لیست بهترین سالنهای زیبایی مشهد | آرایشگاههای زنانه مشهد 👰‍♀️✅​💄​

سالن زیبایی مشهد

اهمیت آراستگی و زیبایی ظاهری در دنیای امروز بسیار افزایش یافته است. از این رو بسیاری از بانوان همواره به دنبال روش‌هایی برای زیباتر شدن هستند. همین امر نیز سبب شده تا آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی زیادی در سطح کشور تاسیس گردند. شهر مشهد هم از این قاعده مستثنا نیست. اما بهترین سالن زیبایی مشهد کدام است؟

در این مقاله قصد داریم با تعدادی از بهترین سالن‌های زیبایی شهر مشهد آشنا شویم. البته پیش از آن لازم است ویژگی‌های یک سالن زیبایی خوب را بدانیم. اگر قصد مراجعه به سالن‌ها زیبایی در این شهر را دارید. با ما همراه باشید تا بهترین سالن زیبایی مشهد را معرفی کنیم.

ویژگی‌های یک سالن زیبایی خوب

بهترین سالن زیبایی مشهد

یک سالن زیبایی خوب برای آن که بتواند در زمره‌ بهترین‌ها قرار گیرد باید فاکتورهایی را دارا باشد. از جمله فاکتورهای یک سالن زیبایی خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سالن زیبایی مشهد

✅مهارت آرایشگر و کیفیت کار

یک سالن زیبایی خوب باید از کادر مجرب و ماهری بهره ببرد که در کمترین زمان ممکن بهترین خروجی کار را داشته باشد. از طرفی مواد استفاده شده برای میکاپ و آرایش مو و دیگر خدمات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا به این ترتیب هیچ گونه آسیبی پوست و موی مشتری را تهدید نکند. بدیهی‌ست که استفاده از متریال باکیفیت در افزایش زیبایی و کیفیت کار نیز تاثیرگذار است.

✅بهره‌مندی از تجهیزات و دستگاه‌های مدرن

یک سالن زیبایی خوب باید به پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا مجهز شده و از دستگاه‌های جدید بهره ببرد. هر چه دستگاه‌های استفاده شده برای اجرای امور زیبایی باکیفیت‌تر و جدیدتر باشند، احتمال آسیب به مشتری و آرایشگر کمتر بوده و خدمات ارائه شده نیز از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

✅نظافت و بهداشت محیط

یک سالن زیبایی خوب باید همواره عاری از کثیفی و گرد و غبار باشد. محیط سالن باید به شکل روزانه تمیز شده و تمامی تجهیزات قبل و بعد از استفاده برای مشتری استریل گردند. از طرفی کادر فعال در آرایشگاه باید از ماسک، دستکش و پیشبند استفاده کرده و تا جای ممکن از تجهیزات یکبار مصرف برای ارائه خدمات استفاده نمایند.

به عنوان مثال تجهیزاتی مانند گیره‌ سر، سوزن‌های میکرونیدلینگ، سری لیزر و… باید یکبار مصرف باشند.

✅ارائه خدمات متنوع

در یک سالن زیبایی خوب باید خدمات زیبایی متنوعی ارائه گردد. برخلاف گذشته که خدمات زیادی تنها شامل آرایش صورت، آرایش مو و کوتاهی و رنگ مو می‌شده است، امروزه خدمات آرایشی بسیار گسترده هستند و یک سالن زیبایی خوب باید بخش عمده‌ای از این خدمات را ارائه دهد.

از جمله خدمات ارائه شده در سالن‌های زیبایی خوب می‌توان به خدمات کامل ناخن، خدمات کامل مو از قبیل اکستنشن، کوتاهی، شینیون و براشینگ، خدمات رنگ مو، خدمات ترمیم و احیای مو، خدمات گریم، خدمات زیبایی و مراقبت از پوست، ارائه‌ انواع ماسک، ماساژ صورت و بدن، خدمات تخصصی ابرو و مژه، خدمات اصلاح و اپیلاسیون بدن، خدمات تتو و… اشاره کرد.

✅مدیریت کاردان و کادر خوش‌برخورد

یک سالن زیبایی خوب باید دارای مدیری کاردان باشد. یک مدیر کاردان باید بتواند متناسب با خدمات درخواستی مشتری زمان‌دهی را انجام داده تا به این ترتیب تمامی امور در موعد مقرر انجام گردد و مشتریان معطل نشوند.

از طرفی کادر فعال در آرایشگاه باید دارای برخورد مناسبی بوده و کاملا سلیقه و نیاز مشتری را در نظر گیرند. همچنین باید متناسب با نیاز مشتری او را در انتخاب خدمات راهنمایی کنند.

بهترین سالن‌های زیبایی شهر مشهد

لیست بهترین سالن زیبایی مشهد

حال که با ویژگی‌های یک سالن زیبایی خوب آشنا شدیم نوبت به معرفی تعدادی از بهترین سالن‌های زیبایی شهر مشهد می‌رسد.

سالن زیبایی پردیسان (بلوار سجاد)

سالن زیبایی مشهد

سالن زیبایی پردیسان یکی از سالن‌های زیبایی نام‌آشنای شهر مشهد بوده که توسط خانم الهام اعتمادی مدیریت می‌شود. در این سالن زیبایی خدمات مکاپ و شینیون عروس به شکل کاملا تخصصی انجام شده و خدماتی از قبیل آرایش دائم، شینیون محفلی، رنگ موی حرفه‌ای، خدمات تخصصی ابرو و دیگر خدمات با استفاده از باکیفیت‌ترین متریال صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است که در سالن زیبایی پردیسان علاوه بر ارائه‌ خدمات زیبایی، آموزش خدمات مختلف نیز برای علاقه‌مندان انجام می‌گردد.

سالن زیبایی نرگس نادری (وکیل‌ آباد 15)

سالن زیبایی مشهد

از دیگر سالن‌های زیبای شهر مشهد می‌توان به سالن زیبایی نرگس نادری اشاره کرد. در این سالن خدمات متعددی از قبیل خدمات تخصصی عروس انجام شده و برای اجرای کلیه‌ خدمات از باکیفیت‌ترین متریال استفاده می‌شود. خب از جمله میکاپ‌های ارائه شده در این سالن زیبایی می‌توان به میکاپ‌های عربی، اسموکی، لایت، عروسکی، بادیگارد و فشن اشاره کرد. همچنین انواع شینیون‌های اروپایی و ورقه‌ای به همراه فرهای مختلفی نظیر فر رترو، مواج، بابیلیس و هالیوودی صورت می‌گیرد.

سالن زیبایی نرگس نادری نه تنها در زمینه‌ ارائه‌ خدمات زیبایی فعال بوده بلکه به آموزش کامل خدمات میکاپ و شینیون نیز می‌پردازد. در ضمن این سالن زیبایی ارائه‌دهنده‌ پکیج‌های عروس با قیمت مناسب نیز می‌باشد.

سالن زیبایی مهناز موسوی (بلوار وکیل‌ آباد)

سالن زیبایی مشهد

اگر به دنبال یک سالن زیبایی باکیفیت برای دریافت خدمات زیبایی مختلف هستید، سالن زیبایی مهناز موسوی یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. این سالن زیبایی ارائه‌دهنده‌ خدمات VIP عروس بوده و در زمینه‌ گریم صورت، متعادل‌سازی چهره، اجرای شینیون حجاب، کوتاهی‌های ژورنالی مو، براشینگ، بافت و اکستنشن مو، رنگ مو، صافی دائم مو، گرفتن موخوره، آمبره و سامبره، ریباندینگ، اکستنشن مژه، لیفت و لمینت مژه، کاشت و ترمیم مژه و ویتامینه کردن مو موژه فعال است.

در ضمن در این سالن زیبایی دوره‌های آموزشی خدمات مختلف زیبایی نیز برگزار می‌گردد.

سالن زیبایی رز سفید (بلوار سجاد)

سالن زیبایی مشهد

خانم رضازاده مدیریت یکی از بهترین سالن‌های زیبایی شهر مشهد را بر عهده دارد. این سالن زیبایی که تحت عنوان سالن زیبایی رز سفید شناخته می‌شود، از جمله سالن‌های زیبایی مطرح شهر مشهد بوده که ارائه‌دهنده‌ خدمات مختلف زیبایی و آموزشی است.

در این سالن زیبایی خدماتی نظیر گریم عروس، متعادل‌سازی چهره، آرایش صورت، پاکسازی پوست، شینیون، شینیون حجاب، کوتاهی ژورنالی مو، براشینگ، اکستنشن مو، بافت مو، مش و هایلایت، صافی دائم مو، رنگ مو، فر دائم مو، گرفتن موخوره، اکستنشن مژه، آمبره و سامبره، کاشت مژه، کراتین و ویتامین کردن مو و مژه صورت گرفته و همچنین مشاوره‌هایی پیش از انجام خدمات در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

بد نیست بدانید که این سالن زیبایی دارای کارت بهداشت و گواهینامه‌ معتبر بوده و در زمینه‌ برگزاری دوره‌های آموزشی نیز فعال است.

سالن زیبایی سارینا سالاری (بلوار فردوسی)

سالن زیبایی مشهد

سالن زیبایی سارینا سالاری یکی از سالن‌های مدرن شهر مشهد بوده که از آخرین متدهای میکاپ و تکنیک‌های سایه برای اجرای آرایش صورت استفاده می‌کند. در این سالن زیبایی روش‌های کانتورینگ چرب و خشک اجرا شده و تکنیک‌های کاموفلاژ و ضد آب کردن میکاپ صورت می‌گیرد.

از دیگر خدمات ارائه شده در حین میکاپ می‌توان به برطرف کردن جای جوش، سالک و بخیه در حین گریم اشاره کرد.

سالن زیبایی سارینا سالاری ارائه‌دهنده‌ خدماتی نظیر کاشت ناخن، کاشت و ترمیم مژه، لیفت و لمینت مژه،  اکستنشن مژه، آمبره و سامبره، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، رنگ مو، مش و هایلایت، بافت مو، شینیون، ماساژ صورت، پاکسازی پوست، گریم صورت و متعادل‌سازی چهره بوده و جلسات پاکسازی VIP و رویال شامل اکسیژن‌رسانی پوست، لیفتینگ و لایه‌برداری، سفید کردن پوست، آب‌رسانی و ویتامینه کردن پوست نیز صورت می‌گیرد.

خدمات دیگر ارائه شده در این سالن زیبایی شامل ماساژهای ریلکسیشن، فرم‌دهی ابرو، شیو صورت، وکس بینی، رنگ کردن ابرو، هاشور ابرو و… می‌شود.

سالن زیبایی مریم باقری (پیروزی)

سالن زیبایی مشهد

سالن زیبایی مریم باقری مجموعه‌ای از لاین‌های زیبایی مختلف بوده که در زمینه‌ ارائه‌ خدمات تخصصی زیبایی از قبیل اصلاح، قرینه‌سازی ابرو، خدمات شینیون، خدمات میکاپ، خدمات کامل عروس، میکروبلیدینگ ابرو، خدمات خط چشم دائم، خدمات خط چشم بن مژه، خدمات شیدینگ لب، خدمات ریمو تتوهای قدیمی، خدمات اسکالپ سر، خدمات رنگ و لایت، خدمات ناخن، خدمات مژه، خدمات پاکسازی پوست و اجرای انواع کوتاهی‌ها فعال است.

در این سالن زیبایی نه تنها کلیه‌ خدمات اجرا شده بلکه آموزش داده می‌شود و کلیه‌ی هنرجویان پس از اتمام دوره می‌توانند مدرک معتبر فنی حرفه‌ای را دریافت کنند. سالن زیبایی مریم باقر دارای سابقه‌ 20 ساله‌ فعالیت در زمینه‌ زیبایی بوده و از تکنیک‌های روز دنیا و باکیفیت‌ترین متریال برای ارائه‌ خدمات استفاده می‌کند.

سالن زیبایی باران (بلوار قاضی طباطبایی)

سالن زیبایی مشهد

از دیگر سالن‌های زیبایی تخصصی شهر مشهد می‌توان به سالن زیبایی باران اشاره کرد. در این سالن زیبایی خدمات تخصصی زیبایی با استفاده از بهترین متریال انجام می‌گردد. از جمله خدمات ارائه شده در این سالن زیبایی می‌توان به کراتین تخصصی مو، مش و لایت، ریباندینگ، خدمات فر دائم، خدمات پوست شامل پاکسازی و میکرودرم ابریژن، خدمات تتو لب، خدمات میکروبلیدینگ ابرو، خدمات لیفت و لمینت مژه، اوزون‌تراپی، خدمات لیفت ابرو، آمبره و سامبره، بالیاژ مو و اجرای کوتاهی‌های ژورنالی اشاره کرد.

سالن زیبایی ساغر شب (خیابان خیام 51)

سالن زیبایی مشهد

اگر به دنبال یک سالن زیبایی ارائه‌دهنده‌ خدمات مختلف هستید، سالن زیبایی ساغر شب یکی از بهترین گزینه‌هاست. این سالن زیبایی ارائه‌دهنده‌ خدمات VIP عروس بوده و در زمینه‌ ارائه‌ دیگر خدمات زیبایی نیز فعال است.

سالن زیبایی ساغر شب توسط خانم فاطمه جعفری مدیریت شده که سابقه‌ 25 سال فعالیت در زمینه‌ ارائه‌ خدمات زیبایی را دارد. از جمله خدمات ارائه شده در این سالن زیبایی می‌توان به خدمات رنگ، لایت، بالیاژ، آمبره، سامبره، لولایت و فیس فریم، خدمات نانو کراتین و احیای مو، اجرای انواع کوپ‌های ژورنالی، خدمات کاشت ناخن، خدمات کاشت مژه، خدمات آرایش دائم صورت مانند میکروبلیدینگ، فیبروز، خط چشم، شیدینگ لب و… خدمات لیفت و لمینت مژه و ابرو، خدمات اصلاح صورت با بند، آب و وکس و اجرای انواع بافت با موی اضافه و کاموا اشاره کرد.

سالن زیبایی وانس (احمدآباد)

سالن زیبایی مشهد

یکی از سالن‌های زیبایی مطرح شهر مشهد که ارائه‌دهنده‌ خدمات مختلف با قیمت مناسبی می‌باشد سالن زیبایی وانس است. در این سالن زیبایی خدماتی از قبیل رنگ و لایت، احیا و کراتین مو، لیفت و لمینت مژه و ابرو، انواع خدمات کوتاهی مدرن، اصلاح صورت و خدمات قرینه‌سازی ابرو با استفاده از بهترین متریال و با معقول‌ترین قیمت‌ها صورت می‌گیرد.

سالن زیبایی پرین VIP (بلوار فردوس)

سالن زیبایی مشهد

سالن زیبایی پرین VIP توسط خانم فریناز باقری مدیریت می‌شود. در این سالن زیبایی خدماتی از قبیل گریم تخصصی عروس، خدمات تخصصی شینیون و میکاپ، خدمات تخصصی رنگ و لایت نظیر آمبره روسی، بالیاژ روسی، مولتی کالر و… ، خدمات تخصصی تراپی مو از قبیل احیا، پروتین‌تراپی، طلاتراپی، کراپلکس‌تراپی، آنزیم، کراتین، نانو کراتین و… ، خدمات کوتاهی ژورنالی، خدمات تخصصی فیبروز ابرو و فیشیال تخصصی صورت انجام می‌شود.

آن چه اهمیت دارد این است که کلیه خدمات ارائه شده در این سالن زیبایی توسط کادر دوره‌دیده و دارای کارت بهداشت انجام شده و کلیه‌ خدمات با استفاده از بهترین متریال آرایشی انجام می‌گردد.

بهترین سالن زیبایی مشهد به نظر شما کدام است؟

زیبایی ظاهری یکی از اصل‌های مهم آراستگی در دنیای امروز است. همین امر سبب شده تا بسیاری از بانوان به سراغ سالن‌های زیبایی مختلفی برای دریافت خدمات زیبایی متنوع بروند. سالن‌های زیبایی متعددی در سراسر کشور مشغول به فعالیت بوده که در بالا ده مورد از بهترین سالن‌های زیبایی شهر مشهد را معرفی کردیم.

آیا شما تجربه دریافت خدمات از سالن‌های زیبایی مشهد را داشته‌اید؟ به نظرتان اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های یک سالن زیبایی درجه یک چیست؟ سالن‌های حرفه‌ای بیشتری را در شهر مشهد می‌شناسید که ما به آن اشاره نکردیم؟ از تجربیات و چالش‌های خود برای ما بنویسید و اگر این مطلب از سوریتو را دوست داشتید، برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

5 نظر در “لیست بهترین سالنهای زیبایی مشهد | آرایشگاههای زنانه مشهد 👰‍♀️✅​💄​

  1. آتنا گفت:

    بنظر من سالن زیبایی فقط پرطلایی
    چندین ساله مشتریشون هستم و همیشه راضی بودم هم خودم و هم خونوادمون

  2. پریسا گفت:

    سالن زیبایی مهناز حامی وکیل اباد

  3. نازگل گفت:

    سارینا سالاری عالی بودم من رفتم واقعن راضی بودم ♥️🙂

  4. پریسا گفت:

    من واسه عروسیم پرطلایی رفتم واقعا هم کارشون و هم اخلاقشون عالی بود از عروسیم تا الان دیگه سالنمو عوض نکردم

  5. نوشین گفت:

    من از البوم اسپرتم تا الان که پسر پنج ساله دارم و دارم تولدشو میگیرم مشتری فرینازجون بودم سالن پرین،هر مهمونی رفتم اینجا میکاپ و شنیون رفتم و خیلی از فامیلامون منو که دیدن مشتری فرینازجون شدن،کیفیت خوب با اخلاق عالی و بروز بودنشون همیشه منو جذب میکنه،ممنونم از تیم حرفه ایی پرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *