بهترین یخچال دوقلو خارجی 2023 ✅​👌​🛒​

یخچال دو قلو خارجی

عروس خانم‌هایی که در حال تهیه جهیزیه هستند، می‌دانند که یکی از چالش‌های اساسی خرید لوازم آشپزخانه، خرید یخچال است. یخچال دو قلو خارجی را می‌توان به عنوان مهم‌ترین وسیله‌ الکترونیکی آشپزخانه به شمار آورد که به واسطه‌ عملکرد 24 ساعته‌ آن کارایی و کیفیتش بسیار حائز اهمیت می‌باشد. برندهای خارجی و ایرانی مختلفی در زمینه‌ تولید یخچال فعال بوده و مدل‌های مختلفی از یخچال را به بازار عرضه کرده‌اند.

در این مقاله می‌خواهیم با تعدادی یخچال دو قلو خارجی آشنا شویم. البته پیش از آن بد نیست تا نکاتی را در رابطه با خرید یخچال فریزر دوقلو مورد بررسی قرار دهیم. اگر به فکر خرید یخچال جدید برای آشپزخانه خود هستید و یا به دنبال خرید یخچال برای جهیزیه هستید، در این متن با ما همراه باشید.

راهنمای خرید یخچال فریزر دو قلو

جدیدترین یخچال دو قلو خارجی

همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره شد یخچال فریزرها به واسطه‌ عملکرد 24 ساعته و دائمی جزو مهم‌ترین و پرکاربردترین لوازم آشپزخانه محسوب می‌شوند. از این رو در خرید آن‌ها باید جوانب مختلف سنجیده شود تا بتوان بهترین کیفیت و کارایی را در اختیار داشت. از جمله نکاتی که در هنگام خرید یخچال فریزر دوقلو باید مد نظر قرار گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

یخچال دو قلو خارجی

✅​رتبه‌ مصرف انرژی یخچال

در هنگام خرید یخچال فریزر دوقلو میزان مصرف برق آن را مد نظر قرار دهید. یخچال فریزرهای دوقلو از آن‌جایی که به دو موتور مجزا مجهز شده‌اند، از مصرف برق بالاتری برخوردار هستند. بر همین اساس در هنگام خرید یخچال به سراغ یخچال‌هایی با رتبه‌ انرژی A بروید.

✅​گنجایش و سایز یخچال

ظرفیت یخچال متناسب با تعداد اعضای خانواده انتخاب می‌شود. برای خانواده‌های 1 یا 2 نفره یخچال‌های 250 تا 380 لیتر مناسب است. خانواده‌هایی با تعداد افراد 3 تا 4 نفر می‌توانند به سراغ یخچال‌هایی با ظرفیت 530 لیتر بروند. برای خانواده‌هایی با جمعیت بیشتر نیز یخچال‌های 440 لیتر به بالا مناسب است. در ضمن به این نکته توجه داشته باشید که در یخچال فریزرهای دوقلو ظرفیت فریزر با یخچال متفاوت است.

✅​ابعاد یخچال

برای آن که بتوانید یخچال را به سهولت در فضای داخلی آشپزخانه قرار دهید، در هنگام خرید، ابعاد یخچال را متناسب با ابعاد آشپزخانه انتخاب کنید. به این ترتیب نیازی به جدا کردن یخچال‌های دوقلو از یک‌دیگر و یا قرار دادن آن‌ها در فضایی غیر از آشپزخانه نیست. به عنوان مثال برای آشپزخانه‌های کوچک بهتر است به جای استفاده از یخچال فریزر دو قلو از یخچال‌های ساید بای ساید یا درب بالا و پایین استفاده شود.

✅​تعداد طبقات و کشوهای یخچال

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید یخچال فریزر دوقلو باید مد نظر قرار گیرد، تعداد طبقات و کشوهای تعبیه شده در یخچال و فریزر است. بدیهی است که تعداد طبقات و کشوی بیشتر کارآمدتر خواهد بود.

✅​قابلیت نوفراست فریزر

فراموش نکنید که به مقاومت No Frost فریزر توجه کنید. اگرچه نمی‌توان به طور کلی از تشکیل برفک در یخچال جلوگیری کرد، اما می‌توان از سیستم یخ‌زدایی برفک بهره برد. یخچال‌های مجهز شده به مقاومت فریزر نو فراست قابلیت آب کردن برفک‌ها به صورت اتوماتیک را دارند.

✅​تنظیم‌کننده دما

تنظیم کننده‌ دما از دیگر ویژگی‌هایی بوده که در هنگام خرید یخچال فریزر دوقلو باید مورد توجه قرار گیرد. در هنگام انتخاب یخچال به این نکته توجه کنید که تنظیم‌کننده‌ دمای یخچال و فریزر مجزا باشد.

✅​آب سردکن و یخ‌ساز

اگرچه آب‌ سردکن و یخ‌ساز به عنوان آپشن‌های اضافی یخچال به شمار می‌آیند، به واسطه‌ تاثیر آن‌ها در کاهش مصرف انرژی یخچال، بهتر است به دنبال یخچال‌هایی با این آپشن‌ها باشید.

یخچال دو قلو خارجی

بهترین یخچال دو قلو خارجی 2023

معرفی یخچال دو قلو خارجی در ایران

یخچال‌های دوقلو به واسطه‌ فضای ذخیره‌سازی بیشتری که در اختیار افراد قرار می‌دهند، مورد توجه بسیاری از عروس خانم‌ها قرار گرفته‌اند. همچنین طراحی جداگانه‌ یخچال و فریزر سبب می‌شود تا در آشپزخانه‌های کوچک بتوان دو دستگاه را به صورت جداگانه از یک‌دیگر قرار داد. یخچال‌های دوقلو خارجی متعددی در بازار وجود داشته که از جمله انواع باکیفیت آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

یخچال فریزر دو قلو ال‌ جی مدل LF25FL – LF25RL

یخچال دو قلو خارجی

برند ال‌ جی را می‌توان یکی از برترین برندهای تولیدکننده‌ لوازم برقی خانگی به شمار آورد که از کیفیت بالا و قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها برخوردار است. یخچال فریزر دوقلو ال‌ جی مدل LF25FL – LF25RL دارای مصرف انرژی A++ بوده که با طول 185 سانتی‌متر و عرض جداگانه‌ 67 سانتی‌متر طراحی شده است.

عمق یخچال و فریزر این محصول نیز در حدود 60 سانتی‌متر می‌باشد. یخچال این مجموعه دارای گنجایش 405 لیتر و فریزر آن دارای گنجایش 313 لیتر می‌باشد. در این یخچال 5 طبقه و 2 کشو و در فریزر آن 6 کشو تعبیه شده است. یخچال فریزر دوقلو ال‌ جی مدل LF25FL – LF25RL مجهز به هشدار باز ماندن درب یخچال و آب سردکن بوده و از سیستم عیب‌یابی هوشمند و انجماد سریع نیز بهره‌مند می‌باشد. در ضمن این یخچال از عملکرد بی‌صدایی برخوردار است.

یخچال فریزر دو قلو بوش مدل GSN36VB304 – KSV36VB304

یخچال دو قلو خارجی

از برندهای خارجی معتبر موجود در بازار می‌توان به برند بوش آلمان اشاره کرد. یکی از یخچال فریزرهای دوقلوی این برند یخچال فریزر دوقلو بوش مدل GSN36VB304 – KSV36VB304 بوده که از مصرف انرژی A++ برخوردار است. این محصول در ابعاد 186×120 سانتی‌متر طراحی شده و عمق یخچال و فریزر آن معادل 65 سانتی‌متر می‌باشد.

فضای یخچال متشکل از 7 طبقه و 1 کشو و فضای فریزر متشکل از 2 طبقه و 5 کشو می‌باشد. از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این یخچال می‌توان به قابلیت ذخیره‌‌سازی 19 ساعته‌ برق اشاره کرد. این ویژگی سبب می‌شود تا پس از قطع برق نیز یخچال همچنان به عملکرد خود ادامه دهد. این غول شرکت بوش به سیستم بدون برفک مجهز شده و از عملکرد بی‌صدایی برخوردار است. در ضمن گنجایش یخچال و فریزر آن به ترتیب معادل 346 لیتر و 237 لیتر می‌باشد.

یخچال فریزر دو قلو سامسونگ مدل ROSSO2

یخچال دو قلو خارجی

خانواده‌هایی با تعداد جمعیت بیشتر و یا عروس خانم‌هایی که به دنبال یخچال‌هایی با گنجایش بالاتر هستند، می‌توانند به سراغ یخچال فریزر دوقلو سامسونگ مدل ROSSO2 برونند. این یخچال دارای ظاهر ساده‌ای بوده که در ابعاد 176×90 سانتی‌متر طراحی شده است. عمق یخچال نیز در حدود 86 سانتی‌متر می‌باشد.

یخچال فریزر دوقلو سامسونگ مدل ROSSO2 مجهز به آپشن‌هایی نظیر یخ‌ساز اتوماتیک متصل به گاز شهری، سیستم خنک‌کننده‌ دوگانه یا Cooling Plus، سیستم تصفیه‌ آب و فیلتر بهداشتی می‌باشد. این دستگاه دارای رتبه‌ انرژی A++ بوده و فضای داخلی یخچال و فریزر آن متشکل از 5 طبقه و 2 کشو است. در ضمن گنجایش یخچال این مجموعه معادل 483 لیتر و گنجایش فریزر آن معادل 252 لیتر برآورد شده است. از دیگر آپشن‌های این یخچال می‌توان به هشدار باز ماندن درب اشاره کرد.

یخچال و فریزر دو قلو دوو مدل D4LR-0020SS/D4LF-0020SS

یخچال دو قلو خارجی

برند دوو یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای کره‌ جنوبی بوده که در زمینه‌ تولید انواع لوازم الکترونیکی فعال است. از جمله یخچال فریزرهای دوقلوی باکیفیت این برند می‌توان به یخچال و فریزر دوقلو دوو مدل D4LR-0020SS/D4LF-0020SS اشاره کرد. این یخچال دارای مصرف انرژی A+ بوده و در ابعاد 180×120 سانتی‌متر طراحی شده است. عمق هر یخچال نیز معادل 66 سانتی‌متر می‌باشد.

یخچال و فریزر دوقلو دوو مدل D4LR-0020SS/D4LF-0020SS مجهز به قابلیت نوفراست بوده و به نمایشگر نیز تجهیز شده است. گنجایش یخچال این مجموعه معادل 383 لیتر و گنجایش فریزر آن 390 لیتر می‌باشد. فضای یخچال و فریزر این مجموعه نیز متشکل از 2 طبقه و 5 کشو می‌باشد.

یخچال و فریزر دو قلو سامسونگ مدل RR30-RZ30

یخچال دو قلو خارجی

از دیگر یخچال‌های دوقلوی برند سامسونگ می‌توان به یخچال و فریزر دوقلو سامسونگ مدل RR30-RZ30 اشاره کرد. این یخچال دارای ارتفاع 180 سانتی‌متر بوده و عرضی در حدود 120 سانتی‌متر دارد. عمق یخچال و فریزر آن نیز در حدود 68 سانتی‌متر می‌باشد. یخچال و فریزر دوقلو سامسونگ مدل RR30-RZ30 مجهز به قابلیت نو فراست بوده و از مصرف انرژی A+ برخوردار می‌باشد.

برای این دستگاه یخ‌ساز نیمه اتوماتیک نیز در نظر گرفته شده است. فضای یخچال این مجموعه گنجایشی در حدود 348 لیتر داشته که به وسیله‌ 5 طبقه و 2 کشو قسمت‌بندی شده است. فریزر این دستگاه نیز گنجایشی در حدود 277 لیتر داشته و متشکل از 2 طبقه و 5 کشو می‌باشد.

یخچال و فریزر دو قلو KitchenAid مدل KBSD608ESS

یخچال دو قلو خارجی

اگر برای خرید یخچال محدودیت بودجه ندارید، می‌توانید به سراغ یخچال و فریزر دوقلو KitchenAid مدل KBSD608ESS بروید. این یخچال گران قیمت از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که سبب می‌شود حجم زیادی از مواد غذایی را بتوان در آن ذخیره‌سازی کرد.

یخچال و فریزر دوقلو KitchenAid مدل KBSD608ESS مجهز به سیستم حفظ سطح عالی خنکی در تمام مناطق بوده و به سیستم Produce Preserver نیز مجهز شده است. این سیستم سبب می‌شود تا گاز اتیلن موجود در یخچال جذب شده و به این ترتیب از خرابی میوه و سبزیجات جلوگیری شود. این دستگاه دارای نورپردازی LED گسترده‌ای بوده و ظاهری شیک و زیبا به فضای داخل آشپزخانه می‌بخشد. همچنین بدنه بیرونی آن در برابر لکه‌ اثر انگشت مقاومت بالایی دارد.

یخچال فریزر دو قلو Amana مدل ASI2575GRS

یخچال دو قلو خارجی

در لیست بهترین یخچال فریزرهای دو قلوی خارجی نام برده جای برندهای آمریکایی خالی بود. یکی از برندهای آمریکایی تولید‌کننده‌ لوازم الکترونیکی برند Amana بوده که در زمینه‌ تولید یخچال نیز فعال است. از جمله یخچال فریزرهای دوقلوی این برند می‌توان به یخچال فریزر دوقلو Amana مدل ASI2575GRS اشاره کرد.

این یخچال دارای ظرفیت قابل توجهی بوده که به واسطه‌ گنجایش بالا امکان ذخیره‌سازی و سازماندهی حجم بالایی از مواد غذایی را فراهم می‌کند. قفسه‌ها و درب‌های تعبیه شده در این یخچال قابلیت تنظیم داشته که همین امر امکان سازماندهی آسان‌تر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه مجهز به یخ‌ساز و آب سردکن داخلی نیز می‌باشد. البته توجه به این نکته ضروری است که این یخچال جزو یخچال فریزرهای کم مصرف به شمار نمی‌آید.

یخچال فریزر دو قلو بوش مدل KSV36VWEP-GSN36VWEP

یخچال دو قلو خارجی

یخچال فریزر دوقلو بوش مدل KSV36VWEP-GSN36VWEP از دیگر یخچال فریزرهای پرطرفدار و پرفروشی بوده که با ظرفیت یخچال 346 لیتر و ظرفیت فریزر 237 لیتر طراحی شده است. این یخچال فریزر مجهز به 7 طبقه و 1 کشوی یخچال و 7 کشوی فریزر بوده و به این ترتیب فضای گسترده‌ای را برای ذخیره‌سازی مواد غذایی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

از جمله آپشن‌های این محصول می‌توان به سیستم جریان چندگانه‌ هوا، سیستم ضد برفک، سیستم کنترل رطوبت، هشدار باز بودن درب و محفظه‌ مخصوص میوه و سبزیجات اشاره کرد. یخچال فریزر دوقلو بوش مدل KSV36VWEP-GSN36VWEP را می‌توان یکی از ساده‌ترین یخچال فریزرهای دوقلوی موجود در بازار از لحاظ طراحی به شمار آورد.

شما طرفدار کدام برند هستید؟

یخچال و فریزرهای دوقلو فضای ذخیره‌سازی گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از طرفی در فضاهای کوچک امکان قرار دادن یخچال و فریزر به صورت جداگانه وجود دارد که همین امر سبب می‌شود بسیاری از افراد به سراغ خرید این یخچال‌ها بروند. برندهای متعددی در زمینه‌ تولید یخچال فریزرهای دوقلو فعال بوده که از جمله معتبرترین برندهای خارجی آن می‌توان به برندهای سامسونگ، ال‌ جی، بوش و دوو اشاره کرد.

بهترین یخچال دو قلوی خارجی در ایران از نظر شما متعلق به کدام برند است؟ آیا شما از یخچال ایرانی استفاده می‌کنید و یا خارجی؟ به نظرتان ویژگی مثبت برندهای خارجی نسبت به تولیدات داخلی چیست؟ تجربیات، نظرات و چالش‌های خود را در این زمینه با ما به اشراک بگذارید. همچنین اگر این مطلب از سوریتو برای شما مفید بود، آن را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *