بهترین ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه ✅​🩷​💃​

ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه

قرارهای عاشقانه جزو اتفاقات ویژه‌ای بوده که در زندگی هر فردی رخ می‌دهد. تفاوتی ندارد قرار عاشقانه سرانجام خوب یا بدی داشته باشد. آن چه حائز اهمیت است آن است که بسیاری از افراد تمایل دارند در قرارهای عاشقانه خود به بهترین شکل ممکن حضور پیدا کنند تا حضورشان در یادها زنده بماند. علاوه بر استایل و میکاپ، فاکتور مهمی که می‌تواند حضور یک زن در قرارهای عاشقانه را تاثیرگذار کند عطر دلنشین اوست. همین امر نیز سبب می‌شود تا بسیاری از بانوان برای قرارهای عاشقانه خود به دنبال رایحه‌هایی اغواکننده و ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه باشند.

در این مقاله قصد داریم تا با تعدادی از بهترین ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه آشنا شویم. اگر شما هم به چنین رایحه‌هایی علاقمند هستید و برای قرار عاشقانه آماده می‌شوید، با سوریتو همراه باشید.

بهترین ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه

لیست ادکلن زنانه پرطرفدار

ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن دولچه گابانا پورفم اینتنس

یکی از بهترین ادکلن‌های گرم زنانه که بافتی پودری و شیرین دارد، ادکلن دولچه گابانا پورفم اینتنس می‌باشد. این ادکلن دارای گروه بویایی گلی و شرقی بوده که پس از اولین پاشش رایحه نارنگی ماندارین و بهار نارنج را در فضا پخش می‌کند. رفته رفته این رایحه جای خود را به نت‌های میانی یعنی بوی گل مریم و شکوفه پرتقال داده و در نهایت رایحه چوب صندل و مارشمالو باقی می‌ماند.

از آن‌جایی که در این عطر رایحه مارشمالو و گل‌های سفید با یک‌دیگر ترکیب شده است، عطر حالتی شاداب و جوان پسند دارد. همین امر نیز سبب می‌شود تا برای قرارهای عاشقانه گزینه مناسبی باشد. در ضمن ادکلن دولچه گابانا پورفم اینتنس دارای آکورد انیمالیک هوس‌انگیزی نیز می‌باشد. این عطر برای بانوان ظریف پسند رایحه‌ای بی‌نظیر است.

ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن فلاور بمب ویکتور اند رولف

چنانچه به دنبال یک رایحه اغواکننده هستید، بهترین انتخاب برای شما ادکلن فلاور بمب ویکتور اند رولف می‌باشد. این ادکلن دارای رایحه گلی بوده که به خوبی حس زنانگی و ظرافت را منتقل می‌کند. رایحه گلی و بهاری این عطر سبب می‌شود تا همواره حس طراوت و تازگی به مخاطب منتقل شود.

از این رو این عطر برای قرارهای عاشقانه می‌تواند بسیار مجذوب‌کننده باشد. تمامی بانوان در هر رده سنی می‌توانند ادکلن فلاور بمب ویکتور اند رولف را به عنوان یک عطر عاشقانه زنانه انتخاب نمایند.

ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن هیپنوتیک پویزن دیور

از نام ادکلن هیپنوتیک پویزن دیور کاملا مشخص است که دارای رایحه‌ای اغواکننده و عاشقانه می‌باشد. رایحه‌ای که می‌تواند مخاطب را هیپنوتیزم کند. ادکلن هیپنوتیک پویزن دیور دارای رایحه‌های وانیلی و شرقی بوده و از این رو به واسطه بوی گرمی که دارد برای فصل‌های پاییز و زمستان بهترین گزینه خواهد بود.

اولین نت‌های این ادکلن را رایحه بادام و شیرین بیان تشکیل می‌دهد که در گذر زمان به سمت بوی شکوفه پرتقال و یاس رازقی می‌رود. در نهایت آن چه از رایحه این ادکلن باقی می‌ماند بوی دانه تونکا و وانیل است. ادکلن هیپنوتیک پویزن دیور دارای ماندگاری بالایی بوده و از محدوده پخش بوی زیادی نیز برخوردار است. از این ادکلن به عنوان یک رایحه هوس‌انگیز یاد می‌شود.

ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن ویکتوریا سکرت Very Sexy 2018

از جمله جدیدترین عطرهای برند ویکتوریا سکرت که در میان بانوان سر و صدای زیادی به پا کرده است ادکلن ویکتوریا سکرت مدل Very Sexy 2018 می‌باشد. در ترکیبات این ادکلن از رایحه‌های هوس‌انگیز و اغواکننده استفاده شده است. از این رو از آن به عنوان یکی از بهترین ادکلن‌های زنانه برای قرارهای عاشقانه یاد می‌شود.

بانوانی که به دنبال یک رایحه هوس‌انگیز بوده و از رایحه‌های پودری و شیرین خوششان می‌آید می‌توانند ویکتوریا سکرت مدل Very Sexy 2018 را انتخاب کنند. این ادکلن دارای رایحه گلی بوده و از آکوردهای مرکباتی، میوه‌ای و مشک‌فام نیز در آن استفاده شده است. تنوع روایح به کار رفته در این ادکلن نیز بسیار زیاد است.

زمانی که ویکتوریا سکرت برای اولین بار استفاده می‌شود عطر نارنگی یافا، فلفل، کاکتوس، توت سیاه و کاپوچینو فضا را پر می‌کند. در گذر زمان این رایحه‌ها جای خود را به نت‌های میانی یعنی گل کاملیا، گل ادریسی، گل ابریشم و ارکیده داده و در نهایت بوی کهربا، توت سیاه، مشک و چوب باقی می‌ماند.

ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن نارسیس رودریگز فورهر پرفیوم

بانوانی که به دنبال یک ادکلن مناسب برای قرارهای عاشقانه بوده و طرفدار رایحه‌های معتدل هستند می‌توانند به سراغ ادکلن نارسیس رودریگز فورهر پرفیوم بروند. رایحه این ادکلن ترکیبی از بوی گل، مشک و چوب است و از آن‌جایی که رایحه‌ای معتدل دارد برای تمامی فصول سال می‌تواند استفاده شود.

ادکلن نارسیس رودریگرز فورهر پرفیوم علیرغم رایحه معتدلی که دارد گزینه‌ای لطیف، ظریف و در عین حال اغواگر می‌باشد. نت‌های آغازین این دکلن را رایحه هلو و رز تشکیل می‌دهد که پس از گذشت زمان جای خود را به رایحه کهربا و مشک می‌دهند. در نهایت نیز رایحه چوب صندل سفید و نعنای هندی باقی می‌ماند.

ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن کلوهه لاو استوری

از دیگر ادکلن‌های زنانه مناسب برای قرار‌های عاشقانه ادکلن لاو استوری از برند کلوهه بوده که در سال 2014 به بازار وارد شده است. این ادکلن که در حال حاضر به عنوان یکی از ماندگارترین عطرهای زنانه شناخته می‌شود، دارای رایحه گلی بوده و طبعی شیرین، ملایم و خنک دارد.

اولین نت‌های این ادکلن را رایحه گریپ فروت، ترنج، بهار نارنج، گلابی و لیمو ترش تشکیل می‌دهد. با گذشت زمان این رایحه‌ها جای خود را به نت‌های میانی یعنی عطر انگور فرنگی سیاه، هلو، گل استفانوتیس، شکوفه پرتقال و رز داده و در نهایت آن چه از رایحه این ادکلن در فضا ماندگار می‌شود رایحه مشک، چوب کشمیر، نعنای هندی و سدر است.

برند کلوهه برای طراحی شیشه این عطر از داستان‌های عاشقانه فرانسه و پل عشاق فرانسه الهام گرفته و شیشه عطر را به شکل قفل طراحی کرده است.

ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن رالف لارن مدل Midnight Romance

در سال 2014 برند محبوب رالف لارن ادکلن زنانه عاشقانه‌ای را تحت عنوان ادکلن Midnight Romance به بازار عرضه کرد. این ادکلن دارای رایحه شیرین و خنک بوده و حس و حالی لطیف و احساسی دارد.

زمانی که اولین پاف از این ادکلن اسپری می‌شود عطر لیچی، تمشک و ترنج فضا را پر می‌کند. رفته رفته این رایحه‌ها جای خود را به عطر یاسمن و وانیل داده و در نهایت به نت‌های پایانی ادکلن یعنی بوی عنبر، گل صد تومانی و زنبق می‌رسد. همین نت‌های پایانی حس اعتماد به نفس، شادابی، نشاط و عشق را به مخاطب منتقل می‌کند.

ادکلن Midnight Romance رالف لارن رایحه‌ای گیرا داشته و برای بانوان احساسی گزینه‌ای بسیار مطلوب است.

ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن تام فورد مدل ولوت ارکید

بانوانی که به دنبال یک رایحه مناسب برای فصول سرد سال هستند، بهتر است به سراغ ادکلن تام فورد مدل ولوت ارکید بروند. این ادکلن دارای رایحه گرم و شیرین بوده و از این رو برای مجالس شبانه و فصل‌های سرد سال مناسب می‌باشد.

وقتی که ادکلن تام فورد مدل ولوت ارکید استفاده می‌شود ترکیبی از بوی عسل، سکان، نارنگی و ترنج به مشام می‌رسد. پس از مدتی این رایحه‌ها جای خود را به بوی ارکیده، روغن گل رز، گل آفتابگردان، شکوفه‌های پرتقال، یاس استانبولی، نرگس و یاس داده و در نهایت رایحه چرم مخمل، گل حنا پرور، چوب صندل و لادن ماندگار می‌شود. ادکلن تام فورد مدل ولوت ارکید از ماندگاری بالایی برخوردار است.

ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن Trues Night Rose

یکی از دکلن‌های زنانه مناسب برای قرارهای عاشقانه که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است ادکلن Trues Night Rose می‌باشد. طبع گرم و شیرین این ادکلن سبب شده تا گزینه مناسبی برای استفاده در فصول سرد سال باشد.

نت‌های آغازین این ادکلن را رایحه گل رز و تمشک تشکیل می‌دهد که می‌تواند حس شادابی را منتقل کند. پس از گذشت چند دقیقه رایحه فلفل صورتی، گل صد تومانی، برگ مو و گل یاسمین فضا را پر کرده و در آخر آنچه از رایحه ادکلن Trues Night Rose باقی می‌ماند بوی وانیل، مشک و چوب سدر است.

ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن کرید Love in Wight

در سال 2005 برند کرید یک ادکلن زنانه منحصربه‌فرد تحت عنوان Love in Wight را به بازار عرضه کرد. در ساخت این ادکلن از دریا و دریانوردی الهام گرفته شده است و استفاده از آن می‌تواند بیانگر آزادگی و آزادی باشد.

برخلاف بسیاری از رایحه‌های شرقی که طبع گرمی دارند، ادکلن کرید Love in Wight دارای رایحه شرقی و طبع خنکی می‌باشد. از این رو این ادکلن برای استفاده در فصل‌های بهار و تابستان گزینه مناسبی خواهد بود. در اولین پاشش این ادکلن رایحه پرتقال و مرکبات فضا را پر می‌کند. در گذر زمان این رایحه جای خود را به بوی رز، نرگس، برنج، یاس و زنبق داده و در نهایت رایحه وانیل، چوب صندل سفید و عنبر ماندگار می‌شود.

خوشبوترین ادکلن های زنانه برای قرار عاشقانه از نظر شما کدام است؟

همیشه یک رایحه خوب می‌تواند به تکمیل یک استایل کمک کند. از این رو استفاده از عطر و ادکلن در دنیای مد بسیار حائز اهمیت است. برندهای مختلفی در زمینه تولید عطر و ادکلن فعال هستند که هر یک عطرهای گوناگونی با رایحه‌های متفاوت را به بازار عرضه کرده‌اند. در بالا ده مورد از بهترین ادکلن‌های زنانه که برای قرارهای عاشقانه می‌تواند استفاده شود را معرفی کردیم. امیدواریم رویایی‌ترین قرار عاشقانه را تجربه کنید.

به نظر شما کدام ادکلن مناسب قرار عاشقانه است؟ آیا شما تا به حال از این ادکلن‌ها استفاده کرده‌اید؟ از سلایق و نظرات خود برای ما بنویسید و اگر این مقاله برایتان مفید بود، آن را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *