پرفروش‌ترین یخچال دو قلو ایرانی برای جهیزیه عروس ✅​👌​🛍️​

یخچال دو قلو ایرانی

یخچال را می‌توان مهم‌ترین و پرکاربردترین وسیله‌ برقی آشپزخانه به شمار آورد. برندهای مختلفی در زمینه‌ تولید یخچال فعال هستند و مدل‌های مختلفی از یخچال را به بازار عرضه کرده‌اند. بسیاری از عروس خانم‌ها برای جهیزیه‌ خود به دنبال یخچال دو قلو ایرانی هستند. چراکه علاوه بر کارایی بالا، به واسطه ایرانی بودن، گارانتی و خدمات پس از فروش نیز شامل حالشان می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی از پرفروش‌ترین یخچال‌های دوقولو ایرانی بپردازیم. البته پیش از آن بهتر است نکاتی را در رابطه با خرید یخچال بررسی کنیم. اگر طرفدار برندهای ایرانی هستید و از مزایای محصولات ایرانی آگاه هستید، در این صفحه با ما همراه باشید.

مهم‌ترین نکات زمان خرید یخچال

یخچال ایرانی

در هنگام خرید یخچال دو قلو ایرانی باید برخی نکات مد نظر قرار گیرد تا کالای خریداری شده بالاترین کیفیت و کارایی را برای خانواده داشته باشد. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

یخچال دو قلو ایرانی

✅​اندازه‌ یخچال

یخچال‌ها در سایزهای مختلفی طراحی می‌شوند که در انتخاب اندازه‌ آن‌ها می‌توان از تعداد نفرات خانواده استفاده کرد. به عبارت دیگر برای خانواده‌های 1 تا 2 نفره یخچال‌هایی با حجم 250 تا 380 لیتر مناسب است. در حالی که برای خانواده‌های 3 تا 4 نفره بهتر است به سراغ یخچال‌هایی با حجم 350 تا 530 لیتر رفت. خانواده‌هایی با جمعیت بیشتر نیز باید از یخچال‌هایی با حجم 440 لیتر به بالا استفاده کنند.

✅​مدل یخچال

در حال حاضر یخچال‌ها در مدل‌های دوقلو، درب فرانسوی، ساید بای‌ ساید، فریزر بالا و فریزر پایین طراحی می‌شود که هر یک دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. در چند سال اخیر عروس خانم‌ها عمدتا به سراغ یخچال‌های دوقلو و ساید بای ساید رفته‌اند.

علت انتخاب یخچال‌های ساید بای ساید نمای زیبا، آپشن‌های بیشتر و تناسب آن با فضای آشپزخانه است. یخچال‌های دوقلو نیز به واسطه فضای ذخیره‌سازی زیاد و امکان قرار دادن یخچال و فریزر در دو فضای مجزا (در آشپزخانه‌های کوچک) پرطرفدارند.

✅​فضای قرارگیری یخچال

در هنگام خرید یخچال علاوه بر آن که به مدل، طرح، برند و شکل ظاهری آن توجه می‌کنید باید فضای قرارگیری یخچال در آشپزخانه را نیز مد نظر قرار دهید. طبق یک قاعده‌ کلی یخچال باید در حالت حداقلی در حدود 5 سانتی‌متر از دیوارها فاصله داشته باشد تا هوا بتواند آزادانه در اطراف آن حرکت کند. همچنین باید اندازه‌ راهروها و درب‌های ورودی مد نظر قرار گیرد تا یخچال بدون هیچ گونه خط و خشی به آشپزخانه برسد.

✅​مصرف انرژی یخچال

یخچال یکی از لوازم برقی خانه بوده که به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای سال در حال کار کردن است. بنابراین مصرف انرژی آن به طور مستقیم بر مقدار برق مصرفی خانواده و هزینه‌ آن تاثیر می‌گذارد. در هنگام خرید یخچال برچسب مصرف انرژی آن را بررسی کنید. هر چه تعداد ستاره‌های انرژی بیشتر باشد، به منزله‌ آن است که مصرف انرژی یخچال کمتر است.

✅​رنگ و جنس بدنه‌ یخچال

انتخاب رنگ یخچال و جنس بدنه‌ آن کاملا سلیقه‌ای می‌باشد. امروزه یخچال‌ها در رنگ‌های استیل ضد زنگ، سفید، سیاه و برخی رنگ‌های خاص طراحی می‌شوند که رنگ‌های استیل و سفید پرطرفدارترند. یخچال‌های استیل ضد زنگ ظاهری شیک و مدرن داشته اما لکه‌ اثر انگشت به وضوح بر روی آن‌ها دیده می‌شود. در مقابل یخچال‌های سفید کلاسیک با انواع طرح و رنگ آشپزخانه ست شده و تمیز کردن آن‌ها نیز آسان‌تر است.

✅​آپشن‌ها و ویژگی‌های یخچال

برخلاف زمان قدیم که یخچال‌ها تنها در حکم سردخانه‌ای برای میوه و سبزیجات و دیگر خوراکی‌ها بودند، امروزه آپشن‌های متعددی به آن‌ها اضافه شده است. در هنگام خرید یخچال به آپشن‌های آن‌ها توجه کرده و متناسب با نیاز خود دست به خرید بزنید. از جمله آپشن‌های یخچال‌های جدید می‌توان به یخ‌ساز، آب سردکن، کشوی مجزا برای میوه و سبزیجات، قابلیت کنترل دما، چرخ‌های قابل تنظیم، محفظه‌ نگهداری گوشت، محفظه‌ لبنیات، محفظه خنک‌کننده‌ سریع و… اشاره کرد.

یخچال دو قلو ایرانی

پرفروش‌ترین یخچال دو قلو ایرانی

بهترین یخچال دو قلو ایرانی

برندهای ایرانی متعددی در زمینه‌ تولید یخچال فریزر دوقلو فعال هستند که از جمله بهترین این برندها می‌توان به برندهای دوو، هیمالیا، الکترواستیل، امرسان و اسنوا اشاره کرد. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین و پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای دوقلوی ایرانی می‌پردازیم.

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23

یخچال دو قلو ایرانی

یکی از یخچال‌ فریزرهای دوقلوی ایرانی که از نظر کیفیت ساخت و قیمت در سطح بالایی قرار دارد، یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23 می‌باشد. این یخچال دارای ظرفیت 38 فوت بوده و برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه‌ مناسبی به شمار می‌آید.

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23 مجهز به سیستم خنک‌کننده‌ No Frost بوده و از 6 طبقه برای یخچال و 4 کشو برای فریزر تشکیل شده است. بهره‌مندی از سیستم خنک‌کننده‌ هوشمند، مصرف انرژی کم، قیمت مناسب، امکانات کامل و کیفیت ساخت بالا جزو مزیت‌های این یخچال محسوب می‌شود. البته صدای یخچال در هنگام کار کردن قدری بالاست.

یخچال و فریزر 30 فوت امرسان مدل FN15D-RH15D

یخچال دو قلو ایرانی

برند امرسان در زمینه‌ تولید یخچال دوقلو عملکرد منحصر به‌ فردی داشته است. یکی از یخچال‌های دوقلو باکیفیت این برند 1. یخچال و فریزر 30 فوت امرسان مدل FN15D-RH15D بوده که دارای ظرفیت 30 فوت می‌باشد. این یخچال نیز برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب می‌باشد. همچنین این محصول دارای 7 طبقه یخچال و 7 کشو فریزر بوده و به یخ‌ساز اتوماتیک، آب سردکن، فیلتر تصفیه‌ هوا، سیستم ضد برفک، سیستم انجماد سریع، سیستم عیب‌یابی هوشمند، سیستم خنک‌کننده‌ No Frost و پایه‌های چرخ‌دار مجهز شده است.

اگرچه صدای یخچال در هنگام کار کردن کمی بالاست، با این حال 1. یخچال و فریزر 30 فوت امرسان مدل FN15D-RH15D از نظر امکانات و کیفیت ساخت در سطح بالایی قرار دارد. در ضمن مصرف انرژی آن کم و قیمت آن نیز مناسب است.

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دیپوینت مدل D5i

یخچال دو قلو ایرانی

دیپوینت را می‌توان یکی از جدیدترین برندهای ایرانی دانست که در زمینه‌ تولید لوازم برقی آشپزخانه به ویژه یخچال عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. یکی از بهترین یخچال‌های دوقلو ایرانی موجود در بازار یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دیپوینت مدل D5i بوده که برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه‌ مناسبی می‌باشد.

این یخچال متشکل از 7 طبقه برای یخچال و 6 کشو برای فریزر بوده و به آپشن‌هایی نظیر یخ‌ساز اتوماتیک با قابلیت جابه‌جایی، آب سردکن مجهز به مخزن دو لایه، موتور اینورتر کم‌مصرف و مصرف انرژی کم مجهز شده است. قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا نیز از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌باشد. البته یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دیپوینت مدل D5i نیز مانند نمونه‌های قبلی صدای نسبتا بلندی دارد.

یخچال و فریزر دوقلو 22 فوت کلور مدل Glory

یخچال دو قلو ایرانی

خانواده‌های کوچک تا متوسط و عروس و دامادها می‌توانند برای خرید یخچال به سراغ یخچال و فریزر دوقلو 22 فوت کلور مدل Glory بروند. این یخچال فریزر دوقلو دارای 5 طبقه یخچال و 4 کشوی فریزر بوده و از این رو فضای ذخیره‌سازی زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

آب سردکن، یخ‌ساز اتوماتیک، مصرف انرژی کم، سیستم خنک‌کننده‌ No Frost و قیمت مناسب جزو ویژگی‌های مطلوب این یخچال فریزر دوقلو می‌باشد. البته ممکن است صدای بلند یخچال در حین کار کردن قدری اذیت‌کننده باشد.

یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D2LRF-0020SS

یخچال دو قلو ایرانی

یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D2LRF-0020SS را نیز می‌توان از دیگر یخچال فریزرهای دو قلوی ایرانی باکیفیت و پرفروش به حساب آورد. این یخچال دارای گنجایش کل 566 لیتر بوده و گزینه‌ مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت می‌باشد. یخچال این مجموعه دارای 4 طبقه و 2 کشو برای میوه و سبزیجات و فریزر آن دارای 2 طبقه و 5 کشو می‌باشد.

از جمله ویژگی‌های منحصر به‌ فرد یخچال فریزر دو قلو دوو مدل D2LRF-0020SS می‌توان امکاناتی مانند آب سردکن، یخ‌ساز اتوماتیک متصل به آب شهری، اخطار باز ماندن درب، سیستم کنترل سرمایش، نمایشگر، کمپرسور پربازده، چشم الکترونیکی هوشمند و سیستم گردش هوای سه بعدی را نام برد. در ضمن این یخچال دارای مصرف انرژی A+ بوده و به فناوری خنک‌کننده‌ دیجیتال نیز مجهز شده است.

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما پلاس

یخچال دو قلو ایرانی

اگر می‌خواهید کیفیت و زیبایی را در کنار هم داشته باشید، بهتر است به سراغ یخچال فریزرهای تولید شده توسط برند هیمالیا بروید. از جمله این یخچال فریزرها می‌توان به یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما پلاس اشاره کرد. این یخچال 402 لیتری مجهز به 5 طبقه‌ یخچال و 7 کشوی فریزر بوده و مصرف انرژی آن در محدوده‌ A قرار دارد.

از امکانات و آپشن‌های این یخچال دو قلو ایرانی نیز می‌توان به سیستم بدون برفک، آب سردکن اتوماتیک، یخ‌ساز اتوماتیک، محفظه‌ دمای پایین، کندانسور مخفی، روشنایی داخلی و خارجی و محفظه‌های نگهداری میوه و سبزیجات با قابلیت کنترل رطوبت اشاره کرد. علیرغم تمامی این امکانات و قابلیت‌ها، یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما پلاس از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد.

یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170

یخچال دو قلو ایرانی

افرادی مانند مستاجران که به واسطه جابه‌جایی دائمی جنس بدنه‌ یخچال برایشان حائز اهمیت است بهتر است به سراغ محصولات برند پارس بروند. یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170 دارای بدنه‌ای از جنس ورقه‌ فولادی بوده و به واسطه‌ گنجایش 387 لیتری برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط رو به بالا گزینه‌ مناسبی می‌باشد.

این یخچال مجهز به 6 طبقه‌ یخچال و 8 کشوی فریزر بوده و از این رو حجم بالایی از مواد غذایی را می‌تواند در خود جای دهد. آب سردکن، قابلیت تنظیم دیجیتالی دما، نمایشگر، مکانیسم برفک‌زدایی، فیلتر بوگیر و ضد باکتری، لاستیک دور درب ضد باکتری، سیستم عیب‌یابی هوشمند، سیستم کنترل هوشمند، اخطار درب باز، قابلیت گردش یکنواخت هوا و… جزو مهم‌ترین قابلیت‌های این یخچال است. لازم به ذکر است که این یخچال علیرغم گنجایش بالا، دارای مصرف انرژی A+ بوده و جزو یخچال‌های ایرانی کم مصرف به شمار می‌آید.

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW

یخچال دو قلو ایرانی

یخچال فریزر دو قلو ایرانی اسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW یکی از یخچال فریزرهای زیبا و خوش ساخت با گنجایش 368 لیتر بوده که برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط رو به بالا مناسب است. یخچال این مجموعه مجهز به 5 طبقه و 2 کشوی مخصوص میوه و سبزیجات بوده و فریزر آن مجهز به 5 کشو می‌باشد. این محصول دارای مصرف انرژی A+ بوده و علاوه بر مصرف انرژی کم، خود محصول نیز از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. از جمله آپشن‌های یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW می‌توان به نمایشگر، آب‌ سردکن، یخ‌ساز نیمه‌اتوماتیک و مکانیسم برفک‌زدایی اشاره کرد.

بهترین یخچال از نگاه شما

برندهای ایرانی زیادی در زمینه‌ تولید انواع وسایل برقی آشپزخانه از جمله یخچال فریزر فعال هستند که مدل‌های مختلفی از یخچال را به بازار عرضه می‌کنند. بهترین و پرفروش‌ترین یخچال‌های دو قلوی ایرانی از تولیدات برندهایی مانند الکترواستیل، دیپوینت، امرسان، اسنوا، دوو، هیمالیا و پارس می‌باشد. یخچال‌های دوقلوی ایرانی به واسطه‌ طراحی جداگانه یخچال و فریزر، فضای ذخیره‌سازی زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. از طرفی به واسطه‌ ایرانی بودن کالا، دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می‌باشند. همچنین در صورت خرابی احتمالی، قطعات آن‌ها در دسترس خواهد بود.

به نظر شما بهترین برند محصولات برقی ایرانی کدام است؟ آیا تجربه استفاده از محصولات ایرانی را داشته‌اید؟ بهترین ویژگی خرید کالای ایرانی از نظر شما چیست؟ کدامیک از یخچال‌هایی که به آنها اشاره کردیم بهترین کیفیت را دارند؟ از تجربیات خود در این زمینه برای ما بنویسید و این مقاله از سوریتو را برای دوستان خود بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *