جشن عروسی یکی از لحظات منحصربه‌فرد زندگی هر فردی بوده که تمایل دارد آن را به بهترین شکل ممکن برگزار کند. برای برگزاری یک مراسم عروسی ایده‌آل تدارکاتی لازم است که یکی از پرطرفدارترین این تدارکات در میان عروس و دامادهای امروزی تهیه کلیپ فرمالیته است. کلیپ‌های فرمالیته حاوی تصاویر و آهنگ‌هایی عاشقانه است. اما بهترین آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته کدام است؟

در این مقاله قصد داریم تا با بهترین آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته آشنا شویم. البته پیش از آن بد نیست قدری بیشتر با فرمالیته و مزایای آن آشنا شده و نکات مهم در رابطه با انتخاب آهنگ کلیپ فرمالیته را بررسی کنیم. با سوریتو همراه باشید تا بهترین آهنگ را انتخاب کنید.

کلیپ فرمالیته چیست؟

کلیپ فرمالیته در واقع یک کلیپ ظاهرسازی شده همراه با تشریفات بوده که معمولا پیش از برگزاری مراسم عروسی تهیه می‌شود. کلیپ فرمالیته که تحت عنوان پیش‌کاری نیز شناخته می‌‌شود کلیپی بوده که در طی آن عروس و داماد در روزی به غیر از روز اصلی مراسم خود با لباس رسمی عروس و داماد یا لباس‌های دیگر به باغ، صحرا، کویر، دریا، جنگل، یا دیگر لوکیشن‌های مورد علاقه‌شان رفته و تصویربرداری‌هایی را انجام می‌دهند.

تصاویر ثبت شده در کلیپ‌های فرمالیته دارای مضامین عاشقانه بوده که پس از تصویربرداری با آهنگ‌های عاشقانه نیز مونتاژ می‌شود. در بسیاری از موارد کلیپ‌های فرمالیته مانند یک فیلم سینمایی دارای یک داستان و شروع و پایان مشخصی هستند.

لازم به ذکر است که کلیپ فرمالیته فقط مخصوص عروس و دامادها نبوده و زوج‌ها نیز می‌توانند برای مناسبت‌های مختلف مانند سالگرد عروسی، سالگرد عقد، ولنتاین، تولد و… نسبت به ضبط کلیپ‌های فرمالیته اقدام کنند.

عوامل مختلفی در زیبایی یک کلیپ فرمالیته تاثیرگذار است که از جمله این عوامل می‌توان به انتخاب لباس مناسب، انتخاب صحیح لوکیشن، انتخاب ژست‌های طبیعی و عاشقانه، مهارت و خلاقیت عکاس، کیفیت تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری و البته انتخاب آهنگ مناسب اشاره کرد.

آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته

مزایای ضبط کلیپ فرمالیته

کلیپ‌های فرمالیته علاوه بر جذابیت و خاطره‌انگیزی دارای مزیت‌هایی نیز می‌باشند که از جمله این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✔️به واسطه ضبط کلیپ‌های فرمالیته، عروس و داماد می‌توانند آمادگی بیشتری برای مراسم عروسی خود داشته باشند و به این ترتیب در حین مراسم استرس و اضطراب نداشته باشند.

✔️ضبط کلیپ فرمالیته سبب می‌شود تا عروس و داماد در روز مراسم خود نگرانی بابت تاخیر در ضبط کلیپ‌ها و دیر رسیدن به مراسم نداشته باشند.

✔️تهیه کلیپ فرمالیته سبب می‌شود تا کیفیت کلیپ عروسی افزایش یابد. چرا که کلیپ در نهایت صبر و حوصله و به دور از شلوغی‌های مهمانان ضبط می‌گردد.

✔️کلیپ‌های فرمالیته می‌تواند تم‌های مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال عروس و داماد می‌توانند به سبک رئال و طبیعی لباس پوشیده و یا به سراغ سبک‌های کلاسیک، فانتزی و… بروند.

✔️چنانچه عروس و داماد در زمینه ضبط کلیپ فرمالیته اقدام کرده باشند، می‌توانند در مراسم عروسی خود این کلیپ را به مهمانان نشان دهند.

آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته

نکات مهم در هنگام انتخاب آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته

همانطور که گفته شد یکی از عواملی که می‌تواند به طور مستقیم بر جذابیت کلیپ فرمالیته تاثیر بگذارد آهنگ انتخابی می‌باشد. در انتخاب آهنگ کلیپ فرمالیته باید نکاتی مد نظر قرار گیرد که از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✔️انتخاب آهنگ کلیپ باید متناسب با سبک کلی کلیپ باشد. همانطور که گفته شد کلیپ‌های فرمالیته می‌تواند دارای تم‌ها و سبک‌های مختلفی مانند سبک کلاسیک، سبک رئال، سبک فانتزی و… باشد. بنابراین آهنگ انتخابی نیز باید با این سبک هماهنگی داشته باشد.

✔️آهنگ انتخاب شده برای کلیپ فرمالیته باید دارای مضامین عاشقانه بوده و متن آن درباره عشق و دوست داشتن باشد.

✔️در انتخاب آهنگ کلیپ فرمالیته نباید از مضامینی مانند غم، دوری یا خیانت استفاده گردد.

✔️بهتر است آهنگ انتخاب شده برای کلیپ فرمالیته آهنگی باشد که عروس و داماد با آن خاطره مشترک داشته و یا هر دو به آن علاقه دارند.

✔️آهنگ کلیپ فرمالیته می‌تواند از میان آهنگ‌های شاد ایرانی، آهنگ‌های قدیمی، آهنگ‌های بی‌کلام، آهنگ‌های خارجی و… انتخاب شود.

بهترین آهنگ‌های شاد برای کلیپ فرمالیته

آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته

در دنیای موسیقی این روزها آهنگ‌های شاد زیادی وجود داشته که دارای مضامین عاشقانه هستند. علاوه بر آن در میان آهنگ‌های قدیمی ایرانی و آهنگ‌های خارجی نیز می‌توان آهنگ‌های شاد زیادی را برای ضبط کلیپ فرمالیته انتخاب کرد. از جمله بهترین آهنگ‌های شاد مناسب برای ضبط کلیپ فرمالیته می‌توان موارد زیر را نام برد.

آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته

✅1. آهنگ دست من نیست از شادمهر

شاید بتوان آهنگ دست من نیست از شادمهر را یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های سال گذشته به شمار آورد که به واسطه کلام عاشقانه و ریتم جذابی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌های آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته می‌باشد. آهنگ دست من نیست شادمهر به ویژه برای ضبط کلیپ‌های فرمالیته اسپرت مناسب است.

👏​🎶 بخشی از متن آهنگ:

صبح که تو چشمای تو خیره میشم؛ زندگی تازه شروع میشه برام

من از با تو بودن به خدا سرد نمیشم؛ تن تو تن تو آتیشه برام

تو این اتاق پیچیده عطر تن تو؛ بیا بازم منو تو آغوشت بگیر

دوست دارم وقتی که نزدیک منی؛ اسممو آروم توی گوشم بگی

دست من نیست تو عزیز جونمی

خودت نمیدونی همه بود و نبودمی

دست من نیست ای عشق ستودنی

2. آهنگ شاهزاده از حمید طالب‌زاده

اگر عروس و داماد در کلیپ فرمالیته خود از لباس رسمی عروسی یعنی لباس عروس و کت و شلوار استفاده کرده و عروس خانم تاج نیز به سر دارد آهنگ شاهزاده از حمید طالب‌زاده به واسطه مضمون عاشقانه و مرتبطی که دارد، می‌‌تواند گزینه مناسبی برای ضبط کلیپ فرمالیته باشد.

👏​🎶 بخشی از متن آهنگ:

توی این لباس خوش عطر و سفیدت، چه زیبایی چه زیبایی

می‌درخشه تاجت مثل الماس، چه رویایی چه رویایی

می‌چرخی و می‌رقصم به سازت، مردم واسه چشمای نازت

تو اون عروس شهر قصه‌هایی، منم شاهزاده اسیر چشمات

قراره واسه من شادی بیاری، بیا خوش اومدی ناز قدم‌هات

✅3. آهنگ این عشقه از بهنام بانی

اگر به دنبال یک آهنگ شاد و امروزی برای ضبط کلیپ فرمالیته خود هستید، آهنگ تویی انتخابم یا این عشقه از بهنام بانی مورد مناسبی است. ملودی شاد و زیبای این آهنگ می‌تواند برای آغاز یا پایان کلیپ جذاب باشد.

👏​🎶 بخشی از متن آهنگ:

خوبه که تو دل بستی به این عشق

تویی آخه بهترین عشق

اولین و آخرین عشق.

خوبه آخرش به تو رسیدم

تورو به دنیا نمیدم

تورو دوست دارم شدیداً.

این عشقه که من و تو خوشبختیم

توی دل هم رفتیم

عاشقای سرسختیم عشقم…

آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته

✅4. آهنگ رویای من از فرزاد فرخ

چنانچه سبک کلاسیک را برای ضبط کلیپ فرمالیته خود انتخاب کرده‌اید، بهتر است به سراغ آهنگ‌هایی بروید که در عین شاد بودن، ملودی آرام و متنی عاشقانه داشته باشند. آهنگ رویای منی از فرزاد فرخ جزو لیست بهترین آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته عروسی است.

👏​🎶 بخشی از متن آهنگ:

من به تو فکر می‌کنم هر روز هفته رو

از تو خواهش می‌کنم از پیش من نرو

دلم همش واسه تو داره هی چنگ می‌زنه

این صدای قلبمه که داره آهنگ می‌زنه

وای اون خندیدنت، یهو رنجیدنت

بوی عطر پیرهنت، هر روز تو رو دیدنت

دیوونه‌تر می‌کنه منو، وابسته‌تر می‌کنه منو

رویای من…

✅5. آهنگ آسمون دنیا از امین قباد

از دیگر آهنگ‌های شاد و عاشقانه جدید آهنگ آسمون دنیام امین قباد بوده که برای استفاده بر روی کلیپ‌های فرمالیته بسیار ترند و جذاب می‌باشد.

👏​🎶 بخشی از متن آهنگ:

چشمای تو منو میبره سمت یه رویا

تنها میشم اگه دور شم از اون دوتا چشما

این روزا من نگرانه تو و آیندم

دیگه دلت نمی‌خوام که برای کسی شه

عشق تو رو می‌ذارم توی قلبم همیشه

عاشقتم به این احساس پابندم

آسمون دنیام با تو صافه

این حرفای من یه اعترافه

به عشقی که از تو توی قلبمه

✅6. آهنگ آروم جونی از ایوان بند

یکی دیگر از انتخاب‌های شاد و عاشقانه‌ای که می‌توانید برای کلیپ فرمالیته خود داشته باشید، آهنگ آروم جونم از ایوان بند است. این آهنگ علی‌رغم ملودی آرام دارای محتوای شادی است.

👏​🎶 بخشی از متن آهنگ:

آرومِ جونی؛ باید بدونی جای تو؛ کجای زندگیمه

عشق و جنونش؛ تبِ بی امونش؛ می‌خوام باشی؛ اما نه نصفه نیمه

خیره‌ام تو چشمات؛ گیرم تو چشمات

چشمای تو؛ یه راز سر به مهره

آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته

7. آهنگ همه چی یهویی شد از یوسف زمانی

در میان آهنگ‌های جدید و ترند این روزها نیز آهنگ همه چی یهویی شد از یوسف زمانی یکی از موزیک‌های شاد و عاشقانه برای ضبط کلیپ‌های فرمالیته و جزو آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته در لیست ما می‌باشد.

👏​🎶 بخشی از متن آهنگ:

همه چی یهویی شد اومدی رفتی تو قلبم

اومدی واسه زخمام شدی مرهم

نه دیگه تو رو به یه دنیا نمیدم نمیدم نمیدم

بیا خاطره‌سازی کنیم

با احساسات این دلا بازی کنیم

بیا واسه همیشه دو تا عاشق بشیم

بیا قول بدیم که قلبامونو راضی کنیم

✅8. آهنگ تاب و تب از ایهام

برخلاف آهنگ‌های همیشه غمگین گروه ایهام آهنگ تاب و تب یکی از آهنگ‌های شاد و عاشقانه‌ای بوده که می‌تواند برای ساخت یک کلیپ فرمالیته جذاب استفاده شود.

👏​🎶 بخشی از متن آهنگ:

امشب از دیدن من همه انگشت به دهان می‌مانند

همه خوب حال مرا حال و احوال مرا می‌دانند

گل نیلوفر من آتشی تازه بیا بر پا کن

من که در تاب و تبم تو بتابان و شبم زیبا کن

بیا در شهر دل من پادشاهی کن

این تو این دل من هر چه تو خواهی کن

ای امان ای امان ای امان از من و حالم

9. آهنگ همه چی آرومه از حمید طالب‌زاده

اگر به دنبال آهنگ‌های قدری نوستالژیک‌تر به عنوان آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته خود هستید، آهنگ همه چی آرومه حمید طالب‌زاده گزینه مناسبی است. این آهنگ دارای حس و حالی عاشقانه، ملایم و مثبت است.

👏​🎶 بخشی از متن آهنگ:

همه چی آرومه، تو به من دل بستی

این چقدر خوبه که، تو کنارم هستی

همه چی آرومه، غصه‌ها خوابیدن

شک نداری دیگه، تو به احساس من

✅10. آهنگ گیسو پریشان از آرون افشار

آرون افشار از دیگر خواننده‌های به نام چند سال اخیر بوده که در میان آهنگ‌های او موزیک‌‌های شاد و عاشقانه زیادی برای ضبط کلیپ فرمالیته وجود دارد. از جمله این آهنگ‌ها می‌توان با آهنگ گیسو پریشان اشاره کرد.

👏​🎶 بخشی از متن آهنگ:

آتش عشقت در جان من افتاد

در دام چشمت شدم گرفتار

از تو چه پنهان سر به هوایت

شده دله بیچاره از لحظه دیدار

ضربانم تویی، ورد زبانم تویی

جان و جهانم تویی، عشق تویی تو

عاشق و شیدا منم، محو تماشا منم عشق تویی تو

گیسو پریشان، رو برنگردان، از روی دلدار

یارا تو ما را، در موج مویت، کردی گرفتار

بهترین آهنگ شاد برای کلیپ فرمالیته از نظر شما کدام است؟

انتخاب آهنگ مناسب در ضبط یک کلیپ فرمالیته جذاب بسیار تاثیرگذار است. بسیاری از افراد برای کلیپ فرمالیته خود به دنبال آهنگ‌هایی عاشقانه و شاد هستند که در بالا تعدادی از این آهنگ‌ها را معرفی کردیم. شما طرفدار کدام خواننده هستید؟ به نظرتان کدام ترانه برای کلیپ فرمالیته مناسب است؟ نام آهنگ محبوب خود را برای ما بنویسید. همینطور اگر این مقاله را دوست داشتید، برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *