جدیدترین مدل مبل راحتی ۲۰۲۲ 🏠​🛋️​🛒​

مبل راحتی

بخش عمده‌ای از فضای نشیمن هر خانه‌ای را سرویس مبلمان دربرمی‌گیرد. همانطور که بارها دیده‌اید مبلمان‌ها شامل مدل‌های مختلف سلطنتی و راحتی بوده که انواع سلطنتی عمدتا برای سالن‌های پذیرایی مناسب هستند و برای نشیمن و جایی که افراد منزل در هنگام استراحت وقت خود را در آن می‌گذارد، گزینه‌ چندان مناسبی به شمار نمی‌آید. چرا که این مبل‌ها به واسطه‌ طراحی سفت و خشکی که دارند، نمی‌توانند راحتی مد نظر افراد را فراهم کنند. از این رو بسیاری از افراد برای نشیمن خود به دنبال مبل‌ راحتی می‌گردند که به واسطه‌ نرمی و لطافت بتواند خستگی را از تن آن‌ها بیرون کند.

در این مقاله قصد داریم تا با جدیدترین مبل‌های راحتی سال 2022 آشنا شویم. البته پیش از آن بد نیست تا انواع مبل راحتی را شناخته و همچنین نکاتی را در رابطه با خرید مبل راحتی بررسی کنیم. اگر شما هم خرید مبلمان را در لیست خرید جهیزیه خود دارید، حتما تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

مبل راحتی جدید و انواع آن

مبل راحتی ارزان

انواع مبلمان راحتی شامل مدل‌های مختلفی هستند که در ابعاد و شکل‌های گوناگون طراحی شده‌اند. از جمله انواع مبل راحتی موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مبل چستر

یکی از انواع مبلمان راحتی پرطرفدار مبل چستر است؛ که جزو محبوب‌ترین مبل‌های راحتی به شمار می‌آید. چرا که این مبل در گذر زمان از مد نمی‌افتد و همواره می‌تواند زیبایی روز اول خود را داشته باشد. مبل‌های چستر در انواع چرمی و پارچه‌ای طراحی شده که طول عمر آن متناسب با نوع پارچه‌ به کار رفته در آن می‌باشد.

مبل راحتی

مبل ال

از جمله مبل‌های راحتی متفاوت و پرطرفداری که در چند سال اخیر بسیار مد شده است، مبل راحتی مدل ال است. این به واسطه‌ آن که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند، برای خانه‌های کوچک گزینه‌ مناسبی به شمار می‌آید. مبل راحتی ال می‌تواند یک گزینه‌ مناسب برای استراحت روزانه باشد.

مبل راحتی

کاناپه‌ لاوست

کاناپه یا مبل لاوست از جمله مبلمان‌های دو نفره بوده که ابعاد آن نسبت به مبل‌های معمولی کوچکتر است. از این رو فضای کمتری را اشغال می‌کند. این مبل نیز مانند مبل‌های ال برای منزل‌های کوچک مناسب بوده که البته می‌تواند بسته به نیاز مشتری در اندازه‌های مختلفی ساخته شود.

مبل راحتی

مبل راحتی ایتالیایی

از دیگر مبلمان‌های راحتی جذابی که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته می‌توان به مبل ایتالیایی اشاره کرد. این مبلمان گزینه‌ مناسبی برای خانه‌های آپارتمانی بوده و می‌تواند برای ساخت یک دکوراسیون مدرن گزینه‌ ایده‌آلی به شمار آید. مبل‌های راحتی ایتالیایی بسیار ظریف بوده که همین امر سبب می‌شود فضای گرم و دلنشینی را در خانه ایجاد کنند.

مبل راحتی

مبل تخت‌خواب‌شو

یکی از پرطرفدارترین مبل‌های راحتی دو کاره مبل‌های تخت‌خواب‌شو هستند. این مبل‌ها شبیه به کاناپه‌های معمولی طراحی شده با این تفاوت که امکان باز کردن آن‌ها و تبدیلشان به تخت خواب نیز وجود دارد. همچنین این مدل مبل برای خانه‌های کوچک گزینه‌ مناسبی بوده و می‌تواند علاوه بر فضای نشیمن در محیط اتاق خواب یا اتاق مهمان نیز قرار داده شود.

مبل راحتی

مبل راحتی مدولار

سرویس مبلمان مدولار شبیه به مبل راحتی ال بوده با این تفاوت که تعداد نشیمن کمتری دارد. از این رو این مبل برای منزل‌های کوچک گزینه‌ مناسبی می‌باشد. مبلمان راحتی مدولار برای تغییر دکوراسیون منزل یک گزینه‌ منحصربه‌فرد به شمار می‌آید.

مبل راحتی

مبل راحتی رومانو

معمولا مبل‌های رومانو جزو مبل‌هی مناسب برای دکوراسیون مدرن به شمار می‌آیند. این مبلمان دارای یک ست چند نفره متشکل از مبل‌های دو نفره و سه نفره بوده که جذابیت منحصربه‌فردی به محیط می‌بخشند. در ساخت مبل رومانو از چوب راش استفاده می‌شود. بنابراین باید به این نکته توجه شود که جنس چوب درجه‌ یک باشد تا در گذر زمان چوب تغییر شکل نداده و خود مبلمان نیز دچار فرورفتگی نشود.

مبل راحتی

مبل راحتی دولچه و گابانا

از جمله مبل‌های منحصربه‌فردی که می‌تواند در تغییر دکوراسیون داخلی بسیار تاثیرگذار باشد، می‌توان به مبل راحتی دولچه و گابانا اشاره کرد. این مبل‌ها جزو مبل‌های چند نفره‌ای بوده که برای آن‌ها دسته‌ای جهت تکیه دادن نیز در نظر گرفته شده است. بر روی این مبل کوسن‌هایی با طرح‌های مختلف قرار داده می‌شود که راحتی مبلمان را دوچندان می‌کند.

لازم به ذکر است که در ساخت مبل‌های دولچه و گابانا از چوب روسی درجه یک استفاده می‌شود. بنابراین کیفیت و قیمت محصول بالا بوده و از مقاومت و انعطاف‌پذیری مطلوبی نیز برخوردار است.

مبل راحتی

جدیدترین مبل‌های راحتی 2023

مبل راحتی شیک و مدرن

حال که با نمونه‌های مختلف مبلمان آشنا شدیم، نوبت به آن می‌رسد تا جدیدترین مبلمان راحتی سال 2022 را به شما معرفی کنیم. از جمله پرطرفدارترین مبل‌های راحتی سال‌های گذشته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مبل مدل والری

از جمله جدیدترین مبل‌های راحتی سال 2022 می‌توان به مبل مدل والری اشاره کرد. این مدل مبلمان در قسمت پشتی به صورت کاملا لمسه طراحی شده و جزو مبلمان‌هایی با طراحی ظریف به شمار می‌آید.

ست مبلمان مدل والری متشکل از یک نشیمن دوردار و یک کاناپه‌ شزلون می‌باشد. به واسطه‌ آن که این مدل مبلمان مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته، تولید آن در بازارهای مبل از جمله بازار مبل چهاردانگه بسیار زیاد است.

مبل راحتی

مبل مدل مدرنیکا

از دیگر مبلمان‌های راحتی سال 2022 که جزو انواع پرطرفدار نیز به شما می‌آید، می‌توان به مبل راحتی مدل مدرنیکا اشاره کرد. این مبلمان دارای طراحی منحصربه‌فردی بوده و از ظاهر دراماتیکی برخوردار می‌باشد. استفاده از طراحی منحنی در قسمت دسته‌ها و همچنین سادگی کلی مبل سبب شده تا این طرح مبل جزو یکی از پرطرفدارترین مبلمان‌های راحتی باشد.

مبل راحتی

مبل مدل چستر ویکتوریا

افرادی که سبک کلاسیک مبلمان چستر را می‌پسندند، اما به دنبال مدل جدیدی از مبلمان چستر هستند و از طرح‌های قدیمی خسته شده‌اند، می‌توانند به سراغ مبل مدل چستر ویکتوریا بروند. این مبل‌ها دارای رنگ‌بندی متنوعی بوده که همین امر سبب می‌شود به راحتی بتوان آن را با محیط منزل ست کرد. در واقع مبلمان چستر ویکتوریا در همین تنوع رنگ با مدل‌های کلاسیک تفاوت دارد.

از دیگر تفاوت‌های این مدل مبلمان که آن را به یکی از جدیدترین مدل‌های مبل راحتی سال 2022 تبدیل کرده است می‌توان به استفاده از پایه‌های فلزی کروم و طلایی رنگ در ساخت آن اشاره کرد.

مبل راحتی

مبل مدل آنابلا

مبل‌های مدل آنابلا جزو جدیدترین و البته ساده‌ترین مبل‌های سال 2022 می‌باشند. این مبل‌ها به واسطه‌ طراحی ساده می‌توانند با انواع دکوراسیون و انواع رنگ‌بندی فضای داخلی ست شوند. مبل راحتی آنابلا به واسطه‌ سادگی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و جز مبلمان‌های پرفروش سال 2022 به شمار می‌آید.

مبل راحتی

مبل مدل لاین

شاید بدانید که مبل لاین یکی از طرح‌های جدید مبلمان راحتی بوده که طراحی آن چند سال از خود جلوتر است. مبل مدل لاین دارای طراحی منحصربه‌فردی بوده که همین امر سبب می‌شود استفاده از آن در هر دکوراسیونی تمامی اکسسوری‌های به کار رفته در دکوراسیون را تحت‌الشعاع قرار دهد.

مبل راحتی

مبل راحتی مدل بوگاتی

از دیگر مبلمان‌های پرطرفدار و جدید سال 2022 می‌توان به مبل راحتی مدل بوگاتی اشاره کرد. در ساخت این مبلمان از مواد اولیه‌ درجه یکی استفاده شده که استفاده از این متریال درجه یک در کنار ظاهر شیک و فرم منحصربه‌فرد مبلمان، سبب شده تا این مدل به یکی از پرطرفدارترین و همه‌پسندترین سبک‌های دکوراسیون تبدیل شود. این مبلمان دارای طراحی خلاقانه‌ای بوده و می‌تواند یک تفاوت اساسی در فضای داخلی نشیمن شما ایجاد کند.

مبل راحتی

علاوه بر مدل‌های ذکر شده مبلمان‌های دیگری نیز وجود داشته که جزو ترندهای سال 2022 به شمار می‌آیند که از جمله این مبلمان‌ها می‌توان به مبلمان مدل ماکرون، مبل راحتی مدل هکتور، مبل راحتی مدل هانتر، مبل راحتی مدل ناتالی، مبل راحتی مدل کارولین، کاناپه چستر مدل جولیا و… اشاره کرد.

مبل راحتی

دو نکته مهم در رابطه با خرید مبل راحتی

در هنگام انتخاب مبلمان راحتی پیش از آن که به طرح و رنگ مبلمان توجه کنید، باید دو نکته‌ مهم را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بیشترین استفاده را از مبلمان خریداری شده داشته باشید.

❗​نکته اول

اولین نکته آن است که به سایز مبل انتخابی خود توجه کنید. بدیهی است که برای منزل‌های کوچک باید از مبل‌هایی استفاده شود که فضای کمتری را اشغال کرده و ترجیحا دارای رنگ‌های روشنی باشند تا به این ترتیب منجر به اشغال شدن فضای زیادی از منزل نشده و محیط را کوچک نشان ندهند.

در مقابل برای فضاهای نشیمن بزرگ می‌توان از مبل‌های بزرگ‌تر با تعداد نشیمن بیشتر استفاده کرد. همچنین با توجه به نور سالن پذیرایی امکان استفاده از مبل‌های رنگ تیره نیز در نشیمن‌های بزگ وجود دارد.

❗​نکته دوم

دومین نکته‌ای که در هنگام خرید مبلمان باید به آن توجه شود انتخاب یک پارچه رو مبلی مناسب می‌باشد. در هنگام انتخاب پارچه‌ رو مبلی به این نکته توجه کنید که مبل‌های راحتی مبل‌هایی هستند که همواره در حال استفاده شدن می‌باشند. بنابراین به سراغ پارچه‌های رو مبلی بروید که زود کثیف نشده و تمیز کردن آن‌ها نیز آسان است.

به عنوان مثال پارچه‌های چرمی، پشمی و پارچه‌های کتان گزینه‌های مناسبی برای رو مبلی راحتی می‌باشند. همچنین پارچه‌های مخمل براق یا پارچه‌های پرزدار نیز برای خانه‌های کوچک مناسب هستند.

در ضمن انتخاب پارچه باید متناسب با فضا نیز انجام شود. بدیهی‌ست که پارچه‌های گلدار با طرح‌های شلوغ و یا مبل‌های که منبت‌کاری زیادی در چوبشان انجام شده است، باعث می‌شود تا مبلمان بزرگتر از آن چه که هست دیده شده و به این ترتیب فضا را کوچک و گرفته نشان دهد.

برای خرید جهیزیه و بهترین سرویس مبلمان آماده‌اید؟

مبلمان یکی از مهم‌ترین وسائلی بوده که بخش عمده‌ای از فضای نشیمن و پذیرایی را دربرمی‌گیرد. بنابراین انتخاب آن باید به گونه‌ای باشد که در عین زیبایی بخشیدن به محیط، بهترین استفاده را بتوان از آن کرد. برای فضای نشیمن بهتر است به جای مبل‌های کلاسیک و سلطنتی از مبل‌های راحتی استفاده شود. مبل‌های راحتی دارای مدل‌های مختلفی بوده و در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگونی ساخته می‌شوند. از این رو می‌توان آن‌ها را با انواع دکوراسیون داخلی ست کرد.

شما چقدر به خرید جهیزیه و سرویس مبلمان اهمیت می‌دهید؟ به نظرتان بهترین مبل ارزان کدام مدل است؟ آیا تا به حال تجربه انتخاب نامناسب از خرید مبلمان داشته‌اید؟ از نگاه شما بهترین سرویس برای خانه‌های کوچک کدام مدل است؟ اگر در این زمینه تجربه و اطلاعاتی دارید، حتما برای سوریتو و خوانندگان ما بنویسید. همچنین خوشحال می‌شویم این مطلب را که با تلاش تیم سوریتو تنظیم شده برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *