لیست بهترین سالن‌های زیبایی شیراز | آرایشگاه‌های زنانه شیراز 👰‍♀️✅​💄​

سالن زیبایی شیراز

توجه روزافزون بانوان به زیبایی و آراستگی ظاهری سبب شده تا سالن‌هایی زیبایی و آرایشگاه‌های زیادی در سطح کشور دایر شود. بر خلاف گذشته که در سالن‌های زیبایی تنها اموری مانند شینیون و میکاپ عروس و یا خدمات اصلاح صورت و کوتاهی مو صورت می‌گرفته است، این روزها لاین‌های تخصصی زیادی در سالن‌های زیبایی فعال می‌باشد. همچنین عروس خانم‌ها به دنبال بهترین آرایشگاه در شهر و نزدیکی خود می‌گردند. اگر در شهر شیراز زندگی می‌کنید، بهتر است بهترین سالن زیبایی شیراز را بشناسید.

در این مقاله قصد داریم تا پس از بررسی ویژگی‌های یک سالن زیبایی خوب با تعدادی از بهترین سالن‌های زیبایی شهر شیراز آشنا شویم. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین سالن زیبایی شیراز بپردازیم.

ویژگی‌های یک سالن زیبایی خوب

بهترین سالن زیبایی شیراز

یک سالن زیبایی برای آن که بتواند لقب بهترین را از آن خود کند باید دارای ویژگی‌هایی باشد که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سالن زیبایی شیراز

✅کیفیت و مهارت بالا

یک آرایشگاه برای آن که بتواند در لیست بهترین‌ها باشد، باید از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد آرایشی برای خدمات خود استفاده نماید. همچنین کادر آرایشگاه باید از مهارت کافی و تخصص لازم در زمینه‌ امور زیبایی مربوطه برخوردار باشند تا به این ترتیب بتوانند خدمات زیبایی را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند.

✅بهره‌مندی از تجهیزات مدرن و پیشرفته

یک سالن زیبایی خوب باید از تجهیزات مدرنی بهره ببرد تا هم امور زیبایی با کیفیت بالاتری انجام شود و هم احتمال آسیب به مشتری و آرایشگر به کمترین حد ممکن برسد. بدیهی است که هر چه تجهیزات به کار رفته در آرایشگاه مدرن‌تر باشند، فرآیند زیبایی با کیفیت و سرعت بالاتری به انجام می‌رسد.

✅رعایت نظافت و بهداشت محیط

سالن‌های زیبایی از جمله محیط‌هایی بوده که رعایت بهداشت و نظافت در آن‌ها بسیار اهمیت دارد؛ چرا که در این اماکن افراد مستقیما با پوست و موی افراد در ارتباط هستند. از این رو محیط داخلی آرایشگاه باید همواره تمیز و عاری از گرد و غبار و کثیفی بوده و تمامی ابزارها قبل و بعد از استفاده برای مشتری استریل گردند.

همچنین باید تا جای ممکن از لوازم یکبار مصرف مانند ماسک و دستکش استفاده شود. لازم به ذکر است که تهویه‌ مناسب سالن در هنگام استفاده از مواد شیمیایی مانند رنگ مو نیز اهمیت دارد.

✅برخورداری از مدیریت و کادر خوش برخورد و خوش‌قول

یک آرایشگاه خوب باید از مدیریت خوبی برخوردار باشد که زمان را به خوبی شناخته و متناسب با زمان لازم برای ارائه‌ خدمات زیبایی به مشتری، نوبت‌دهی را انجام دهد. همچنین کادر فعال در آرایشگاه باید منظم و خوش‌قول بوده و با مشتریان خوش برخورد باشند. کادر فعال در سالن زیبایی باید به دقت نیازهای مشتری را بررسی کرده و سپس متناسب با شرایط مشتری به مشاوره و راهنمایی او بپردازند.

✅ارائه‌ خدمات متنوع

در یک سالن زیبایی باید انواع خدمات زیبایی و مراقبت‌های پوستی ارائه شود. از جمله خدمات مهمی که یک سالن زیبایی باید آن را پوشش دهد می‌توان به خدمات مربوط به ناخن، خدمات مربوط به مو، رنگ مو و احیای مو، میکاپ، خدمات فیشیال و زیبایی پوست، خدمات تخصصی ابرو و مژه، خدمات اپیلاسیون و اصلاح، خدمات تتو و… اشاره کرد.

بهترین سالن‌های زیبایی شهر شیراز

لیست بهترین سالن زیبایی شیراز

حال که با ویژگی‌های یک سالن زیبایی خوب آشنا شدیم نوبت به معرفی تعدادی از بهترین سالن‌های زیبایی شهر شیراز می‌رسد.

سالن زیبایی چهل گیسو (عفیف‌ آباد)

سالن زیبایی شیراز

سالن زیبایی چهل گیسو یکی از سالن‌های زیبایی تخصصی در شهر شیراز بوده که ارائه‌دهنده‌ خدمات متنوعی می‌باشد. از جمله خدمات ارائه شده در این سالن زیبایی می‌توان به خدمات میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو، فیبروز ابرو، شیدینگ لب، خدمات خط چشم دائم، خدمات تخصصی عروس شامل گریم و میکاپ با استفاده از بهترین متریال اشاره کرد.

همچنین خدمات کامل مو شامل انواع رنگ، لایت، آمبره، بالیاژ، سامبره، احیای مو، بوتاکس مو، کراتین و پروتین تراپی، ویتامینه کردن مو، انواع بافت‌، براشینگ و کوتاهی‌های حرفه‌ای، انواع خدمات پاکسازی، جوان‌سازی و خدمات درمانی پوست، انواع خدمات مژه و ابرو، لیفت، لمینت، کاشت و اکستنشن مژه و ابرو، خدمات کامل اپیلاسیون، خدمات کامل کاشت ناخن، خدمات کامل مانیکور و پدیکور و خدمات پارافین‌تراپی تخصصی در این سالن انجام می‌شود.

سالن زیبایی آذین مهر (بلوار سفیر شمالی) | بهترین سالن زیبایی شیراز

سالن زیبایی شیراز

یکی از جدیدترین و تخصصی‌ترین سالن‌های زیبایی شهر شیراز سالن زیبایی آذین مهر بوده که ارائه‌دهنده‌ خدمات زیبایی مختلفی می‌باشد. از جمله خدمات ارائه شده در این سالن زیبایی می‌توان به میکاپ و شنیون عروس با بهترین متریال، کاشت ناخن، کاشت مژه، اپیلاسیون، اجرای کوتاهی‌های ژورنالی، رنگ مو، اجرای لایت آمبره، سامبره و بالیاژ، کراتین و صافی مو، اجرای بوتاکس و تتو، پاکسازی و فیشیال تخصصی صورت، هاشور ابرو، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن، لیفت و لمینت مژه و ابرو، مزو وایت یا کرم پودر دائم و پیرسینگ اشاره کرد.

لازم به ذکر است که کلیه‌ خدمات ارائه شده در این سالن زیبایی همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

سالن زیبایی آزیتا بردبار (فرهنگ شهر)

سالن زیبایی شیراز

اگه به دنبال یک سالن زیبایی تخصصی عروس هستید، سالن عروس آزیتا بردبار یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. این سالن زیبایی ارائه‌دهنده‌ خدمات تخصصی عروس شامل گریم و میکاپ عروس و همچنین شینیون تخصصی بوده و علاوه بر آن در زمینه‌ اجرای دیگر خدمات زیبایی اعم از پاکسازی پوست، جوان‌سازی صورت، میکروپیگمنتیشن، قرینه‌سازی ابرو، هاشور ابرو، خدمات تخصصی مو، رنگ مو، مانیکور و پدیکور، ژلیش ناخن و کاشت ناخن فعال است.

بد نیست بدانید که در مزون آزیتا بردبار نیز جدیدترین و به روزترین لباس‌های ترک برای فروش در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

سالن زیبایی مهشید طهماسبی (چهارراه زرگری) | بهترین سالن زیبایی شیراز

سالن زیبایی شیراز

سالن زیبایی مهشید طهماسبی یکی از سالن‌های تخصصی ارائه‌دهنده‌ خدمات زیبایی در شهر شیراز بوده که علاوه بر اجرای خدمات زیبایی، در زمینه‌ آموزش خدماتی مانند رنگ، لایت و کوتاهی مو نیز فعال است. در این سالن زیبایی خدمات تخصصی عروس با استفاده از جدیدترین متدها و باکیفیت‌ترین متریال انجام می‌گردد.

از جمله خدمات ارائه شده در سالن زیبایی مهشید طهماسبی می‌توان به خدماتی نظیر گریم و میکاپ عروس، رنگ، لایت، آمبره، بالیاژ و سامبره، اجرای کوتاهی‌های ژورنالی، اکستنشن مو با موی طبیعی، اجرای کوپ و شینیون‌های متنوع، اجرای انواع بافت، کراتین، بوتاکس و اکستنشن حرفه‌ای، خدمات تخصصی ناخن، خدمات تخصصی مژه و خدمات تخصصی فیبروز ابرو اشاره کرد.

در ضمن در این سالن زیبایی کلیه‌ خدمات فیشیال، پاکسازی پوست و کلاژن‌سازی و همچنین خدمات اسپا مانند پدیکور، مانیکور و کالوس تراپی نیز انجام می‌شود.

سالن زیبایی رز بیوتی (بلوار بعثت)

سالن زیبایی شیراز

خانم‌هایی که به دنبال یک سالن زیبایی تخصصی در زمینه‌ اجرای خدمات عروس هستند می‌توانند به سراغ سالن زیبایی رز بیوتی مراجعه کنند. در این سالن زیبایی خدماتی نظیر میکاپ و شینیون، گریم تخصصی عروس، خدمات رنگ مو و خدمات ناخن با استفاده از بهترین متریال و کادر متخصص انجام می‌شود. لازم به ذکر است که کلیه‌ خدمات ارائه شده متناسب با سلیقه مشتری و البته فرم چهره‌ افراد صورت می‌گیرد.

سالن زیبایی فرزانه فیضی (ملاصدرا) | بهترین سالن زیبایی شیراز

سالن زیبایی شیراز

از دیگر سالن‌های زیبایی شهر شیراز می‌توان به سالن زیبایی فرزانه فیضی اشاره کرد که ارائه‌دهنده‌ متنوع‌ترین خدمات آرایشی و زیبایی می‌باشد. در این آرایشگاه خدماتی نظیر میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن، فیبروز ابرو، لیفت بروز، خط چشم دائم، رژ لب دائم، شیدینگ لب، ریموو تتوهای قدیمی، تغییر مدل و صلاح فرم ابرو و اجرای خط لب دائم صورت گرفته و گریم تخصصی عروس به همراه شینیون‌های جدید انجام می‌گردد.

در سالن زیبایی فرزانه فیضی خدماتی تراپی مو مانند کراتینه، احیای مو، بوتاکس پروتئین‌تراپی و اوزون تراپی انجام شده و خدمات رنگ مو شامل لایت، بالیاژ، آمبره، سامبره و… انجام می‌شود.

انواع کوتاهی‌های ژورنالی مو، انواع اکستنشن، لیفت و لمینت مژه، خدمات کامل کاشت ناخن، انواع بافت مو، خدمات اپیلاسیون بدن و صورت و خدمات تخصصی مانند روشن‌سازی پوست، درمان لک، فیشیال پوست، درمان جوش، میکرونیدلینگ، آبرسانی هیدرودرمی، لیفت گونه، اکسیژن درمانی، پدیکور، کالوس‌تراپی، پارفین‌تراپی، ژلیش پا، ماساژ درمانی و… صورت می‌گیرد. لازم است بدانید که سالن زیبایی فرزانه فیضی دارای 13 سال سابقه‌ فعالیت در این زمینه است.

سالن تخصصی عروس هما (بلوار رحمت)

سالن زیبایی شیراز

یکی از سالن‌های تخصصی عروس شهر شیراز سال تخصصی عروس هما بوده که به عنوان یک آکادمی آموزشی با سه آموزشگاه مختلف در رشته‌های مراقبت‌ و زیبایی شناخته می‌شود. در سالن زیبایی هما خدماتی نظیر خدمات خدمات VIP عروس، خدمات تخصصی رنگ و لایت، خدمات میکاپ و شینیون محفلی، خدمات کراتین، خدمات ناخن و خدمات فیبروز صورت می‌گیرد.

آن چه اهمیت دارد این است که تمامی خدمات ارائه شده در این آرایشگاه با استفاده از جدیدترین متدها و باکیفیت‌ترین متریال انجام می‌شود.

سالن زیبایی آنا جهانبانی (ولیعصر قصردشت) | بهترین سالن زیبایی شیراز

سالن زیبایی شیراز

سالن عروس آنا جهانبانی یک سالن تخصصی فعال در زمینه‌ خدمات عروس بوده که سابقه‌ 10 ساله‌ فعالیت در این زمینه را دارد. در این سالن زیبایی خدمات تخصصی عروس شامل میکاپ و شینیون با استفاده از باکیفیت‌ترین متریال و به روزترین متدها صورت می‌گیرد.

در این سالن زیبایی خدمات تخصصی مو شامل رنگ و لایت، احیای مو، پروتئین‌تراپی مو، بوتاکس سرد، نانو کراتین، ابریشم‌سازی و کوتاهی‌های تخصصی صورت گرفته و خدمات کامل ناخن شامل مانیکور، پدیکور، اسپا و انواع کاشت‌ها انجام می‌شود.

خدمات دیگر این سالن نیز شامل اکستنشن مژه، لیفت و لمینت مژه و ابرو و خدمات تخصصی فیشیال صورت می‌باشد.

سالن زیبایی بهار (پل باغ صفا)

سالن زیبایی شیراز

از جمله سالن‌های زیبایی مطرح شهر شیراز می‌توان به سالن زیبایی بهار اشاره کرد که ارائه‌دهنده‌ خدمات تخصصی زیبایی و مراقبتی پوست می‌باشد. خدمات ارائه شده در این سالن زیبایی شامل رنگ و لایت مو، اجرای انواع بافت مو، اجرای کوتاهی مو، اجرای خدمات ناخن و اسپا، اجرای میکاپ تخصصی عروس، اجرای آرایش دائم، اصلاح صورت و ابرو، اکستنشن مژه، خدمات احیا و صافی مو و اپیلاسیون می‌شود.

علاوه بر این سالن زیبایی بهار مشاوره‌ها و راهنمایی‌هایی را پیش از انجام هر یک از خدمات در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

سالن زیبایی فریمهر (معالی‌ آباد) | بهترین سالن زیبایی شیراز

سالن زیبایی شیراز

اگر به دنبال یک سالن زیبایی باسابقه در شهر شیراز هستید، سالن زیبایی فریمهر با سابقه‌ 15 ساله فعالیت در این زمینه یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. در سالن زیبایی فریمهر خدمات زیبایی و مراقبتی زیادی انجام می‌شود که از جمله این خدمات می‌توان به خدمات مختلف پاکسازی و جوان‌سازی پوست شامل لیفت و جوان‌سازی پوست، لایه‌برداری پوست، بستن منافذ باز، درمان لک و جوش، آبرسانی، اسیدتراپی و کربوکسی‌تراپی اشاره کرد.

خدمات کامل شینیون، کرلی کردن مو، براشینگ مو و انواع کوتاهی‌های ژورنالی در این آرایشگاه صورت گرفته و خدمات رنگ و لایت، آمبره، سامبره، بالیاژ و… با استفاده از جدیدترین متدها انجام می‌شود. سالن زیبایی فریمهر در زمینه‌ ارائه‌ خدمات میکروپیگمنتیشن، قرینه‌سازی ابرو، فیبروز ابرو، ساکشن، دکوپاژ، شیدینگ لب، هاشور ابرو، خط چشم، خط لب، بن مژه، رژ لب و پاک کردن تتو فعال بوده و کلیه‌ خدمات کراتین و احیای مو شامل ویتامینه کردن مو، بوتاکس، ابریشم‌سازی مو، ریباندینگ و پروتین‌تراپی را انجام می‌دهد.

از دیگر خدمات این سالن زیبایی می‌توان به انجام انواع بافت، انجام خدمات کامل ناخن و انجام خدمات کامل مژه شامل اکستنشن، لیفت و لمینت اشاره کرد.

شما کدام سالن زیبایی شیراز را می‌شناسید؟

زیبایی ظاهری یکی از مهم‌ترین فاکتورهای آراستگی در دنیای امروز بوده که سبب شده بسیاری از بانوان برای دریافت خدمات زیبایی به سراغ سالن‌های زیبایی بروند. سالن‌های زیبایی زیادی در سطح کشور فعال بوده که در این مقاله تعدادی از بهترین سالن‌های زیبایی شهر شیراز را معرفی کردیم.

آیا شما ساکن شهر شیراز هستید و آرایشگاه‌های زنانه این شهر را می‌شناسید؟ به نظرتان مهم‌ترین ویژگی‌های یک سالن زیبایی درجه یک چیست؟ اگر شما هم سالن‌های زیبایی شیراز را می‌شناسید، به ما معرفی کنید. همچنین این مقاله از سوریتو را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *