در دنیای امروز که زندگی‌ها به سمت مدرن شدن می‌رود، بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می‌دهند تا مراسم عقد خود را در سالن‌های عقد و محضرهای لوکس شمال تهران برگزار کنند. در واقع برگزاری مراسم عقد در سالن‌های عقد نه تنها فضای منحصربه‌فرد و جذابی را برای برگزاری مراسم در اختیار عروس و داماد قرار می‌دهد، بلکه دردسرهای پیش از برگزاری مراسم عقد و تدارکات لازم برای برپایی جشن در منزل را تا حد زیادی کم می‌کند.

همین امر نیز سبب شده تا سالن‌های عقد و محضرهای لوکس زیادی در سرتاسر کشور تاسیس و مشغول به فعالیت شوند. در این مقاله قصد داریم تا با تعدادی از سالن‌های عقد و محضرهای لوکس شمال تهران آشنا شویم.

معرفی سالن‌های عقد لوکس شمال تهران

سالن‌های عقد و محضرهای لوکس شمال تهران

سالن‌های عقد و محضرهای زیادی در محدوده شمال تهران واقع شده‌اند که از جمله این سالن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

​✅سالن عقد و عروسی عمارت ایرانی (الهیه)

سالن‌های عقد و محضرهای لوکس شمال تهران

از جمله مدرن‌ترین تالارهای عروسی شمال تهران که به یک سالن عقد شیک و لوکس مجهز شده است می‌توان به سالن عقد و عروسی عمارت ایرانی اشاره کرد. این عمارت مجهز به سه تالار شیک با نام‌های تالار آینه، تالار مرمر و تالار ارکیده بوده که هر یک دارای دیزاین خاصی برای برگزاری مراسمات می‌باشد.

این عمارت تعدادی فضای اختصاصی در اختیار خانواده‌ها قرار داده که می‌توانند متناسب با نیاز و سلیقه خود نسبت به انتخاب فضاها اقدام کنند. از جمله امکانات عمارت ایرانی می‌توان به اجرای سفره عقد در فضای باز، تزیین منحصربه‌فرد اتاق و سفره عقد، تهیه کیک عروسی، امکان برگزاری مراسم در باغ خصوصی، بهره‌مندی از پرسنل آموزش دیده، پذیرایی مهمانان با بهترین نوشیدنی‌ها، شام و فینگر فود، گل‌آرایی زیبای فضا، خدمات تزیین لباس عروس و… اشاره کرد.

​✅دفتر ازدواج همای طلایی (پاسداران)

سالن‌های عقد و محضرهای لوکس شمال تهران

دفتر ازدواج همای طلایی یکی از باسابقه‌ترین دفترهای ازدواج در شمال تهران بوده که سابقه نیم قرن تجربه در زمینه برگزاری مراسم عقد و نامزدی را دارد. دفتر ازدواج همای طلایی مجهز به دو سالن مجزا بوده که هر یک دارای گل‌آرایی و چیدمان خاصی هستند. از این رو عروس و دامادها می‌توانند متناسب با سلیقه خود از میان این سالن‌ها انتخاب کنند.

سالن ویژه دفتر ازدواج همای طلایی دارای ظرفیت 80 نفر بوده که در دیزاین آن از تم رنگی سفید و طلایی و گل‌آرایی یاسی و صورتی استفاده شده است. سالن دیگر این مجموعه نیز مناسب برای پذیرایی از 30 نفر مهمان می‌باشد. این دفتر ازدواج علاوه بر در اختیار داشتن سالن پذیرایی و اجرای خطبه عقد، به آتلیه و سالن میکاپ اختصاصی نیز مجهز شده که سبب شده فرآیند آماده‌سازی عروس و داماد آسان‌تر صورت گیرد. توجه به این نکته ضروری بوده که در دفتر ازدواج همای طلایی هیچ گونه خطبه طلاقی جاری نمی‌شود.

​✅سالن عقد آوای مهر (جنت‌ آباد)

سالن‌های عقد و محضرهای لوکس شمال تهران

اگر به دنبال یک سالن عقد شیک در محدوده شمال غرب تهران هستید، سالن عقد آوای مهر یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. این سالن عقد گنجایش پذیرایی از 40 نفر مهمان را داشته و از دیزاین آینه‌ای خاصی برخوردار است.

از جمله خدمات ارائه شده توسط سالن عقد آوای مهر می‌توان به شمع‌آرایی‌های منحصربه‌فرد سفره عقد، گل‌آرایی با استفاده از گل‌های طبیعی، نورپردازی زیبا و استفاده از مه مصنوعی برای رمانتیک ساختن فضا، ارائه خدمات عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای، پخش موسیقی زنده، برخورداری از سیستم صوتی حرفه‌ای، پذیرایی از مهمانان با میوه، شیرینی و غذا و در اختیار گذاشتن جای پارک مناسب برای خودرو مهمانان اشاره کرد.

​✅سالن عقد نقره (اندرزگو)

سالن‌های عقد و محضرهای لوکس شمال تهران

عروس و دامادهایی که برای برگزاری مراسم عقد خود در حدود 50 نفر مهمان دارند می‌توانند سالن عقد نقره واقع در منطقه اندرزگو را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنند. این سالن عقد به عنوان یکی از محبوب‌ترین سالن‌های عقد در شمال تهران به شمار آمده که به واسطه دکوراسیون مینیمال جذابی که دارد مورد توجه عروس و دامادها قرار گرفته است. در این سالن سفره عقدهای متنوعی طراحی شده که عروس و دامادها می‌توانند متناسب با سلیقه خود از میان این سفره‌های عقد دست به انتخاب بزنند.

همچنین برای سالن گل‌آرایی‌های خاص، انواع بادکنک‌آرایی و شمع‌آرایی نیز انجام می‌گردد. از دیگر خدمات ارائه شده در سالن عقد نقره می‌توان به سرو ناهار و شام، سرو انواع فینگرفود، بهره‌مندی از عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای، ارائه میز پذیرایی اختصاصی عروس و داماد، اجرای موسیقی زنده و سنتی، جای پارک مناسب و آسانسور اشاره کرد. در ضمن توجه به این نکته ضروری بوده که قیمت‌های ارائه شده برای برگزاری مراسم در سالن عقد نقره با توجه به منطقه قرارگیری آن بسیار رقابتی و اقتصادی می‌باشد.

​✅سالن عقد سیترا بکایی (الهیه)

سالن‌های عقد و محضرهای لوکس شمال تهران

سالن عقد سیترا بکایی را می‌توان به عنوان یکی از خاص‌ترین سالن‌های عقد در محدوده شمال تهران به شمار آورد. این سالن عقد به واسطه خدمات منحصربه‌فردی که در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. سفره عقد موجود در این سالن عقد دارای دیزاینی لوکس و بی‌نظیر بوده که در طراحی آن از گل‌آرایی‌های طبیعی به سبک مدرن و همچنین شمع‌آرایی‌های زیبا استفاده شده است.

از دیگر خدمات ارائه شده در این سالن عقد می‌توان به چیدمان میز غذاها به سبک اروپایی، ارائه منوهای پذیرایی سرد و گرم، ارائه پارکینگ اختصاصی به مهمانان، بهره‌مندی از تیم متخصص گل‌آرایی و بهره‌مندی از عاقد عقد رسمی و آریایی اشاره کرد. لازم به ذکر است که خانم سیترا بکایی که مدیریت این سالن عقد را بر عهده دارد مدیر یکی از مزون‌های لباس عروس شهر تهران نیز بوده و از این رو می‌تواند فرآیند انتخاب لباس را نیز برای عروس خانم‌ها آسان‌تر کند. نورپردازی حرفه‌ای سالن عقد، در اختیار گذاشتن فضای باز دلپذیر برای برگزاری مراسم و اجرای موسیقی زنده کلاسیک و سنتی از دیگر خدمات این سالن عقد می‌باشد.

​✅عمارت عقد سور (نیاوران)

سالن‌های عقد و محضرهای لوکس شمال تهران

عمارت عقد سور از دیگر عمارت‌های مجلل شهر تهران بوده که برگزارکننده زیباترین و خاص‌ترین مراسم‌های عقد، خواستگاری، عروسی، تولد، سالگرد ازدواج، حنابندان، بله‌ برون و… می‌باشد. عمارت عقد سور برای برگزاری هر یک از این مراسم‌ها دکور و دیزاین خاصی را مطابق با سلیقه مشتریان اجرا می‌کند. این عمارت مجهز به اتاق VIP عروس و داماد بوده و لوکیشن‌های نابی را جهت عکاسی و فیلمبرداری در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد.

در این عمارت اجرای دکورها متناسب با سلیقه عروس و داماد در سبک‌های مختلف روستیک، بوهمی، مینیمال، سنتی ایرانی، شبی شیک، وینتیج، مراکشی و سبک هنرهای صنایع دستی اجرا می‌شود که در تمامی این دکورها متناسب با فضا از گل‌آرایی‌ها، شمع‌آرایی‌ها و نورپردازی‌های حرفه‌ای استفاده می‌گردد. از دیگر امکانات و خدمات این عمارت می‌توان به سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، امکان برگزاری عقد آریایی، سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و اجرای موسیقی زنده اشاره کرد.

​✅سالن عقد نها (خیابان فرشته)

سالن‌های عقد و محضرهای لوکس شمال تهران

از دیگر سالن‌های عقد خاص و زیبا در محدوده شمال تهران می‌توان به خانه عقد نها اشاره کرد که ظرفیت پذیرایی از 80 نفر مهمان را دارد. در واقع لوکیشن مناسب این خانه عقد سبب شده تا بتوان آن را برای برگزاری مراسمات مختلف مانند عقد، تولد، نامزدی و مهمانی‌های خصوصی استفاده کرد. سالن عقد نها از دیزاینرهای مختلف بهره برده که می‌توانند دیزاین سالن را در تم‌های مختلف و متناسب با سلیقه عروس و داماد انجام دهند.

در دیزاین سالن عقد از انواع گل‌آرایی‌ها و شمع‌آرایی‌ها استفاده شده که جلوه‌ای خاص و شیکی به فضا می‌بخشد. از جمله امکانات خاص این سالن عقد می‌توان به اجرای تم مخصوص تولد، چیدمان سفره عقده‌های لوکس، آبشار شکلات، سیستم صوتی حرفه‌ای، اجرای موسیقی زنده، اجرای دکورهای کلاسیک و فانتزی، اجرای موسیقی زنده و سرو انواع فینگر فود و ناهار و شام اشاره کرد.

​✅سالن عقد و عروسی ایدن (اقدسیه)

سالن‌های عقد و محضرهای لوکس شمال تهران

سالن عروسی ایدن یکی از مجلل‌ترین تالارهای عروسی واقع شده در شمال تهران بوده که نه تنها برای برگزاری مراسم عقد و عروسی بلکه برای برگزاری مراسماتی مانند جشن تولد، جلسات کاری، سمینار‌ها و… می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این سالن عقد دارای ظرفیت 60 تا 80 نفر مهمان بوده و از دکوراسیون منحصربه‌فردی برخوردار است. در واقع معماری مدرن و مینیمال این سالن عروسی در کنار طراحی استاندارد تالار سبب شده تا این مجموعه گزینه مناسبی برای برگزاری مراسمات باشد.

از جمله خدمات ارائه شده در سالن عروسی ایدن می‌توان به اجرای انواع بادکنک‌آرایی، برخورداری از سیستم صوتی حرفه‌ای، اجرای میز عقد، سرو ناهار و شام، امکان اجرای موسیقی زنده در فضای باز، اجرای میز VIP، اجرای گل‌آرایی‌های زیبا و… اشاره کرد. سالن عقد ایدن مجهز به آتلیه عکاسی، آسانسور، اتاق رختکن، پارکینگ اختصاصی برای مهمانان و پارکینگ اختصاصی عروس و داماد می‌باشد.

​✅دفتر عقد و ازدواج مهر دریا (سعادت‌ آباد)

سالن‌های عقد و محضرهای لوکس شمال تهران

از جمله باسابقه‌ترین دفاتر ازدواج شهر تهران می‌توان به سالن عقد و ازدواج مهر دریا اشاره کرد که سابقه فعالیت 20 ساله در این زمینه را دارد. این سالن عقد گنجایش پذیرایی از 30 تا 40 نفر مهمان را داشته که البته فضای بزرگ آن امکان افزایش ظرفیت تا 60 نفر مهمان را نیز در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد.

این سالن عقد دارای تم‌های رنگی مختلف و چیدمان‌های گوناگونی بوده که می‌تواند متناسب با سلیقه عروس و داماد اجرا شود. از جمله خدمات ارائه شده در سالن عقد مهر دریا می‌توان به امکان اجرای مراسم عقد آریایی، ارائه خدمات عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای، پذیرایی از مهمانان در محیطی آرام، صرف شام و ناهار و… اشاره کرد.

​✅عمارت عقد ولنجک (ولنجک)

سالن‌های عقد و محضرهای لوکس شمال تهران

عمارت عقد ولنجک که توسط آقای مرادی مدیریت می‌شود، دارای ظرفیت پذیرایی از 100 نفر مهمان بوده و یکی از زیباترین عمارت‌های عقد در محدوده شمال تهران می‌باشد. این عمارت دارای فضای باز زیبا و دلنشین به همراه آبنما بوده که امکان اجرای سفره عقدهای متنوع در آن وجود دارد.

عمارت ولنجک مجهز به دکوراسیون لوکسی بوده که در دیزاین آن از انواع شمع‌آرایی‌ها و گل‌آرایی‌ها استفاده شده است. از جمله خدمات ارائه شده در این عمارت می‌توان به ارائه خدمات عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای، اجرای موسیقی زنده، اجرای میزهای VIP و برخورداری از سالن شام اختصاصی اشاره کرد.

بهترین سالن عقد در تهران به نظرتان کدام است؟

این روزها به واسطه آن که زندگی‌ها به سمت مدرن شدن و راحتی حرکت می‌کند، بسیاری از خانواده‌ها برای برگزاری مراسماتی نظیر عقد و عروسی به سراغ سالن‌های عقد و عروسی می‌روند. برگزاری مراسم در سالن‌های عقد و عروسی نه تنها فضای لوکس و منحصربه‌فردی را برای اجرای مراسم در اختیار عروس و داماد قرار می‌دهد، بلکه دوندگی‌های لازم جهت برگزاری مراسم در خانه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. سالن‌های عقد و دفاتر ازدواج لوکس زیادی در سطح کشور مشغول به فعالیت بوده که در بالا ده مورد از بهترین سالن‌های عقد محدوده شمال تهران را به شما معرفی کردیم.

از نظر شما بهترین سالن عقد در شهر تهران کدام است؟ آیا تجربه برگزاری مراسم در سالن‌هایی که به آنها اشاره کردیم را داشته‌اید؟ به نظرتان مهم‌ترین ویژگی‌های یک سالن درجه 1 چیست؟ از تجربیات خود برای ما بنویسید و این مطلب از سوریتو را برای دوستان خود بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *