفدار کلاسیک سال 2022 می‌باشند.

مبلمان classic انگلیسی مدل چیپندل ویلیام

مبل کلاسیک

مبل نئوکلاسیک ایتالیایی مدل لورنزو

مبل کلاسیک

مبلمان classic انگلیسی مدل توماس

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک ایتالیایی مدل لئونارد

مبل کلاسیک

مبلمان classic فرانسوی مدل آنتیک

مبل کلاسیک

مبل classic ترکیه‌ای مدل اچ کی اینجی

مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک هرمس

مبل کلاسیک

مبل classic برشا

مبل کلاسیک

مبلمان classic مارگارت

مبل کلاسیک

مبل classic ایتالیایی مدل ونیزیا

مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک ایتالیایی مدل آرمانت

مبل کلاسیک

مبل classic فرانسوی مدل آسوان

مبل کلاسیک

شما طرفدار مبل classic هستید؟

بخش اعظمی از فضای نشیمن و پذیرایی را مبلمان دربرمی‌گیرد. از این رو مدل آن می‌تواند به طور مستقیم بر دکوراسیون داخلی منزل تاثیرگذار باشد. از جمله پرطرفدارترین مدل‌های مبلمان می‌توان به مبلمان classic اشاره کرد که جلوه‌ای اشرافی به محیط می‌بخشد. مبلمان کلاسیک خود شامل مدل‌های مختلفی بوده که متناسب با سلیقه‌های مختلف طراحی شده است. در بالا 30 مدل از محبوب‌ترین مدل‌های مبل کلاسیک معرفی شد. امیدواریم بتوانید بهترین گزینه را برای خانه زیبای خود انتخاب کنید.

سبک مورد علاقه و پسند شما در انتخاب مبلمان چیست؟ تا چه حد طرفدار دکور کلاسیک هستید؟ به نظرتان جذاب‌ترین نوع از مبلمان سبک کلاسیک کدام است؟ آیا تجربه اولین خرید مبلمان را سپری می‌کنید؟ حتما از نظرات و تجربیات خود برای ما بنویسید. خوشحال می‌شویم این مقاله را که با کوشش تیم سوریتو برای شما نوشته شده را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *