لیست بهترین سالنهای زیبایی تبریز | آرایشگاههای زنانه تبریز 👰‍♀️✅​💄​

سالن زیبایی تبریز

یکی از پردرآمدترین مشاغل این روزها، اموریست که در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. برخلاف گذشته که در سالن‌های زیبایی تنها خدمات محدودی از قبیل میکاپ و شینیون عروس، کوتاهی مو و اصلاح صورت انجام می‌شده، این روزها در سالن‌های زیبایی لاین‌های تخصصی فراوانی از قبیل لاین ناخن، لاین مژه و ابرو، لاین بافت مو، لاین رنگ مو و… مشغول به فعالیت هستند. خب این فعالیت‌ها مورد نیاز بسیاری از عروس خانم‌ها در همه شهرها است. بهترین سالن زیبایی تبریز هم چنین خدماتی را ارائه می‌دهد.

در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین سالن‌های زیبایی تبریز را معرفی کنیم. البته پیش از آن لازم است ویژگی‌های یک سالن زیبایی خوب را بشناسیم. بنابراین اگر شما در شهر تبریز هستید و قصد مراجعه به بهترین سالن زیبایی تبریز را دارید، با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک سالن زیبایی معتبر

بهترین سالن زیبایی تبریز

برای آن که بتوانیم به یک سالن زیبایی لقب بهترین را بدهیم باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیریم. از جمله فاکتورهایی که سبب می‌شود یک سالن زیبایی جزو بهترین‌ها باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سالن زیبایی تبریز

✅​کیفیت و مهارت کار

یک سالن زیبایی خوب باید از بهترین مواد آرایشی برای انجام خدمات زیبایی استفاده نماید. همچنین کلیه خدمات باید توسط افراد متخصص و ماهر انجام گردد.

✅​استفاده از تجهیزات پیشرفته

سالن زیبایی درجه یک باید همگام با پیشرفت تکنولوژی در دنیا، تجهیزات و ابرازآلات خود را به‌ روز کند تا به این ترتیب بتواند خدمات باکیفیت‌تری را ارائه دهد. استفاده از دستگاه‌های مدرن علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت کار، احتمال آسیب دیدن مشتری و آرایشگر را نیز به حداقل می‌رساند.

✅​مدیریت کاردان و کادر خوش‌قول و منظم

یک آرایشگاه خوب باید توسط فردی مسئولیت‌پذیر و کاردان مدیریت شود. مدیر سالن زیبایی باید متناسب با امور زیبایی درخواستی مشتری نوبت‌دهی را انجام داده تا خدمات هر مشتری در موعد مقرر و سر وقت انجام شود. کادر فعال در سالن نیز باید با برخورد مناسب با مشتریان تعامل کرده و متناسب با سلیقه و نیاز مشتری به ارائه خدمات بپردازند.

✅​رعایت بهداشت و نظافت

سالن‌های زیبایی از جمله اماکنی بوده که به واسطه تماس مستقیم با پوست و موی مشتری باید بیشترین میزان بهداشت و نظافت در آن‌ها رعایت شود. محیط سالن باید عاری از کثیفی و گرد و غبار بوده و تمامی تجهیزات قبل و بعد از استفاده باید استریل شوند. لوازمی مانند کلاه، دستکش، سری مخصوص لیزر، سوزن‌های بوتاکس و… نیز باید یکبار مصرف باشند.

✅​ارائه خدمات مختلف

از دیگر فاکتورهایی که منجر به انتخاب یک سالن زیبایی می‌شود خدمات ارائه شده در آن است. یک سالن زیبایی خوب باید متنوع‌ترین خدمات آرایشی و مراقبتی را پوشش دهد. از جمله مهم‌ترین این خدمات می‌توان به میکاپ و شینیون تخصصی عروس، خدمات آرایش دائم، خدمات کوتاهی، براشینگ و بافت مو، خدمات رنگ، لایت، آمبره، سامبره و بالیاژ، خدمات کامل ناخن، خدمات کامل مژه و ابرو، خدمات فیشیال و… اشاره کرد.

بهترین سالن‌های زیبایی تبریز

لیست بهترین آرایشگاه زنانه تبریز

حال که با ویژگی‌های یک سالن زیبایی خوب آشنا شدیم نوبت به معرفی تعدادی از بهترین سالن‌های زیبایی شهر تبریز می‌رسد.

سالن زیبایی سونا تقوی (ولیعصر)

سالن زیبایی تبریز

سالن زیبایی سونا تقوی یکی از سالن‌های زیبایی مطرح شهر تبریز بوده که در زمینه‌ گریم و آرایش صورت، اجرا گریم‌های سینمایی و متعادل‌سازی چهره، اجرای انواع شینیون و شنیون‌های حجاب فعال است.

در این سالن زیبایی خدماتی از قبیل کوتاهی‌های ژورنالی، براشینگ، بافت مو، اکستنشن مو، لایت، رنگ مو و صافی دائم مو انجام شده و خدماتی مانند گرفتن موخوره، آمبره و سامبره، ویتامینه کردن مو، مش، کراتین و… صورت می‌گیرد.

سالن زیبایی سونا تقوی ارائه‌دهنده‌ خدمات دیگری از قبیل میکروبلیدینگ، ریباندینگ، ویتامینه کردن ناخن، کاشت مژه، کاشت ناخن، پدیکور، مانیکور، ترمیم مژه و پیرسینگ بوده و مشاوره‌های عروس را نیز پیش از اجرای شینیون و میکاپ انجام می‌دهد.

سالن زیبایی گلدیس نو (چهارراه منصور)

سالن زیبایی تبریز

سالن زیبایی گلدیس نو یکی از سالن‌های با سابقه‌ فعال در شهر تبریز بوده که فعالیت خود را از سال 1368 آغاز کرده است. این سالن ارائه‌دهنده‌ خدمات آرایشی و زیبایی مختلفی بوده و آموزش‌های مختلفی نیز اعم از آموزش خودآرایی، گریم، براشینگ مو و آموزش‌های مراقبتی پوست و مو را انجام می‌دهد.

از جمله خدمات ارائه شده در سالن زیبای گلدیس نو می‌توان به اجرای انواع کوپ و شینیون ژورنالی، اجرای اکستنشن موی طبیعی به صورت لایت و مش، اجرای رنگ، مش، لایت، آمبره، سامبره و بالیاژ، گریم، میکاپ و شینیون خطی، کراتین، بوتاکس، احیا و صافی موهای آسیب دیده، فیبروز ابرو، میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ، اکستنشن و لمینت مژه، فیشیال حرفه‌ای صورت، سم‌زدایی پوست، کاشت و طراحی ناخن، مانیکور، پدیکور و اپلاسیون انجام می‌گردد.

در ضمن این سالن زیبایی علاوه بر ارائه‌ مشاوره‌های مفید، نمونه کارهایی را نیز در اختیار عروس خانم‌ها قرار می‌دهد تا به این ترتیب افراد بتوانند راحت‌تر دست به انتخاب بزنند.

سالن زیبایی ناژو (خیابان ولیعصر)

سالن زیبایی تبریز

یکی دیگر از سال‌های زیبایی شهر تبریز سالن زیبایی ناژو بوده که ارائه‌دهنده‌ خدمات متنوعی می‌باشد. از جمله خدمات ارائه شده در این سالن زیبایی می‌توان به کلیه‌ خدمات آرایشی و بهداشتی اعم از میکروپیگمنتیشن، خدمات رنگ و مش، اکستنشن، کراتین و لیزر، شینیون و بافت ژورنالی، خدمات تخصصی ناخن، مانیکور و پدیکور، خدمات مژه، طراحی ابرو، اپیلاسیون، گریم و کانتور صورت، گریم حرفه‌ای عروس، اصلاح و قرینه‌سازی ابرو، اکستنشن مژه، هاشور ابرو و خدمات ناخن اشاره کرد. لازم به ذکر است که این سالن زیبایی در زمینه‌ آموزش آرایشگری نیز فعالیت می‌کند.

سالن زیبایی ایلماه (ولیعصر)

سالن زیبایی تبریز

اگر به دنبال یک سالن زیبایی ارائه‌دهنده‌ خدمات متنوع هستید، سالن زیبایی ایلماه یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. این سالن زیبایی برای اجرای خدمات از بهترین متریال استفاده کرده و جدیدترین و متنوع‌ترین متدهای آرایشی را به کار می‌برد.

خدمات ارائه شده در سالن آرایشی ایلماه شامل میکاپ و گریم تخصصی عروس، میکروپیگمنتیشن، خدمات رنگ و مش حرفه‌ای، اکستنشن موی طبیعی، کراتین و لیزر، اجرای انواع بافت‌های ژورنالی، خدمات تخصصی ناخن، مانیکور و پدیکور، خدمات مژه، خدمات طراحی ابرو، اکستنشن مژه، وکس و اپیلاسیون، کانتور صورت، اصلاح و قرینه‌سازی ابرو و هاشور ابرو می‌شود.

سالن زیبایی الین (ائل گلی)

سالن زیبایی تبریز

یکی از سالن‌های زیبایی مطرحی که ارائه‌دهنده‌ خدمات تخصصی آرایشی و زیبایی می‌باشد، سالن زیبایی الین است.

این سالن زیبایی خدمات متنوعی اعم از کاشت ناخن، ژلیش ناخن، خدمات تتو و هاشور ابرو، خدمات خط چشم دائم، انواع کوتاهی‌های مو، انواع براشینگ، خدمات کاشت مژه، خدمات پاکسازی و آبرسانی پوست، اجرای شینیون‌های مدرن، خدمات اکستنشن مو، میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ، مانیکور و پدیکور، کاور ژل و ژلیش، خدمات ماساژ و گریم کامل و حرفه‌ای زیر نظر افراد متخصص انجام می‌گردد.

سالن زیبایی فریماه (ولیعصر)

سالن زیبایی تبریز

یکی از تخصصی‌ترین سالن‌های VIP شهر تبریز سال زیبایی فریماه بوده که به شکل تخصصی در زمینه‌ گریم و میکاپ صورت، رنگ مو، شینیون و خدمات ناخن فعالیت می‌کند. این سالن زیبایی از تیم مجربی برخوردار بوده و محیط آرام و زیبایی را برای ارائه خدمات به مشتریان فراهم کرده است.

سالن زیبایی هلیا (ولیعصر)

سالن زیبایی تبریز

یکی از سالن‌های زیبایی نام آشنا در شهر تبریز سالن زیبایی هلیا بوده که خدمات زیبایی مختلفی را اعم از خدمات پاکسازی پوست، اپیلاسیون، خدمات کاشت ناخن، رنگ و خدمات مختلف مو شامل کراتین و کوتاهی مو را انجام می‌دهد.

این سالن زیبایی خدمات تخصصی عروس را اجرا کرده و پکیج‌های مختلفی را متناسب با سلیقه و بودجه‌ عروس خانم‌ها به آنان ارائه می‌دهد. تمامی خدمات ارائه شده در سالن زیبایی هلیا با استفاده از باکیفیت‌ترین متریال و به روزترین متدها انجام می‌شود.

سالن زیبایی نازچهره (ولیعصر)

سالن زیبایی تبریز

سالن زیبایی نازچهره یکی از سالن‌های زیبایی مطرح شهر تبریز بوده که ارائه‌دهنده‌ خدمات گسترده و باکیفیت در زمینه‌ امور زیبایی و مراقبت پوست می‌باشد. از جمله خدمات ارائه شده در این سالن زیبایی می‌توان به گریم و میکاپ تخصصی عروس با استفاده از بهترین متریال، اجرای شینیون‌های ژورنالی با ماندگاری بالا، اجرای میکاپ و شینیون محفلی، خدمات میکروبلیدینگ خدمات هاشور ابرو، میکروپیگمنتیشن، کوپ و کوتاهی مو اشاره کرد.

همچنین کاشت ناخن، اکستنشن، لیفت و لمینت مژه، کاشت مژه، کراتین تراپی موهای آسیب دیده، خدمات رنگ، لایت، بالیاژ و… و خدمات پاکسازی پوست در این سالن انجام می‌شود.

سالن زیبایی نوعروسان (جاده‌ ائل گلی)

سالن زیبایی تبریز

از جمله سالن‌های زیبایی شهر تبریز که علاوه بر ارائه‌ خدمات زیبایی در زمینه‌ آموزش خدمات و ارائه مدرک معتبر نیز فعالیت می‌کند می‌توان به سالن زیبای نوعروسان اشاره کرد.

این سالن زیبایی ارائه‌دهنده‌ خدمات مختلف زیبایی با استفاده از بهترین متریال بوده که از جمله خدمات آن می‌توان به میکروپیگمنتیشن، خدمات رنگ و مش، خدمات کوپ و اکستنشن موهای طبیعی، کراتین و لیزر با ماندگاری بالا، خدمات تخصصی ناخن، انواع بافت ژورنالی، کانتورینگ صورت، خدمات مژه، اپیلاسیون گیاهی، قرینه‌سازی ابرو، اصلاح ابرو، هاشور ابرو و گریم تخصصی عروس اشاره کرد. همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره شد در این سالن زیبایی تمامی خدمات ذکر شده آموزش داده می‌شود.

سالن زیبایی قیاسی (ولیعصر)

سالن زیبایی تبریز

سالن زیبایی قیاسی یکی از سالن‌های زیبایی پرطرفدار شهر تبریز بوده که ارائه‌دهنده‌ خدمات تخصصی زیبایی و مراقبتی می‌باشد. در این سالن زیبایی خدمات کوتاهی و موخوره‌گیری مو با استفاده از قیچی‌های تیغه الماسی انجام شده که همین امر از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند. در این سالن زیبایی خدمات آبرسانی موها، روغن‌تراپی و ویتامینه کردن موها با استفاده از دستگاه‌های تخصصی رطوبت‌رسان انجام شده و کلیه‌ خدمات مربوط به ناخن و مژه با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه انجام می‌شود.

از جمله خدمات ارائه شده در سالن زیبایی قیاسی می‌توان به اجرای کوپ‌های ژورنالی، گریم‌های تخصصی عروس، اکستنشن مژه با موی طبیعی، اکستنشن مو، کراتین و ویتامینه کردن مو، رنگ، لایت و مش‌های فانتزی، اجرای شینیون‌های مدرن، خدمات کامل ناخن، لایه‌برداری پوست، مانیکور و پدیکور، اپیلاسیون و براشینگ تخصصی اشاره کرد.

بهترین سالن زیبایی تبریز از نظر شما کدام است؟

تاسیس سالن زیبایی یکی از پردرآمدترین مشاغل این روزها می‌باشد. چرا که امروزه نه تنها اهمیت آراستگی و زیبایی ظاهری بیشتر شده، بلکه در سالن‌های زیبایی خدمات متعددی انجام می‌شود. در بالا ده مورد از بهترین سالن‌های زیبایی شهر تبریز را معرفی کردیم.

شما تا به حال از خدمات آرایشگاه‌های زنانه تبریز بهره‌مند شده‌اید؟ به نظرتان بهترین ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب چیست؟ آیا شما تجربه نامطلوب زمان مراجعه به آرایشگاه‌های تبریز را داشته‌اید؟ از تجربیات و چالش‌های خود در  این زمینه برای ما بنویسید. همچنین اگر این مقاله از سوریتو را دوست داشتید، برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

2 نظر در “لیست بهترین سالنهای زیبایی تبریز | آرایشگاههای زنانه تبریز 👰‍♀️✅​💄​

  1. پروانه قاسم زاده گفت:

    سالن زیبایی هلنا در آذربایجان عالی

  2. فیروز گفت:

    ثانی ولیعصر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *