معرفی ابزار پرو لباس عروس با هوش مصنوعی 💃​🇦🇮​🧠​

پرو لباس عروس با هوش مصنوعی

پرو لباس عروس با هوش مصنوعی ! دیگر چه می‌خواهید؟! تمامی دختران جوان در مقطعی از زندگی، خود را در لباس عروس تصور می‌کنند. امروزه با توجه به گسترش علم و تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، اپلیکیشن‌های مختلفی در زمینه‌ صنعت و مد طراحی شده‌اند که با استفاده از این ابزارها و اپلیکیشن‌ها می‌توان خود را در لباس عروس یا دیگر لباس‌هایی که مد نظرتان است مشاهده کنید.

در این مقاله قصد داریم تا با ابزار هوش مصنوعی برای پرو لباس عروس آشنا شده و پس از آن تعدادی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی که در طراحی لباس به کمک خیاطان و طراحان آمده است را به شما معرفی کنیم. اگر در شرف ازدواج هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از این برنامه‌ها استفاده کنید تا بهترین و راحت‌ترین انتخاب لباس عروس را تجربه کنید.

ابزار هوش مصنوعی برای پرو لباس عروس

پرو لباس عروس با هوش مصنوعی

در حال حاضر یک نرم‌ افزار کارآمد برای پرو مجازی لباس عروس طراحی شده است که به معرفی آن می‌پردازیم.

اپلیکیشن Faceplay

پرو لباس عروس با هوش مصنوعی

اپلیکیشن Faceplay همان ابزار پرطرفدار هوش مصنوعی بوده که با استفاده از آن می‌توان خود را در لباس عروس مشاهده کرد. با استفاده از این ابزار می‌توان به انتخاب لباس عروس و حتی آرایش و میکاپ پرداخت. برای استفاده از اپلیکیشن Faceplay کافی‌ست به اپلیکیشن وارد شده و از قسمت بالایی نرم‌ افزار گزینه‌ Wedding Dress را انتخاب کنید.

سپس لباس مورد نظر خود از میان لباس‌های موجود را انتخاب کرده و با اضافه کردن عکس خود از گالری می‌توانید روند پرو لباس عروس را به اتمام برسانید. این اپلیکیشن یک فیلم 15 ثانیه‌ای بسیار طبیعی از شما در اختیارتان قرار می‌دهد که در آن می‌توانید نمای نزدیک لباس عروس و میکاپ خود را مشاهده کنید. در ضمن به این نکته توجه داشته باشید که برخی از ویدیوهای این اپلیکیشن که دارای آیکون الماس هستند، پولی بوده و نمی‌توان به شکل رایگان از آن‌ها استفاده کرد.

ابزار هوش مصنوعی گوگل Virtually try on

پرو لباس عروس با هوش مصنوعی

علاوه بر اپلیکیشن Faceplay هوش مصنوعی گوگل ابزاری را تحت عنوان Virtually try on طراحی کرده است که می‌تواند برای خریدهای آنلاین و همچنین پرو لباس مجلسی و لباس عروس به کمک مشتریان بیاید. کاربران می‌توانند با استفاده از این ابزار جدید گوگل در قسمت فروشگاه به طور مجازی لباس‌ها و مدل‌ها را ببینند و سپس متناسب با اندام، رنگ پوست و رنگ موی خود نسبت به انتخاب بهترین لباس اقدام کنند.

در واقع این ابزار هوشمند تصویری از لباسی که کاربر انتخاب کرده است را ثبت کرده و سپس از مدل‌های واقعی در اندام‌های مختلف برای پرو لباس استفاده می‌کنند. به این ترتیب نوع پوشیدن لباس، نوع چروک‌های ایجاد شده در هنگام پوشیدن، نوع سایه‌های ایجاد شده بر روی لباس، میزان چسبیدن لباس به بدن، میزان کشش لباس، نحوه‌ تا کردن لباس و… را نشان می‌دهد. این ابزار هوش مصنوعی دارای تکنیکی به نام Diffiusion نیز بوده که می‌تواند لباس انتخاب شده را در اندازه‌های 2XXS تا 4XL نشان داده و تناسب رنگ و طرح آن با رنگ پوست‌های مختلف، شکل بدن‌های گوناگون، قومیت‌ها، انواع مو و… را بررسی کند.

ویرایشگر عکس لباس عروسی

پرو لباس عروس با هوش مصنوعی

از دیگر اپلیکیشن‌هایی که می‌تواند برای پرو لباس عروسی مورد استفاده قرار گیرد اپلیکیشن ویرایشگر عکس لباس عروسی بوده که امکان دانلود آن از گوگل پلی وجود دارد. این اپلیکیشن جزو سری نرم‌ افزارهای Hairstyle Photo Apps‏ بوده که برای استفاده از آن کافی‌ست تا عکسی از خود را در نرم‌ افزار آپلود کرده و تا اپلیکیشن صورت شما را در لباس عروس‌های مختلف نشان دهد. این اپلیکیشن علاوه بر سرگرمی می‌تواند به عروس خانم‌ها کمک کند تا در انتخاب مدل لباس عروس خود هوشمندانه‌تر عمل نمایند.

ابزار هوش مصنوعی در صنعت مد

پرو لباس عروس با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی به واسطه‌ الگوریتم‌هایی که برای تصمیم‌گیری هوشمندانه و حل مسائل دارد، می‌تواند در صنعت مد و طراحی لباس بسیار کمک‌کننده باشد. طراحان لباس و خیاطان می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی به شناسایی طرح‌ها و سبک‌های مختلف پرداخته و به این ترتیب دست به طراحی لباس بزنند. همچنین با استفاده از الگوریتم‌های بهینه‌سازی هوش مصنوعی می‌توان طرح‌های ایجاد شده را بهبود بخشید که این امر در کاهش هزینه‌ها تاثیرگذار است.

به طور کلی می‌توان به این نتیجه رسید که استفاده از هوش مصنوعی در صنعت مد به افزایش کیفیت لباس‌ها، تنوع بیشتر آن‌ها و البته کاهش هزینه‌ها کمک کرده است. از جمله ابزارهای هوش مصنوعی که در طراحی لباس می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

Designovel

پرو لباس عروس با هوش مصنوعی

یکی از ابزارهای هوش مصنوعی که برای طراحی لباس استفاده می‌شود، ابزار Designovel می‌باشد. این ابزار به طراحان کمک می‌کند تا طرح‌های مد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طراحی کنند. ابزار Designovel می‌تواند طرح‌های مد و پترن‌ها را به صورت خودکار تولید کرده و همچنین به طراح این امکان را می‌دهد تا طرح‌های خود را متناسب با نیاز و سلیقه‌ مشتری و با استفاده از الگوهای موجود ایجاد کند. با استفاده از این ابزار می‌توان متناسب با نوع پارچه، سایز پارچه‌، رنگ پارچه، جنس پارچه و طرح‌های مد نظر خود نسبت به طراحی لباس اقدام کرد.

Cala

پرو لباس عروس با هوش مصنوعی

از دیگر ابزارهای هوش مصنوعی فعال در زمینه‌ مد می‌توان به Cala اشاره کرد. Cala بسیار شبیه به هوش مصنوعی مولد آثار هنری بوده اما بیشتر شخصی‌سازی شده است. با استفاده از ابزار هوش مصنوعی Cala طراحان می‌توانند استایل پایه‌ لباسی که قرار است طراحی کنند را از میان 25 گزینه‌ موجود انتخاب کرده و سپس با دو دستور نوشتاری استایل پایه که می‌تواند شلوار، بلوز، ژاکت یا… باشد را تغییر دهند. در دستور نوشتاری اول نوع پارچه و جنس آن مشخص شده و در دستور نوشتاری دوم جزئیات مورد نیاز در طراحی لباس مانند نوع یقه یا نوع زیپ مشخص می‌گردد. پس از آن هوش مصنوعی متناسب با نوع استایل پایه و دستورات دریافت کرده به طراحی لباس می‌پردازد.

Lykdat

پرو لباس عروس با هوش مصنوعی

از دیگر پلتفرم‌هایی که می‌تواند برای خرید شخصی مورد استفاده قرار گیرد پلتفرم Lykdat مبتنی بر هوش مصنوعی است. این پلتفرم امکان خرید شخصی و قابلیت جستجوی تصویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در واقع کاربران می‌توانند تصویر لباس‌هایی که دوست دارند را در این پلتفرم آپلود کرده تا این پلتفرم لباس‌های مشابهی از فروشندگان موجود در پلتفرم را به کاربر معرفی کند. هدف از طراحی پلتفرم Lykdat تجربه‌ خرید آنلاین خوب و کمک به مشتریان برای یافتن لباسی متناسب با سلیقه و نیاز آنان می‌باشد. این پلتفرم همچنین به افزایش فروش فروشندگان نیز کمک می‌کند.

Styleriser

پرو لباس عروس با هوش مصنوعی

Styleriser نیز جزو پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بوده که برای انتخاب لباسی متناسب با سلیقه و شکل صورت طراحی شده است. این پلتفرم به افرادی که تمایل به خرید آنلاین دارند کمک می‌کند تا لباسی متناسب با چهره و ظاهر خود تهیه کنند. در واقع کاربر باید عکسی از خود را در این پلتفرم آپلود کرده تا این ابزار با تحلیل چهره لباس‌های مناسب برای وی را به او معرفی کند. همچنین این هوش مصنوعی به فروشندگان و برندها نیز کمک می‌کند تا با ارائه‌ توصیه‌های مناسب به مشتریان، فروش خود را افزایش دهند.

روش انتخاب شما برای لباس عروس چیست؟

بسیاری از دختران جوان در مقطعی از زندگی خود تمایل دارند تا خود را در لباس عروس ببینند. هوش مصنوعی به کمک این افراد آمده است. با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی و اپلیکیشن‌های مختلف طراحی شده مبتنی بر هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند عکسی از خود را در پلتفرم آپلود کرده و به این ترتیب خود را در لباس عروسی مشاهده کنند. استفاده از این ابزارهای هوش مصنوعی نه تنها جنبه‌ سرگرمی داشته بلکه به بانوان کمک می‌کند تا در انتخاب لباس عروس و نوع میکاپ و آرایش موی خود هوشمندانه‌تر عمل کنند. در ضمن علاوه بر اپلیکیشن‌های پرو لباس، ابزارهای هوش مصنوعی زیادی نیز به کمک طراحان مد و خیاطان آمده که با استفاده از آن می‌توانند لباس‌هایی با کیفیت بالا را در مدت زمان کمتر و صرف هزینه اندک طراحی کنند.

شما تا به حال برای انتخاب لباس سراغ هوش مصنوعی رفته‌اید؟ به نظرتان بهترین نرم افزار برای انتخاب مدل مو، میکاپ، رنگ مو و … چیست؟ آیا طرفدار این سبک برای پرو لباس عروس هستید یا ترجیح می‌دهید به صورت حضوری به بهترین مزون لباس عروس مراجعه کنید؟ از تجربیات و چالش‌های خود برای ما بنویسید و این مطلب از سوریتو را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

2 نظر در “معرفی ابزار پرو لباس عروس با هوش مصنوعی 💃​🇦🇮​🧠​

  1. ساحل تنها گفت:

    خیلی ممنون

  2. ساحل تنها گفت:

    مقبول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *