مدل موی کوتاه برای عروس 😍​👰‍♀️​💇‍♀️​

مدل موی کوتاه برای عروس

بارها پیش آمده است که به واسطه آن که عروس خانم‌ها به شکل ناگهانی در پروسه آشنایی و ازدواج قرار می‌گیرند، در روز عقد یا عروسی خود موهای کوتاهی داشته که شینیون کردن برای آن‌ها قدری مشکل است. گاهی نیز عروس خانم‌ها به سلیقه و انتخاب خود ترجیح می‌دهند از مدل موی کوتاه برای عروس و یا روز عقد خود استفاده کنند.

در این مقاله قصد داریم با جدیدترین شیوه‌های شینیون موهای کوتاه برای عروس خانم‌ها آشنا شده و نحوه انتخاب یک شینیون مناسب را بررسی کنیم. پس اگر موهای کوتاهی دارید و به دنبال یک مدل موی کوتاه برای عروس و مراسم عقد و عروسی خود هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

آیا شینیون مدل موی کوتاه برای عروس امکان‌پذیر است؟

در ابتدای امر شاید برایتان سوال باشد که آیا شینیون کردن موهای کوتاه امکان‌پذیر بوده یا نه. در پاسخ به این سوال باید گفت که بله. امکان شینیون کردن موهای کوتاه وجود دارد که نحوه انجام آن به تخصص و مهارت هیراستایلیست بستگی دارد.

برخی از هیراستایلیست‌ها برای شینیون موهای کوتاه از موی اضافه طبیعی یا مصنوعی در بین موها استفاده می‌کنند. برخی از آنان نیز متناسب با اندازه موی عروس می‌توانند با موی طبیعی او یک استایل ساده و زیبا را اجرا کنند. از جمله شیوه‌های مختلف شینیون موهای کوتاه می‌توان به کرلی کردن موها، سشوار کشیدن موها، بافت مو و… اشاره کرد.

مدل موی کوتاه برای عروس

نحوه انتخاب بهترین مدل موی کوتاه عروس

مدل موی کوتاه برای عروس

عروس خانم‌هایی که موهای کوتاهی دارند باید پیش از مراسم ازدواج خود نکاتی را مد نظر قرار گیرد تا بتوانند زیباترین شینیون را داشته باشند. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✅انتخاب بهترین هیراستایلیست

همانطور که می‌دانید در شینیون موهای بلند دست هیراستایلیست در اجرای مدل‌های مختلف به نسبت شینیون کردن موهای کوتاه باز‌تر است. بنابراین اگر موهای کوتاهی دارید بهتر است برای شینیون عقد یا عروسی خود به سراغ هیراستایلیست‌های حرفه‌ای بروید که نحوه کار با موی اضافه و پیاده کردن مدل موهای مختلف را بدانند.

برای انتخاب هیراستایلیست حرفه‌ای حتماً نمونه کارهای او را مشاهده کنید و از او بخواهید تا شینیون‌هایی که بر روی موهای کوتاه عروس انجام داده است را به شما نشان دهد. به این ترتیب شما می‌توانید از تجربه و مهارت هیراستایلیست خود اطمینان حاصل کنید.

مدل موی کوتاه برای عروس

✅شناخت انواع شینیون موی کوتاه

پس از انتخاب هیراستایلیست نوبت به آن می‌رسد که با مدل‌های مختلف شینیون موی کوتاه آشنا شوید. شینیون موهای کوتاه معمولاً به دو صورت جمع و باز انجام می‌شود. در شینیون‌های جمع سنجاق‌کاری‌های ظریف استفاده شده و معمولاً موها کرلی می‌شود تا به این ترتیب حجم مطلوبی به موها داده شود. همچنین در شینیون‌های جمع از موهای اضافه نیز برای خلاقیت بیشتر در شینیون استفاده می‌گردد. اگر شینیون‌های جمع به شکل حرفه‌ای انجام شوند پس از اتمام کار کوتاه بودن موی عروس مشخص نخواهد بود.

نوع دوم شینیون موهای کوتاه شینیون باز بوده که میزان کوتاهی موی عروس کاملاً مشخص است. در این شینیون موها به شکلی ساده مرتب شده و از اکسسوری‌های جذابی مانند گل سر، ریسه، تاج گل و… بر روی موها استفاده می‌شود. عروس خانم‌ها می‌توانند متناسب با سلیقه، نوع مو، نوع لباس عروس و فرم چهره خود یکی از این مدل موها را انتخاب کنند.

مدل موی کوتاه برای عروس

✅انتخاب مدل مو متناسب با فرم صورت

در نهایت عروس خانم‌ها باید فرم چهره خود را شناخته و از ابتدا متناسب با این فرم چهره دست به کوتاهی مو بزنند. همچنین در هنگام شینیون نیز باید به سراغ شینیون‌هایی بروند که زیبایی‌های چهره آنان را برجسته‌تر و نواقص آن را محوتر می‌کند.

به عنوان مثال عروس خانم‌هایی که فرم صورت بیضی دارند می‌توانند از انواع مدل موهای کوتاه و شینیون‌های مختلف بهره ببرند. در مقابل اگر فرم صورت عروس خانم لوزی شکل است بهتر است از مدل موهایی استفاده کند که موها تا شانه بلندی داشته باشند. استفاده از چتری نیز برای فرم صورت لوزی جلوه زیبایی خواهد داشت.

آشنایی با انواع مدل موی کوتاه عروس

مدل موی کوتاه برای عروس

به واسطه پیشرفت‌هایی که در دنیای مد اتفاق افتاده مدل‌های شینیون مختلفی وجود داشته که می‌تواند برای عروس خانم‌هایی که موی کوتاهی دارند، انجام شود. در ادامه به بررسی انواع مدل‌های شینیون موی کوتاه عروس می‌پردازیم.

✔️​شینیون‌های ساده

مدل موی کوتاه برای عروس

جذاب‌ترین شینیون‌هایی که می‌تواند برای عروس خانم‌ها انجام شود شینیون‌های ساده است. در این مدل شینیون با استفاده از سشوار یا اتو، موها صاف یا حالت‌دار شده و از اکسسوری‌های مختلفی مانند ریسه‌ها یا گل‌های طبیعی بر روی موها استفاده می‌شود. این مدل شینیون به ویژه برای عروس خانم‌هایی که طرفدار سادگی و ظاهر مینیمال هستند بهترین انتخاب است.

✔️​مدل موی باب

مدل موی باب که یکی از مدل‌های ترند کوتاهی مو بوده نیز مورد توجه بسیاری از عروس خانم‌ها قرار گرفته است. در این مدل مو، موهای پشت سر کاملا کوتاه بوده و آرایش خاصی بر روی آن انجام نمی‌شود. در این شینیون تمرکز بر موی جلوی سر بوده که نسبت به موی پشت بلندتر است و می‌تواند به شکل‌های مختلف مانند لایه‌ای، فر یا ساده آرایش شود. استفاده از یک گل سر یا اکسسوری موی ظریف نیز همراه با این مدل مو بسیار جذاب خواهد بود.

✔️​مدل موی فر

از جمله مدل‌های محبوبی که می‌تواند برای شینیون موهای کوتاه استفاده شود، فر کردن موهای کوتاه است. فر کردن موها سبب می‌شود تا حجم موها بیشتر شده و به این ترتیب چهره زیباتر و جذاب‌تر دیده شود. فر کردن موها نیز می‌تواند متناسب با سلیقه عروس خانم به شکل‌های مختلف مانند فر سیم تلفنی، فر درشت یا فر ریز انجام شود. استفاده از بافت نیز در کنار فر کردن موها جذاب خواهد بود.

✔️​بافت کنار سر

یکی دیگر از شینیون‌های جذابی که می‌تواند بر روی موهای کوتاه انجام شود بافت مو در قسمت کنار سر می‌باشد. بافت مو به ویژه برای عروس خانم‌هایی که حجم موهایشان کم است یا موهای ظریف و نازکی دارند گزینه مناسبی می‌باشد. در واقع انجام بافت بر روی موهای کم حجم و ظریف سبب می‌شود تا موها حجیم‌تر و متراکم‌تر دیده شود.

✔️​مدل موی بسیار کوتاه

برای عروس خانم‌هایی که موهای بسیار کوتاه پسرانه دارند، کمتر می‌توان از انواع بافت یا مدل‌های کرلی استفاده کرد. در این شرایط معمولا از اکسسوری‌های زیبا بر روی موها استفاده شده و یا از توربان روی مو استفاده می‌شود.

✔️​شینیون بابی کات با فر

اگر به دنبال یک مدل شینیون شیک برای مراسم عقد یا عروسی خود هستید، شینیون بابی کات با فر یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. در این شینیون ترکیبی از بافت مو و کرلی کردن موها انجام می‌شود. فرهای انجام شده نیز می‌تواند به شکل ریز یا درشت صورت گیرد.

✔️​شینیون گره‌ای

از دیگر شینیون پرطرفدار موهای کوتاه شینیون گره‌ای بوده که در طی آن موها به شکل گره‌ در پشت سر بسته می‌شود. در این مدل مو، کوتاهی موها چندان به چشم نمی‌آید.

✔️​شینیون‌های پرکار

خانم‌هایی که طرفدار شینیون‌های پرکار هستند، می‌توانند متناسب با حجم و اندازه موی خود از شینیون‌های پرکار استفاده کنند که برای این امر معمولا موها پوش داده می‌شود تا حجم مو بیشتر از حالت معمول نشان داده شود. همچنین ممکن است از اسفنج‌هایی برای حجم دادن به موها استفاده شده و یا از موی اضافه استفاده گردد. این مدل مو به ویژه برای عروس خانم‌هایی که دوست ندارند کوتاهی موهایشان مشخص باشد بهترین گزینه است.

✔️​تمرکز بر موی جلوی سر

خانم‌هایی که موهای بسیار کوتاهی داشته و یا تمایل دارند از شینیون‌های ساده استفاده کنند، می‌توانند تمرکز خود را بر موهای جلوی سر گذاشته تا چهره شاداب‌تری داشته باشند. به عنوان مثال عروس خانم‌هایی که صورت گرد یا مربعی دارند، می‌توانند از جلو موی چتری استفاده کنند. همچنین اگر موهای قسمت پیشانی بلند است می‌‌توان فرهای زیبایی بر روی آن‌ها پیاده کرد.

✔️​استفاده از تور در شینیون

یکی از اکسسوری‌های مهم روز عروسی تور عروس است که برای شینیون‌های کوتاه نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. در واقع استفاده از تور نه تنها می‌تواند تا حدی کوتاهی موها را مخفی کند، بلکه ظاهری موقر و رسمی نیز به عروس خانم می‌بخشد. برای استفاده از تور در شینیون می‌توان شینیون ساده‌ای بر روی موها پیاده کرده و یا موها را به سادگی باز گذاشت.

✔️​استفاده از توربان

اگر طرفدار استایل‌های سلطنتی هستید، استفاده از توربان برای شینیون مو به شما پیشنهاد می‌شود. استفاده از توربان به ویژه به عروس خانم‌های پیشنهاد می‌شود که موی کوتاهی دارند. توربان تا حد زیادی کوتاهی موها را مخفی کرده و عروس خانم‌ها را از انجام شینیون‌های سنگین بی‌نیاز می‌کند. آن‌چه اهمیت دارد این است که توربان انتخاب شده بهتر است متناسب با سبک و مدل لباس عروس باشد.

✔️​استفاده از گل‌های طبیعی

مدل موی کوتاه برای عروس

خانم‌هایی که طرفدار مدل‌های ساده و مینیمال هستند، می‌توانند برای شینیون موهای خود از گل‌های طبیعی استفاده کنند. این مدل شینیون به ویژه برای فرمالیته یا مراسم‌هایی که در فضای باز انجام می‌شود، گزینه بسیار منحصربه‌فردی خواهد بود. در ضمن عروس خانم‌ها می‌توانند گل‌های استفاده شده در شینیون خود را با دسته گلشان ست کنند.

شما طرفدار مدل موی کوتاه برای عروس هستید؟

این روزها مدل موهای ساده در میان بانوان و به ویژه دختران جوان بسیار باب شده است. همین امر نیز سبب شده تا بسیاری از عروس خانم‌ها به دنبال شینیون‌های مناسب موی کوتاه برای مراسم عقد و عروسی خود باشند. متناسب با پیشرفت مد شینیون‌های مخصوص موی کوتاه نیز پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. در واقع این روزها به همان اندازه که می‌توان بر روی شینیون موهای بلند مانور داد، می‌توان مدل‌های مختلفی از شینیون را بر روی موهای کوتاه نیز پیاده کرد.

به نظر شما زیباترین شینیون مو عروس با موهای کوتاه کدام مدل است؟ آیا شما هم موهای کوتاه دارید و به دنبال جدیدترین مدل مو برای عروس هستید؟ از نگاه شما اضافه کردن موی مصنوعی به موهای کوتاه تا چه حد می‌تواند جذاب باشد؟ از سلایق و نظرات خود برای ما بنوسید و این مطلب از سوریتو را برای دوستان خود بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *