بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ برای جهیزیه عروس ✅​👌​🛍️​

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین لوازم برقی منزل می‌باشد. برندهای داخلی و خارجی زیادی در زمینه‌ تولید ماشین لباسشویی فعال هستند که یکی از نام آشناترین این برندها برند کره‌ای سامسونگ می‌باشد. بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ جزو گرانترین محصولات بازار بوده و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین ماشین‌های لباسشویی سامسونگ مناسب برای جهیزیه بپردازیم. البته پیش از آن بد نیست نکاتی را برای انتخاب بهترین ماشین لباسشویی در اختیار شما قرار دهیم. اگر به دنبال ماشین لباسشویی با کیفیت و خارجی هستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نکات مهم در هنگام انتخاب ماشین لباسشویی

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

به واسطه‌ تحریم‌هایی که در کشور ایران وجود دارد پیدا کردن اجناس سامسونگ اصل و خرید محصولت خارجی باکیفیت با قدری مشکل همراه است. از این رو در هنگام خرید ماشین‌های لباسشویی سامسونگ اصل باید به نکات زیر توجه شود.

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

✅​اطمینان از اصل بودن دستگاه

برای آن که مطمئن شوید ماشین لباسشویی سامسونگ انتخابی شما اصل است باید شماره‌ مدل ماشین لباسشویی انتخابی را به زبان انگلیسی در گوگل جستجو کنید. در صورتی که ماشین انتخابی شما اصل باشد اولین نتیجه‌ جستجو همان وب‌سایت معتبر شرکت سامسونگ می‌باشد.

پس از پیدا کردن مارک ماشین لباسشویی انتخابی در اینترنت، نوبت به بررسی جزئیات ظاهری ماشین لباسشویی می‌رسد. ماشین لباسشویی انتخابی شما باید دقیقا مشابه عکس ماشین لباسشویی موجود در سایت سامسونگ باشد. به این گونه می‌توان نسبت به اصل بودن ماشین لباسشویی اطمینان حاصل کرد.

​ظرفیت ماشین لباسشویی

نکته دیگری که در هنگام خرید ماشین لباسشویی سامسونگ باید مد نظر قرار گیرد، ظرفیت آن می‌باشد. ماشین‌های لباسشویی سامسونگ در ظرفیت‌های مختلفی اعم از 6 کیلوگرم، 7 کیلوگرم، 8 کیلوگرم و 9 کیلوگرم طراحی شده‌اند که ماشین‌های لباسشویی با ظرفیت بیشتر برای خانواده‌هایی با جمعیت بیشتر مناسب است. به طور کلی خانواده‌های 1 یا 2 نفره می‌توانند از ماشین لباسشویی‌های 6 کیلوگرمی و خانواده‌هایی با جمعیت مثلا 4 تا 6 نفره می‌توانند از ماشین لباسشویی‌های 8 کیلوگرم یا بیشتر استفاده کنند.

✅​توجه به جنس بدنه

ماشین‌های لباسشویی باکیفیت باید دارای درام‌های ساخته شده از فولاد ضد زنگ بوده و بدنه‌ خارجی آن‌ها نیز از مواد اولیه با کیفیتی ساخته شده باشد. البته توجه به این نکته ضروری بوده که استفاده از مواد اولیه باکیفیت‌تر در ساخت ماشین لباسشویی به منزله‌ افزایش قیمت آن می‌باشد.

✅​نوع درب ماشین لباسشویی

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید ماشین لباسشویی باید مد نظر قرار گیرد نوع درب آن است. ماشین‌های لباسشویی سامسونگ در برخی مدل‌ها به شکل درب از جلو و در برخی موارد به شکل درب بالا طراحی شده‌اند. ماشین‌های لباسشویی درب بالا انعطاف‌پذیری بیشتری در کوتاهترین زمان شستشو داشته و امکان افزودن لباس در وسط برنامه شستشو به آن‌ها وجود دارد. حال آن که قدرت شستشوی آن‌ها پایین‌تر است.

در مقابل لباسشویی‌های درب از جلو نه تنها دارای اندازه‌ مناسبی بوده و فضای کمتری را اشغال می‌کنند، بلکه از لحاظ مصرف آب و انرژی نیز به صرفه‌تر بوده و از برنامه‌های شستشویی متعدد و قدرت جستجوی بالاتری نیز برخوردار هستند. البته قیمت این ماشین‌های لباسشویی قدری بالاتر از لباسشویی‌های درب از بالا می‌باشد.

✅​نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک بودن ماشین لباسشویی

برخی از ماشین‌های لباسشویی به شکل نیمه اتوماتیک طراحی شده‌اند که در این مدل‌ها در طی فرآیند شستشو به مداخله‌ دستی نیاز است. در واقع در این ماشین‌های لباسشویی قسمت شستشو و خشک‌کن از یک‌دیگر جدا شده و کاربر پس از اتمام شستشو باید لباس‌ها را به خشک‌کن منتقل کند. در صورتی که ماشین‌های لباسشویی تمام اتوماتیک بسته به نوع پارچه و چرخه‌ شستشو انتخابی می‌توانند تمامی فرآیند شستشو و خشک کردن را به شکل اتوماتیک انجام دهند. در ضمن ماشین‌های لباسشویی تمام اتوماتیک به واسطه‌ آن که دیگ شستشو و خشک‌کن در یک دستگاه تعبیه شده است، فضای کمتری را اشغال می‌کند.

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

تعدادی از بهترین ماشین‌های لباسشویی سامسونگ مناسب برای جهیزیه

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

حال که با ویژگی‌های ماشین‌های لباسشویی سامسونگ آشنا شدیم نوبت به معرفی تعدادی از پرفروش‌ترین و بهترین این محصولات می‌رسد.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 ظرفیت 8 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 ظرفیت 8 کیلوگرم مجهز به موتور باکیفیت با سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه بوده و به برنامه‌های شستشوی متنوعی مجهز شده است. این ماشین لباسشویی دارای لوله‌ آب سرد و گرم جداگانه بوده و برای آن صفحه نمایش LED کنترلی نیز در نظر گرفته شده است. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 ظرفیت 8 کیلوگرم دارای فناوری حباب‌ساز بوده و از ظرفیت شستشوی بالایی برخوردار می‌باشد.

رده‌ انرژی این ماشین لباسشویی A++ بوده و برای آن امکاناتی نظیر فناوری تشخیص وزن لباس، برنامه‌ شستشوی سریع، قفل کودک، سیستم صرفه‌جویی ECO و سیستم حفاظتی در برابر نوسان برق نیز در نظر گرفته شده است. دیگ استیل و ابعاد 60×60×85 سانتی‌متر نیز از دیگر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌باشد. لازم به ذکر است که این ماشین لباسشویی از امکان اضافه کردن لباس در حین کار برخوردار نیست.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1241 ظرفیت 7 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

چنانچه به دنبال یک ماشین لباسشویی سامسونگ باکیفیت با قیمت مناسب‌تری هستید، ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1241 ظرفیت 7 کیلوگرم یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما می‌باشد. این ماشین لباسشویی در ابعاد 60×60×85 سانتی‌متر طراحی شده و دارای ظرفیت 7 کیلوگرم می‌باشد. موتور در نظر گرفته شده برای این محصول دارای سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه بوده و برای آن لوله‌های آب سرد و گرم جداگانه نیز در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1241 ظرفیت 7 کیلوگرم می‌توان به صفحه نمایش LED، رتبه‌ مصرف انرژی A+++ و قفل کودک اشاره کرد. این ماشین لباسشویی به سیستم شستشوی سریع، سیستم حفاظتی در برابر نوسان برق، سیستم انتخابگر Jog-Dial و سیستم پیش شستشو نیز مجهز گشته ‌است.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 ظرفیت 9 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

از جمله حرفه‌ای‌ترین ماشین‌های لباسشویی برند سامسونگ می‌توان به ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 ظرفیت 9 کیلوگرم اشاره کرد. این ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی در ابعاد 60×60×85 سانتی‌متر طراحی شده و موتور آن از سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه برخوردار است. برای این ماشین لباسشویی لوله‌های آب سرد و گرم مجزا و صفحه نمایش رنگی در نظر گرفته شده است.

این دستگاه دارای برنامه‌های شستشوی متعددی بوده و از مصرف انرژی A+++ برخوردار می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 ظرفیت 9 کیلوگرم می‌توان به امکان اضافه کردن لباس در حین کار، قفل کودک، سیستم شستشوی بهینه‌ ECO، سیستم شستشوی لباس کودک و سیستم شستشوی سریع اشاره کرد. در ضمن این ماشین لباسشویی به فناوری حباب‌ساز نیز مجهز گشته ‌است.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1254 ظرفیت 7 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

خانواده‌های 3 یا 4 نفره می‌توانند از ماشین‌های لباسشویی 7 کیلوگرمی برند سامسونگ استفاده کنند. از جمله نمونه‌های باکیفیت این ماشین‌های لباسشویی می‌توان به ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1254 ظرفیت 7 کیلوگرم اشاره کرد. این ماشین لباسشویی مجهز به موتور باکیفیت با سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه بوده و در ابعاد 60×60×85 سانتی‌متر طراحی شده است. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش LED کنترلی و لوله‌های آب سرد و گرم مجزا بوده و از رتبه‌ انرژی A++ برخوردار می‌باشد.

از جمله ویژ‌گی‌های ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1254 ظرفیت 7 کیلوگرم می‌توان به قفل کودک، برخورداری از 6 برنامه‌ شستشوی مختلف، برخورداری از فناوری حباب‌ساز و سیستم عیب‌یابی هوشمند اشاره کرد. در ضمن برای این ماشین لباسشویی فناوری شستشوی سریع، فناوری آبکشی و چرخش، فناوری محافظت در برابر الیاف، سیستم حفاظتی در برابر نوسان برق و سیستم دست‌شو نیز در نظر گرفته شده است. البته توجه به این نکته ضروری بوده که این ماشین لباس‌شویی از قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار برخوردار نیست.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 ظرفیت 7 کیلوگرم

از دیگر ماشین‌های لباسشویی 7 کیلوگرمی سامسونگ می‌توان ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 ظرفیت 7 کیلوگرم را معرفی کرد. این ماشین لباسشویی دارای موتور باکیفیتی با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بوده و از رتبه انرژی A+++ برخوردار می‌باشد. میزان مصرف آب این دستگاه در حدود 7400 لیتر بوده و مصرف برق آن نیز 140 کیلو وات بر ساعت برآورد شده است.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 ظرفیت 7 کیلوگرم به فناوری‌های شستشوی مختلفی اعم از شستشوی لباس کودک، شستشوی روزانه، شستشوی اقتصادی، شستشوی لباس‌های پشمی، شستشوی لباس‌های حساس و… مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی نیز می‌توان به میزان صدای کم آن در حین شستشو و آبکشی اشاره کرد.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW80K5410UX ظرفیت 8 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW80K5410UX ظرفیت 8 کیلوگرم را می‌توان یکی از منحصربه‌فردترین و کارآمدترین ماشین‌های لباسشویی برند سامسونگ به شمار آورد. این ماشین لباسشویی دارای موتور اینور دیجیتال با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بوده و به فناوری Add Wash یعنی اضافه کردن لباس در حین شستشو مجهز شده است. این ماشین لباسشویی دارای بدنه‌ مستحکم و درب کریستال براق آبی رنگی بوده و برای آن صفحه نمایش LED نیز در نظر گرفته شده است.

این دستگاه از فناوری‌های شستشوی متعددی برخوردار بوده که از جمله مهمترین این فناوری‌ها می‌توان به فناوری ECO Bubbles جهت شستشوی آسان‌تر، فناوری Add Wash، فناوری عیب‌یابی آسان، قفل کودک، فناوری ECO Dram Clean جهت نظافت دستگاه و… اشاره کرد. این ماشین لباسشویی در ابعاد 60×55×85 سانتی‌متر طراحی شده و وزن آن در حدود 61 کیلوگرم می‌باشد.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW75TA046TE ظرفیت 7 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

در صورتی که خانواده‌ای با جمعیت متوسط دارید می‌توانید از لباسشویی‌های 7 کیلوگرمی سامسونگ استفاده کنید. یکی از بهترین ماشین‌های لباسشویی 7 کیلوگرمی سامسونگ ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW75TA046TE ظرفیت 7 کیلوگرم می‌باشد. این مشکل لباسشویی دارای امکانات شستشوی متعددی بوده که از جمله امکانات و فناوری‌های آن می‌توان به فناوری حباب‌ساز، فناوری شستشوی سریع، برنامه‌ شستشوی بهداشتی و 14 برنامه‌ شستشوی مختلف دیگر اشاره کرد. این ماشین لباسشویی دارای موتور باکیفیتی با سرعت 1400 دور در دقیقه بوده و از طراحی زیبا و چشم‌نوازی نیز برخوردار می‌باشد.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW90 ظرفیت 9 کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW90 ظرفیت 9 کیلوگرم را می‌توان یکی از باکیفیت‌ترین ماشین‌های لباسشویی تولیدی برند به شمار آورد. این ماشین لباسشویی از ظرفیت 9 کیلوگرم و قابلیت Add wash جهت اضافه کردن لباس در حین شستشو برخوردار می‌باشد. این دستگاه مجهز به موتور اینورتر دیجیتال بوده و دارای سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه است.

برای این محصول سیستم عیب‌یابی Smart Check در نظر گرفته شده که می‌تواند عیوب عملکردی ماشین را به سرعت شناسایی کند. از دیگر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به صفحه نمایش LED و درب جداگانه‌ تعبیه شده بر روی درب اصلی برای اضافه کردن لباس در حین کار اشاره کرد.

به نظر شما بهترین ماشین لباسشویی موجود در بازار کدام است؟

ماشین لباسشویی را می‌توان یکی از مهم‌ترین لوازم برقی منزل به شمار آورد. برندهای داخلی و خارجی زیادی در زمینه‌ ساخت ماشین لباسشویی فعال بوده که یکی از معتبرترین این بردها برند کره‌ای سامسونگ می‌باشد. ماشین‌های لباسشویی برند سامسونگ دارای امکانات و قابلیت‌های متعددی بوده و در ظرفیت‌های گوناگونی اعم از 6 کیلوگرم، 7 کیلوگرم، 8 کیلوگرم، 9 کیلوگرم و بیشتر طراحی شده است. کاربران می‌توانند متناسب با میزان استفاده از ماشین لباسشویی و جمعیت خانواده‌ خود نسبت به انتخاب ظرفیت مناسب ماشین لباسشویی اقدام کنند.

به نظر شما بهترین برند محصولات برقی در ایران کدام است؟ آیا تجربه استفاده از محصولات سامسونگ را داشته‌اید؟ کدامیک از ماشین‌های لباسشویی که به آنها اشاره کردیم بهترین کیفیت را دارند؟ از تجربیات خود در این زمینه برای ما بنویسید و این مقاله از سوریتو را برای دوستان خود بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *