بهترین ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه 💎​❤️​👨​

ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

به همان اندازه که خوش پوشی و استایل آقایان می‌تواند در قرارهای عاشقانه‌شان تاثیرگذار باشد، عطر آن‌ها نیز می‌تواند بر مخاطبشان تاثیر بگذارد. از این رو بسیاری از آقایان تمایل دارند برای داشتن یک قرار عاشقانه مطلوب از ادکلن‌های خوش رایحه و جذب‌کننده استفاده کنند. برندهای مختلفی در زمینه تولید عطرهای مردانه فعال هستند که در ادامه تعدادی از بهترین ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه را معرفی می‌کنیم. اگر شما هم در پی گذراندن یک قرار رویایی هستید، با سوریتو همراه باشید.

بهترین ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

لیست ادکلن مردانه محبوب

ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن دیور ساواج

برند دیور یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده عطر و ادکلن در جهان بوده که در سال 2015 یک عطر خوش رایحه مردانه تحت عنوان ادکلن دیور ساواج را به بازار عرضه کرد.

ادکلن دیور ساواج یک ادکلن خنک و تند مردانه بوده که از نظر بسیاری از بانوان جزو بهترین عطرهای مردانه به شمار می‌آید. این ادکلن دارای ماندگاری بالایی بوده و برای قرارهای عاشقانه گزینه مناسبی می‌باشد.

ابتدایی‌ترین نت‌های این ادکلن را رایحه فلفل و ترنج تشکیل می‌دهد که این نت‌ها در گذر زمان جای خود را به عطر شمعدانی، اسطوخودوس، نعنای هندی، لامی، خس خس، فلفل صورتی و فلفل سیچوان می‌دهند. در نهایت نیز رایحه آمبروکسان، لابدانیوم و سدر ماندگار می‌شود.

ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن مردانه مون بلان لجند | بهترین ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

از دیگر عطرهای محبوب مردانه به ویژه در میان آقایان ایرانی عطر مون بلان لجند می‌باشد. این ادکلن که در سال 2011 به بازار عرضه شد دارای رایحه‌ای افسونگر بوده و می‌تواند حس اعتماد به نفس، شجاعت و قدرت آقایان را منتقل کند.

این محصول دارای رایحه خنک و شیرین بوده که در اولین پاشش رایحه آناناس، اسطوخودوس، لیمو، ترنج و به را در فضا پخش می‌کند. این رایحه‌ها با گذر زمان جای خود را به نت‌های میانی و عطر سیب سرخ، شمعدانی، خشکبار، خزه درخت بلوط، کومارین و رز داده و در نهایت رایحه چوب صندل سفید و تونکا در فضا باقی می‌ماند.

همانطور که گفته شد ادکلن مون بلان لجند دارای رایحه شیرین است که می‌تواند به عنوان یک عطر چهار فصل استفاده شود. اما استفاده از آن در فصل‌های پاییز و بهار تاثیر بیشتری دارد.

ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن ورساچه اروس

محال است اندکی با دنیای عطرها آشنا باشید، اما نام ادکلن ورساچه اروس را نشنیده باشید. این عطر برای اولین بار در سال 2012 در ایتالیا ساخته شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از خوشبوترین ادکلن‌های مردانه به ویژه در میان ایرانیان شناخته می‌شود.

این ادکلن دارای ماندگاری بالایی بوده و از پخش بوی زیادی برخوردار است. نت‌های ابتدایی ادکلن ورساچه اروس را رایحه نعنا، لیمو ترش و سیب می‌سازد. در گذر زمان این رایحه‌ها جای خود را به عطر آمبروکسان، دانه تونکا و شمعدانی داده و در نهایت بوی سدر، خزه درخت بلوط، خس خس و وانیل در فضا ماندگار می‌شود.

عطر ورساچه اروس به واسطه آن که از اساطیر یونان الهام گرفته شده است نماد کاملی از عشق بوده و جزو عطرهای پرطرفدار اغواگر شناخته می‌شود. رایحه شیرین و ملایم این عطر آن را به گزینه مناسبی برای استفاده در فصل‌های سرد سال تبدیل کرده است.

ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن کلوین کلاین اترنیتی | بهترین ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

یکی از قدیمی‌ترین و البته پرطرفدارترین ادکلن‌های مردانه موجود در بازار ادکلن اترنیتی از برند کلوین کلاین می‌باشد. این عطر دارای رایحه‌ای خنک بوده و به واسطه حس سرزندگی و قدرتی که به آقایان می‌بخشد گزینه مناسبی برای قرارهای عاشقانه به شمار می‌آید.

در اولین پاف ادکلن اترنیتی کلوین کلاین رایحه اسطوخودوس، نارنگی ماندارین، ترنج و لیمو ترش در فضا پخش می‌شود. رفته رفته این رایحه جای خود را به بوی سالویا، یاس، ریحان، گل برف، شمعدانی، گشنیز، گل سوسن، شکوفه پرتقال و دانه سرو کوهی داده و در نهایت آن چه از رایحه این ادکلن باقی می‌ماند بوی خس خس، اقاقیای برزیلی، چوب صندل سفید، کهربا و مشک است. بهترین زمان استفاده از این ادکلن فصل‌های بهار و تابستان و ابتدای پاییز می‌باشد.

ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلان دولچه اند گابانا مدل The One

ادوتویلت مردانه دولچه اند گابانا مدل The One از دیگر ادکلن‌های مناسب برای قرارهای عاشقانه بوده که می‌تواند حس صمیمیت و عشق را در قرارهای عاشقانه افزایش دهد.

این ادکلن دارای رایحه‌ای گرم می‌باشد که در اولین لحظات استفاده عطر گشنیز، ریحان و گریپ فروت را در فضا پخش می‌کند. در گذر زمان این رایحه‌ها جای خود را به بوی شکوفه پرتقال، هل و زنجبیل داده و در نهایت رایحه تنباکو، سدر و کهربا ماندگار می‌شود.

از نگاه تولیدکننده این عطر، ادکلن دولچه اند گابانا مدل The One گرم‌تر از سایر رایحه‌های مردانه بوده و یکی از قوی‌ترین و تندترین رایحه‌ها را دارد.

ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن شنل بلو | بهترین ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

آقایانی که طرفدار عطرهای تلخ هستند، می‌توانند به سراغ ادکلن شنل بلو بروند. این ادکلن حس استقلال و اراده را منتقل می‌کند. از این رو مناسب مردانیست که می‌خواهند در قرار عاشقانه خود با اراده و روحیه مردانه ظاهر شود. رایحه تلخ و در عین حال خنک این ادکلن سبب می‌شود تا گزینه مناسبی برای استفاده در فصل‌های گرم سال باشد. البته عطر بی‌نظیر این محصول آن را به یک ادکلن چهار فصل تبدیل کرده است.

نت‌های ابتدایی ادکلن شنل بلو را رایحه لیمو، گریپ فروت، جوز هندی، پرتقال، فلفل قرمز و نعنا تشکیل می‌دهد. با گذر زمان این رایحه‌ها به سمت نت‌های میانی یعنی بوی درخت سدر، گل یاس، درخت خس خس و زنجبیل رفته و در نهایت رایحه رزین کندر هندی، رزین لبدانوم، چوب صندل و رایحه درخت پچولی باقی می‌ماند.

ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن جورجیا آرمانی مدل Armani Code Colonia

اگر به دنبال یک عطر وسوسه‌انگیز و قدرتمند هستید، بی‌شک ادکلن Armani Code Colonia از برند جورجیو آرمانی بهترین گزینه برای شما می‌باشد. این ادکلن جزو محبوب‌ترین ادکلن‌های برند جورجیو آرمانی بوده و به عنوان یکی از گران قیمت‌ترین عطرهای مردانه در ایران شناخته می‌شود.

زمانی که این ادکلن استفاده می‌شود رایحه نارنگی ماندارین، ترنج و فلفل صورتی فضا را پر می‌کند. اما این روایح تنها چند دقیقه‌ای ماندگار بوده و پس از آن جای خود را به رایحه آمیل سالیسیلات، سالویا اسکلاریا و شکوفه پرتقال می‌دهد. در نهایت نیز بوی گل آفتاب پرست و دانه تونکا بر روی لباس و بدن باقی می‌ماند.

ادکلن Armani Code Colonia جورجیو آرمانی دارای رایحه شیرین بوده و به عنوان یکی از پرطرفدارترین عطرهای آروماتیک و هوس‌انگیز مردانه شناخته می‌شود.

ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن جگوار کلاسیک بلک | بهترین ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

برند انگلیسی جگوار از جمله پرطرفدارترین برندهای تولیدکننده عطر در جهان بوده که یکی از لوکس‌ترین عطرهای خود را در سال 2009 تحت عنوان ادکلن جگوار کلاسیک بلک به بازار عرضه کرده است. رایحه این ادکلن حس کاریزما، قدرت و اطمینان را منتقل کرده و می‌تواند به عنوان یکی از رایحه‌های هوس‌انگیز و اغواگر شناخته شود.

ادکلن جگوار کلاسیک بلک دارای رایحه‌ای تلخ و خنک می‌باشد که در ابتدای استفاده عطر سیب، نارنگی ماندارین و پرتقال را در فضا پخش می‌کند. رفته رفته رایحه بر جای مانده به سمت بوی آب دریا، چای، شمعدانی، هل و مشک رفته و سرانجام بوی چوب صندل سفید، دانه تونکا، خزه درخت بلوط، مشک، سدر و خس خس ماندگار می‌شود.

ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن مردانه کرید اونتوس

برند کرید را می‌توان یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولیدکننده عطر در جهان به شمار آورد که توانسته یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه دنیا را تحت عنوان ادکلن مردانه کرید اونتوس تولید کند. کمتر کسی را می‌توان یافت که نام ادکلن اونتوس را نشناخته و از رایحه آن خوشش نیاید. این ادکلن جزو عطرهای لوکس به شمار آمده و از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است.

با این حال رایحه بی‌نظیر آن می‌تواند قیمت بالای آن را توجیه کند. گروه بویایی ادکلن کرید اونتوس شامل مرکبات و میوه‌ها بوده که در ابتدای استفاده عطر برگاموت، سیب، انگور سیاه و آناناس را در فضا پخش می‌کند. سپس رایحه ادکلن به سمت نت‌های میانی یعنی رایحه سوس، یاس، نعنای هندی و رز رفته و در نهایت عطر مشک، عنبر سائل، گلسنگ و وانیل باقی می‌ماند.

ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

✅​ادکلن ویکتور اند رولف مدل Spice Bomb | بهترین ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه

از دیگر ادکلن‌های مناسب برای قرارهای عاشقانه می‌توان به ادکلن ویکتور اند رولف مدل Spice Bomb اشاره کرد. این ادکلن که از پخش بو و ماندگاری بالایی برخوردار است، رایحه‌های مختلف ادویه‌ها را در خود جای داده است.

ابتدای استفاده از این ادکلن رایحه دارچین به مشام می‌رسد. رفته رفته این رایحه به سمت بوی تنباکوی میوه‌ای رفته و در نهایت رایحه چوب و چرم احساس می‌شود. از ادکلن ویکتور اند رولف مدل Spice Bomb به عنوان یک عطر مردانه چهار فصل یاد می‌شود.

ادکلن های مردانه برای قرار عاشقانه از نظر شما کدامند؟

استفاده از ادکلن‌های خوشبو در قرارهای عاشقانه بسیار اهمیت داشته و می‌تواند تاثیر زیادی بر مخاطب داشته باشد. این قاعده نه تنها برای آقایان بلکه برای بانوان نیز صدق می‌کند. از این رو بسیاری از افراد برای قرارهای عاشقانه خود به دنبال ادکلن‌های خوشبو و جذب‌کننده هستند. در بالا ده مورد از بهترین ادکلن‌های مردانه مناسب برای قرارهای عاشقانه را معرفی کردیم. امیدواریم بهترین را انتخاب کنید.

شما کدام ادکلن را برای قرار عاشقانه می‌پسندید؟ آیا طرفدار ادکلن‌هایی که به آنها اشاره کردیم، هستید؟ از تجربیات و سلایق خود برای ما بنویسید و اگر این مطلب برای شما مفید بود، آن را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *