انتخاب بهترین تالار عروسی در تبریز دغدغه شماست؟ در دنیای امروز که همه چیز به سمت مدرن شدن می‌رود، بسیاری از افراد برای برگزاری جشن‌های عقد و عروسی خود به سراغ تالارهای پذیرایی و باغ تالارها می‌روند. برگزاری مراسم در تالارهای پذیرایی سبب می‌شود تا نه تنها فرآیند مراسم لوکس‌تر و زیباتر برگزار شود، بلکه پذیرایی از مهمانان نیز برای خانواده‌های عروس و داماد راحت‌تر صورت گیرد. 

در این مقاله قصد داریم با بهترین تالارهای عروسی شهر تبریز آشنا شویم. البته پیش از آن لازم است ویژگی‌های یک تالار عروسی خوب را بدانیم. برای برگزاری یک مراسم خاطره‌انگیز با ما همراه باشید.

ویژگی بهترین تالارهای عروسی

بهترین تالار عروسی در تبریز

یک تالار عروسی خوب برای آن که بتواند نام خود را در لیست بهترین‌ها بگنجاند باید از ویژگی‌هایی برخوردار باشد که از جمله مهمترین این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تالار عروسی در تبریز

✅موقعیت قرارگیری تالار

یک تالار خوب باید در مکانی قرار گرفته باشد که نه تنها از مرکز شهر دور نیست و رفت و آمد برای مهمان آسان است، بلکه در موقعیتی قرار داشته باشد که مهمانان درگیر ترافیک و شلوغی‌های شهر نشوند.

✅کیفیت بالای غذا

یک تالار پذیرایی خوب باید از مواد اولیه‌ باکیفیت و تازه برای تهیه‌ غذاها استفاده کرده و تمرکز ویژه‌ای بر کیفیت غذاها داشته باشد. همچنین در آشپزخانه باید حداکثر بهداشت رعایت شده و پرسنل فعال در آن نیز باید نکات بهداشتی و نظافت را رعایت کنند.

✅ظرفیت سالن

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌تواند در انتخاب یک تالار عروسی تاثیرگذار باشد، گنجایش سالن‌های آن است. بدیهیست که افرادی که قصد برگزاری عروسی با تعداد مهمان زیاد دارند باید به سراغ سالن‌هایی با ظرفیت بالا رفته و برای مراسم‌های کوچک سالن‌های کوچک را انتخاب نمایند.

✅بهداشت و نظافت تالار

یک تالار عروسی خوب باید همواره تمیز بوده و از اکسسوری‌های تمیزی در چیدمان آن استفاده شده باشد. روکش میز و صندلی‌ها باید پس از هر مراسم تعویض شده و همچنین کف تالار باید مداوم طی کشیده شده و تمیز گردد.

✅پارکینگ

پارکینگ را می‌توان جز مهمترین فاکتورهایی دانست که در انتخاب یک تالار عروسی تاثیرگذار است. یک تالار عروسی خوب باید یک پارکینگ مناسب با گنجایش بالا در اختیار مهمانان قرار دهد تا به این ترتیب مهمانان درگیر یافتن جای پارک برای ماشین خود نباشند.

✅تهویه‌ مناسب و سیستم سرمایش و گرمایش

یک تالار عروسی خوب باید از سیستم تهویه‌ مناسبی برخوردار باشد تا بوی غذا، اسفند یا ادکلن مهمان‌ها در فضا نپیچد. از طرفی سیستم گرمایش و سرمایش آن باید بتواند جوابگوی هوای سرد زمستان و هوای گرم تابستان باشد.

✅امکانات و تجهیزات

از دیگر نکاتی که می‌تواند در بهترین شدن یک تالار عروسی تاثیرگذار باشد امکانات و تجهیزاتی بوده که در اختیار عروس و داماد و مهمانان قرار می‌دهند. امکاناتی نظیر اتاق عقد، سفره‌ عقد زیبا، اتاق پرو برای مهمانان، نورپردازی مناسب، رقص نور، سیستم‌های صوتی و تصویری باکیفیت، شمع‌آرایی، گل‌آرایی و… همگی در انتخاب یک تالار عروسی تاثیرگذارند.

بهترین تالارهای عروسی تبریز

لیست بهترین تالار عروسی در تبریز

حال که با ویژگی‌های یک تالار عروسی خوب آشنا شدیم نوبت به آن می‌رسد تا تعدادی از بهترین تالارهای عروسی تبریز را معرفی کنیم.

تالار پذیرایی صدرا (بلوار استاد شهریار) | تالار عروسی در تبریز

تالار عروسی در تبریز

تالار پذیرایی صدرا یکی از بهترین تالارهای شهر تبریز بوده که ظرفیت پذیرایی از 610 مهمان را دارد. این تالار پذیرایی ارائه‌دهنده‌ مطبوع‌ترین غذاها بوده و لوکس‌ترین امکانات را در اختیار عروس و داماد قرار می‌دهد. سالن‌های این تالار پذیرایی شامل یک سالن یاسمن با حداکثر ظرفیت 310 نفر و یک سالن پذیرایی گلشن با حداکثر ظرفیت 300 نفر می‌باشد.

هر دو این سالن‌ها از امکانات کامل و دکوراسیون زیبا و منحصربه‌فردی برخوردار هستند. همین طراحی دو سالن مجزا برای تالار عروسی صدرا سبب می‌شود تا عروس و دامادها انتخاب‌های متنوعی برای سالن داشته باشند. از دیگر ویژگی‌های تالار پذیرایی صدرا می‌توان به کادر مجرب، طراحی لوکس و زیبا و ظرفیت بالای تالار اشاره کرد.

تالار پذیرایی آفتاب (خیابان راهنمایی)

تالار عروسی در تبریز

از دیگر تالارهای پذیرایی باکیفیت تبریز می‌توان به تالار پذیرایی آفتاب در خیابان راهنمایی اشاره کرد. این تالار دارای ظرفیتی در حدود 500 نفر مهمان بوده و از آن‌جایی که در مکانی تحت عنوان بام تبریز واقع شده است نمای زیبایی از شهر را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. ظرفیت بالای این تالار پذیرایی در کنار طراحی لوکس و زیبا و همچنین برخورداری از پرسنل مجرب سبب شده تا تالار آفتاب به عنوان یکی از بهترین تالارها برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها به شمار آید.

تالار پذیرایی معین دربار (جاده‌ اتل گلی) | تالار عروسی در تبریز

تالار عروسی در تبریز

خانواده‌هایی که به دنبال یک تالار پذیرایی با ظرفیت 250 تا 400 مهمان هستند، می‌توانند تالار پذیرایی معین دربار تبریز را انتخاب نمایند. این تالار پذیرایی روبروی الهی‌پرست واقع شده و به عنوان یکی از لوکس‌ترین تالارهای پذیرایی تبریز شناخته می‌شود. برای این سالن پذیرایی پارکینگ اختصاصی با گنجایش 100 خودرو در نظر گرفته شده و امکانات و تجهیزات صوتی و تصویری باکیفیتی اعم از دستگاه‌های ویدیو پرژکتور و ربات‌های نورپردازی نیز در آن به کار رفته است.

همچنین دستگاه‌هایی برای تولید مه سنگین نیز در این تالار گنجانده شده است. از جمله ویژگی‌های تالار پذیرایی معین دربار می‌توان به وجود چهار منوی غذایی مختلف، سفره‌ عقد و اتاق عقد داخل سالن، برق اضطراری و گل‌آرایی اشاره کرد. لازم به ذکر است که این تالار پذیرایی دارای ورودی ایام هفته، ورودی آخر هفته و ورودی اعیاد نیز می‌باشد.

تالار پذیرایی سپید (جاده‌ تبریز-تهران روبروی کرکج)

تالار عروسی در تبریز

به یکی دیگر از تالارهای پذیرایی دارای ظرفیت بالا در تبریز می‌توان به تالار پذیرایی سپید اشاره کرد. این تالار پذیرایی مجهز به دو سالن مجزا با ظرفیت 700 نفر مهمان بوده که فضای مجلل و لوکسی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این سالن پذیرایی دارای پارکینگ اختصاصی بوده و خدماتی نظیر نورپردازی‌های زیبا، موسیقی زنده و منوی غذای متنوع و باکیفیتی را در اختیار عروس و داماد قرار می‌دهد. بهره‌مندی از سرویس پذیرایی حرفه‌ای و دکوراسیون جذاب و چشم‌نواز سبب شده تا این تالار پذیرایی به عنوان یکی از پرطرفدارترین تالار‌های شهر تبریز به شمار آید.

تالار پذیرایی شالیز (خیابان آزادی) | تالار عروسی در تبریز

تالار عروسی در تبریز

تالار پذیرایی 800 نفره‌ شالیز یکی از تالارهای پذیرایی بزرگ تبریز بوده که به واسطه‌ ظرفیت بالایی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. برای این تالار پذیرایی چهار سالن مجزا در نظر گرفته شده است که دو سالن مختص سالن عقد بوده و از ظرفیت‌های 80 و 100 نفر برخوردار است. دو سالن پذیرایی دیگر نیز دارای ظرفیت‌های 600 نفر و 200 نفر بوده که برای هر کدام امکانات کامل رفاهی جهت پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده است.

تالار دانیال (خیابان 22 بهمن)

تالار عروسی در تبریز

یکی دیگر از تالارهای مجلل و مدرن تبریز تالار پذیرایی دانیال بوده که نه تنها برای جشن‌های عقد و عروسی، بلکه برای مراسمات رسمی نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این تالار پذیرایی دارای ظرفیتی در حدود 500 نفر بوده و برای آن دو سالن مجزا در نظر گرفته شده است. از جمله خدمات و امکانات تالار پذیرایی دانیال می‌توان به پارکینگ اختصاصی، سیستم تهویه‌ مناسب، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته و آتش‌بازی و نورپردازی حرفه‌ای اشاره کرد.

تالار پذیرایی آی‌ شین (انتهای خیابان گلگشت) | تالار عروسی در تبریز

تالار عروسی در تبریز

تالار پذیرایی آی شین یکی از تالارهای محبوب شهر تبریز بوده که یکی از شعب تالارهای آی شین در سطح کشور به شمار می‌آید. این تالار پذیرایی دارای سالن‌های زیبا و مدرنی بوده که از تجهیزات صوتی و تصویری پیشرفته و همچنین سیستم‌های نورپردازی منحصربه‌فردی در آن استفاده شده است.

بد نیست بدانید تالار پذیرایی آی شین نه تنها برای برگزاری عقد و عروسی مناسب بوده، بلکه برای برگزاری مراسم‌های مهمانی، تولد و جلسات کنفرانس نیز گزینه‌ مناسبی به شمار می‌آید. تالار پذیرایی آی شین از دو سالن مجزا برخوردار بوده که از ظرفیت‌های 250 و 200 نفر برخوردار هستند. پرسنل فعال در این تالار پذیرایی افرادی مجرب و دوره دیده بوده که می‌توانند در ارائه‌ خدمات به مهمانان عملکرد مطلوبی داشته باشند. لازم به ذکر است که حداکثر گنجایش تالار عروسی آی شین 500 نفر مهمان می‌باشد.

تالار پذیرایی بلیلا (اتوبان کسایی)

تالار عروسی در تبریز

برای عروس و دامادهایی که به دنبال یک تالار پذیرایی باکیفیت در محدوده‌ شاه گلی هستند، تالار پذیرایی مجلل بلیلا یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. این تالار پذیرایی دارای ظرفیت 250 تا 300 نفر بوده و سالن‌های پذیرایی آن برای برگزاری عقد و عروسی و دیگر مراسمات گزینه‌ مناسبی به شمار می‌آید.

از جمله امکانات و خدمات تالار پذیرایی بلیلا می‌توان به اتاق عقد مجزا، سفره‌ عقد، اتاق عقد داخل سالن، محل بازی کودکان، گل‌آرایی و شمع‌آرای سالن، مشعل‌آرایی، سیستم صوتی و تصویری باکیفیت و آسانسور اشاره کرد. لازم به ذکر است که برای این تالار پذیرایی کافی‌شاپ و یک پارکینگ اختصاصی با گنجایش 100 خودرو نیز در نظر گرفته شده است.

تالار پذیرایی لیانا (شهرک پرواز) | تالار عروسی در تبریز

تالار عروسی در تبریز

تالار پذیرایی لیانا در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تبریز واقع شده است. این تالار پذیرایی چشم‌انداز زیبایی از پارک پلیس را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. سالن‌های طراحی شده برای تالار پذیرایی لیانا دارای سقف‌های بلندی به ارتفاع 5 متر بوده که فضای بزرگ و شادابی را فراهم می‌کنند. برای دکوراسیون داخلی تالار از سبک کلاسیک و سلطنتی استفاده شده و وجود لوسترهای بزرگ و اعیانی نیز سبب شده تا سالن‌ها بسیار مجلل به نظر برسند. از دیگر ویژگی‌های تالار پذیرایی لیانا می‌توان به آسانسور وجود ویدیو پرژکتور با قابلیت نمایش فیلم‌ها و تصاویر بر روی پرده و بهره‌مندی از کادر مجرب اشاره کرد.

تالار پذیرایی چاتلانقوش (ولیعصر)

تالار عروسی در تبریز

تالار پذیرایی چاتلانقوش که در گذشته تحت عنوان تالار پذیرایی بهاران شناخته می‌شده یک تالار پذیرایی زیبا و لوکس با حداکثر ظرفیت 260 نفر مهمان می‌باشد. برای این تالار پذیرایی دو سالن مجزا در نظر گرفته شده است که ظرفیت سالن تالار حداکثر 260 نفر بوده اما سالن غذاخوری طراحی شده برای آن گنجایش پذیرایی از 600 نفر مهمان را دارد.

از جمله خدمات تالار پذیرایی چاتلانقوش می‌توان به ارائه‌ منوهای غذایی متنوع، میوه‌آرایی و شکلات‌آرایی میزها، برق اضطراری، اتاق عقد داخل سالن، سفره‌ عقد زیبا، گل‌آرایی و شمع‌آرایی زیبا، مشعل‌آرایی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. در ضمن از آن‌جایی که این تالار پذیرایی طرفدار طرح ازدواج آسان بوده بالاترین کیفیت پذیرایی و امکانات را با کمترین هزینه در اختیار عروس و دامادها قرار می‌دهد.

شما کدام تالار پذیرایی در تبریز را می‌شناسید؟

مدرن شدن سبک زندگی‌ها از یک سمت و کوچک شدن خانه‌ها از سمت دیگر سبب شده تا بسیاری از خانواده‌ها برای برگزاری مراسماتی نظیر عقد و عروسی به سراغ تالارهای پذیرایی بروند. سالن‌های پذیرایی زیادی در سطح کشور مشغول به فعالیت بوده که در بالا 10 مورد از بهترین تالارهای پذیرایی تبریز را به شما معرفی کردیم.

از نظر شما کدام تالار پذیرایی در تبریز حرف اول را می‌زند؟ آیا شما در تالارهایی که به آن اشاره کردیم مراسم اجرا کرده‌اید؟ به نظرتان بهترین ویژگی یک تالار خوب چیست؟ از تجربیات و چالش‌های خود در این زمینه برای ما بنویسید و این مطلب از سوریتو را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *