بهترین سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی | آنلاین شاپ لوازم آرایشی

امروزه استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است. اما در کنار این محبوبیت، دغدغه‌هایی نیز در مورد اصالت و کیفیت محصولات وجود دارد. استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی تقلبی می‌تواند به سلامت پوست و مو آسیب‌های جدی برساند. در این مقاله قصد داریم به شما همراهان عزیز دیدنگار کمک کنیم تا از بین فروشگاه‌های مختلف اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی، بهترین انتخاب را داشته باشید. در ابتدا چند نکته مهم برای اعتماد و خرید از یک فروشگاه اینترنتی را ذکر می‌کنیم و بعد به سراغ معرفی بهترین سایت لوازم آرایشی می‌رویم. برای انتخاب یک آرایشی بهداشتی اوریجینال با دیدنگار همراه باشید.

آنچه در این مطلب می خوانید ... پنهان کردن

ویژگی‌های بهترین سایت های آرایشی بهداشتی اورجینال

  •  اولین نکته دارا بودن نام و نشان معتبر است. سایتی که در حال خرید از آن هستید، باید اسم برند یا اسم مجموعه خود را در وب سایت ذکر کرده باشد. در غیر این صورت آن وب سایت خیلی قابل اعتماد نخواهد بود.
  •  مورد دوم و حائز اهمیت، خصوصا برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی داشتن نماد اعتماد الکترونیکی است. زمانی که وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک است از چند جهت قابل اطمینان است. زیرا مواردی مثل راه‌های ارتباطی، محل کسب و کار، نام و نشانی فرد یا شرکت؛ برای گرفتن نماد اعتماد واجب است. در نتیجه وقتی یک سایت خرید لوازم آرایشی این نماد را دارد می‌توان مطمئن شد که برای خرید قابل اعتماد است.
  •  سومین نکته برای اطمینان و خرید از بهترین سایت های لوازم ارایشی، داشتن راه‌های ارتباطی برای مشاوره و پشتیبانی است. اگر وب سایتی هیچ‌گونه راه ارتباطی در اختیار شما نمی‌گذارد، پس قابل اعتماد نخواهد بود. موارد مهم دیگری مثل ظاهر استاندارد، نظرات کاربران و دسته بندی‌های صحیح نیز می‌تواند اعتماد شما را نسبت به آن فروشگاه بیشتر کند.

بعد از این مقدمه به سراغ معرفی بهترین سایت های لوازم آرایشی خواهیم رفت. در نظر داشته باشید که فروشگاه‌هایی که به آنها اشاره می‌کنیم، دارای ویؤگی‌هایی که گفتیم، هستند. بنابراین از نظر اعتماد مشکلی نیست و کافی‌ست به دنبال موجودی لوازمی که نیاز دارید باشید.

بهترین فروشگاه های خرید اقساطی

بهترین سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

معمولاً خانم‌ها از فروشگاه‌های ثابتی خرید می‌کنند. اما ممکن است گاهی برندهایی که به آن نیاز دارید در همه فروشگاه‌ها نباشد. از طرفی گشتن در شهر برای پیدا کردن فرضاً یک کرم پودر با شماره مشخص حسابی وقت‌گیر و خسته کننده است. پس بهتر است سراغ فروشگاه‌های اینترنتی را بگیرید و با خیال راحت موجودی را چک کنید. ما هم مثل همیشه برای راحتی شما لیست بهترین آنلاین شاپ های لوازم آرایشی را آماده کرده‌ایم تا نهایت بهره را از زمان خود ببرید. راستی اگر یک آرایشی بهداشتی اورجینال می‌شناسید که ما به آن اشاره نکردیم، حتماً نام آن را در بخش کامنت‌ها برای ما ارسال کنید.

 

 1.فروشگاه الانزا

آنلاین شاپ ارایشی بهداشتی الناز

درباره الانزا : فروش اینترنتی لوازم آرایشی
فروشگاه اینترنتی الانزا بهترین سایت خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن است که اغلب افراد برای خرید محصولات مورد نیازشان آن را انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید از طریق آدرس www.elanza.com وارد سایت الانزا شوید.

مزایای خرید از الانزا:

✔️تخفیف‌های جذاب و هیجان انگیز
الانزا یک سایت خرید لوازم آرایشی همواره تخفیف است که هرروز تعدادی از محصولات را با تخفیف‌های هیجان‌انگیز عرضه می‌کند. علاوه بر تخفیف‌های روزانه، در مناسبت‌های خاص مانند روز پدر، روز مادر، شب یلدا، عید نوروز و … نیز جشنواره‌های جذابی را با تخفیف‌های باورنکردنی برگزار می‌نماید.
✔️نقد و بررسی محصولات
در توضیحات مربوط به هر محصول، نقد و بررسی کاملی درباره آن نوشته شده است. این امر باعث شده تا شما به راحتی تشخیص دهید که محصول مورد نظرتان برای شما مناسب است یا خیر. برای تکمیل این اطلاعات نیز می‌توانید نظرات کاربران را بخوانید یا ویدیو مربوط به هر محصول را مشاهده کنید.
✔️تنوع بالای محصولات
در سایت الانزا، بیش از 18 هزار محصول آرایشی و بهداشتی از برندهای مختلف ایرانی و خارجی به فروش می‌رسند.
این تنوع بالای محصولات باعث شده تا شما عزیزان قدرت انتخاب بهتری داشته باشید و بتوانید محصولات مختلف را باهم مقایسه نمایید تا خرید موفق‌تری را تجربه کنید.
✔️برندهای معتبر
برندهای نوتروژینا، رولوشن، بیوآکوا، نوت، بنفیت، بادی شاپ، وچه، لافارر، سریتا و سینره تنها چند نمونه از برندهای معروفی هستند که محصولات آن‌ها در الانزا موجود می‌باشند.
✔️پشتیبانی 24 ساعته
فروشگاه الانزا برای رضایت مشتریان عزیزان، علاوه بر تحویل تمام سفارشات درب منزل، امکان پیگیری روند ارسال و پشتیبانی را نیز برای خریداران فراهم کرده است. به این صورت که می‌توانید در ساعات اداری با شماره 02191008292 تماس گرفته یا در تمام ساعات شبانه روز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای پیگیری سفارش‌هایتان اقدام کنید.
✔️ارسال رایگان به سراسر کشور
سبد خریدهای بالای 450 هزار تومن، به صورت رایگان برایتان ارسال می‌شوند.
✔️ضمانت اصالت کالا و بازگشت 7 روزه
الانزا تمام محصولات را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی عرضه می‌کند و در صورت بروز مشکلاتی از قبیل شکستگی کالا یا عدم برخورداری از کیفیت مناسب، می‌توانید تا 7 روز پس از دریافت محصولات، برای برگشت دادن آن‌ها اقدام کنید.

      تلفن : 02191008292            اینستاگرام : elanza.shop                  تلگرام : elanzashop

2.میکاپ ۱۱۰

فروشگاه میکاپ ۱۱۰

فروشگاه اینترنتی میکاپ 110 ،یکی از بهترین سایت های لوازم ارایشی و تخصصی مو است. انواع رنگ مو، اکسیدان، پودر دکلره و مواد کراتین و بوتاکس برای مصرف خانگی و آرایشگاھی در برندھای ایرانی و خارجی و با قیمت مناسب در این سایت موجود است. ھمین طور برای مصارف شخصی و مراقبتی قبل و بعد رنگ و دکلره و کراتین، میتوان انواع ماسک و شامپو بدون سولفات، ماسک و شامپوی مخصوص ھر نوع مو، پروتئین مو، احیا کننده ھا، روغن آرگان و .. را از سایت لوازم آرایشی میکاپ 110 به صورت اینترنتی خریداری کرد.
ھمچنین انواع سشوا ر، اتو موی صفحه سرامیک و مخصوص کراتین و انواع بابلیس و دستگاه ھای حالت دھنده مو ، در برندھای معروف مانند پرومکس، پرنسلی و لیز در سایت خرید لوازم آرایشی makeup110 موجود است. ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش، ھمراه با قیمت مناسب که به واسطه ھمکاری مستقیم با برندھا ممکن شده است، باعث میشود که در خرید محصولات برقی و سایر محصولات این آنلاین شاپ لوازم آرایشی، اطمینان خاطر داشته باشید و با خیال راحت خرید کنید.
خدمت ویژه:
سایت خرید اینترنتی میکاپ 110 در اقدامی منحصر به فرد، محصولات تخصصی آرایشگران را به قیمت ارزانتر و ویژه سالنداران، عرضه میکند. برای خرید با قیمت سالنی تنھا کافیست در فرم ثبت نام، خود را به عنوان آرایشگر معرفی کنید.

چرا به میکاپ 110 اطمینان کنیم؟

✔️  داشتن نماد اعتماد تجارت الکترونیک

✔️ تجربه سال ھای طولانی در فروش حضوری و آنلاین

✔️ ھمکاری با درگاه ھای بانکی معتبر

✔️ داشتن مجوزھای لازم برای فروشگاه مجازی

✔️ داشتن شبکه ھای مجازی در تلگرام و اینستاگرام برای معرفی محصول، مشاوره و پشتیبانی

چه برندھایی را از سایت میکاپ 110 میتوان خرید؟
برندھای ایرانی و خارجی (ایتالیایی، آلمانی و ترکیھ ای) رنگ مو و پودر دکلره.
برندھای پرطرفدار و خاص پروتئین، بوتاکس و کراتین مو.
سشوار و اتومو برندھای لیز، پرومکس و پرنسلی.

اینستاگرام: 110.makeup                                        آدرس فروشگاه: تھران، مجتمع تجاری اداری شرق

 

3. فروشگاه سالن سیتی 

فروشگاه سالن سیتی

فروشگاه اینترنتی سالن سیتی یکی دیگر از سایت های معتبر حوزه آرایشی و بهداشتی در ایران است که بصورت تخصصی در زمینه رنگ مو فعالیت دارد و به عنوان یک مرجع تخصصی رنگ مو، هدف خود را تامین مواد و وسایل مورد نیاز تمام آرایشگاه ها و سالن های سراسر کشور قرار داده است. این فروشگاه معتبر اقدام به فروش انواع برندهای رنگ مو به صورت پکیجی همراه با تخفیف ها و آفرهای کالایی بی نظیر برای آرایشگران عزیز جهت سهولت در خرید و کاهش قیمت تمام شده محصولات کرده است.
سایت سالن سیتی در مدت زمان کوتاه توانسته است برندهای زیادی را پوشش دهد و در حال حاضر نمایندگی رسمی انواع برندهای رنگ مو از قبیل مارال، دوماسی، دنی وان، دوبینا، آوایی، پرستیژ، مدیا، گلباران، دوشس، آتوسا رویال، فورگرلز، لیزانو، بونسای آتوسا را در اختیار دارد و محصولاتش را با قیمت بسیار مناسب در سایت سالن سیتی www. saloncity.ir به فروش می رساند.
در واقع سایت فروشگاهی سالن سیتی مرجع رنگ موی ایران است که محل مناسبی برای خرید عمده و خرده انواع رنگ مو، اکسیدان، پودر دکلره، رنگ ابرو، واریاسیون، محصولات مراقبت از مو، محصولات حالت دهنده مو و سایر با پایین ترین قیمت می باشد. هم چنین در بخش مجله سالن سیتی به معرفی انواع محصولات تولید شده رنگ مو و ملزومات آن، معرفی انواع کاتالوگ رنگ مو بصورت کامل، آموزش انواع ترکیب رنگ مو، معرفی بهترین سالن دارها و آرایشگرهای مناطق مختلف کشور، معرفی بهترین برند ها و محصولات و… پرداخته شده است.
سالن سیتی تلاش دارد تا به بهترین نحو ممکن به تمام سوالات و دغدغه های خانم ها، کاربران و آرایشگران عزیز در خصوص ترکیب رنگ مو و سایر مطالب مورد نیاز پاسخ منسجم و دقیقی ارائه دهد.
در این راستا امکان مشاوره حرفه ای در موضوعات تخصصی رنگ و دکلره و ترکیب انواع رنگ مو در سالن سیتی وجود دارد.
سالن سیتی متعهد به بیشترین تلاش برای بهبود کیفیت محصولات، ارائه محصولات به روز و جدید، رعایت بهداشت کامل، ارائه سر وقت محصولات و ایجاد فضایی برای تجربه خرید آسان و لذت بخش برای کاربران می باشد.

مزایای خرید از سالن سیتی

✔️نمایندگی 25 برند معتبر در زمینه رنگ مو
✔️ عرضه انواع محصولات با پایین ترین قیمت
✔️ تنوع بی نظیر رنگ مو و ملزومات آن
✔️ تجربه خرید آسان و مطمئن
✔️ نماد اعتماد الکترونیک و نشان ثبت رسانه های دیجیتال
✔️ پشتیبانی آنلاین
✔️ مشاوره تخصصی و حرفه ای رنگ مو
✔️ ارسال رایگان برای خرید های بالای 500 هزار تومان

تلفن ثابت: 02144778138 و 02144778429       مشاوره تخصصی ترکیب رنگ مو : 09917419282

4. رایا میکاپ 

فروشگاه آرایشی بهداشتی اوریجینال رایا میکاپ

بهترین برندهای آرایشی بهداشتی اورجینال را از ما بخواهید. خرید انواع لوازم آرایشی از رایا میکاپ.
در سال های اخیر زیبایی طبیعی ، دوست داشتن خود و شما زیباتر از آنچه فکر می کنید هستید شعار برندهای با کیفیت و معروف دنیا شده است جوش ،جای جوش،لک و کک و مک همه طبیعی هستند ولی اگر شما هم می خواهید حال پوستتان را خوب کنید رایا میکاپ با داشتن ویژگی های مثل :
-داشتن تیم حرفه ای
-داشتن مشاورین خبره
-داشتن مشاور متخصص پوست جهت پرسش سوالات تخصصی
-دارای چند سال سابقه کار
-دارای ای نماد(ای نماد از سوی “مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی که خود جزئی از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، صادر می‌گردد و به واسطه‌ی آن کاربر با خیالی آسوده‌تر اقدام به خرید از فروشگاه می‌کند چرا که می‌داند این فروشگاه اینترنتی قانونی بوده و از نماد اعتماد الکترونیکی برخوردار است)
-پشتیبانی و پاسخگویی
-مشاوره مناسب با توجه به بودجه شما

با خیال راحت خرید کنید چرا که ما این اطمینان و ضمانت را به شما میدهیم که کالای اصل و تاریخ بلند مدت به دستتان می رسد ما نه تنها اصالت بلکه سالم بودن محصول را هم تا وقتی به دستتان برسد پشتیبانی میکنیم محصولات به صورت حرفه ای بسته بندی میشوند ولی اگر چنانچه در مسیر ارسال خسارتی وارد شود و محصول شکسته یا ایراد دار به دستتان برسد ما دوباره محصولی سالم برایتان ارسال میکنیم.

شماره تماس : 09029116994                     اینستاگرام : raya_cosmetics

5.دونا کازمتیک

آنلاین شاپ آرایشی دونا کازمتیک

دونا کازمتیک، بهترین لوازم آرایشی :
فروشگاه لوازم آرایشی دونا در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار کامل می باشد ، تمام محصولات داخل فروشگاه کاملا اورجینال می باشد و مشتریان عزیز با خیال راحت میتوانند خرید کنند.
فروشگاه دونا یک آنلاین شاپ نیست ! بلکه یک فروشگاه با داشتن موقعیت مکانی ثابت است تا مشتریان در صورت نیاز برای دیدن محصولات از نزدیک ، بیان داخل فروشگاه و محصولات از نزدیک نگاه کنند و مشاوره های لازم جهت خرید خودشونو داشته باشند و به راحتی بتوانند خرید خودشون رو ثبت کنند.

مشتریان عزیز فروشگاه دونا می توانند از سه طریق خرید خودشونو ثبت کنند :
1. خرید حضوری : که شما با اومدن به فروشگاه و دیدن محصولات و مشاورهای مورد نیاز خودتون می توانید خرید خودتونو ثبت کنید.

2. خرید از واتساپ : به هر دلیلی اگر نتونستید از سایت خرید کنید نگران نباشید ، بلکه شما می توانید از طریق واتساپ با همکاران ما در تماس باشید و سفارش خودتونو با داشتن مشاوره لازم خریدتون رو انجام بدهید .

3. خرید از طریق سایت : سایت فروشگاه دارای درگاه امن برای مشتریان ما می باشد و تنوع محصولات ما در سایت کامل و با توضیحات دقیق و عکس واضح از محصولات که شما برای خریدتون راحت تر باشید ، مشاوره آنلاین که در هر زمان میتوانید از مشاوران ، مشاور بابت محصولات بگیرید و خرید خودتونو ثبت کنید . شما در سایت فروشگاه می توانید به چهار روش محصول خودتونو دریافت کنید .

 ارسال با پست (رایگان) : مبلغ های بالای 200 هزار تومان بصورت رایگان برای مشتریان عزیز ارسال میشود.

 ارسال با تیپاکس : تیپاکس در سریع ترین زمان برای شما ارسال میشود و هزینه درب منزل از خود مشتری گرفته می شود.

 ارسال با پیک : این گزینه از ارسال فروشگاه فقط در تهران قابل استفاده میباشد و در همان روز به دست مشتری می رسد.
 تحویل درب فروشگاه : شما می توانید پس از خرید خودتون این گزینه رو بزنید و محصولات شما داخل فروشگاه نگه داشته می شود و شما می توانید برای تحویل گرفتن محصولات خودتون تشریف بیارید فروشگاه و تحویل بگیرد .
شما برای پیدا کردن محصولات مورد نیاز خودتون کافیس که در جستجو بالا صفحه فروشگاه جستجو کنید و به راحتی محصول مورد نیازتون رو توی سبد خرید خودتون اضافه کنید .

کاربردی ساده و سریع در فروشگاه یکی از نقاط قوت سایت فروشگاه دونا می باشد که شما به راحتی می توانید موارد مورد نیازتون رو انجام بدهید .
سایت فروشگاه از نظر قیمت ها کاملا بروز می باشد و شما نگران تغییر قیمت پس از ثبت سفارش نخواهید بود .برای مشاوره گرفتن و تصمیم برای انتخاب بهتر برای محصولات مورد استفاده خودتون می توانید با شماره تلفن های فروشگاه ، دو خط تلفن همراه که مخصوص جوابگویی مشتریان می باشد تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بدید تا به شما در جهت خرید محصول مورد نیازتون راهنمایی کنند . در طول روز شما می توانید برای مشاوره محصولات در سایت به قسمت مشاوره آنلاین برید و نیازها و مشاوره خودتون رو بگیرید .

تنوع محصولات فروشگاه بسیار بالا و زیاد می باشد ، بیشتر برند های لوکس و رده اول از برند های خارجی است ، که تمام محصولات برای مشتریان با ضمانت اصالت کالا و سالم بودن ارسال میشود .
بابت هر گونه مشکل از نظر خرابی محصول فروشگاه پاسخ گو می باشد و مشکل مشتریان رو در صورت نیاز حل می کند .فروشگاه دونا در روز های چشن و روز های مهم تخفیف های بسیار عالی می گذارد تا مشتریان عزیز فروشگاه بتوانند از این تخفیف های عالی استفاده کنند .

                   آدرس سایت: donacosmetic.com             اینستاگرام :cosmetic_ekbatan

شماره تماس :02144630695

6. دیجی کالا digikala

آنلاین شاپ آرایشی دیجی کالا

فروشگاه لوازم آرایشی دوم که به احتمال زیاد آن را مورد اعتماد خود می‌دانید و برای خرید مناسب است، دیجی کالا است. دیجی کالا در دسته بندی زیبایی و سلامت خود محصولات متنوعی را به فروش می‌رساند. این موضوع برای همه اثبات شده است که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا برای خرید قابل اطمینان است. اما توجه داشته باشید در چندوقت اخیر، به علت حجم بالای سفارش و مخاطبان زیادی که دارد، برای ارسال محصولات و پشتیبانی قبل از خرید کمی ضعف دارد. این مورد فقط جهت اطلاع رسانی و کمک به شما عزیزان ذکر شد، اگر تصمیم شما برای خرید حتمی است می‌توانید به این فروشگاه اعتماد کنید. دیجی کالا دارای بهترین لوازم آرایشی ها است.

خرید انواع لوازم آرایش مثل لاک، رنگ مو، لوازم آرایش لب، چشم، صورت و … در دیجی‌ کالا امکان‌پذیر است. همچنین محصولات بهداشتی مثل انواع شامپو، کرم، ماسک صورت، ضد تعریق، ماسک مو  و…، انواع لوازم شخصی برقی و بهترین انواع عطر و اسپری و… به همراه وسایل مراقبت شخصی طبی در گروه زیبایی و سلامت دیجی‌ کالا قرار گرفته است. برندهای اسنس، پنبه ریز، سینره و … در این فروشگاه به چشم می‌خورد.

7. روژا شاپ ROJA | آنلاین شاپ خرید لوازم آرایشی

آنلاین شاپ آرایشی روژا

فروشگاه لوازم آرایشی سوم از لیست بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی روژا شاپ با 25 سال سابقه فروش لوازم آرایش است. این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک و همچنین نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال است. روژا شاپ شعبه‌های مختلفی در شهرهای ایران دارد، برای مثال در مشهد، اهواز، کیش و شیراز شعبه دارد. همچنین شعب زیادی در تهران با عنوان روژاشاپ در حال فعالیت هستند. همگی این موارد کمک می‌کند تا برای خرید به این وب سایت اعتماد کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز به مراجعه حضوری خرید خود را در یکی از این شعب انجام دهید.

این وب سایت به ادعای خود محصولاتی را عرضه می‌کند که برخی از آنها در فروشگاه‌های محدودی در کل ایران به فروش می‌رسند. برای مثال برندهای عطر روژا شامل David Jourquin , Jardin de France , Rance , Xerjoff , Rouge Bunny Rouge , Nasomatto , Roja Parfums , Creed و … می‌شود. پس برای خرید برندهای معتبر و لوکس می‌توانید به روژا مراجعه کنید.

8. خانومی khanoumi|آنلاین شاپ لوازم آرایشی

آنلاین شاپ آرایشی بهداشتی خانومی

فروشگاه لوازم آرایشی بعدی سایت خانومی است. وب سایت خانومی یکی از برندهای مطرح و با سابقه در حوزه لوازم آرایشی است. فعالیت خود را از سال ۹۳ شروع کرده و نمایندگی رسمی بیش از ۲۵۰ برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی را داراست. این وب سایت دارای ۵۰۰۰۰ کالای متنوع است و می‌تواند نیاز طیف وسیعی از افراد را برای تهیه لوازم آرایشی رفع کند. همچنین این وب سایت دارای پشتیبانی تلفنی و نماد اعتماد الکترونیکی است.

اگر بخواهیم با نگاهی کلی به مقایسه و رتبه‌دهی فروشگاه‌های اینترنتی کل کشور بپردازیم، می‌توان وبسایت خانومی را جزو 10 فروشگاه برتر و موفق ایران دانست. شعار آنها “زیبا و سرزنده باش به خاطر خودت” است. خانومی دسته بندی‌های متنوع و برندهای متعددی را پوشش می‌دهد. مجموعه کاملی از بهترین مارک‌های کرم پودر و پنکک، کانسیلر و رژ گونه، انواع ریمل و خط چشم، بهترین مارک‌های رژ لب و خط لب، محصولات آرایش بدن و تاتو و … موارد متعدد دیگر. از ویژگی‌های وبسایت خانومی این است که، هر روزه تعدادی محصول را با عنوان ویژه در نظر می‌گیرد و ارسال آنها را نیز رایگان قرار می‌دهد. به این صورت صرفه جویی در هزینه‌های ارسال برای شما ایجاد خواهد شد. همچنین ارسال خریدهای بالای 350 هزار تومان رایگان است.

تمامی کالاهای ایرانی موجود در خانومی بالای 6 ماه و کالاهای خارجی موجود در خانومی، بالای 4 ماه تاریخ انقضا دارند و این تاریخ انقضا تضمین می‌شود. در صورتی که تاریخ انقضای کالایی کمتر از زمان مذکور باشد، تاریخ انقضای آن هم در صفحه محصول و هم در فاکتور اعلام می‌شود تا مشتری در جریان قرار بگیرد و بعد خرید خود را نهایی کند.

9. روبان RUBAN | آنلاین شاپ آرایشی

بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی-سایت روبان

یکی از بهترین سایت های لوازم ارایشی که برای خرید مناسب است، فروشگاه روبان می‌باشد. این وب سایت فعالیت خود را از سال ۹۴ آغاز کرده و در حال حاضر یکی از برندهای معتبر برای خرید انواع لوازم آرایشی است. دسته بندی‌های مختلفی از جمله آرایشی، پوست و مو، محصولات جانبی و برقی، و عطر و ادکلن را دارا می باشد. این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال می‌باشد.

همانطور که گفتیم سابقه کار وب سایت به سال ۹۴ برمی‌گردد و نام کامل آن شرکت زر تجارت روبان می‌باشد. این وب سایت مشاوره‌های حرفه‌ای و کارشناسی به مشتریان خواهد داد تا خرید بهتری را انجام دهند. همچنین قابلیت مقایسه بین محصولات سایت وجود دارد. وب سایت روبان برای محصولات خود ضمانت بازگشت ۷ روزه را قرار داده تا از خریدتان اطمینان بیشتری داشته باشید، همچنین کالاهایی را به صورت روزانه و تخفیف‌های ویژه منتشر می‌کند.

10. زنونه zanoone | بهترین لوازم آرایشی

آنلاین شاپ آرایشی زنونه

وب سایت بعدی که قصد معرفی آن را داریم زنونه است. زنونه یک وب سایت فروشگاهی با تنوع بالا در محصولات از جمله لوازم آرایشی صورت و پوست، ناخن، لب، مو و … است. همچنین انواع عطر و لوازم شخصی برقی برای بانوان و آقایان در این فروشگاه موجود است. سایت زنونه تاکید می‌کند که کلیه محصولاتش اورجینال است. پس نگرانی بایت عدم اصالت کالا نداشته باشید. این فروشگاه فعالیت خود را از سال 1395 شروع کرده است و به طور تخصصی به فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی می‌پردازد. هنگامی که وارد سایت می‌شوید بخشی تحت عنوان حراج سر ماه زنانه می‌بینید که هر ماه شارژ می‌شود و می‌توانید کالای حراجی را از این دسته خرید کنید.

11. سوراو suraw | فروش اینترنتی لوازم آرایشی

آنلاین شاپ آرایشی بهداشتی سوراو

یکی دیگر از بهترین آنلاین شاپ های لوازم آرایشی در لیست ما فروشگاه اینترنتی سوراو است. این فروشگاه دارای نماد الکترونیک 2 ستاره است. تمامی کالا‌ها معتبر هستند و با تضمین و گارانتی صد در صد اورجینال به فروش می‌رسند. سوراو معتقد است: اکثر برندها، محصولاتی “های کپی” یا درجه ۲ و تولید شده در دبی و ترکیه دارند؛ که کیفیت آنها به مراتب از محصولات اورجینال پایین‌تر است. محصولات سوراو مستقیم از کانادا، انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی به صورت محدود تامین می‌شوند. راستی اگر فروشگاه فعالی در این زمینه دارید، می‌توانید با سوراو همکاری کنید.

12. مو تن رو mootanroo

آنلاین شاپ آرایشی موتن رو

فروشگاه لوازم آرایشی مو تن رو یکی از برجسته‌ترین وب سایت‌های فروش محصولات آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شود. این وب سایت با دریافت تندیس برترین فروشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی در سال ۹۷، توانسته افتخارات فراوانی را کسب کند. این افتخارات نشان از تلاش‌های فراوان و کیفیت بالای محصولاتی است که فروشگاه مو تن رو ارائه می‌دهد. این وب سایت با تأکید بر کیفیت و اصالت محصولات، مشتریان خود را مطمئن کرده و خیالشان را درباره خرید اجناس آرایشی و بهداشتی راحت می‌سازد.

فروشگاه آنلاین مو تن رو با ویژگی‌های منحصر به فردی مثل، ارسال سریع به سراسر کشور، مجموعه‌ای از لوازم آرایشی و بهداشتی با تنوع بی‌نظیر، رابط کاربری جذاب و ساده که تجربه‌ خرید را برای مشتریان سهل و لذت‌بخش می‌کند، تایید وزارت بهداشت که نشان از استانداردهای بهداشتی و کیفیتی برتر دارد و ارائه‌ مشاوره‌ تخصصی و پشتیبانی فوق‌العاده، نشان‌ می‌دهد که فروشگاه آنلاین مو تن رو، ارائه دهنده‌ یک تجربه‌ خرید بی‌نظیر و امن در زمینه‌ محصولات آرایشی و بهداشتی است. این ویژگی‌ها به مشتریان این اطمینان را می‌دهند که با خرید از مو تن رو، از کیفیت و اصالت محصولات و خدمات با کیفیت بالا بهره‌مند خواهند شد.

13. آنلاین شاپ آرایشی زز زاگرس zzzagros

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زززاگرس

فروشگاه لوازم آرایشی زز زاگرس واسطه‌ها را حذف کرده و محصولات را مستقیماً از تولیدکننده و واردکننده اصلی محصولات آرایشی تامین می‌کند، و به همین دلیل فروشگاه زز زاگرس قیمت‌های مناسب و پایین‌تر از بازار را ارائه می‌دهد. این فروشگاه از سال 1397 به صورت آنلاین فعالیت خود را آغاز کرده و در منطقه شمال غرب کشور قرار دارد که خدمات خود را به تمام نقاط ایران ارائه می‌دهد.

نقاط قوت فروشگاه زز زاگرس شامل ارسال سریع کمتر از یک ساعت، تنوع و تعداد زیاد محصولات و شعبه‌های فروشگاه‌، رابط‌کاربری ساده و جذاب و پشتیبانی بسیار خوب می‌باشد. این فروشگاه از جهت ارسال سریع، گستردگی محصولات و فروشگاه‌های موجود و همچنین پشتیبانی بهتر از میان رقبا برخوردار است. اما ضعف‌هایی همچون تجربه کاربری که به‌روز نیست، می‌تواند تجربه خرید مشتریان را تحت تأثیر قرار دهد.

14. بیوتی کد|آنلاین شاپ خرید لوازم آرایشی

آنلاین شاپ آرایشی بیوتی کد

فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیوتی کد که محصولات آرایشی و بهداشتی را عرضه می‌نمایند، اولین شعبه خود را در سال ۱۳۸۷ در جزیره کیش تأسیس نمودند. این فروشگاه‌ها در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز، در سال ۱۳۹۳ شعبه جدیدی با طراحی متفاوت در مجتمع تجاری فرهنگی کوروش در شهر تهران راه‌اندازی کردند. محصولات موجود در این فروشگاه‌ها با دقت انتخاب شده‌اند تا تمامی گروه‌های مصرف‌کننده بتوانند از برندهای معتبر و با کیفیت در هر سطح استفاده کنند و از خدمات و مزایای این فروشگاه‌ها بهره‌مند شوند.

هدف اصلی از ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیوتی کد، ارتقاء دانش مصرف‌کنندگان در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی است. این فروشگاه‌ها با استفاده از پرسنل مجرب و آموزش‌دیده توسط پزشکان متخصص در زمینه‌ پوست و مو، سعی در ارائه‌ خدمات بهتر به مشتریان خود دارند.

15. روژا شاپ

آرایشی بهداشتی اورجینال روژا

فروشگاه‌های زنجیره‌ای گروه آریاس روژان، با نام تجاری روژا شاپ، با تأسیس اولین شعبه خود در جزیره کیش در سال 1373، فعالیت خود آغاز کرد. هدف اصلی این مجموعه، ارتقاء سطح واردات محصولات بهداشتی و آرایشی است و در حال حاضر به مرز بیش از 100 برند متنوع و برجسته در حوزه‌ زیبایی و مراقبت از پوست و مو دست یافته است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد روژا شاپ، ارائه خدماتی مانند امتیازدهی هنگام خرید و تخفیفات نقدی بر اساس امتیازات کسب شده به مشتریان می‌باشد، که این اقدام به دلیل ارزشمند بودن و جذابیتش، مشتریان زیادی را جذب خود کرده است.
همچنین، ارائه‌ کارت‌های هدیه با قیمت مناسب و به اندازه بودجه‌ مشتریان انتخابی، از دیگر مزیت‌های روژا شاپ است که به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های فروش انواع لوازم آرایشی در فضای آنلاین شناخته می‌شود. این فروشگاه با تمرکز بر کیفیت محصولات و ارائه خدمات با استانداردهای بالا، توانسته نام خود را به عنوان یکی از منابع معتبر و قابل اطمینان برای مشتریان در عرصه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی برجسته کند.

16. مدیاژ modiage

آرایشی بهداشتی اورجینال مودیاژ

مدیاژ، یک فروشگاه برای خانم‌ها و آقایانی است که به دنبال خرید محصولات با کیفیت و اصلی هستند و علاقه‌مندند تا در مورد محصولاتی که خریداری می‌کنند، اطلاعاتی دقیق و کامل داشته باشند. در مدیاژ، اهمیت ارائه اطلاعات جامع و درست درباره محصولات همواره به عنوان مهم‌ترین اصل فروشگاه‌ مدیاژ بوده و ما در این مجموعه با تلاش فراوان، به مشتریان این امکان را می‌دهیم تا با داشتن اطلاعات کامل درباره محصولات مختلف موجود در بازار، تصمیم‌گیری مناسبی درباره خرید خود داشته باشند و از کیفیت بالا و اصل بودن محصولات خود اطمینان حاصل کنند. این فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده و با تیم متخصصان حوزه لوازم آرایشی، به تضمین اصالت و کیفیت محصولات پرداخته است.

داشتن امکان مقایسه محصولات و دریافت مشاوره به همراه رابط‌کاربری جذاب، از جمله نقاط قوت فروشگاه لوازم آرایشی مدیاژ محسوب می‌شود. علاوه بر این، ارسال به موقع محصولات نیز از دیگر مزایای این فروشگاه است. اما یکی از نقاط ضعف آن این است که هنوز اپلیکیشن موبایلی برای دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به خدمات فراهم نکرده است.

17. مدیسه modiseh

آرایشی بهداشتی اورجینال مدیسه

فروشگاه اینترنتی مدیسه، با تأسیس و راه‌اندازی در مرداد ماه سال 1394، وارد عرصه‌ تجارت الکترونیک شد. این فروشگاه توانست با همکاری با یکی از بزرگترین و معتبرترین گروه‌های اقتصادی کشورمان که در طول نیم قرن اخیر برترین برندهای محلی و جهانی را ارائه کرده است، اعتماد بسیاری را به خود جلب کرده است. مدیسه در طول فعالیت خود، به جمع‌آوری و ارائه‌ ده‌ها هزار محصول مختلف بر روی سایت پرداخته است تا تنوع سلایق مختلف مشتریان را در بر بگیرد. تیم حدود صد نفری متعهد مدیسه، به ارائه‌ خدمات سریع، دقیق و مناسب به مشتریان متعهد شده‌اند. سیستم توزیع کالا و خدمات مدیسه، با به‌کارگیری زیرساخت‌های استاندارد بین‌المللی، تحویل به موقع کالا و پشتیبانی پاسخگو و پیگیرانه را تضمین می‌کند و تجربه‌ خرید اینترنتی شما را به یک تجربه‌ متمایز تبدیل می‌کند.

مدیسه همانند یک مرکز خرید آنلاین است که مجموعه‌ای از برترین برندهای ایرانی و جهانی را جمع‌آوری و انتخاب کرده تا شما بتوانید با کمترین زمان و انرژی، محصولات را مشاهده، مقایسه کرده و با اطمینان از اصالت آنها خریداری کنید. در مدیسه، به کیفیت بسیار اهمیت داده می‌شود و تمام تلاش بر آن است تا بهترین و مرغوب‌ترین برندها را به دست مشتریان برسانند. این فروشگاه اینترنتی به دنبال راحتی مشتریان برای دسترسی به محصولات و اطمینان از اصل بودن آنها می‌باشد و تمامی کالاهای موردنیاز شما را در یک مجموعه‌ کامل و گسترده گردآوری کرده است.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید لوازم ارایشی آشنا کنیم. امیدواریم که نکات ذکر شده در ابتدای مطلب را حتماً مدنظر خود قرار داده و بعد با خیال راحت خرید کنید. حالا انتخاب شما کدام است؟

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید لباس

سوالات متداول

بهترین جا برای خرید عمده لوازم آرایشی؟

خرید آنلاین مزیت‌های خاص خود را دارد، مانند صرفه جویی در وقت و نبودن در شلوغی. از طرفی معایبی مانند نداشتن اطمینان و عدم قابلیت برسی حضوری محصول نیز وجود دارد. ولی وقتی فروشگاه مورد پسند خود را پیدا کریدم می‌توانیم به صورت عمده خرید کنیم. برخی فروشگاه‌های بزرگ و وارد کننده امکان خرید عمده با تخفیف خوب را برای مشتریان و فروشگاه‌های کوچکتر فراهم می‌کنند. البته برای خرید عمده، فروشگاه باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • نوع برند
  • قیمت
  • تنوع محصولات
  • اصالت کالا
  • خدمات پس از فروش
  • در صد تخفیف
  • نظرات مشتریان

 

مزایای خرید آنلاین لوازم آرایشی چیست؟

  • تنوع بیشتر محصولات
  • مقایسه قیمت بین فروشگاه های مختلف
  • خواندن نظرات مصرف کنندگان
  • ارائه تخفیفات و امتیازهای مختلف

معایب خرید از آنلاین شاپ لوازم آرایشی چیست؟

  • امتحان کردن لوازم آرایشی قبل از خرید آنلاین دشوار است
  • اگر در مورد محصولی سؤالی دارید، ممکن است نتوانید از یک فروشنده کمک بگیرید
  • خطر دریافت محصولات آسیب دیده یا تقلبی

چگونه می توانم مطمئن شوم که یک فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی مورد اعتماد است؟

  • نام و برند آن معتبر باشد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد
  • دارای آدرس و نشانی مشخص باشد
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش داشته باشد
  • نظرات کلی کاربران درباره آن مثبت باشد

چه نوع لوازم آرایشی را می توانم به صورت آنلاین بخرم؟

شما می توانید طیف گسترده ای از لوازم آرایشی شامل آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو و محصولات حمام و بدن را به صورت آنلاین خریداری کنید. البته در حین خرید محصولات پوستی احتیاط بیشتری به خرج دهید زیرا پوست صورت بخش حساس تری از بدن به شمار می آید تا مو.

بهترین آنلاین شاپ آرایشی کدامند؟

در سطح جهانی چند مورد از بهترین ها عبارتند از : Sephora، Ulta و Amazon.

اگر کالای آرایشی آسیب دیده دریافت کردم چه باید بکنم؟

اکثر فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی بهداشتی دارای ارجاع کالا هستند که به شما امکان می‌دهد محصولات آسیب‌دیده را برای بازپرداخت کامل برگردانید. حتما قبل از خرید، قسمت بازگشت و این که فروشگاه امکان مرجوع کردن داشته باشد را بررسی کنید.

تفاوت بین لوازم آرایشی داروخانه ای و لوازم آرایشی مغازه ها در چیست؟

لوازم آرایشی داروخانه ای معمولاً ارزان تر از لوازم آرایشی مغازه ها هستند و دسترسی به آنها نیز راحت تر است. وهمچنین نظارت بیشتری روی آنهاست ولی معمولا دارای کیفیت متوسط هستند. اما لوازم آرایشی سطح بالا که در مغازه های لوکس پیدا می‌شود ممکن است با مواد با کیفیت بالاتر ساخته شوند و ممکن است بسته بندی لوکس تری داشته باشند. البته هر گرانتری بع معنای بهتر بودن نیست.

چگونه لوازم آرایشی مناسب برای پوست خود را انتخاب کنم؟

انتخاب لوازم آرایشی مناسب برای نوع پوست شما بسیار مهم است. اگر پوست چرب دارید، باید از محصولات مبتنی بر روغن خودداری کنید. اگر پوست خشکی دارید، باید به دنبال محصولاتی باشید که آبرسان هستند. همچنین می‌توانید برای کمک به انتخاب محصولات مناسب برای پوستتان با یک متخصص پوست یا آرایشگر مشورت کنید.

چگونه لوازم آرایشی را به درستی استفاده کنم؟

منابع زیادی به صورت آنلاین و درکاتالوگ لوازم آرایشی وجود دارد که می تواند به شما نحوه استفاده صحیح را آموزش دهد. همچنین می توانید آموزش های تصویری را تماشا کنید یا با یک میکاپ آرتیست مشورت کنید.

 

بهترین سایت فروش لوازم آرایشی ایرانی از نگاه شما کدام است؟

این روزها تنوع محصولات آرایشی و بهداشتی برای سالن های زیبایی و افراد مختلف به قدری زیاد است که هر خریداری ترغیب می‌شود به جای خرید از سایت یک برند معتبر به دنبال خرید از یک فروشگاه باشد که همه برندها را به فروش برساند و تنوع محصولاتش بالا باشد. خرید لوازم آرایشی اصل و ارزان دغدغه همه خانم‌ها است. فروشگاه‌های آنلاین معتبری در حال فعالیت هستند که می‌توانید به راحتی محصولات و قیمت آنها را با هم مقایسه کنید و به بهترین نتیجه برسید. 8 تا از بهترین سایت های آرایشی بهداشتی اورجینال را معرفی کردیم که نظر ما دارای اعتبار و فروشنده کالای اصل هستند.

شما چه تجربه‌ای از خرید لوازم آرایش آنلاین دارید؟ آیا همیشه به دنبال بهترین سایت لوازم آرایشی ارزان هستید یا کیفیت برای شما مهم است؟ به نظرتان مهم‌ترین معیار هنگام انتخاب سایت خرید لوازم آرایشی و بهداشتی چیست؟ خوشحال می‌شویم داستان‌ها و نظراتتان را برای ما بنویسید و اگر این مقاله را دوست داشتید، برای دیگر دوستانتان بفرستید.

آیا تجربه‌ی خرید عمده را داشته اید؟ به نظرتان خرید حضوری بهتر است یا آنلاین؟ لطفا در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را بخوانید

فروشگاه اینترنتی

دیدگاهی در مورد “بهترین سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی | آنلاین شاپ لوازم آرایشی

  1. me گفت:

    سلام وقت بخیر
    خسته نباشید

  2. نرگس گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون

  3. زهرا گفت:

    ستاره زیبایی رو نگفتید

  4. زهرا گفت:

    ستاره زیبایی رو نگفتید

  5. زهرا گفت:

    سلام به خیلی از فروشگاه ها اشاره نکردین ولی بازهم مقالتون خوب بود ممنون . محصولات رنگمو از فروشگاه ستاره زیبایی و عطر و ادکلن از میثم عطر و همچنین محصولات موستی از روژا شاپ عالب هستند

  6. ماندانا گفت:

    من چندین بار از فروشگاه ماهشاپ خرید کردم. خیلی راضی بودم. محصولات اصل دارند ولی اسمشون رو تو لیست شما ندیدم. فکر میکنم جای اسم این سایت تو لیست خوب شما خالیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.