بهترین تلویزیون اسنوا | ۱۰ مدل عالی و خوش قیمت برای جهیزیه ✅​📺​👌​

تلویزیون اسنوا

یکی از مهم‌ترین لوازم الکترونیکی جهیزیه تلویزیون است. برندهای مختلفی در زمینه‌ تولید تلویزیون فعال هستند که یکی از معتبرترین برندهای داخلی برند اسنوا می‌باشد. محصولات تولید شده توسط برند اسنوا مانند تلویزیون اسنوا جزو پرفروش‌ترین و بهترین محصولات در ایران و خاورمیانه به شمار آمده که در بسیاری از موارد از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

در این مقاله قصد داریم تا با بهترین تلویزیون‌های اسنوا که برای جهیزیه گزینه‌ مناسبی هستند، آشنا شویم. البته پیش از آن بد نیست تا مشخصات کلی تلویزیون‌های اسنوا را دانسته و برخی از نکاتی که باید در هنگام خرید این تلویزیون‌ها مد نظر قرار گیرد را نیز مورد بررسی قرار دهیم. اگر به دنبال یک محصول باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب هستید، با همراه باشید.

مشخصات کلی تلویزیون اسنوا

تلویزیون‌های اسنوا از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. این تلویزیون‌ها در کیفیت‌های HD، Full HD و 4K تولید شده‌اند و دارای ابعاد متنوعی از 32 اینچ تا 75 اینچ می‌باشند. تلویزیون‌های اسنوا به درگاه‌های مختلفی اعم از درگاه‌های HDMI و USB مجهز شده و معمولا در رنگ‌بندی‌های خاکستری، نقره‌ای و مشکی طراحی شده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های تلویزیون‌های اسنوا می‌توان به پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، صفحه نمایش مستحکم و بادوام و نمایش رنگ طبیعی و غنی اشاره کرد. گارانتی در نظر گرفته شده برای تلویزیون‌های اسنوا بدین گونه بوده که مشتریان می‌توانند 1 ماه پس از خرید محصول بدون قید و شرط محصول خود را با یک نمونه‌ مشابه تعویض کنند. همچنین در صورت خرابی تلویزیون امکان تعویض یا عودت وجه، تا 3 ماه پس از خرید محصول امکان‌پذیر می‌باشد.

تلویزیون اسنوا

نکات مهم خرید تلویزیون اسنوا

بهترین تلویزیون اسنوا

برای آن که تلویزیون خریداری شده بالاترین کیفیت را داشته باشد و همچنین متناسب با نیاز کاربران باشد، بهتر است در هنگام خرید آن به برخی نکات توجه شود. از جمله نکاتی که در هنگام خرید تلویزیون‌های اسنوا باید مد نظر قرار گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✔️​کیفیت تصویر

در هنگام خرید تلویزیون‌های اسنوا کیفیت تصویر آن را مورد بررسی قرار دهید. در هنگام خرید به رزولوشن تلویزیون توجه کرده و به سراغ تلویزیون‌هایی با رزولوشن‌های بالا بروید.

✔️​اندازه‌ تلویزیون

پیش از خرید تلویزیون‌های اسنوا اندازه‌ آن را متناسب با فضایی که قرار است تلویزیون در آن قرار گیرد انتخاب کنید. همانطور که گفته شد تلویزیون‌های اسنوا در سایزهای متنوعی از 32 اینچ تا 75 اینچ تولید شده است.

✔️​سیستم عامل

در هنگام خرید تلویزیون‌های اسنوا از قوی و به روز بودن سیستم عامل استفاده شده در آن اطمینان حاصل کنید تا بتوانید از قابلیت‌های بیشتری بهره‌مند شوید.

✔️​قیمت تلویزیون

موقع خرید تلویزیون‌های اسنوا قیمت آن را مد نظر قرار داده و مطمئن شوید که قیمت تلویزیون با قابلیت‌ها و کیفیت تلویزیون تناسب دارد.

✔️​قابلیت‌ها و امکانات

اگر به دنبال قابلیت‌هایی مانند اینترنت، بلوتوث، امکان کنترل صدا و… هستید به سراغ مدل‌های بالاتر تلویزیون‌های اسنوا بروید.

✔️​گارانتی

زمان خرید تلویزیون‌های اسنوا از داشتن گارانتی مطمئن شوید.

بهترین تلویزیون‌های اسنوا برای جهیزیه

خرید تلویزیون اسنوا

حال که با مشخصات کلی تلویزیون‌های اسنوا آشنا شدیم نوبت به آن می‌رسد تا تعدادی از بهترین تلویزیون‌های این برند را به شما معرفی کنیم.

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK14100M

تلویزیون اسنوا

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK14100M یک تلویزیون 43 اینچ مرغوب بود که از کیفیت تصویر Full HD و رزولوشن در 1080×1920 پیکسل برخوردار است. این تلویزیون دارای رابط هوشمند اندروید بوده و از یک پردازنده‌ 4 هسته‌ای در آن استفاده شده است. بلندگوهای به کار رفته در این تلویزیون بلندگوهای 15 وات بوده که و نوع خروجی صدای دیجیتال تلویزیون به صورت اپتیکال در نظر گرفته شده است. تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK14100M دارای دو درگاه HDMI بوده و به فناوری‌های ارتباطی وای‌فای و پورت LAN نیز مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به امکان Screen mirroring، پشتیبانی از مرورگر اینترنت و قابلیت نصب اپلیکیشن‌های مختلف اشاره کرد.

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK600UG

تلویزیون اسنوا

یکی دیگر از تلویزیون‌های باکیفیت برند اسنوا تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK600UG است. این تلویزیون دارای یک نمایشگر 50 اینچ بوده که از کیفیت تصویر 4K و رزولوشن تصویر 3840×2360 پیکسل برخوردار است. همچنین مجهز به دو بلندگوی 15 وات با توان خروجی کلی صدای 30 وات بوده که از استانداردهای صوتی Dolby Digital و Dolby پشتیبانی می‌کند. نوع خروجی صدای دیجیتال این تلویزیون نیز کواکسیال در نظر گرفته شده است.

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK600UG دارای رابط هوشمند اندروید و پردازنده‌ 4 هسته‌ای بوده و به سیستم ایمنی قفل کودک نیز مجهز شده است. در این تلویزیون سه درگاه HDMI و یک درگاه USB 2 نیز تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به ماشین زمان، تله‌تکست، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه‌ خارجی، زاویه دید 178 درجه‌ای، قابلیت اتصال به دیوار، صفحه‌ نمایش تخت و ریموت کنترل هوشمند اشاره کرد.

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK400G

تلویزیون اسنوا

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK400G یک تلویزیون Full HD با رزولوشن 1920×1080 پیکسل بوده که در اندازه‌ 43 اینچ طراحی شده است. این تلویزیون دارای رابط هوشمند اندروید بوده که امکان نصب انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین این تلویزیون هوشمند دارای دو بلندگوی 10 واتی با توان خروجی کلی 20 و استاندارد صوتی Digital Dolby بوده که از صدای فراگیر سوراند نیز برخوردار هستند. نوع خروجی صدای دیجیتال تلویزیون نیز اپتیکال می‌باشد.

اسنوا SSD-43SK400G مجهز به دو درگاه USB بوده و انواع پورت‌های HDMI و LAN در آن تعبیه شده است. این تلویزیون از بلوتوث و وای‌ فای نیز پشتیبانی می‌کند. تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK400G دارای نمایشگر تخت بوده و همراه آن یک ریموت کنترل نیز ارائه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به زاویه‌ دید 170 درجه‌ای، انطباق تصویر 60 هرتزی، قابلیت ارتقا کیفیت تصاویر و زمان پاسخ‌دهی 5 میلی‌ثانیه اشاره کرد. این تلویزیون مجهز به پردازنده‌ 4 هسته‌ای بوده و دارای ظرفیت حافظه‌ داخلی 8 گیگابایت و ظرفیت حافظه رم 1.5 گیگابایت می‌باشد. برای این تلویزیون مرورگر اینترنت، رابط کاربری هوما، دستیار صوتی، ماشین زمان، قابلیت ضبط برنامه، قابلیت خاموش شدن خودکار، قابلیت اتصال به دیوار، قابلیت جستجو خودکار کانال و راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

تلویزیون LED اسنوا مدل SLD-32SA1220

تلویزیون اسنوا

اگر به دنبال یک تلویزیون باکیفیت برای فضاهای کوچک هستید، تلویزیون LED اسنوا مدل SLD-32SA1220 با سایز 32 اینچ یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما می‌باشد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر HD و رزولوشن 720×1280 پیکسل بوده که از زاویه دید 170 درجه‌ای برخوردار می‌باشد. برای این تلویزیون دو بلندگوی 10 واتی در قسمت پایین قاب در نظر گرفته شده که از استانداردهای صوتی Dolby و Dolby Digital پشتیبانی می‌کند. نوع خروجی صدای دیجیتال این بلندگوها نیز کواکسیال می‌باشد.

تلویزیون LED اسنوا مدل SLD-32SA1220  قابلیت ضبط تصاویر در حافظه‌ خارجی را داشته و به راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها و تله‌تکست نیز مجهز شده است. این تلویزیون مجهز به درگاه‌های ارتباطی HDMI 4.1 و  پورت USB بوده و می‌تواند به صورت دیواری و رومیزی مورد استفاده قرار گیرد.

تلویزیون LED اسنوا مدل SLD-55SA1260U

تلویزیون اسنوا

از دیگر تلویزیون‌های 55 اینچ اسنوا می‌توان به تلویزیون تلویزیون LED اسنوا مدل SLD-55SA1260U اشاره کرد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840×2160 پیکسل بوده و به سیستم صوتی 30 واتی با پشتیبانی از استانداردهای Dolby و Dolby Digital مجهز شده است. همچنین مجهز به دو درگاه USB 2 و سه درگاه HDMI بوده و از عمق بیتی 8 برخوردار است. برای این تلویزیون تیونر DVB-T2 نیز در نظر گرفته شده است. لازم است بدانید تلویزیون LED اسنوا مدل SLD-55SA1260U دارای صفحه‌ LED تخت می‌باشد.

تلویزیون هوشمند LED اسنوا مدل SSD-75SK15100U

تلویزیون اسنوا

از جمله تلویزیون‌های باکیفیت اسنوا که برای فضاهای بزرگ مناسب است می‌توان به تلویزیون هوشمند LED اسنوا مدل SSD-75SK15100U با سایز 75 اینچ اشاره کرد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840×2160 پیکسل بوده که در آن از رابط هوشمند اندروید و پردازنده‌ 4 هسته‌ای استفاده شده است. همچنین قابلیت نصب انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را در اختیار کاربران قرار داده و به واسطه‌ داشتن سه درگاه HDMI، یک رابط کامپوزیت، یک رابط کامپوننت، دو درگاه USB و پورت LAN می‌تواند به انواع دستگاه‌های بازی، دستگاه‌های ورودی، کامپیوتر و… متصل شود.

تلویزیون هوشمند LED اسنوا مدل SSD-75SK15100U از ماشین زمان و ویژگی HBB-tv پشتیبانی کرده و به رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت اعمال دستورات صوتی فارسی مجهز شده است. این تلویزیون دارای پنل مقاوم IPS بوده و از زمان پاسخگویی 5 میلی‌ثانیه و قابلیت ارتقای تصویر نیز برخوردار است. سیستم صوتی این تلویزیون شامل دو بلندگوی 15 واتی در پایین قاب تلویزیون بوده که به صورت دو کاناله با خروجی صدای دیجیتال طراحی شده است. این سیستم صوتی از استاندارد صوتی Dolby Digital و خروجی صدای دیجیتال کواکسیال برخوردار می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به صفحه‌ LED تخت، تیونر DVB-T2 و پشتیبانی از بلوتوث و وای‌ فای اشاره کرد.

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD

تلویزیون اسنوا

یکی دیگر از  تلویزیون‌های LED هوشمند سایز بزرگ اسنوا تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش 65 اینچی بوده و از کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840×2160 پیکسل برخوردار می‌باشد. برای این دستگاه یک پردازنده‌ 4 هسته‌ای در نظر گرفته شده که امکان نصب انواع اپلیکیشن و بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و به گیرنده‌ دیجیتال، ورودی آنتن و قفل کودک نیز مجهز شده است. برای این تلویزیون سه درگاه HDMI، یک رابط کامپوزیت، یک رابط کامپوننت، 2 پورت USB و پورت LAN در نظر گرفته شده که امکان اتصال تلویزیون به انواع دستگاه‌های بازی، کامپیوتر، دستگاه ورودی و… را فراهم می‌کند.

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD مجهز به دو بلندگوی 15 واتی بوده که از استاندارد صدای Dolby و خروجی صدای دیجیتال کواکسیال برخوردار می‌باشد. این تلویزیون دارای تیونر DVB-T2 بوده و از بلوتوث و وای‌ فای نیز پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK600US

تلویزیون اسنوا

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK600US یکی از تلویزیون‌های باکیفیت برند اسنوا بوده که در سایز 50 اینچ طراحی شده است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840×2160 بوده که به رابط هوشمند اندروید و پردازنده‌ 4 هسته‌ای مجهز شده است. پردازنده به کار رفته در این تلویزیون امکان نصب اپلیکیشن‌های مختلف را برای کاربران فراهم کرده است.

سیستم صوتی تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK600US را یک جفت بلندگوی 15 واتی تشکیل داده که از استانداردهای صوتی Dolby و Dolby Digital پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون مجهز به سه درگاه HDMI، یک رابط کامپوزیت، یک رابط کامپوننت و دو درگاه USB 2 بوده و برای آن تیونر DVB-T2 نیز در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به دیکودر آنلاین HEVC، قابلیت اتصال به دیوار، عمق بیتی 8 و امکان پشتیبانی از HBB tv اشاره کرد.

تلوزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA640UL

تلویزیون اسنوا

از دیگر تلویزیون‌های باکیفیت اسنوا می‌توان به تلوزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA640UL  اشاره کرد. این تلویزیون 55 اینچی دارای کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840×2160 پیکسل بوده که به رابط هوشمند اندروید و پردازنده‌ 4 هسته‌ای مجهز شده است.

این محصول مجهز به سه درگاه HDMI، یک رابط کامپوزیت، یک رابط کامپوننت، دو پورت USB 2 و پورت LAN بوده و از بلوتوث و وای‌ فای نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم صوتی این تلویزیون را دو بلندگوی 15 واتی تشکیل داده که در قاب پایین تلویزیون تعبیه شده‌اند. این بلندگوها از استانداردهای صوتی Dolby، Dolby Digital، Dolby Digital Plus و Surround پشتیبانی کرده و خروجی صدای دیجیتال آن‌ها از نوع اپتیکال و کواکسیال می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به نمایشگر تخت، دیکودر آنلاین HEVC، تیونر DVB-T2، زاویه دید 178 درجه‌ای، پنل IPS، قابلیت ارتقای کیفیت تصویر و زمان پاسخگوی 5 میلی‌ثانیه اشاره کرد.

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK14200M

تلویزیون اسنوا

یکی از تلویزیون‌های برند اسنوا که برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب است، تلویزیون LED هوشمند 43 اینچی اسنوا مدل SSD-43SK14200M نام دارد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر Full HD و رزولوشن 1920×1080 پیکسل بوده که به سیستم عامل اندروید 9، ‌پردازنده 4 هسته‌ای، ظرفیت حافظه‌ 8 گیگابایتی و ظرفیت رم 1.5 گیگابایتی مجهز شده است. همچنین دارای پنل IPS با زاویه دید 170 درجه‌ای بوده و از انطباق تصویر 60 هرتزی برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به قابلیت ارتقا کیفیت تصاویر، زمان پاسخ‌دهی 5 میلی‌ثانیه عمق بیتی 10، قابلیت اشتراک‌گذاری موزیک با بلوتوث، رابط کاربری هوما، دستیار صوتی، قفل کودک، ماشین زمان، قابلیت ضبط برنامه، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها، قابلیت اتصال به دیوار، جستوجوی خودکار کانال‌ها و خاموش شدن خودکار اشاره کرد. سیستم صوتی تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK14200M را دو بلندگوی 10 واتی باکیفیت تشکیل داده که از صدای فراگیر سوراند برخوردار هستند.

آیا طرفدار محصولات برند اسنوا هستید؟

یکی از مهم‌ترین لوازم برقی جهیزیه‌ تلویزیون بوده که انواع ایرانی و خارجی آن در بازار وجود دارد. از جمله برندهای ایرانی که در زمینه‌ ساخت انواع تلویزیون موفق عمل کرده است، می‌توان به برند اسنوا اشاره کرد. برند اسنوا مدل‌های مختلفی از تلویزیون را با کیفیت‌ها و سایزهای مختلف به بازار عرضه کرده که کاربران می‌توانند متناسب با نیاز خود و البته بودجه مد نظر خود نسبت به خرید این تلویزیون‌ها اقدام کنند.

شما کدام مدل از تلویزیون‌های موجود در بازار را برای خرید جهیزیه پیشنهاد می‌کنید؟ به نظرتان تلویزیون‌های برند اسنوا تا چه حد ارزش خرید دارند؟ آیا تا به حال از محصولات اسنوا استفاده کرده‌اید؟ اگر شما هم صاحب تلویزیون‌های هوشمند هستید، حتما از تجربیات و نظرات خود برای ما بنویسید. همچنین این مقاله را که با کوشش تیم سوریتو برای شما نوشته شده را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *